Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, lemoncake skrev:

Litt avsporing kanskje, men kjenner jeg er litt lei av Kathrine som progamleder. Flere som synes det er på tide å få inn noen nye? 

Er flere som er lei av begge programlederne her.

Anonymkode: 80a77...5a3

• Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, lemoncake said:

Litt avsporing kanskje, men kjenner jeg er litt lei av Kathrine som progamleder. Flere som synes det er på tide å få inn noen nye? 

Det er veldig på tide å bytte ut begge programlederne, synes jeg. Anders blir for mye fjasete for meg, og kommer med mange kleine kommentarer. Katrine er rett og slett bare litt utbrukt i denne sammenhengen. Det hadde vært godt med litt fornyelse på den fronten.

Anonymkode: 461b5...cc5

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er flere som er lei av begge programlederne her.

Har ikke lest hele tråden. Er spesielt lei Kathrine. Både her og i allsang på grensen. Synes TV2 kan få inn litt nye programledere. 

• Liker 10
Skrevet

Makkeren til nate er veldig flink. Nate også kanskje, men synes ikke han gjorde noe spesielt i dag.

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 5
Skrevet

Hvis det er tidligere vinnere de vil bruke som programleder, så er det vel flere kandidater som kunne passet til det. Selv skulle jeg gjerne sett Aleksander fra i fjor som det 😍

• Liker 4
Skrevet

Nate sin type dans var vanskelig for meg å bedømme. Det så veldig rart ut for meg. Men dommerne mente jo han gjorde det bra. 

Anonymkode: 486f0...3fd

• Liker 5
Skrevet

Jeg håper at Andreas og Nate møtes i finalen, da tror jeg vi får en fair og bra finale. De er sterke med stort potensiale begge to og når frem til forskjellige målgrupper. 

• Liker 6
Skrevet

Musikken til sambaen til Nate og Helene var jo bare grusom??  Ikke noe sambainspirerte rytmer der for min del..

Anonymkode: 07ce7...2a9

• Liker 8
Skrevet

Jeg syns Michael var altfor stiv i dansen og jeg skjønner ikke hvordan han kunne få høyere poengsum enn Thomas. Virker som om dommerne har bestemt seg for å holde Thomas nede på skalaen :( 

• Liker 13
Skrevet

Marte så smashing ut i den kjolen! 

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Musikken til sambaen til Nate og Helene var jo bare grusom??  Ikke noe sambainspirerte rytmer der for min del..

De danset jo ikke bare samba. De danset afrodance kombinert med samba. 

• Liker 4
Skrevet

Fikk ikke se Marte for TV hikket 😊 Synes hun tidligere ikke har fått ut sitt eventuelt potensiale, men hørte hun fikk gode poeng.

• Liker 1
Skrevet

De programlederne der... Tror dem at dem er morsomme eller 🙄

Anonymkode: a8fe5...c65

• Liker 8
Skrevet

Jeg har så lyst til å like Marte, men hver uke så faller jeg ut helt fra starten. Nå måtte jeg spole tilbake og se den 3 ganger for å få med meg alt fordi det blir så kjedelig. 

• Liker 5
Skrevet

Birgit blit for kunstig positiv for meg. Falskt. 

Anonymkode: 2e807...007

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, Bareser skrev:

De danset jo ikke bare samba. De danset afrodance kombinert med samba. 

Hun Helene er skikkelig flink synes jeg! Og man ser at hun er ung i bevegelsene. Passer med Nate.

Anonymkode: 1c4b6...4b1

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Marte så smashing ut i den kjolen! 

Marte hadde sett smashing ut i en søppelsekk!

Anonymkode: 6f23d...89f

• Liker 18
Skrevet

Årets sesong er den første jeg har sett, så mulig grunnen har blitt nevnt tidligere, men hva er greia med at Kathrine holder ene konvolutten med seerpoeng med utstrekte hender, i del 2 av programmet? Ser så dumt ut 😅

• Liker 7
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Marte hadde sett smashing ut i en søppelsekk!

Anonymkode: 6f23d...89f

Ja hun er flott. Men synes hun strålte ekstra i dag. 

• Liker 1
Skrevet

Av det jeg har sett er Andreas best i kveld.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...