Gå til innhold

"Free Britney" Spears bevegelsen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
37 minutter siden, Apocalypte skrev:

Hun ser psykisk forstyrret ut i alle videoene.  Og hva skjer med klærne??   Er jo KUN 90 talls klær, hår og sminke!!

Hun liker tydeligvis den stilen.

Har nå den siste halvtimen sett på mer av det hun legger ut, og hun virker manisk faktisk. Snakker veldig fort og masete, og jeg tror ikke hun er helt i vater nei🤨

Under et bilde av seg selv skriver hun at huden hennes er så tørr fordi hun ikke får oksygen hudbehandlinger regelmessig pga korona. Hun spør da sine følgere hvordan hun skal stelle huden.. Burde ikke hun visst det etter 20 år med proffe sminkører og luksus ansiktsbehandlinger? 

Endret av Tough cookie
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutter siden, Apocalypte skrev:

Hun ser psykisk forstyrret ut i alle videoene.  Og hva skjer med klærne??   Er jo KUN 90 talls klær, hår og sminke!!

Ja, tenker dette er kjemperart. Snodig at hun ikke får noen til å gjøre sminken, hjelpe henne med å koregrafien, style antrekk og hår. Det er ikke komplekse ting, hun bare trenger et team rundt seg. Forstår at slikt ikke er så lett nå midt i corona, men det hele ser jo skikkelig sprøtt ut når hun holder på som hun gjør nå.  

Vet kan jo være at det handler om psykisk sykdom ( vet at hun har slitt før) men da må de skaffe henne hjelp til å håndtere det.

Anonymkode: f44a4...cdf

• Liker 2
Skrevet

Det er noe som ikke stemmer ja. Måten hun oppfører seg som et barn, minner meg om Michael Jackson ? 

som hun rømmer og ønsker å være en liten jente

det som er merkelig er også hvor annerledes og stivt hun danser 😳  når man sammenligner hvordan hun bevegde seg før og nå, er det som en helt annen person.  

• Liker 4
Skrevet

Hun har nok blitt ganske ødelagt av å ha vært i rampelyset siden hun var barn, ja... Synd.

Anonymkode: 4acb0...d4d

• Liker 9
Skrevet

Han typen hennes virker mye flinkere på instagram faktisk, og har bedre & mer proffe bilder. Tror det handler om at hun ikke har noen som hjelper henne med å ta avgjørelser, og så bare kjører hun sitt eget løp og bruker egen bedømmelse på hva som er bra å legge ut, og så blir det ille.

Nå i corona tiden har vel ikke artistene så mye å gjøre, så så blir det vel mye av det samme. 

Anonymkode: f44a4...cdf

• Liker 3
Skrevet

Ts her. 

Så nettopp en video Britney hadde lagt ut for 5 t siden. Hun så ut som om hun kom fra nachtspiel, svart sminke under øynene og hun snakket veldig fort om hvor bra en sommer hun hadde hatt, og at vi alle må skru ned tempoet og bli mer takknemlig for alt rundt oss. 

Jeg begynner å forandre mening om henne, hun virker som hun er inne i en manisk periode. 

Anonymkode: efd95...6d9

• Liker 5
Skrevet

Nei, hun virker ikke frisk i det hele tatt. 

Anonymkode: 4ee7c...f4e

• Liker 3
Skrevet

Stakkars Britney ❤️ hun har det ikke bra.

Anonymkode: f0f04...3c7

• Liker 6
Skrevet

Søsteren min begynte å slite innmari psykisk da hun var tidlig i 20 åra, etter det så har hun vært veldig isolert fra samfunnet og mennesket på sin egen alder. Hun er litt over 40 nå, men det er bare et tall. Utviklingsmessig så er hun på veldig mange punkter fortsatt i 20 åra da livet hennes stoppet opp. Minner en del om Britney 

Anonymkode: 3b7ea...154

• Liker 12
Skrevet
På 21.8.2020 den 8.29, Tough cookie skrev:

Stemmer det at Britney Spears ikke får ta dagligdagse avgjørelser som gjelder sitt eget liv, selv om hun nå har vært psykisk frisk og fungert som popstjerne i 11 år etter at hun klikka på paparazzia fotografer i 2008, og raka av seg håret?

Det er jo helt absurd😳

Leste at hun ikke får kjøre bil, ha samvær med barna sine, dra på ferie, bruke penger på det hun vil osv uten at vergen/faren gir lov til det,og at hun risikerer å bli tvangsinnlagt hvis hun ikke samarbeider. 

I fjor ble hun tvangsinnlagt på psykiatrisk i 3 mnd, etter at hun hadde tatt en kjøretur med kjæresten sin uten lov! 

Hvis dama hadde vært så psykisk ustabil så hadde hun ikke klart å tene ca 138 millioner hvert år, ha en 4 årskontrakt på show i Las Vegas, gi ut flere album, lansere undertøyskolleksjon, parfyme..

Noen Britney fans her? 

Ja jeg har vært Britney fan siden jeg var ei lita jente😭

er fælt det som skjer og håper virkelig ikke familien hennes er ute etter å svindle henne og eller gjør henne noe vondt. Man vet jo at det finnes mange dysfunksjonelle familier der ute som ikke ønsker familien sin vel. Det med at søsteren prøver å ta over økonomien høres for meg ut som om hun kanskje er sjalu, eller vil noe.

og når det kommer til utseendet hennes og stilen så er den typisk for mennesker som trenger verge. Jeg hadde en venninne som kledde seg på den måten, hadde usunn hud, usunt hår, brukte maaaasse sminke som hun aldri vasket vekk, brukte svart kajal etc, og kledde seg enten upassende for alderen eller gikk med skitne og ødelagte klær. Hun dusjet og pusset tennene aldri, klarte ikke å ta vanlige avgjørelser eller fungere mentalt som alle oss andre, hadde adferdsvansker og kunne plutselig fly på oss uten grunn, drev med rus, hadde verge, kunne ikke disponere penger selv, lappen får henne ikke, da hun en gang satt seg på en skuter uten sertifikat og nesten krasjet med en gang foran meg og ikke skjønte trafikkreglene, hun fikk også barn senere og denne ble tatt av barnevernet og listen fortsetter. Hun virket helt normal på utsiden i førsten og vi var jo unge. Men ting kom mer og mer fram etter vi ble godt kjent og vi ble eldre og hun hang etter i utviklingen. Jeg vet om flere også som sliter såpass på denne måten.

Og enda hva de enn sliter med, så er noen født med ekstra gode evner på noen områder enn gjennomsnittet, mens andre er helt kaputt. Britney har jo et talent og er kreativ, derfor hun lykkes hun og har hatt folk rundt seg som har støttet henne ikke vet jeg. Så folk som sliter med et eller annet er det ikke alltid åpenbart og man kan lykkes innen partner/ekteskap, karriere, være flink og evnerik enda man er evnesvak, utviklingsforstyrret, er bipolar etc og dysfunksjonell ellers i livet. 

Anonymkode: 4b260...7d7

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søsteren min begynte å slite innmari psykisk da hun var tidlig i 20 åra, etter det så har hun vært veldig isolert fra samfunnet og mennesket på sin egen alder. Hun er litt over 40 nå, men det er bare et tall. Utviklingsmessig så er hun på veldig mange punkter fortsatt i 20 åra da livet hennes stoppet opp. Minner en del om Britney 

Det skjedde vel mye i livet hennes når hun var i tyveårene? Gikk hun ikke gjennom noen kriser? Mener at bruddet med Timberlake var veldig vondt da det var første ordentlige kjærligheten hennes? 

Skrevet
På 2.9.2020 den 7.59, AnonymBruker skrev:

Nå er det ikke meg du siterer, men jeg syns Britney Spears ser herjet ut, man ser på henne at hun har levd et utsvevende liv. Christina Aguilera og Beyonce, som har holdt på like lenge, ser mye friskere og sunnere ut. Syns også (dessverre) at hun har en trashy stil, hun sminker og kler seg helt forferdelig. Magetopp, stramme og korte tights og masse kajal rundt øynene er ikke pent, og spesielt ikke på en dame på snart 40 år. 

Anonymkode: 0db40...4b3

Sånn er det når hun ikke fikk vokse opp som en normal unge og tenåring, og så skjedde alt ganske på en gang når hun ble voksen og ikke hadde erfaring eller grunnlag til å oppføre seg som den voksne alle krevde hun skulle være. 

Anonymkode: 72133...cd1

• Liker 5
Skrevet
På 10.10.2020 den 22.18, Tough cookie skrev:

Har nå vært på Ig og sett på dansevideoene hun har lagt ut av seg selv.

Jeg hadde ikke reagert på de hvis ikke dere hadde kommentert videoene.

Jeg tenker de er filmet av henne selv, uten filter og sikkert ikke lagt vekt på riktig lys heller, og at hun ikke tar seg selv så høytidelig med bustete hår og gammel sminke.

Dette unnskyldte hun seg for også i teksten under den ene videoen. 

Jeg forstår ikke at hun kan være så forstyrret når hun er sammen med en oppegående mann (virker det som), drar inn millioner på konserter og er deltidsmor.. 

Kanskje Linnéa Myhre (stor BS fan) har noen innspill? 

Det går an å han en oppegående partner enda man er «forstyrret» eller syk. Vet om flere der. Kjærlighet har ingen begrensninger når man er glad i personen. Men kan også være at hun er en stor stjerne, mange menn liker å utnytte rike og kjente damer. Synes han så glatt og veldig kjekk ut, så kan være noe rart.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går an å han en oppegående partner enda man er «forstyrret» eller syk. Vet om flere der. Kjærlighet har ingen begrensninger når man er glad i personen. Men kan også være at hun er en stor stjerne, mange menn liker å utnytte rike og kjente damer. Synes han så glatt og veldig kjekk ut, så kan være noe rart.

Kanskje derfor familien holder igjen pengene, så ingen skal lure de fra henne..

Anonymkode: 72133...cd1

• Liker 4
Skrevet

Det er trist å se dette skjer med kjendiser. Amanda Bynes også som ble schizofren og Bryan Harvey fra East 17 (han kjekkeste) virker som har blitt helt paranoid og lager helt crazy videoer der han mener en hel del folk fra staten og sånt er ute etter å drepe han. 

Mange trenger nok folk rundt seg, så vanskelig å si om freebritney er det riktige her. Men bra at retten undersøker det da. 

Anonymkode: f618f...a8e

• Liker 4
Skrevet

Det er vel ikke hun som legger ut ting på den kontoen. Mistenker sterkt at andre styrer den for henne, og at hun blir tvunget til å ta bilder og spille inn videoer. Bare se på språket i innleggene. Varierer veldig og avviker med skrivestilen/ordleggingen hennes før umyndiggjøringen. 

Anonymkode: e6778...f5c

• Liker 5
Skrevet

Det snakkes også om at kjæresten hennes ikke er en reell kjæreste, men noe som er ordnet av faren og teamet hans. Hadde ikke forundret meg om det stemmer. 

Anonymkode: e6778...f5c

• Liker 3
Skrevet
På 10.10.2020 den 21.48, AnonymBruker skrev:

Ja helt enig. Og henne har en kjæreste som er personlig trener, altså han må vel være oppegående på en måte.?!?!

Hvorfor gjør han ikke noe om henne blir sosialt kontrollert?

Og hvis henne har tidlig demens f eks, hvordan har henne hanket inn han?

Anonymkode: 34b64...13e

Hvor er du fra?

Anonymkode: 585a5...27b

• Liker 3
  • 4 uker senere...
Skrevet

Ts her. 

Jeg oppdaget nettopp at alle videoene som viste en  uflidd og manisk  Britney er fjernet, og istedenfor er det lagt ut et dusin videoer som viser en freshere og normal Britney.

Hun leker med barna sine, danser med kjæresten og gjør vanlige aktiviteter som maling og matlaging. 

Hmmmm🤔 Whats going on

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Jeg oppdaget nettopp at alle videoene som viste en  uflidd og manisk  Britney er fjernet, og istedenfor er det lagt ut et dusin videoer som viser en freshere og normal Britney.

Hun leker med barna sine, danser med kjæresten og gjør vanlige aktiviteter som maling og matlaging. 

Hmmmm🤔 Whats going on

Noen bestemte at Britney ødelegger for seg selv ved å ha full kontroll over egen Instagram. Og det har de jo helt rett i. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...