Tough cookie Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 (endret) Stemmer det at Britney Spears ikke får ta dagligdagse avgjørelser som gjelder sitt eget liv, selv om hun nå har vært psykisk frisk og fungert som popstjerne i 11 år etter at hun klikka på paparazzia fotografer i 2008, og raka av seg håret? Det er jo helt absurd😳 Leste at hun ikke får kjøre bil, ha samvær med barna sine, dra på ferie, bruke penger på det hun vil osv uten at vergen/faren gir lov til det,og at hun risikerer å bli tvangsinnlagt hvis hun ikke samarbeider. I fjor ble hun tvangsinnlagt på psykiatrisk i 3 mnd, etter at hun hadde tatt en kjøretur med kjæresten sin uten lov! Hvis dama hadde vært så psykisk ustabil så hadde hun ikke klart å tene ca 138 millioner hvert år, ha en 4 årskontrakt på show i Las Vegas, gi ut flere album, lansere undertøyskolleksjon, parfyme.. Noen Britney fans her? Endret 21. august 2020 av Tough cookie 6
Cordelia Skrevet 28. august 2020 #2 Skrevet 28. august 2020 Det er vanskelig å uttale seg når en ikke kjenner saken innenfra, men må innrømme at jeg synes det hele er litt merkelig. Nå vet jeg ikke om alt det hun her sier stemmer, men hun har noen poenger: 1
Djungelvrål Skrevet 28. august 2020 #3 Skrevet 28. august 2020 Vet ikke...men hun ser ikke bra ut og har ikke gjort det på lenge...tror ikke den dama kommer til å bli gammel...dessverre. 6
AnonymBruker Skrevet 1. september 2020 #4 Skrevet 1. september 2020 Jeg blir urolig av å følge med på hva hun poster på IG... Håper støtteapparatet er solid! Anonymkode: 3c792...1f3 7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #5 Skrevet 2. september 2020 På 28.8.2020 den 15.57, Apocalypte skrev: Vet ikke...men hun ser ikke bra ut og har ikke gjort det på lenge...tror ikke den dama kommer til å bli gammel...dessverre. Ser ikke bra ut? Hva er galt med utseendet hennes? Anonymkode: 9b2c8...a6b 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #6 Skrevet 2. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke bra ut? Hva er galt med utseendet hennes? Anonymkode: 9b2c8...a6b Nå er det ikke meg du siterer, men jeg syns Britney Spears ser herjet ut, man ser på henne at hun har levd et utsvevende liv. Christina Aguilera og Beyonce, som har holdt på like lenge, ser mye friskere og sunnere ut. Syns også (dessverre) at hun har en trashy stil, hun sminker og kler seg helt forferdelig. Magetopp, stramme og korte tights og masse kajal rundt øynene er ikke pent, og spesielt ikke på en dame på snart 40 år. Anonymkode: 0db40...4b3 8
AnonymBruker Skrevet 2. september 2020 #7 Skrevet 2. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå er det ikke meg du siterer, men jeg syns Britney Spears ser herjet ut, man ser på henne at hun har levd et utsvevende liv. Christina Aguilera og Beyonce, som har holdt på like lenge, ser mye friskere og sunnere ut. Syns også (dessverre) at hun har en trashy stil, hun sminker og kler seg helt forferdelig. Magetopp, stramme og korte tights og masse kajal rundt øynene er ikke pent, og spesielt ikke på en dame på snart 40 år. Anonymkode: 0db40...4b3 Og det er ikke bare det at hun har kajal rundt øynene, men det ser ut som hun ikke har renset huden før hun har lagt seg, stått opp og bare påført enda mer sminke - dette i kombinasjon med klesstilen er helt krise. Anonymkode: 0db40...4b3 6
Djungelvrål Skrevet 2. september 2020 #8 Skrevet 2. september 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser ikke bra ut? Hva er galt med utseendet hennes? Anonymkode: 9b2c8...a6b Hun ser ofte ustelt og herja ut og har alltid masse sort sminke under øynene. 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #9 Skrevet 3. september 2020 På 2.9.2020 den 3.55, AnonymBruker skrev: Ser ikke bra ut? Hva er galt med utseendet hennes? Anonymkode: 9b2c8...a6b Ikke meg du siterer, men får en litt ekkel følelse av å se på videoene hun legger ut på Instagram. Hun ser ut og oppfører seg som en forvokst tenåring. Håret virker fett og sminken ser flere dager gammel ut på det meste hun legger ut. Det er selvsagt ikke uvanlig eller noe feil med å legge ut ett og annet bilde der man ikke ser perfekt ut, men hele feeden er full av bilder og videoer der hun ser ut som om hun akkurat har våkna fra en fuktig kveld. Hun legger også ut de samme bildene om igjen i flere ulike innlegg og uten noen tydelig grunn til disse gjentagelsene. Når det gjelder "free Britney"-bevegelsen som helhet så tenker jeg at det er vanskelig for utenforstående å dømme uten å kjenne til saken. For meg så er det åpenbart at dette er en dame som sliter litt, men omfanget av problemene hennes og hvorvidt hun virkelig trenger en verge er umulig å vite uten å ha kjennskap til veldig privat helseinfo. Men jeg synes absolutt at far burde være fjernet fra alt ansvar. Å umyndiggjøre et voksent menneske er et stort inngripen, selv hvis vedkommende har psykiske problemer, men å la far være verge er å åpne for en ekstrem sosial kontroll. Jeg synes også at det er en stor selvmotsigelse at hun visstnok både trenger å beskyttes mot seg selv i den grad hun blir kontrollert samtidig som hun i samme periode har gitt ut album, turnert og håvet inn mange penger for de rundt henne som sitter og kontrollerer økonomien hennes. Det skurrer veldig i mine ører. Anonymkode: f1a6b...10f 29
Bribi Skrevet 3. september 2020 #10 Skrevet 3. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg du siterer, men får en litt ekkel følelse av å se på videoene hun legger ut på Instagram. Hun ser ut og oppfører seg som en forvokst tenåring. Håret virker fett og sminken ser flere dager gammel ut på det meste hun legger ut. Det er selvsagt ikke uvanlig eller noe feil med å legge ut ett og annet bilde der man ikke ser perfekt ut, men hele feeden er full av bilder og videoer der hun ser ut som om hun akkurat har våkna fra en fuktig kveld. Hun legger også ut de samme bildene om igjen i flere ulike innlegg og uten noen tydelig grunn til disse gjentagelsene. Når det gjelder "free Britney"-bevegelsen som helhet så tenker jeg at det er vanskelig for utenforstående å dømme uten å kjenne til saken. For meg så er det åpenbart at dette er en dame som sliter litt, men omfanget av problemene hennes og hvorvidt hun virkelig trenger en verge er umulig å vite uten å ha kjennskap til veldig privat helseinfo. Men jeg synes absolutt at far burde være fjernet fra alt ansvar. Å umyndiggjøre et voksent menneske er et stort inngripen, selv hvis vedkommende har psykiske problemer, men å la far være verge er å åpne for en ekstrem sosial kontroll. Jeg synes også at det er en stor selvmotsigelse at hun visstnok både trenger å beskyttes mot seg selv i den grad hun blir kontrollert samtidig som hun i samme periode har gitt ut album, turnert og håvet inn mange penger for de rundt henne som sitter og kontrollerer økonomien hennes. Det skurrer veldig i mine ører. Anonymkode: f1a6b...10f Jeg lurer på hvor det gikk skikkelig galt. Hun ga flere intervjuer der hun virket helt oppegående og frisk etter det famøse sammenbruddet i 2007 (eller var det 2008?). Nå ser man en Britney som ikke er til å kjenne igjen. Hun ser herjet ut, og som om hun ikke helt hva eller når. De videoene hun legger ut og randomme bilder med hjerter på og lignende gjør at man lurer på hva i all h.. det er som skjer rundt henne. Må føye til at det virker som om søsteren er veldig utspekulert som prøver å få kontroll over Britneys økonomi. Men dette er bare mine antagelser. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #11 Skrevet 3. september 2020 Jeg tror ikke fansen kan ta innover seg at hun har psykiske problemer. Men tror også det er et problem at det er faren som har umyndiggjort henne over så lang tid. Tror ikke vi vet alt om hvordan hennes psykiske helse faktisk er om dagen. Jeg har selv hatt venner som var helt normale kule folk, som har blitt innlagt pga bipolar lidelse og har virka helt annerledes og redusert når jeg har møtt dem i ettertid. Anonymkode: f618f...a8e 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2020 #12 Skrevet 3. september 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror ikke fansen kan ta innover seg at hun har psykiske problemer. Men tror også det er et problem at det er faren som har umyndiggjort henne over så lang tid. Tror ikke vi vet alt om hvordan hennes psykiske helse faktisk er om dagen. Jeg har selv hatt venner som var helt normale kule folk, som har blitt innlagt pga bipolar lidelse og har virka helt annerledes og redusert når jeg har møtt dem i ettertid. Anonymkode: f618f...a8e Ja, man er jo ikke sin psykiske lidelse og man har både gode og dårlige perioder. Jeg tror ikke man kan legge skylden på faren, for det skal nok en del til for å umyndiggjøre et voksent menneske. Britney mistet kontrollen totalt og ble manipulert av en lumsk og utspekulert paparazzi-fotograf for noen år siden. Anonymkode: 0db40...4b3 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #13 Skrevet 10. oktober 2020 På 3.9.2020 den 20.30, Bribi skrev: Jeg lurer på hvor det gikk skikkelig galt. Hun ga flere intervjuer der hun virket helt oppegående og frisk etter det famøse sammenbruddet i 2007 (eller var det 2008?). Nå ser man en Britney som ikke er til å kjenne igjen. Hun ser herjet ut, og som om hun ikke helt hva eller når. De videoene hun legger ut og randomme bilder med hjerter på og lignende gjør at man lurer på hva i all h.. det er som skjer rundt henne. Må føye til at det virker som om søsteren er veldig utspekulert som prøver å få kontroll over Britneys økonomi. Men dette er bare mine antagelser. Ifølge faren skal hun vise symptomer på tidlig demens. Høres ganske drøyt ut med tanke på alderen hennes (hun er 38 og det er jo 13 år siden det første store sammenbruddet), men samtidig så er det mange ting som stemmer. Et av de tidligste symptomene er humørsvigninger, og med tanke på presset hun er utsatt for som artist er det ikke utenkelig at det kan ha fremprovosert det store sammenbruddet. Synes også at det kan stemme med det hun poster på Insta. Mye babling uten sammenheng, rare hang-ups som går igjen uten en synlig logikk, at hun fremstår som veldig barnlig både skriftlig og på video og ikke minst at hun virker veldig stuck i tidlig 2000-talls-stilen. Anonymkode: f1a6b...10f 5
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #14 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg synes også hennes instagram virker veldig merkelig. Hun poster feks samme bildet 5-6 ganger, og tar bare selfies med duckface ovenfra. Filmer seg selv mens hun gjør rare snurredanser. Det virker som hun er mye alene uten så mange rundt seg. Anonymkode: f44a4...cdf 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #15 Skrevet 10. oktober 2020 nå har jeg ikke brydd meg så mye om popmusikk, foretrekker rock. Men husker vi hørte på henne på fest da jeg var tidlig i 20 åra. Ble nysgjerrig når noen nevnte instagrammen hennes, vet at hun danser hver dag for å holde seg i form i disse karantenetider. Men de bildene hun tar av seg selv virker litt forstyrrende... Hun virker litt "tilbakestående/enkel" på et vis med masse av de samme vinkelen og bildene ..ser så ensom ut? Følger Reese Witherspoon på insta og hun har et helt annet innhold .. med barna siden, familien, interesser , humor , politikk osv...B S virker som aldri ble eldre enn 18 år.Blir litt trist faktisk . Anonymkode: 9494c...f4a 6
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #16 Skrevet 10. oktober 2020 Ja helt enig. Og henne har en kjæreste som er personlig trener, altså han må vel være oppegående på en måte.?!?! Hvorfor gjør han ikke noe om henne blir sosialt kontrollert? Og hvis henne har tidlig demens f eks, hvordan har henne hanket inn han? Anonymkode: 34b64...13e 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2020 #17 Skrevet 10. oktober 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja helt enig. Og henne har en kjæreste som er personlig trener, altså han må vel være oppegående på en måte.?!?! Hvorfor gjør han ikke noe om henne blir sosialt kontrollert? Og hvis henne har tidlig demens f eks, hvordan har henne hanket inn han? Anonymkode: 34b64...13e Beklager men det heter hun og ikke henne. Anonymkode: efd95...6d9 39
Tough cookie Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter #18 Skrevet 10. oktober 2020 Har nå vært på Ig og sett på dansevideoene hun har lagt ut av seg selv. Jeg hadde ikke reagert på de hvis ikke dere hadde kommentert videoene. Jeg tenker de er filmet av henne selv, uten filter og sikkert ikke lagt vekt på riktig lys heller, og at hun ikke tar seg selv så høytidelig med bustete hår og gammel sminke. Dette unnskyldte hun seg for også i teksten under den ene videoen. Jeg forstår ikke at hun kan være så forstyrret når hun er sammen med en oppegående mann (virker det som), drar inn millioner på konserter og er deltidsmor.. Kanskje Linnéa Myhre (stor BS fan) har noen innspill? 1
Djungelvrål Skrevet 10. oktober 2020 #19 Skrevet 10. oktober 2020 Hun ser psykisk forstyrret ut i alle videoene. Og hva skjer med klærne?? Er jo KUN 90 talls klær, hår og sminke!! 3
Lorieen Skrevet 10. oktober 2020 #20 Skrevet 10. oktober 2020 Når ei nesten 40 år gammel dame går med magetopp og shorts som omtrent viser halve dåsa, da er det noe som ikke stemmer... Hun virker veldig ensom og aleine, og som om hun «sitter fast» i glanstida si for over tjue år siden. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå