AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #81 Skrevet 1. juli 2021 17 hours ago, netpuppy said: Det fins to forskjellige vergemål: Økonomisk vergemål (som er det du snakker om) og personlig vergemål (som gir vergen full kontroll og bestemmelsesrett over personen som er under vergemål). Britney Spears er under begge deler. Ja, jeg vet at hun er fullstendig umyndiggjort. Jeg skulle bare fortelle, at jeg tror utgangspunktet var pengebruk, i forhold til at hun var for godtroende mot mannfolk som ville bare svindle henne. Anonymkode: 6b26a...da3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #82 Skrevet 1. juli 2021 Jeg synes det er helt utrolig at hun igjen og igjen ikke kommer noen vei i retten. Det burde da være mulig å endre verge, til en annen enn faren, om ikke annet. Og starte der. TENK at faren hennes nekter å gi slipp på vergemålet, etter at datteren går rettens vei, og han tviholder på det. Han må da også skjønne at hvis datteren ikke har tillit til ham som verge, så må han trekke seg ut og la en tredjepart ta over. En instans som ikke har familiære bånd. Hva slags syk, syk mann er det som tviholder på dette vergemålet, mot datterens vilje, og ødelegger alle familieforhold bare for å få makt..? Tror nok det er mange folk med verre psykiske problemer enn Britney som går rundt uten verger. Skaff dama en økonomisk rådgiver og la henne prøve å klare seg selv en stund, før vergemålet tas opp til ny vurdering. Jeg får skikkelig Handmaids tale-vibber. Her skal menn kontrollere en dame, og rettssakene er bare et spill for galleriet. Skremmende. Anonymkode: f7b7c...6bf 13
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #83 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg synes det er helt utrolig at hun igjen og igjen ikke kommer noen vei i retten. Det burde da være mulig å endre verge, til en annen enn faren, om ikke annet. Og starte der. TENK at faren hennes nekter å gi slipp på vergemålet, etter at datteren går rettens vei, og han tviholder på det. Han må da også skjønne at hvis datteren ikke har tillit til ham som verge, så må han trekke seg ut og la en tredjepart ta over. En instans som ikke har familiære bånd. Hva slags syk, syk mann er det som tviholder på dette vergemålet, mot datterens vilje, og ødelegger alle familieforhold bare for å få makt..? Tror nok det er mange folk med verre psykiske problemer enn Britney som går rundt uten verger. Skaff dama en økonomisk rådgiver og la henne prøve å klare seg selv en stund, før vergemålet tas opp til ny vurdering. Jeg får skikkelig Handmaids tale-vibber. Her skal menn kontrollere en dame, og rettssakene er bare et spill for galleriet. Skremmende. Anonymkode: f7b7c...6bf Jeg fatter ikke at hun er frisk nok til å holde store konserter ( typ Las Vegas ) men samtidig så syk at hun må ha verge. Her er det nok far som er livredd for å få dårligere råd og miste melkekua si. Tror eneste måten hun vil bli fri fra faren sin er når han dør. Frem til da vil han tviholde på vergemålet. Anonymkode: 60e85...897 11
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #84 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes det er helt utrolig at hun igjen og igjen ikke kommer noen vei i retten. Det burde da være mulig å endre verge, til en annen enn faren, om ikke annet. O Anonymkode: f7b7c...6bf Viktig å huske at dommeren kun sa at han ikke vil stoppe vergemålet uten en grundig undersøkelse av om hun trenger verge. Det betyr kun at saken fortsetter i retten. Anonymkode: 95820...9bd
Lorieen Skrevet 1. juli 2021 #85 Skrevet 1. juli 2021 Hele greia er en farse. Nei, Britney er åpenbart ikke helt i vater, men jeg tviler på at hun er så syk at hun ikke er i stand til å ivareta seg sjøl. Da hadde hun ikke vært i stand til å jobbe så hardt som hun har gjort helt fram til for et par år siden. Hele saken stinker. Hun får ikke bestemme noe som helst over seg sjøl - de tvinger henne til og med til å ha spiral, mot hennes vilje. Om noe, så har dette vergemålet gjort henne sykere! Jeg håper vergemålet blir opphevet og at hun får frihet til å leve det livet hun ønsker. 7
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #87 Skrevet 4. juli 2021 Øverste kommentaren fra youtube-videoen: Bill Cosby is free but Britney isn’t. Helt absurd hvordan Britney har blitt og fortsatt blir behandlet Hadde noen diktet opp denne historien så hadde alle tenkt: Dette kan ikke skje i virkeligheten. Anonymkode: 6e77a...9ba 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #88 Skrevet 5. juli 2021 Video med advokat som kommenterer de rettslige reglene nedenfor. Anonymkode: bc191...73a
ostekaker Skrevet 29. september 2021 #89 Skrevet 29. september 2021 Dette må undersøke, tydeligvis mye korrupsjon i dette. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #90 Skrevet 29. september 2021 God Britney 🙌 Anonymkode: ef3bd...fee
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #91 Skrevet 29. september 2021 AnonymBruker skrev (På 14.10.2020 den 17.35): Søsteren min begynte å slite innmari psykisk da hun var tidlig i 20 åra, etter det så har hun vært veldig isolert fra samfunnet og mennesket på sin egen alder. Hun er litt over 40 nå, men det er bare et tall. Utviklingsmessig så er hun på veldig mange punkter fortsatt i 20 åra da livet hennes stoppet opp. Anonymkode: 3b7ea...154 Anonymkode: 5061f...ee0
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #92 Skrevet 29. september 2021 Britney ble innlagt på psykriatisk som alle sikkert kan huske, og det er mulig hun fortsatt får medisinsk oppfølging. Noen får en sprøyte hvert halv år, tror jeg det er på helsestasjoner ol.. Det kan minne litt om Britney når jeg ser personligheten, stemningsleiet , kognitiv atferd osv.. Jeg har sett på intervju med Britney før hun ble innlagt på psykriatisk , og stakkars jente. Ho har hatt det veldig vanskelig tida etterpå. ❤️🩹 https://www.nettavisen.no/livsstil/tidligere-ansatt-av-britney-spears-faren-overvaket-soverommet-og-private-samtaler/s/12-95-3424183851 Anonymkode: 5061f...ee0
netpuppy Skrevet 29. september 2021 #93 Skrevet 29. september 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Britney ble innlagt på psykriatisk som alle sikkert kan huske, og det er mulig hun fortsatt får medisinsk oppfølging. Noen får en sprøyte hvert halv år, tror jeg det er på helsestasjoner ol.. Det kan minne litt om Britney når jeg ser personligheten, stemningsleiet , kognitiv atferd osv.. Jeg har sett på intervju med Britney før hun ble innlagt på psykriatisk , og stakkars jente. Ho har hatt det veldig vanskelig tida etterpå. ❤️🩹 https://www.nettavisen.no/livsstil/tidligere-ansatt-av-britney-spears-faren-overvaket-soverommet-og-private-samtaler/s/12-95-3424183851 Anonymkode: 5061f...ee0 I følge det Britney selv sa når hun forklarte seg til retten i sommer har hun blitt tvunget til å ta forskjellige medisiner i under vergemålet, blant annet Litium. 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #94 Skrevet 29. september 2021 netpuppy skrev (Akkurat nå): I følge det Britney selv sa når hun forklarte seg til retten i sommer har hun blitt tvunget til å ta forskjellige medisiner i under vergemålet, blant annet Litium. Huff så grusomme folk kan være mot andre. Jeg håper Britney vil få oppfølging og gradvis kutter ned på medisinene, og tilslutt helt. Det hadde vært så moro å sett er intervju med hun, når hun er helt ovenpå igjen! Men de har kun gjort vondt verre, og det må hun slite med resten av livet. Anonymkode: 5061f...ee0
netpuppy Skrevet 29. september 2021 #95 Skrevet 29. september 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Huff så grusomme folk kan være mot andre. Jeg håper Britney vil få oppfølging og gradvis kutter ned på medisinene, og tilslutt helt. Det hadde vært så moro å sett er intervju med hun, når hun er helt ovenpå igjen! Men de har kun gjort vondt verre, og det må hun slite med resten av livet. Anonymkode: 5061f...ee0 Ja, fy flate, denne saken er hjerteskjærende.
netpuppy Skrevet 29. september 2021 #96 Skrevet 29. september 2021 Det er en ny dokumentar ute på Netflix for de som ikke har fått det med seg; Britney Vs. Spears 1
Minitroll Skrevet 29. september 2021 #97 Skrevet 29. september 2021 Mange blir medisinert mot sin vilje, men det kan jo selvsagt være fare for psykose om hun autoseponerer disse. Det er veldig farlig. Mange må jo gå på lithium nesten hele livet. Det er ikke sikkert Britney klarer å ivareta seg selv, og at deler av familien har et mer nyansert syn på det. Tror moren er litt mer fornuftig selv om det kan virke som om så godt som hele familien har gått sammen om dette. Det som har plaget meg mest er at hun har gitt ut mye musikk og turnert mens hun har vært syk. Når man er så syk så burde man ikke hatt et sånt tempo i det hele tatt. Egentlig rart at hun har energi til noe som helst på disse sterke medisinene. 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #98 Skrevet 29. september 2021 netpuppy skrev (43 minutter siden): Det er en ny dokumentar ute på Netflix for de som ikke har fått det med seg; Britney Vs. Spears Jepp 🙂 Anonymkode: 5061f...ee0
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #99 Skrevet 29. september 2021 netpuppy skrev (45 minutter siden): Ja, fy flate, denne saken er hjerteskjærende. Ja 😔 Anonymkode: 5061f...ee0
AnonymBruker Skrevet 29. september 2021 #100 Skrevet 29. september 2021 Minitroll skrev (33 minutter siden): Mange blir medisinert mot sin vilje, men det kan jo selvsagt være fare for psykose om hun autoseponerer disse. Det er veldig farlig. Mange må jo gå på lithium nesten hele livet. Det er ikke sikkert Britney klarer å ivareta seg selv, og at deler av familien har et mer nyansert syn på det. Tror moren er litt mer fornuftig selv om det kan virke som om så godt som hele familien har gått sammen om dette. Det som har plaget meg mest er at hun har gitt ut mye musikk og turnert mens hun har vært syk. Når man er så syk så burde man ikke hatt et sånt tempo i det hele tatt. Egentlig rart at hun har energi til noe som helst på disse sterke medisinene. Ikke sikkert hun blir gammel heller, bare en ekkel følelse 😟 Anonymkode: 5061f...ee0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå