kvikksand9 Skrevet 12. november 2020 #41 Skrevet 12. november 2020 mener ikke faren at hun er i tidlig demens? Derfor trenger hun en forsørger. Noe som kan gi mening at hun er i tidlig-demens? Om det er sant eller ikke, det vet vi ikke. Uansett, så trenger hun en form for hjelp. Om det er 24-timers observasjon eller en timers møte med fagpersonell i uken; det vet jeg ikke. Håper hun får fred og ro. Kanskje det er best for henne å ta pengene, pensjonere seg og slappe av. Hun har hatt en fin karriere og gitt oss gode sanger og minnerike pop-kultur øyeblikk. 2
Janus82 Skrevet 12. november 2020 #42 Skrevet 12. november 2020 Hun sier hun ikke har noe imot det. Istedet for å høre på en mobb på nettet så kanskje spør personen først
Janus82 Skrevet 12. november 2020 #43 Skrevet 12. november 2020 3 timer siden, kvikksand9 skrev: mener ikke faren at hun er i tidlig demens? Derfor trenger hun en forsørger. Noe som kan gi mening at hun er i tidlig-demens? Om det er sant eller ikke, det vet vi ikke. Uansett, så trenger hun en form for hjelp. Om det er 24-timers observasjon eller en timers møte med fagpersonell i uken; det vet jeg ikke. Håper hun får fred og ro. Kanskje det er best for henne å ta pengene, pensjonere seg og slappe av. Hun har hatt en fin karriere og gitt oss gode sanger og minnerike pop-kultur øyeblikk. Eh.. hun har mindre demens enn de fleste her i landet
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #44 Skrevet 12. november 2020 3 minutter siden, Janus82 skrev: Hun sier hun ikke har noe imot det. Istedet for å høre på en mobb på nettet så kanskje spør personen først Dette er ikke sant, hun vil ikke ha faren som verge, hun sa senest at hun var redd for han. Hun ønsker visst verge men en annen enn faren. Kan ikke kjenne at det ikke blir respektert men retten var vist ikke enig. Høres veldig rart ut at hun ikke slipper unna faren sin. Anonymkode: f618f...a8e 3
Janus82 Skrevet 12. november 2020 #45 Skrevet 12. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke sant, hun vil ikke ha faren som verge, hun sa senest at hun var redd for han. Hun ønsker visst verge men en annen enn faren. Kan ikke kjenne at det ikke blir respektert men retten var vist ikke enig. Høres veldig rart ut at hun ikke slipper unna faren sin. Anonymkode: f618f...a8e For mye nett tabloid søppel uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #46 Skrevet 12. november 2020 5 minutter siden, Janus82 skrev: For mye nett tabloid søppel uansett. Det forandrer jo ikke det faktumet at det er fått til sak mot denne vergetilstanden til faren, og at hun ønsker en annen verge. Jeg antar det ikke hadde blitt sak, om Britney selv ikke hadde hatt problemer med det. Anonymkode: 71b6b...330 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #47 Skrevet 12. november 2020 Gått* til sak Anonymkode: 71b6b...330
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #48 Skrevet 12. november 2020 På de 8-10 videoene som er lagt ut nå, både ser og høres hun normal ut.. Er hun bipolar? Anonymkode: efd95...6d9
Janus82 Skrevet 12. november 2020 #49 Skrevet 12. november 2020 Høres ut som Michael Jackson greie der ideen er å hate folk fordi de er populære. Sånne folk som skal tjene dritt i media og slikt. Sikkert noe de vil bygge opp 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #50 Skrevet 12. november 2020 Kan hu ikke dra opp shortsen litt? En smule usjarmerende. Men det er vel prisen å betale for å ha vært i rampelyset siden barndommen, ødelagt som 40 åring:-/ Anonymkode: 939f9...c39
Janus82 Skrevet 12. november 2020 #51 Skrevet 12. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan hu ikke dra opp shortsen litt? En smule usjarmerende. Men det er vel prisen å betale for å ha vært i rampelyset siden barndommen, ødelagt som 40 åring:-/ Anonymkode: 939f9...c39 Vil heller ha hipstere bort en henne de er verre og mer et virus med den lav energien og elendig undercut hårsveis og toalettskjegg, heller Britney Spears 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #52 Skrevet 12. november 2020 19 minutter siden, Janus82 skrev: Høres ut som Michael Jackson greie der ideen er å hate folk fordi de er populære. Sånne folk som skal tjene dritt i media og slikt. Sikkert noe de vil bygge opp Freebritney er jo noe fansene har satt i gang. At hun har gått til retten flere med ønske om å bytte formynder er jo fakta fra rettforhandlinger. Anonymkode: ddeec...851
Janus82 Skrevet 12. november 2020 #53 Skrevet 12. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Freebritney er jo noe fansene har satt i gang. At hun har gått til retten flere med ønske om å bytte formynder er jo fakta fra rettforhandlinger. Anonymkode: ddeec...851 Vel alreight. Så lenge det ikke er noe tabloid søppel i det så er det vel greit
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #54 Skrevet 10. desember 2020 Britney er ute med ny låt nå, Swimming in the stars. Hva tenker dere om det? Har hørt fans som er veldig imot det, som mener faren bare prøver å tjene penger.Jeg tenker at selv om hun ikke er helt «stabil» eller ganske heavy medisinert og ikke sånn vi kjente henne før. Så er vel det å lage musikk fortsatt det hun liker å gjøre. Så jeg skjønner ikke helt hva som er galt i det, og hvorfor man ikke skal støtte det? Virker som at noen fans nesten går mot henne på grunn av denne bevegelsen. Hun sier at hun er lykkelig. Kanskje kan hun faktisk være det selv om hun er heavy medisinert og lever et enkelt liv. Hun har kjæreste, og hun driver å farter rundt på strenger ser det ut som. Jeg tror ikke faren akkurat tvang henne ting å lage denne låten. Hva tenker dere? Støtter dere ny Britney musikk eller ikke? Anonymkode: f618f...a8e
netpuppy Skrevet 13. desember 2020 #55 Skrevet 13. desember 2020 On 12/10/2020 at 11:40 PM, AnonymBruker said: Britney er ute med ny låt nå, Swimming in the stars. Hva tenker dere om det? Har hørt fans som er veldig imot det, som mener faren bare prøver å tjene penger.Jeg tenker at selv om hun ikke er helt «stabil» eller ganske heavy medisinert og ikke sånn vi kjente henne før. Så er vel det å lage musikk fortsatt det hun liker å gjøre. Så jeg skjønner ikke helt hva som er galt i det, og hvorfor man ikke skal støtte det? Virker som at noen fans nesten går mot henne på grunn av denne bevegelsen. Hun sier at hun er lykkelig. Kanskje kan hun faktisk være det selv om hun er heavy medisinert og lever et enkelt liv. Hun har kjæreste, og hun driver å farter rundt på strenger ser det ut som. Jeg tror ikke faren akkurat tvang henne ting å lage denne låten. Hva tenker dere? Støtter dere ny Britney musikk eller ikke? Anonymkode: f618f...a8e Grunnen til at fansen er kritisk til utgivelsen av denne låten er vel fordi Britney Spears har gått til streik og nekter å opptre mer før hun har fått faren fjernet som verge. Denne sangen de nå har gitt ut er en sang hun spilte inn for flere år siden som ble kuttet fra albumet hun lagde da. Så de finner måter å tjene penger på henne selv om hun ikke vil samarbeide. Angående free Britney bevegelsen tenker jeg det er de har mange gode poenger. Det er mye som skurrer med hele vergemålet og når det er snakk om så mye penger er det lite som overrasker meg (det er vel sagt at faren og advokatteamet hans har tjent rundt 200 millioner dollar på dette...). Ting som skurrer: 1. Faren har vært en distansert og alkoholisert far gjennom hele hennes oppvekst. Hun har sagt flere ganger i tidlige intervju at hun ikke kjenner ham så godt og at de ikke har et godt forhold. Og så er det han som blir utnevnt til verge... 2. Faren har vært voldelig mot en av Britney's sønner som i sin tur har fått utstedt et besøkelsesforbud mot sin bestefar. Britney får dermed ikke se barna sine lenger. Igjen, dette er vergen hennes, det lyser ikke akkurat ansvarsfull voksen av ham. 3. Britney sier at hun er redd for faren og at hun ønsker at en uavhengig stiftelse skal være verge for henne i stedet for en person som har stor interesse av å ha full kontroll og tjener mye penger på henne. 4. I løpet av de 12 årene hun har vært under vergemål på grunn av tidlig demens har hun blant annet gitt ut mange plater, spilt inn musikkvideoer, reist rundt på turnéer, vært med på the X-factor live på tv og hatt et to år langt opphold i Las Vegas med show 6 dager i uka. Det meste av dette innebærer at hun har lært og husket lange, komplekse dansekoreografier. Det kan vitne om at hun enten ikke er så syk som de skal ha det til, eller at om hun er det, at temaet er mer opptatt av at hun skal tjene penger for dem enn at hun skal få slappe av og bli så bra hun kan bli. Husk at vergemålet er totalt. Hun kan ikke ansette sin egen advokat for å bestride vergemålet. Vergen kan for eksempel skrive henne inn på psykiatrisk avdeling som om hun selv hadde skrevet seg inn, dette kan brukes som pressmiddel, eller det kan være at innleggelsene er nødvendige. Ingen vet egentlig om hun er syk eller hvor syk hun eventuelt er, og om hun faktisk trenger vergemål, men de fleste som har satt seg inn i saken er enige om at faren burde fjernes som verge og at hun burde beskyttes bedre mot de som kan ønske å utnytte henne. Beklager, dette ble veldig langt, jeg syns denne saken er veldig spennende og ganske trist. 13
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2020 #56 Skrevet 16. desember 2020 I dag står det i avisa at hun ikke har snakka med faren på 4 måneder. Likevel har hun gitt ut en ny singel som jeg ikke kan se hun har promotert selv (vet ikke om jeg tar feil?) også er den en singel sammen med BSB "Glory" som hun selv promoterer på instagrammen sin. 🤷♀️ Anonymkode: f618f...a8e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #57 Skrevet 19. desember 2020 Det er jo mange som mener at hun har blitt kontrollert i årevis og at hun ikke får være fri på noen som helst måte. Hvorvidt det stemmer vet jo man ikke, men at hun ikke har det bra er jo helt tydelig. At man får demenssymptomer i 30 årene må jo være helt ekstremt sjeldent? Har aldri hørt om det iallefall. Anonymkode: bbb08...c54 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #58 Skrevet 19. desember 2020 Jeg leste litt om dette for noen måneder tilbake og valgte å sjekke ut Instagram’en hennes. Hvis folk ikke ser at det er noe galt eller reagerer på videoene hennes så er det noe veldig rart. For meg ser jeg åpenbart en person med mye problemer. Hva det er er jeg usikker på, men det er nesten så jeg kan se frykt i øynene hennes. Jeg får vondt av å se på henne. legg merke til blikkene hennes og adferden. Henne har det iallefall ikke bra! 😞 Anonymkode: 711e9...74e 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #59 Skrevet 19. desember 2020 Jeg mener det er et problem. Britney har vist flere ganget at hun kan fungere normalt. Hvis hun er så "syk" hvorfor er det greit at hun jobber beinhardt? Siden hun hadde et mental breakdown og faren tok over, har hun gitt ut flere album, hun har gått på tour, hun har vært dommer på X-Factor osv. Sannheten er jo at Britney ikke har rett til å skaffe seg en advokat uten farens tillatelse, så hvis hun vil blir "fri", hvordan skal hun liksom få det til? Faren sitter på alle rettighetene? Barna til Britney hater bestefaren sin. Anonymkode: 29b55...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #60 Skrevet 24. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 10.12.2020 den 23.40): Britney er ute med ny låt nå, Swimming in the stars. Hva tenker dere om det? Den er ikke ny, den ble innspilt i 2016 men ikke utgitt før nå. Anonymkode: 9fe7a...8e7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå