AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #61 Skrevet 9. februar 2021 Hva har skjedd med den dama? Hun ser ikke frisk ut om dagen Anonymkode: 77311...564 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #62 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 3.9.2020 den 20.23): Ikke meg du siterer, men får en litt ekkel følelse av å se på videoene hun legger ut på Instagram. Hun ser ut og oppfører seg som en forvokst tenåring. Håret virker fett og sminken ser flere dager gammel ut på det meste hun legger ut. Det er selvsagt ikke uvanlig eller noe feil med å legge ut ett og annet bilde der man ikke ser perfekt ut, men hele feeden er full av bilder og videoer der hun ser ut som om hun akkurat har våkna fra en fuktig kveld. Hun legger også ut de samme bildene om igjen i flere ulike innlegg og uten noen tydelig grunn til disse gjentagelsene. Når det gjelder "free Britney"-bevegelsen som helhet så tenker jeg at det er vanskelig for utenforstående å dømme uten å kjenne til saken. For meg så er det åpenbart at dette er en dame som sliter litt, men omfanget av problemene hennes og hvorvidt hun virkelig trenger en verge er umulig å vite uten å ha kjennskap til veldig privat helseinfo. Men jeg synes absolutt at far burde være fjernet fra alt ansvar. Å umyndiggjøre et voksent menneske er et stort inngripen, selv hvis vedkommende har psykiske problemer, men å la far være verge er å åpne for en ekstrem sosial kontroll. Jeg synes også at det er en stor selvmotsigelse at hun visstnok både trenger å beskyttes mot seg selv i den grad hun blir kontrollert samtidig som hun i samme periode har gitt ut album, turnert og håvet inn mange penger for de rundt henne som sitter og kontrollerer økonomien hennes. Det skurrer veldig i mine ører. Anonymkode: f1a6b...10f Samme tenker jeg. At faren skal være verge, han som har stått i front av hennes karriere helt siden start kan vitne om andre interesser enn kun å ivarta sin datter. Men at hun enda sliter med noen er jeg overbevist om. Retten hadde heller ikke viderført vergemålet om det var helt uten grunnlag. Anonymkode: 34375...b9e 2
Gjest Lunaris Skrevet 9. februar 2021 #63 Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 2.9.2020 den 7.59): Nå er det ikke meg du siterer, men jeg syns Britney Spears ser herjet ut, man ser på henne at hun har levd et utsvevende liv. Christina Aguilera og Beyonce, som har holdt på like lenge, ser mye friskere og sunnere ut. Syns også (dessverre) at hun har en trashy stil, hun sminker og kler seg helt forferdelig. Magetopp, stramme og korte tights og masse kajal rundt øynene er ikke pent, og spesielt ikke på en dame på snart 40 år. Anonymkode: 0db40...4b3 I og med at hun ikke får bestemme over seg selv, får hun nok ikke den samme tilgangen på botox og skjønnhetsoperasjoner som Christina aguilera og Beyonce har. Dama er snart førti år. Er vanlig å se litt eldre enn 25 år da.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #64 Skrevet 9. februar 2021 Lunaris skrev (3 minutter siden): I og med at hun ikke får bestemme over seg selv, får hun nok ikke den samme tilgangen på botox og skjønnhetsoperasjoner som Christina aguilera og Beyonce har. Dama er snart førti år. Er vanlig å se litt eldre enn 25 år da. Hun har solt seg veldig mye, og har ikke botox. Synes ikke hun ser ille ut sånn sett, men hun har forferdelige hair extentions og sminke osv.. og ang trashy stil, så har hun egentlig alltid hatt det, også back in 2007. Husker faren hennes klaga på at hun dro på strabucks uten BH og sånt, og det var da hun hadde silikon, og jeg tror de var litt fucka, så det så ikke akkurat bra ut. Men det er en del som skurrer. Jeg føler med henne. Men hvorfor trodde hun i 2007 at hun kunne dra rundt alene på Starbucks midt i LA, midt i heiteste paparazzi helvete? Hun kjørte rundt med barnet på fanget og sånt. Jeg tror dessverre at hun har vært ustabil en god stund. Og jeg kan skjønne at hun kanskje trenger en slags verge, hvis hun gjør sånne ting som bare ikke er bra for seg selv. Folk nevner X-factor, men jeg føler hun var veldig redusert der også. Hun var dommer sammen med Demi Lovato som den gangen bodde på rehab, men framsto veldig mye mer oppegående enn Britney gjorde. Jeg har også hørt folk som har vært med henne på meet and greet som har ment at hun var veldig robot lignende. Vanskelig å vite om det er på grunn av en diagnose eller tunge medisiner, men det er vel kanskje en kombinasjon. Og det at hun har folk som bestemmer over henne får henne også til å virke veldig umyndig og barnslig. Jeg føler at folk sitter å venter på at gamle Britney skal komme tilbake, men jeg tviler at hun på magisk vis blir den 17 år gamle versjonen av seg selv dersom faren slipper henne som verge. Så enkelt er det nok ikke, og jeg tror heller ikke at faren har onde hensikter, men jeg forstår at det likevel ikke er til beste for henne at han skal bestemme over henne, men det kan faktisk hende at noen må det, for hennes egen sikkerhet. Anonymkode: f618f...a8e 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #65 Skrevet 25. juni 2021 Synes vitnemålet hennes i retten her om dagen var ganske sjokkerende... Synes veldig synd på henne. Er åpenbart at hun har vært i mot vergemålet veldig lenge, og at hun sliter veldig på grunn av det. Slik jeg forstår det amerikanske vergesystemet sitter hun nå i en ganske kjip situasjon. Skal vergemålet avsluttes må begge sider legge frem bevis for/mot, inkludert vitneutsagn og medisinsk informasjon som utvilsomt vil lekkes ut til media. Anonymkode: f1a6b...10f 8
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #66 Skrevet 25. juni 2021 Hun ser ut som en tung rusmisbruker. Videoene hun legger ut er på grensen til sinnssyke, og det er rimelig å anta at hunner riset når hun spiller dem inn/poster. Farende verge ja. I filmen kommer det ikke frem noe faren egentlig gjør «galt». Han bruker ikke Britney’s penger på luksus til seg selv, båter, biler etc. de fant faktisk ingenting å ta han på og å henge han ut for i den filmen. Min konklusjon, sett utenfra med null faktisk kjennskap til saken, er at faren gjør det beste han kan for å skjerme datteren fra verden. Hun virker syk, ustabil (mentalt) med rusproblemer. Og med fotografer hengende rundt seg non stop. Hun kan potensielt bli løsrevet fra faren hvis hun leverer inn en begjæring til domstolen. Men det har hun ikke gjort. Hvis hun ikke engang prøver selv å bli selvstendig, hvorfor skal hele resten av verden skrike for å få henne «frigitt»? Anonymkode: c1874...29c
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #67 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun ser ut som en tung rusmisbruker. Videoene hun legger ut er på grensen til sinnssyke, og det er rimelig å anta at hunner riset når hun spiller dem inn/poster. Farende verge ja. I filmen kommer det ikke frem noe faren egentlig gjør «galt». Han bruker ikke Britney’s penger på luksus til seg selv, båter, biler etc. de fant faktisk ingenting å ta han på og å henge han ut for i den filmen. Min konklusjon, sett utenfra med null faktisk kjennskap til saken, er at faren gjør det beste han kan for å skjerme datteren fra verden. Hun virker syk, ustabil (mentalt) med rusproblemer. Og med fotografer hengende rundt seg non stop. Hun kan potensielt bli løsrevet fra faren hvis hun leverer inn en begjæring til domstolen. Men det har hun ikke gjort. Hvis hun ikke engang prøver selv å bli selvstendig, hvorfor skal hele resten av verden skrike for å få henne «frigitt»? Anonymkode: c1874...29c Ser at du har null kjennskap til saken ja! Anonymkode: 3e53f...f14 11
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #68 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Synes vitnemålet hennes i retten her om dagen var ganske sjokkerende... Synes veldig synd på henne. Er åpenbart at hun har vært i mot vergemålet veldig lenge, og at hun sliter veldig på grunn av det. Slik jeg forstår det amerikanske vergesystemet sitter hun nå i en ganske kjip situasjon. Skal vergemålet avsluttes må begge sider legge frem bevis for/mot, inkludert vitneutsagn og medisinsk informasjon som utvilsomt vil lekkes ut til media. Anonymkode: f1a6b...10f Det er hjerteskjærende!!😭Får så vondt av hun! Anonymkode: 3e53f...f14 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #69 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hun ser ut som en tung rusmisbruker. Videoene hun legger ut er på grensen til sinnssyke, og det er rimelig å anta at hunner riset når hun spiller dem inn/poster. Farende verge ja. I filmen kommer det ikke frem noe faren egentlig gjør «galt». Han bruker ikke Britney’s penger på luksus til seg selv, båter, biler etc. de fant faktisk ingenting å ta han på og å henge han ut for i den filmen. Min konklusjon, sett utenfra med null faktisk kjennskap til saken, er at faren gjør det beste han kan for å skjerme datteren fra verden. Hun virker syk, ustabil (mentalt) med rusproblemer. Og med fotografer hengende rundt seg non stop. Hun kan potensielt bli løsrevet fra faren hvis hun leverer inn en begjæring til domstolen. Men det har hun ikke gjort. Hvis hun ikke engang prøver selv å bli selvstendig, hvorfor skal hele resten av verden skrike for å få henne «frigitt»? Anonymkode: c1874...29c Du har visst ikke satt deg inn i saken. Faren og resten av teamet har tvunget henne til å jobbe x antall timer hver eneste dag. Om hun er frisk nok til å jobbe hver dag av uken, så er hun frisk nok til å ha ansvar for seg selv. Det er grunn nok til at hun ikke burde ha en verge. Så legger man til hvordan han har styrt hver eneste krik og krok av hennes liv, alt fra å ta fra henne medisinene hennes og sette henne på lithium, til å bestemme når hun får møte barna og kjæresten, til at hun ikke får være alene for å skifte klær. Anonymkode: 277b0...6fa 12
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #70 Skrevet 25. juni 2021 Synes det er helt forferdelig. Hun er en fange i sitt eget liv. Mange mennesker sliter psykisk, men det betyr ikke at de skal en verge som tar alle private avgjørelser for dem. Slike vergemål i Norge gjelder kun i tilfeller hvor personen det gjelder ikke er klar over hva et vergemål er engang. Folk må få lov til å gjøre dumme ting uten å bli satt under vergemål. I 2007 kan man nok argumentere for at det var til det beste, hun var absolutt ikke stabil og muligens en fare for seg selv. Men nå er hun jo under behandling, og med riktige medisiner kan hun bli stabil og fungere fint i hverdagen. De har tydeligvis ment at hun er frisk nok til å jobbe ræva av seg i x antall Las Vegas-shows, verdensomspennende turné, osv. Kan hun være så syk da? Anonymkode: d92b9...0da 10
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #71 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Synes det er helt forferdelig. Hun er en fange i sitt eget liv. Mange mennesker sliter psykisk, men det betyr ikke at de skal en verge som tar alle private avgjørelser for dem. Slike vergemål i Norge gjelder kun i tilfeller hvor personen det gjelder ikke er klar over hva et vergemål er engang. Folk må få lov til å gjøre dumme ting uten å bli satt under vergemål. I 2007 kan man nok argumentere for at det var til det beste, hun var absolutt ikke stabil og muligens en fare for seg selv. Men nå er hun jo under behandling, og med riktige medisiner kan hun bli stabil og fungere fint i hverdagen. De har tydeligvis ment at hun er frisk nok til å jobbe ræva av seg i x antall Las Vegas-shows, verdensomspennende turné, osv. Kan hun være så syk da? Anonymkode: d92b9...0da Normale folk har lov til å bli narkomane, gamble bort alle pengene sine og havne på gata. Britney Spears, fordi hun som person var verdt mye penger, havnet under et verge hvor hun ble tvunget til å jobbe dag og natt i x antall år. Kun alvorlige funksjonshemmede folk får verger, da enten privatpersoner eller staten Anonymkode: 277b0...6fa 6
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #72 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 9.36): Hva har skjedd med den dama? Hun ser ikke frisk ut om dagen Anonymkode: 77311...564 Hun har jo ikke tatt selvstendige valg i minst 10 år. Da blir man jo stresset, mildt sagt. Anonymkode: 54379...beb 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #73 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Normale folk har lov til å bli narkomane, gamble bort alle pengene sine og havne på gata. Britney Spears, fordi hun som person var verdt mye penger, havnet under et verge hvor hun ble tvunget til å jobbe dag og natt i x antall år. Kun alvorlige funksjonshemmede folk får verger, da enten privatpersoner eller staten Anonymkode: 277b0...6fa Da burde jo f. eks. Charlie Sheen bli lagt under vergemål også, han har jo HIV og diverse andre kjendiser som har brukt opp formuene sine. Men ærlig talt, det er vel ikke forbudt å bruke opp formuen sin? Er jo deres penger ... Er jo ikke lurt, men, fremdeles deres valg. Og jeg tror ikke Britney Spears stod i fare for å bli blakk for alltid og aldri noensinne ha muligheten til å tjene inn penger. Er det ikke slik at f. eks. gamle band som er oppløst samles sammen for å opptre på Tours for å tjene inn penger til en slunken lommebok? Er vel ikke nytt at kjendiser bruker opp pengene sine, vel? Og gir ut parfymer, og oppretter klesmerker og diverse, som ikke har noe med musikken å gjøre ... Faren hennes er ikke helt god. Anonymkode: 54379...beb 5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2021 #74 Skrevet 25. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser at du har null kjennskap til saken ja! Anonymkode: 3e53f...f14 Kjenner meg igjen i dette. Er det ikke gjerne slik at hvis man f. eks. sitter på psykiatrisk og skriker at man er frisk, blir ikke det sett AnonymBruker skrev (På 9.2.2021 den 21.40): Hun har solt seg veldig mye, og har ikke botox. Synes ikke hun ser ille ut sånn sett, men hun har forferdelige hair extentions og sminke osv.. og ang trashy stil, så har hun egentlig alltid hatt det, også back in 2007. Husker faren hennes klaga på at hun dro på strabucks uten BH og sånt, og det var da hun hadde silikon, og jeg tror de var litt fucka, så det så ikke akkurat bra ut. Men det er en del som skurrer. Jeg føler med henne. Men hvorfor trodde hun i 2007 at hun kunne dra rundt alene på Starbucks midt i LA, midt i heiteste paparazzi helvete? Hun kjørte rundt med barnet på fanget og sånt. Jeg tror dessverre at hun har vært ustabil en god stund. Og jeg kan skjønne at hun kanskje trenger en slags verge, hvis hun gjør sånne ting som bare ikke er bra for seg selv. Folk nevner X-factor, men jeg føler hun var veldig redusert der også. Hun var dommer sammen med Demi Lovato som den gangen bodde på rehab, men framsto veldig mye mer oppegående enn Britney gjorde. Jeg har også hørt folk som har vært med henne på meet and greet som har ment at hun var veldig robot lignende. Vanskelig å vite om det er på grunn av en diagnose eller tunge medisiner, men det er vel kanskje en kombinasjon. Og det at hun har folk som bestemmer over henne får henne også til å virke veldig umyndig og barnslig. Jeg føler at folk sitter å venter på at gamle Britney skal komme tilbake, men jeg tviler at hun på magisk vis blir den 17 år gamle versjonen av seg selv dersom faren slipper henne som verge. Så enkelt er det nok ikke, og jeg tror heller ikke at faren har onde hensikter, men jeg forstår at det likevel ikke er til beste for henne at han skal bestemme over henne, men det kan faktisk hende at noen må det, for hennes egen sikkerhet. Anonymkode: f618f...a8e Jeg på min side er imponert over hvor godt hjerte hun fremdeles har. Enhver annen person hadde blitt bitter som bare f for lenge siden. Anonymkode: 54379...beb 6
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2021 #75 Skrevet 26. juni 2021 Gikk gjennom hele Instagrammen hennes i kveld og for meg virket det ut som hun startet å oppføre seg forstyrrende der innpå, og frem til nå, rett etter første post av henne sammen med kjæresten. Noen små hint eneste, før det, men både tekst og oppførsel endret seg totalt etter kjæresten ble introdusert. Anonymkode: 3a32d...06d 1
Kattugla Skrevet 26. juni 2021 #76 Skrevet 26. juni 2021 Jeg tror mange ellers friske mennesker, hadde slitt hvis de hadde levd under de forholdende hun tilsynelatende har levd under de siste 13-14 årene... Bare se på hvor mange har slitt i kjølvannet av corona. Og det er snakk om noen måneder! Britney har faen meg vært uten råderett i eget liv i over et tiår. Stakkars dame. 11
netpuppy Skrevet 27. juni 2021 #77 Skrevet 27. juni 2021 On 6/26/2021 at 3:18 AM, AnonymBruker said: Gikk gjennom hele Instagrammen hennes i kveld og for meg virket det ut som hun startet å oppføre seg forstyrrende der innpå, og frem til nå, rett etter første post av henne sammen med kjæresten. Noen små hint eneste, før det, men både tekst og oppførsel endret seg totalt etter kjæresten ble introdusert. Anonymkode: 3a32d...06d Men tror du hun har kontroll over sin egen Instagram? Hun har jo ikke kontroll over noe annet i livet så hvorfor skulle hun hatt fri tilgang på internett? Og hvis hun ikke har det... Hvem kan ha noe å vinne på at hun virker så syk som mulig? Kanskje de som prøver å overbevise verden og domstolene om at hun er så syk at hun fortsatt trenger vergemålet de tjener fett på? Dette er rene spekulasjoner selvfølgelig, men det er så mye som ikke stemmer her, og det er snakk om så sinnsykt mye penger, at det er lite som hadde overrasket meg. 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #78 Skrevet 30. juni 2021 Jeg tror mye ligger i hvordan hun bruker sine penger. Jeg tror det er det verge går på, hun får ikke lov å ta avgjørelser angående sine egne penger. Det er vel siden ekteskapet med Kevin Federlane eller hva han het, faren til hennes to barn. De var jo ikke gift så lenge, men han fikk enorme summer i skilsmisse-oppgjøre, fikk (får fortsatt?) enorm månedlig beløp fra henne, og dette var allerede Britneys andre ekteskap, og rett etter har faren hennes stoppet tredje mulige ekteskapet! Familien var rett og slett redd at hun vil sløse alle pengene, tror jeg. Nå var jo ikke faren hennes så flink å forvalte hennes penger heller, ble det kjent nå, han tapte massevis på diverse investeringer. Men Britney er en pengemaskin fortsatt, hun tjener bare mer og mer. Jeg må si det føles utad urettferdig at hun ikke kan styre egne penger. At faren hennes skal. Ham virker å være totalt inhabil person til rollen, ikke minst, og ikke har han spesiell økonomisk utdannelse, for å kunne forvalte penger best mulig, hvis det er det som var poenget. Men ja, det gjenstår å se hvordan vil Britney selv klare å styre egen økonomi. Tror til å begynne med krevde hun å bytte verge, fra pappa til noen uavhengige, men nå krever hun verge opphevet? Anonymkode: 6b26a...da3
netpuppy Skrevet 30. juni 2021 #79 Skrevet 30. juni 2021 57 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror mye ligger i hvordan hun bruker sine penger. Jeg tror det er det verge går på, hun får ikke lov å ta avgjørelser angående sine egne penger. Det er vel siden ekteskapet med Kevin Federlane eller hva han het, faren til hennes to barn. De var jo ikke gift så lenge, men han fikk enorme summer i skilsmisse-oppgjøre, fikk (får fortsatt?) enorm månedlig beløp fra henne, og dette var allerede Britneys andre ekteskap, og rett etter har faren hennes stoppet tredje mulige ekteskapet! Familien var rett og slett redd at hun vil sløse alle pengene, tror jeg. Nå var jo ikke faren hennes så flink å forvalte hennes penger heller, ble det kjent nå, han tapte massevis på diverse investeringer. Men Britney er en pengemaskin fortsatt, hun tjener bare mer og mer. Jeg må si det føles utad urettferdig at hun ikke kan styre egne penger. At faren hennes skal. Ham virker å være totalt inhabil person til rollen, ikke minst, og ikke har han spesiell økonomisk utdannelse, for å kunne forvalte penger best mulig, hvis det er det som var poenget. Men ja, det gjenstår å se hvordan vil Britney selv klare å styre egen økonomi. Tror til å begynne med krevde hun å bytte verge, fra pappa til noen uavhengige, men nå krever hun verge opphevet? Anonymkode: 6b26a...da3 Det fins to forskjellige vergemål: Økonomisk vergemål (som er det du snakker om) og personlig vergemål (som gir vergen full kontroll og bestemmelsesrett over personen som er under vergemål). Britney Spears er under begge deler. 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #80 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 25.6.2021 den 17.44): Jeg på min side er imponert over hvor godt hjerte hun fremdeles har. Enhver annen person hadde blitt bitter som bare f for lenge siden. Anonymkode: 54379...beb Enig! Anonymkode: bc191...73a 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå