Gå til innhold

37 år,ufrivillig barnløs,finner aldri en god partner å dele livet med

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På fjellet i svarte natta? Det må være kode for "på fylla"?  😁

Anonymkode: 20e77...f52

Han skulle på jobb i morgen og drikke med en kompis i morra, så var nok sannheten.

Anonymkode: 1bb8f...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han skulle på jobb i morgen og drikke med en kompis i morra, så var nok sannheten.

Han virket jo som en hyggelig fyr! Deler både dine interesser og ønsker for fremtiden virker det som :) gi fyren en sjanse! 

Anonymkode: 4a3ad...bc7

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På fjellet i svarte natta? Det må være kode for "på fylla"?  😁

Anonymkode: 20e77...f52

Det finnes hodelykt da 🤗

Anonymkode: e0535...cf5

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere «medsøstre» trenger noen råd/meninger om noe annet som skjedde i dag.

Tidlig dette året var det en jeg vokste opp sammen med(gikk på barne og ungdomssskole sammen med osv,var litt småbetatt av han da men thats it)som sneik mye på meg på denne Badoo-appen. Altså det var daglig snoking i sikkert to uker i strekk. Ikke overdrevet og jeg lyver ikke. Har ingen interesse av å dikte opp slik. Jeg trodde aldri «en slik person»,han var av de litt populære når vi vokste opp. Så etter at han hadde sneket mye og jeg litt tilbake så fattet jeg mot til meg og skreiv til han. Han forklarte det vekk med at han bare var nysgjerrig og at jeg sneik tilbake,men det var ikke før han hadde snoket daglig i lang tid. Lurte på om han var interessert i noe osv og vi skreiv litt frem og tilbake et par uker i mars,men skjedde ikke noe mer. Så bare stoppet kontakten sakte men sikkert.

Under lock down var jeg hos foreldrene mine noen uker da de ikke ville jeg ikke skulle være alene den perioden. Takknemlig  for det🙂 

Hadde drukket litt vin sammen med min mor og skreiv til han her på fb. Lurte på om han var(ikke kutt av meg hodet)ute etter sex/var vel sort of en invitasjon😅🤪 Dette var halv tre på natta. Han svarte dagen etter og lo av at jeg skreiv «fyllamelding» midt på natta og at det var priceless etc. Uansett han avviste litt. Jeg sa at det måtte være noe han var ute etter,en eller annen ting. Så svarte han ikke mer. Jeg angra litt men fjerna tråden og glemte det. Må også sies at jeg blokkerte han på Badoo. 
Så i dag 5 mnd etter så skreiv han til meg «fabelaktig meldingsvlogg her😅» på messenger på fb. Spørsmålene er da; hvorfor plutselig skrive det etter fem måneder?Betyr det noe eller er det tilfeldig han så gjennom samtalene i messenger?Skal jeg svare noe og eventuelt hva?

Takker for svar 🙏🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men dere «medsøstre» trenger noen råd/meninger om noe annet som skjedde i dag.

Tidlig dette året var det en jeg vokste opp sammen med(gikk på barne og ungdomssskole sammen med osv,var litt småbetatt av han da men thats it)som sneik mye på meg på denne Badoo-appen. Altså det var daglig snoking i sikkert to uker i strekk. Ikke overdrevet og jeg lyver ikke. Har ingen interesse av å dikte opp slik. Jeg trodde aldri «en slik person»,han var av de litt populære når vi vokste opp. Så etter at han hadde sneket mye og jeg litt tilbake så fattet jeg mot til meg og skreiv til han. Han forklarte det vekk med at han bare var nysgjerrig og at jeg sneik tilbake,men det var ikke før han hadde snoket daglig i lang tid. Lurte på om han var interessert i noe osv og vi skreiv litt frem og tilbake et par uker i mars,men skjedde ikke noe mer. Så bare stoppet kontakten sakte men sikkert.

Under lock down var jeg hos foreldrene mine noen uker da de ikke ville jeg ikke skulle være alene den perioden. Takknemlig  for det🙂 

Hadde drukket litt vin sammen med min mor og skreiv til han her på fb. Lurte på om han var(ikke kutt av meg hodet)ute etter sex/var vel sort of en invitasjon😅🤪 Dette var halv tre på natta. Han svarte dagen etter og lo av at jeg skreiv «fyllamelding» midt på natta og at det var priceless etc. Uansett han avviste litt. Jeg sa at det måtte være noe han var ute etter,en eller annen ting. Så svarte han ikke mer. Jeg angra litt men fjerna tråden og glemte det. Må også sies at jeg blokkerte han på Badoo. 
Så i dag 5 mnd etter så skreiv han til meg «fabelaktig meldingsvlogg her😅» på messenger på fb. Spørsmålene er da; hvorfor plutselig skrive det etter fem måneder?Betyr det noe eller er det tilfeldig han så gjennom samtalene i messenger?Skal jeg svare noe og eventuelt hva?

Takker for svar 🙏🤗

Digresjon,han er litt sexy. Jeg fortalte en venninne om dette i vinter og hun mente han måtte jo være ute etter noe når han holdt på slik. Hun sa også at hun aldri ville rørt han😂Hun er også godt gift,men hun har aldri likt han. Han er litt dust men litt sexy da😅🤪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor plutselig skrive det etter fem måneder?Betyr det noe eller er det tilfeldig han så gjennom samtalene i messenger?Skal jeg svare noe og eventuelt

Vel, han tenker i hvert fall på deg! Hva med å svare noe sånt som: "Ja, ikke sant?😆 Hvordan står det til?"

Hvis du vil kan du jo legge til "Får du mange fyllameldinger for tiden?😉"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er ikke akkurat et glansbilde så hvor de tar den selvtilliten fra lurer jeg av og til på.

😃😄🤣

Du er nesten parodisk negativ 😁

Anonymkode: d2573...a20

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😃😄🤣

Du er nesten parodisk negativ 😁

Anonymkode: d2573...a20

Du må da skjønne at TS bor på et lite sted hvor det ikke bor så mange pene mennesker. Hadde hun bodd i en storby hadde hun datet kjekkaser for så pen er hun selv! 

Anonymkode: 58e68...cff

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må da skjønne at TS bor på et lite sted hvor det ikke bor så mange pene mennesker. Hadde hun bodd i en storby hadde hun datet kjekkaser for så pen er hun selv! 

Anonymkode: 58e68...cff

Bitter much?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt du har selvtilliten i behold, TS. Du trenger den i din situasjon. Andre ville jo lurt på om det var noe i veien med dem, men du har perfekt utseende og personlighet, så bare uflaks at du fortsatt er singel og 37 år.

Endret av Sally-Go-Round
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alt, men er jo tydelig at du er deprimert, TS? Jeg kjenner meg veldig igjen i deg. Jeg eksisterer bare. Hater livet mitt. Bitter. Får ikke gjort noe av det jeg vil. Sitter bare og ser på alle andre gli forbi. 35 år og kommer ingen vei. Nesten aldri sosial. Ikke vært med noen andre på over 1 måned. Anstrengt forhold til mor. Dårlig selvbilde. Hater jobben min. Ingen gnist, helt dø innvendig. Ikke napp på Tinder, bare ultrararinger som liker meg. Vet ikke hva jeg ville med dette, men. Håper du får hjelp. 

Anonymkode: 38707...885

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sally-Go-Round skrev:

Det er godt du har selvtilliten i behold, TS. Du trenger den i din situasjon. Andre ville jo lurt på om det var noe i veien med dem, men du har perfekt utseende og personlighet, så bare uflaks at du fortsatt er singel og 37 år.

Fjernet du det du først skreiv?

Begynner å bli veldig lei av den negativiteten og frekkheten din. Kan du finne noen andre å plage?Seriøst altså,du gjør folk i dårlig humør med den pekefingeren hele jævla tiden!!

Har aldri sagt at jeg er perfekt,langt der i fra. Jeg har vært isolert i 6-7 år derfor er tingene som de har vært. 

Og det var ikke deg jeg spurte om var bitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke lest alt, men er jo tydelig at du er deprimert, TS? Jeg kjenner meg veldig igjen i deg. Jeg eksisterer bare. Hater livet mitt. Bitter. Får ikke gjort noe av det jeg vil. Sitter bare og ser på alle andre gli forbi. 35 år og kommer ingen vei. Nesten aldri sosial. Ikke vært med noen andre på over 1 måned. Anstrengt forhold til mor. Dårlig selvbilde. Hater jobben min. Ingen gnist, helt dø innvendig. Ikke napp på Tinder, bare ultrararinger som liker meg. Vet ikke hva jeg ville med dette, men. Håper du får hjelp. 

Anonymkode: 38707...885

Nei på ingen måte. Har hatt angst og vært fortvilt,m en ikke deprimert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bli bedre på smalltalk! Ikke svar «okey» når han forteller om seg selv. Og ikke gå rett til giftemål og barn. Vis initiativ til å bli kjent!

Anonymkode: 46879...d72

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må bli bedre på smalltalk! Ikke svar «okey» når han forteller om seg selv. Og ikke gå rett til giftemål og barn. Vis initiativ til å bli kjent!

Anonymkode: 46879...d72

Er kanskje dårlig trent på slikt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, Sohl skrev:

Vel, han tenker i hvert fall på deg! Hva med å svare noe sånt som: "Ja, ikke sant?😆 Hvordan står det til?"

Veit ikke hva han vil igjen etter fem mnd jeg? Svarer han i morgen kanskje..

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sohl skrev:

Dette er perfekt, svar slik som dette TS! Da får dere i gang en samtale, og da er det lettere for deg å finne ut hva han vil. Uansett, så er det jo positivt at han tenker på deg. 

Anonymkode: 2378f...78c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er perfekt, svar slik som dette TS! Da får dere i gang en samtale, og da er det lettere for deg å finne ut hva han vil. Uansett, så er det jo positivt at han tenker på deg. 

Anonymkode: 2378f...78c

Tror du han tenker på meg da og ikke at han bare kikka gjennom samtalene på messenger og bare skreiv det han skreiv? Eller tror dere det var noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du han tenker på meg da og ikke at han bare kikka gjennom samtalene på messenger og bare skreiv det han skreiv? Eller tror dere det var noe annet?

Slutt å overtenk alt mulig.....

Anonymkode: 4a3ad...bc7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...