AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #601 Del Skrevet 16. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men TS du tenker på at du er inne i et fastlåst tolkningsmønster, ikke sant? At det er det som gjør at ting går skeis som oftest? Ja, noen har kanskje vært useriøse, men jeg tror faktisk ingen ting på at alle du har snakket med har vært det... Jeg sier dette fordi jeg har vært i dine sko selv! Anonymkode: 7bddb...aad Skreiv et langt svar så klikket nettet. Orker ikke skrive alt igjen. De fleste jeg har snakket med siden 2013 jo. Vært noen få tilfeller der det har vært litt seriøst i forhold til treff. Har langt fra snakket om sex med alle nei. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #602 Del Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skreiv et langt svar så klikket nettet. Orker ikke skrive alt igjen. De fleste jeg har snakket med siden 2013 jo. Vært noen få tilfeller der det har vært litt seriøst i forhold til treff. Har langt fra snakket om sex med alle nei. Anonymkode: 1bb8f...613 Hadde en periode mange jeg aldri møtte på snap. Lærte av den feilen og nå får aldri noen sosiale medier før vi har møttes og det evt går en vei. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 16. september 2020 #603 Del Skrevet 16. september 2020 Har svart deg mye tidligere i denne tråden, men har fulgt med på utviklingen. Det jeg får inntrykk av ts er at du er veldig usikker på deg selv, og tolker veldig mye i negativt/misforstår hva folk skriver til deg. Du mistenker ting til å gjelde sex med engang før du i det hele tatt vet noe mer. En fyr som er ute etter kun sex vil gjerne bli direkte veldig fort og begynne å spørre/si ting som feks : hva har du på deg i kveld? Det hadde vært så deilig å ligge inntil deg naken og stryke på deg, du er så deilig/sexy, jeg blir kåt av å se på..., hva liker du å gjøre i senga? Og stiller de ikke sånne spørsmål/sier sånne ting så blir du utsatt ofte for mange komplimenter som gjerne kun går på kropp. Målet er at du skal bli så sjarmert at dere møtes og vedkommende får sex på første date. Han vil nemlig sørge for at han vet ca på Forhånd hva du liker, og bruke det for å få seg et ligg. De som ikke er ute etter sex flørter gjerne med noen de potensielt ønsker å date ettervert som samtalen utvikler seg. Den beste taktikken da er å la seg flørte med og bli med på samme lek tilbake. Har man snakket en stund kan det bli utvekslet utsagn som: det hadde vært så fint om du hadde vært i mine armer nå. Et bra flørtende svar som jeg hadde kunne brukt her som svar hadde vært: skulle gjerne vært der, hva ville du gjort da? Så ser man ut i fra neste svar om han hinter fram til noe seksuelt eller ikke.. Jeg har gjerne likt å prate med folk en stund før jeg møter personen, (da jeg var singel)for å se om det er noen jeg har interesse av å møte eller ikke. Istedenfor at jeg møtte veldig mange etter en kort samtale, så valgte jeg heller å møte de få jeg hadde pratet med etter noen uker som fanget interessen min pga ting vi feks har snakket om. Innen vi møtes visste jeg gjerne hva han jobbet med, om interesser matchet mine på noen områder, hva slags verdier vedkommende hadde til en del ting jeg ser på som viktig, hva slags personlighets type vedkommende fremstod som, om vedkommende har barn osv og litt om mål her i livet. Det hadde også blitt flørtet over nettet ved flere anledninger før vi møttes. Noen ganger klaffet det andre ganger ikke, men man må tørre å by på seg selv å ta en sjanse om man til slutt skal finne en match. Vær åpen, samtidig som du ikke tar alt for en god fisk. Ja du kommer til å bli avisst, det er dessverre en del av gamet for å kunne ende opp med den ene til slutt hvor alt klaffer. Men, satser du ikke vinner du heller aldri.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #604 Del Skrevet 16. september 2020 45 år, frivillig barnløs, har forlengst gitt opp. Anonymkode: 8ae94...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #605 Del Skrevet 16. september 2020 Hvor mange har du truffet i det virkelige liv, TS? 5? 10? Anonymkode: 58e68...cff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 16. september 2020 #606 Del Skrevet 16. september 2020 På 22.8.2020 den 0.22, AnonymBruker skrev: Er fortvilt!!Sitter å gråter og hyperventilerer. Har prøvd så lenge å finne en bra fyr å dele livet med uten hell. Er så lei meg og frustrert. Som om Gud/universet/noen «oven»/forbannelse har bestemt man ikke skal lykkes. Har ikke hatt nærhet/sex på x antall år. Føler man er fratatt alt «alle andre» har og får oppleve. Har vært av og på datingapper en god del år men har ikke vært på date på over tre år. Er nok litt kresen,men klarer ikke møte noen jeg ikke finner attraktiv og med god personlighet som matcher min. I det siste er det lite matcher på datingappen også så det er ingen å potensielt treffe heller. Det er bare helt fortvilt😭 De fleste venner har to eller tre barn og/eller mann/samboer. Ønsker det så inderlig selv men finner aldri noen og jeg ser på forskjellige typer menn,men der må være noe som trigger nysgjerrigheten og interessen. Der har det dessverre ikke vært siste tiden. Jeg er dessverre lite ute på andre arena grunnet folk er opptatt med sitt og jeg syns ikke det er så kjekt å gå ut alene. Heller ikke mye som er åpent nå i koronatid. En slektning sa for noen år siden at det er ikke alle som skal ha noen. Synes dette var svært sårende. Veit ikke om vedkommende mente det stygt eller ei. Yngste barnet til denne slektningen,som jeg vokste opp sammen med da vi er rundt samme alder,venter nå sitt tredje barn. Noe som er svært sårt,selv om jeg ønsker henne det beste. Har ikke lyst å være «hun enslige uten barn»,det er ekstremt sårt når du ønsker det motsatte. Er så sliten av å feile. Har prøvd law of attraction,meditation etc men det ser ikke ut til å hjelpe. Selv om enkelte ting med the law of attraction virker... Jeg er allminnelig av utseende og hadde alltid draget tidligere på godt og vondt. Men det å finne ekte kjærlighet har vært vanvittig vanskelig. Har nok sikkert tenkt at det skal være vanskelig,og derfor har det vært nettopp det. Så prøver å snu den tankegangen. Blir så misunnelig(sikkert ikke bra å være det)på de som har funnet mennene i sine liv,og noen flere ganger. Unner de alt godt men ønsker det så inderlig selv. Vet det er mange som unner meg å finne en bra livspartner og oppleve gjensidig kjærlighet. Årene flyr og man står bare å spinner og snart kan man ikke få barn noe som skremmer livskiten ut av en. Ønsker meg et barn for det er kun det man rekker muligens. Men det er langt bedre enn null barn. Hadde vært evig takknemlig for et friskt barn. Og nei å reise til Danmark er ikke et alternativ. Har dårlig økonomi og har ikke lyst å få barn på den måten. Kudos til de som gjør det,spesielt alene👊 Anonymkode: 1bb8f...613 Hei. Jeg er en mann på 47 år som også er ufrivillig barnløs. Fant ut at jeg ikke kunne bli biologisk pappa i en alder av 30. Har forsonet meg med det. Nå opplever jeg at kvinner avskriver meg som "kjæreste-emne" fordi jeg ikke kan gi dem barn. Det er noe jeg forstår, men har du tenkt på at kanskje livet er fantastisk med kjæreste, samboer og/eller ektefelle, selv uten barn? Eller foretrekker du da å være singel? Selv har jeg vært singel i 8 år og det er mange fordeler med det. Savner likevel tosomheten og alt det den inkluderer. Nå er jeg i en alder hvor jeg uansett ikke kunne tenke meg å få barn, men om jeg treffer ei med barn fra før, er det selvsagt greit. Hadde jeg truffet ei som deg, uten barn, hadde det vært supert også. Det viktigste er jo at man har hverandre... eller? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #607 Del Skrevet 16. september 2020 1 time siden, remix2020 skrev: Hei. Jeg er en mann på 47 år som også er ufrivillig barnløs. Fant ut at jeg ikke kunne bli biologisk pappa i en alder av 30. Har forsonet meg med det. Nå opplever jeg at kvinner avskriver meg som "kjæreste-emne" fordi jeg ikke kan gi dem barn. Det er noe jeg forstår, men har du tenkt på at kanskje livet er fantastisk med kjæreste, samboer og/eller ektefelle, selv uten barn? Eller foretrekker du da å være singel? Selv har jeg vært singel i 8 år og det er mange fordeler med det. Savner likevel tosomheten og alt det den inkluderer. Nå er jeg i en alder hvor jeg uansett ikke kunne tenke meg å få barn, men om jeg treffer ei med barn fra før, er det selvsagt greit. Hadde jeg truffet ei som deg, uten barn, hadde det vært supert også. Det viktigste er jo at man har hverandre... eller? Dersom du er åpen for kvinner på din egen alder burde det ikke være et problem for deg å finne noen. Anonymkode: a11c6...9cf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 16. september 2020 #608 Del Skrevet 16. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom du er åpen for kvinner på din egen alder burde det ikke være et problem for deg å finne noen. Anonymkode: a11c6...9cf Selvsagt er jeg åpen for kvinner på min egen alder. Dersom det dukker opp ei mellom 40 og 48 som er interessert i å bli bedre kjent med meg, er ikke jeg vanskelig 😉 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #609 Del Skrevet 16. september 2020 10 minutter siden, remix2020 skrev: Selvsagt er jeg åpen for kvinner på min egen alder. Dersom det dukker opp ei mellom 40 og 48 som er interessert i å bli bedre kjent med meg, er ikke jeg vanskelig 😉 Håper det ordner seg for deg. Jeg kjenner flere single kvinner i din alder, så ikke gi opp 🙂 Anonymkode: a11c6...9cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #610 Del Skrevet 16. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange har du truffet i det virkelige liv, TS? 5? 10? Anonymkode: 58e68...cff Mener du fra datingapper her?Ingen siste 3 åra😭 Har vært noen potensielle så stopper det opp eller jeg eller de fjernet matchen. Må få en framgang snart. Ellers så har jeg blitt sjekket opp på byen som resulterte i kortvarige relasjoner både når jeg bodde i Trondheim og Oslo. Har ikke vært ute her jeg bor på leeeenge. Men det hender at lokale folk sjekker en opp både på fb og ute/på fest. Som sagt lenge siden nå. Ønsker ikke ha kontakt med noen uten det skal føre til et treff,uansett om det er rett eller ikke. Vil ikke kaste vekk mer energi på å skrive uten det blir noe. Ts Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #611 Del Skrevet 16. september 2020 9 timer siden, tussi84 skrev: Har svart deg mye tidligere i denne tråden, men har fulgt med på utviklingen. Det jeg får inntrykk av ts er at du er veldig usikker på deg selv, og tolker veldig mye i negativt/misforstår hva folk skriver til deg. Du mistenker ting til å gjelde sex med engang før du i det hele tatt vet noe mer. En fyr som er ute etter kun sex vil gjerne bli direkte veldig fort og begynne å spørre/si ting som feks : hva har du på deg i kveld? Det hadde vært så deilig å ligge inntil deg naken og stryke på deg, du er så deilig/sexy, jeg blir kåt av å se på..., hva liker du å gjøre i senga? Og stiller de ikke sånne spørsmål/sier sånne ting så blir du utsatt ofte for mange komplimenter som gjerne kun går på kropp. Målet er at du skal bli så sjarmert at dere møtes og vedkommende får sex på første date. Han vil nemlig sørge for at han vet ca på Forhånd hva du liker, og bruke det for å få seg et ligg. De som ikke er ute etter sex flørter gjerne med noen de potensielt ønsker å date ettervert som samtalen utvikler seg. Den beste taktikken da er å la seg flørte med og bli med på samme lek tilbake. Har man snakket en stund kan det bli utvekslet utsagn som: det hadde vært så fint om du hadde vært i mine armer nå. Et bra flørtende svar som jeg hadde kunne brukt her som svar hadde vært: skulle gjerne vært der, hva ville du gjort da? Så ser man ut i fra neste svar om han hinter fram til noe seksuelt eller ikke.. Jeg har gjerne likt å prate med folk en stund før jeg møter personen, (da jeg var singel)for å se om det er noen jeg har interesse av å møte eller ikke. Istedenfor at jeg møtte veldig mange etter en kort samtale, så valgte jeg heller å møte de få jeg hadde pratet med etter noen uker som fanget interessen min pga ting vi feks har snakket om. Innen vi møtes visste jeg gjerne hva han jobbet med, om interesser matchet mine på noen områder, hva slags verdier vedkommende hadde til en del ting jeg ser på som viktig, hva slags personlighets type vedkommende fremstod som, om vedkommende har barn osv og litt om mål her i livet. Det hadde også blitt flørtet over nettet ved flere anledninger før vi møttes. Noen ganger klaffet det andre ganger ikke, men man må tørre å by på seg selv å ta en sjanse om man til slutt skal finne en match. Vær åpen, samtidig som du ikke tar alt for en god fisk. Ja du kommer til å bli avisst, det er dessverre en del av gamet for å kunne ende opp med den ene til slutt hvor alt klaffer. Men, satser du ikke vinner du heller aldri.. Takk for langt svar. Ja,har snakket med de som kun skriver direkte om sex også. Men er ganske fortvila nå og livredd for å aldri møte noen. Jeg vil ikke ha et liv uten en partner. Kunne tenkt meg å møtt til time hos Peder Kjøs😅om det kunne resultert i at jeg oppnådde målet mitt🙏 Ts Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #612 Del Skrevet 16. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du fra datingapper her?Ingen siste 3 åra😭 Har vært noen potensielle så stopper det opp eller jeg eller de fjernet matchen. Må få en framgang snart. Ellers så har jeg blitt sjekket opp på byen som resulterte i kortvarige relasjoner både når jeg bodde i Trondheim og Oslo. Har ikke vært ute her jeg bor på leeeenge. Men det hender at lokale folk sjekker en opp både på fb og ute/på fest. Som sagt lenge siden nå. Ønsker ikke ha kontakt med noen uten det skal føre til et treff,uansett om det er rett eller ikke. Vil ikke kaste vekk mer energi på å skrive uten det blir noe. Ts Anonymkode: 1bb8f...613 Du kaster nettopp vekk masse energi ved å drive på med frekk utspørring og nærmest kjefting på fremmede. Du kan velge å spørre på hyggeligere måter (åpne spørsmål, feks "hvorfor ble det slutt mellom dere?" Vs "Var du utro?"), du kan velge å svare nøytalt eller vennlig også når du ikke liker den andres utspill, og du kan ta initiativ til å møtes etter kort tid. Da er det jo viktig at du ikke fornærmer den fremmende før treffet skjer. Er han ikke så hyggelig når dere sees, eller kjemien ikke funker, eller du ikke liker hvordan flørten mellom dere fungerer, går det an å si nei takk til neste treff. Anonymkode: d2573...a20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #613 Del Skrevet 16. september 2020 Tok Asperger test i går. Fikk 9 i scor. Har tatt den en gang tidligere fikk 6 eller 8 da. Så ingen symptom på det,om noen trodde det. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #614 Del Skrevet 16. september 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tok Asperger test i går. Fikk 9 i scor. Har tatt den en gang tidligere fikk 6 eller 8 da. Så ingen symptom på det,om noen trodde det. Anonymkode: 1bb8f...613 Det at du tok den og har tatt tidligere, betyr det at du har tenkt det selv? Anonymkode: 58e68...cff 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 16. september 2020 #615 Del Skrevet 16. september 2020 32 minutter siden, AnonymBruker said: Tok Asperger test i går. Fikk 9 i scor. Har tatt den en gang tidligere fikk 6 eller 8 da. Så ingen symptom på det,om noen trodde det. Anonymkode: 1bb8f...613 Er det noen som har ment det? Eller er det du som har ønsket å utføre en slik test? Og de tallene sier meg ingenting, hvilke tall må man ha for å liggen innenfor "normalen" ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #616 Del Skrevet 16. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at du tok den og har tatt tidligere, betyr det at du har tenkt det selv? Anonymkode: 58e68...cff Nei,men ei såkalla venninne mente det en gang. Så prooved her wrong! Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #617 Del Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, fjær skrev: Er det noen som har ment det? Eller er det du som har ønsket å utføre en slik test? Og de tallene sier meg ingenting, hvilke tall må man ha for å liggen innenfor "normalen" ? 0-10 Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #618 Del Skrevet 16. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 0-10 Anonymkode: 1bb8f...613 0-10 er normalområde? 9 er farlig nær det område hvor det er vansker. 9 kan det jo tyde på at du har noen symptomer da? Anonymkode: 58e68...cff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 16. september 2020 #619 Del Skrevet 16. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: 0-10 Anonymkode: 1bb8f...613 Så om man har 11 så er diagnosen aspergers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #620 Del Skrevet 16. september 2020 3 minutter siden, fjær skrev: Er det noen som har ment det? Eller er det du som har ønsket å utføre en slik test? Og de tallene sier meg ingenting, hvilke tall må man ha for å liggen innenfor "normalen" ? Ja,noen troll i denne tråden mente jeg mangler både det ene og andre,ikke forstod samspill med andre og sosiale koder. Anonymkode: 1bb8f...613 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg