Gå til innhold

"Free Britney" Spears bevegelsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke sikkert hun blir gammel heller, bare en ekkel følelse 😟

Anonymkode: 5061f...ee0

Håper det ordner seg, men hun er utsatt. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faren til Britney Spears er suspendert som verge! Vergemålet står fortsatt, men fra og med nå har ikke lenger han kontrollen eller tilgang til henne. Regner med de setter en senere dato for høring om avskaffelse av vergemålet i sin helhet. Dette er gode nyheter for Britney!

• Liker 3
Skrevet

Fantastisk! Og bra at vergemålet ikke er avsluttet. Lettere å få undersøkt hva han har bedrevet underveis og eventuelt straffe. Nye vergen får nå feks tilgang til ALL kommunikasjon mellom far og advokaten til far. Selv om det er mistanke om at ting er borte for godt

Anonymkode: 6887c...5c8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fantastisk! Og bra at vergemålet ikke er avsluttet. Lettere å få undersøkt hva han har bedrevet underveis og eventuelt straffe. Nye vergen får nå feks tilgang til ALL kommunikasjon mellom far og advokaten til far. Selv om det er mistanke om at ting er borte for godt

Men hun blir vel kvitt verge tilslutt, eller vil ho hele tida ha en verge? Har jeg misforstått rett? 😳

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hun blir vel kvitt verge tilslutt, eller vil ho hele tida ha en verge? Har jeg misforstått rett? 😳

Nye advokaten har sagt at de regner med å avslutte vergemålet i høst. Hovedprioriteten har vært å få pappa Spears bort, så vergemålet. Hvis vergemålet skulle bli avslutta hadde det tatt litt tid, litt ting som må gjøres opp. Og pappa Spears hadde da hatt kontrollen på alt i mellomtiden. Men med å få han bort kan de få inne en ny midlertidig verge. 

Advokatene til far er ikke hans private, de er verga sine advokater. Og dermed har de nye rett på å få vite om all kommunikasjon. Og også å få se alt a hva som har skjedd med penger. 

Noe som er vanlig for rike/kjente folk er å ha en businessmanager, det er rett å slett noen som styrer økonomien din for deg. Når vergemålet blir avsluttet i høst kommer hun garantert til å få seg det. Så overgangen blir ikke så stor. Og samtidig er det noen hun velger helt selv, og bestemmer over selv 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Advokaten til Britney ønsker å avslutte vergemålet, men det er en lengre prosess som som ikke kunne blitt bestemt på dagens høring. Advokaten til Jamie (faren) sa at de sa seg villige til å avslutte vergemålet og at det derfor ikke var nødvendig å suspendert ham. Når han nå likevel blir suspendert blir det satt inn en ny verge som vil få tilgang til alt av papirer, kommunikasjon og informasjon om hva som har foregått innad i vergemålet de siste 13 årene. De fleste tenker at det er en grunn til at Jamie og advokatene hans ikke ønsket dette. Team Britney kommer sannsynligvis til å bruke dette til å bygge sak mot faren og de andre involverte.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nye advokaten har sagt at de regner med å avslutte vergemålet i høst. Hovedprioriteten har vært å få pappa Spears bort, så vergemålet. Hvis vergemålet skulle bli avslutta hadde det tatt litt tid, litt ting som må gjøres opp. Og pappa Spears hadde da hatt kontrollen på alt i mellomtiden. Men med å få han bort kan de få inne en ny midlertidig verge. 

Advokatene til far er ikke hans private, de er verga sine advokater. Og dermed har de nye rett på å få vite om all kommunikasjon. Og også å få se alt a hva som har skjedd med penger. 

Noe som er vanlig for rike/kjente folk er å ha en businessmanager, det er rett å slett noen som styrer økonomien din for deg. Når vergemålet blir avsluttet i høst kommer hun garantert til å få seg det. Så overgangen blir ikke så stor. Og samtidig er det noen hun velger helt selv, og bestemmer over selv 

Mye av pengene hennes har nok gått til andre, jeg håper de finner ut av alt og de må betale alt tilbake. Faren bør bli fengslet! 

• Liker 2
Skrevet
netpuppy skrev (6 minutter siden):

Advokaten til Britney ønsker å avslutte vergemålet, men det er en lengre prosess som som ikke kunne blitt bestemt på dagens høring. Advokaten til Jamie (faren) sa at de sa seg villige til å avslutte vergemålet og at det derfor ikke var nødvendig å suspendert ham. Når han nå likevel blir suspendert blir det satt inn en ny verge som vil få tilgang til alt av papirer, kommunikasjon og informasjon om hva som har foregått innad i vergemålet de siste 13 årene. De fleste tenker at det er en grunn til at Jamie og advokatene hans ikke ønsket dette. Team Britney kommer sannsynligvis til å bruke dette til å bygge sak mot faren og de andre involverte.

Det blir spennende å se hva hvilke kommunikasjon som har foregått innad vergemålet i alle år. Sikkert mye ulovlig! Jeg håper på karma, Britney fortjener rettferdighet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mye av pengene hennes har nok gått til andre, jeg håper de finner ut av alt og de må betale alt tilbake. Faren bør bli fengslet! 

Det går rykter om at FBI driver å undersøker nå også så stor mulighet for at det skjer 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det går rykter om at FBI driver å undersøker nå også så stor mulighet for at det skjer 

Jeg håper de finner ut av alt. 🙌🏻😁

Skrevet
netpuppy skrev (22 timer siden):

Faren forsøkte å ‘kjøpe seg tid’. Sa han skulle trekke seg, men stilte krav om å sikre seg at de vikle dekke alle saksomkostningene hans++😳🙈 Advokaten til Britney aviste blankt og sa han ikke ville få et øre mer fremover og at ville bli suspendert om han ikke trakk seg selv på dagen. Antagelig satt advokaten til Britney på noe lumsk inside information allerede han kunne presse faren med, siden han da likevel ga seg umiddelbart.

https://www.aftenposten.no/kultur/i/BjGvgQ/britney-spears-far-vil-ha-millionbeloep

Rettferdigheten seiret imidlertid til slutt. Totalt sett sterk historie totalt sett dette. Forundrer meg ikke om det blir en film om det en dag. Men det er nok Britneys psykiske helse som vil avgjøre det meste som vil skje framover tenker jeg. Hun er nok uansett avhengig av beskyttende vinger fra GODE folk fremover❤️

https://www.aftenposten.no/kultur/i/KzjWgG/britney-spears-far-fjernes-som-verge

Anonymkode: 713ad...dcb

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor så mange engasjerer seg i dette? 

Så en fyr på God morgen Norge i dag. Han var sååå glad og lettet over at det omsider skjer noe rundt vergemålet. Hva pokker angår det ham? Skulle tro hun var søstra hans eller noe, så påvirket han var av situasjonen. 

Anonymkode: 5eb2e...dd0

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun var så fryktelig syk at hun trengte personlig vergemål i alle disse årene, hvordan kan faren da forsvare at hun har jobbet som hun har gjort, med show i Vegas, album, turnéer osv? Det henger ikke på greip. Nei, her er det nok en pappa som har sett sitt snitt til å mele sin egen kake, og stukket mesteparten av pengene til dattera i egen lomme. Tipper det vil komme endel hårreisende avsløringer etterhvert som advokater og ny verge får gått igjennom dokumenter! 
Ellers tror jeg Britney har hatt et veldig vanskelig liv, og håper hun får det bedre nå, og at hun har gode folk i teamet rundt seg som kan hjelpe henne med å ta fornuftige avgjørelser rundt både det ene og det andre. Hun har mistet store deler av voksenlivet sitt og virker litt «lost» til å være ei dame på 40 år. Kanskje ikke så rart mtp. regimet hun har levd under.

• Liker 2
Skrevet
On 10/14/2020 at 11:11 PM, AnonymBruker said:

Ja jeg har vært Britney fan siden jeg var ei lita jente😭

er fælt det som skjer og håper virkelig ikke familien hennes er ute etter å svindle henne og eller gjør henne noe vondt. Man vet jo at det finnes mange dysfunksjonelle familier der ute som ikke ønsker familien sin vel. Det med at søsteren prøver å ta over økonomien høres for meg ut som om hun kanskje er sjalu, eller vil noe.

og når det kommer til utseendet hennes og stilen så er den typisk for mennesker som trenger verge. Jeg hadde en venninne som kledde seg på den måten, hadde usunn hud, usunt hår, brukte maaaasse sminke som hun aldri vasket vekk, brukte svart kajal etc, og kledde seg enten upassende for alderen eller gikk med skitne og ødelagte klær. Hun dusjet og pusset tennene aldri, klarte ikke å ta vanlige avgjørelser eller fungere mentalt som alle oss andre, hadde adferdsvansker og kunne plutselig fly på oss uten grunn, drev med rus, hadde verge, kunne ikke disponere penger selv, lappen får henne ikke, da hun en gang satt seg på en skuter uten sertifikat og nesten krasjet med en gang foran meg og ikke skjønte trafikkreglene, hun fikk også barn senere og denne ble tatt av barnevernet og listen fortsetter. Hun virket helt normal på utsiden i førsten og vi var jo unge. Men ting kom mer og mer fram etter vi ble godt kjent og vi ble eldre og hun hang etter i utviklingen. Jeg vet om flere også som sliter såpass på denne måten.

Og enda hva de enn sliter med, så er noen født med ekstra gode evner på noen områder enn gjennomsnittet, mens andre er helt kaputt. Britney har jo et talent og er kreativ, derfor hun lykkes hun og har hatt folk rundt seg som har støttet henne ikke vet jeg. Så folk som sliter med et eller annet er det ikke alltid åpenbart og man kan lykkes innen partner/ekteskap, karriere, være flink og evnerik enda man er evnesvak, utviklingsforstyrret, er bipolar etc og dysfunksjonell ellers i livet. 

Anonymkode: 4b260...7d7

Så svart kajal er et tegn på at man sliter psykisk... Jaha, ja.

Anonymkode: b1357...0f1

• Liker 3
Skrevet

Jeg har fulgt litt med på Britney sin Instagramkonto, og der fremstår hun ikke helt i vater. Men på klippet fra retten som ble postet lenger opp her høres hun helt normal ut. 

Opererer hun Instagramkontoen sin selv? 

Anonymkode: e21aa...d9a

• Liker 4
Skrevet

Men hun har jo forlovede nå?Hvis hun er i ubalanse må det da være slitsomt for typen hennes?

Anonymkode: efd95...6d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Men hun har jo forlovede nå?Hvis hun er i ubalanse må det da være slitsomt for typen hennes?

Anonymkode: efd95...6d9

Jeg syns det er rart han godtar og ikke beskytter hun bedre på Instagram. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har fulgt litt med på Britney sin Instagramkonto, og der fremstår hun ikke helt i vater. Men på klippet fra retten som ble postet lenger opp her høres hun helt normal ut. 

Opererer hun Instagramkontoen sin selv? 

Anonymkode: e21aa...d9a

Jeg har tenkt det samme ut ifra å følge henne på Insta. Det virker som hun er litt uten filter. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor så mange engasjerer seg i dette? 

Så en fyr på God morgen Norge i dag. Han var sååå glad og lettet over at det omsider skjer noe rundt vergemålet. Hva pokker angår det ham? Skulle tro hun var søstra hans eller noe, så påvirket han var av situasjonen. 

Anonymkode: 5eb2e...dd0

Folk har fulgt henne i flere år, og sett endringen i seg. Er vel ikke noe anderledes det enn at folk gråter når kjendiser dør.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ser det har kommet frem noen påstander fra halvsøsknene til Jamie Spears om faren deres. Blant annet at han sendte begge konene sine på galehus. Og tvang noen ihvertfall en av dem på Lithium, og en av dem tok sitt eget liv. Dette kom opp i feeden min på insta grunnet noen innlegg jeg har sett på, så troverdigheten på dem kan være så som så.

Hvis det er noe som helst hold i disse påstandene, så forklarer det kanskje mye.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...