Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Magritta
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem ryker ikveld tro?

Jeg vil gjerne se Marte, Nate, Andreas og Thomas videre :) 

Anonymkode: ebdb9...cb9

Håper på Nate.. en som er mer høy på seg selv og selvsentrert skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er vel stor sjanse for at Michael går ut. Han har vært i fare tidligere og begynner å gå litt på overtid. 

Anonymkode: 76262...adc

Enig.

36 minutter siden, Anki- skrev:

Jeg håper at Thomas går ut, synes han er den som er dårligst av de som er igjen nå.

Vil vel si at Birgit helt klart fortsatt er den dårligste. På tide at hun ryker ut. Hun har fått vist seg fram nå. 

Anonymkode: ebdb9...cb9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/18/2020 at 10:45 AM, Tuti said:

Og de liker ikke ham på grunn av hudfargen. Dette er så tydelig fordi han er topp 3 i denne konkurransen men får ikke stemmene.

Det blir for dumt å si. Flere her sier de opplever han som litt høy på seg selv, noe vi vet ikke slår an blant nordmenn. Ellers er han lite kjent fra før, og jeg vil tro at få av de som så Love Island ser SVD. Mange stemmer på folk de kjenner og liker. Jeg for min del stemmer ikke på ham fordi jeg synes han har et potensiale han ikke får ut. Han har så mye rytme og bevegelse i kroppen, at jeg nok hadde forventet litt mer utvikling. Og jeg vil virkelig ha meg frabedt å kalles rasist, sånn med tanke på at jeg er gift med en afrikaner.

Med det sagt, dansen hans forrige lørdag slo virkelig an hos meg, og jeg håper å se han på det nivået igjen. Budskapet er også viktig, og jeg er ikke i tvil om at det finnes mye rasisme blant nordmenn. Det er bare naturlig at en som har kjent det på kroppen velger å fremme en slik sak. Men jeg tror altså ikke at det alene er årsak til at han ikke stemmes fram av det norske folk.

Anonymkode: 461b5...cc5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er vel stor sjanse for at Michael går ut. Han har vært i fare tidligere og begynner å gå litt på overtid. 

Anonymkode: 76262...adc

Synes Michael er flink jeg. Selv om antrekket forrige lørdag var litt spesielt 😊

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig med Merete på poengsummen til Michael. Han virket mer usikker enn vanlig, litt dårlig flyt og lite sjel i dansen dessverre. Midt på treet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Thomas var også flink!

Anonymkode: 0e98a...741

Thomas var flink med koreografien, men han har fortsatt ikke fått med seg sjelen i dansen (dette er jo tilbakemeldingene også). Her kreves det innlevelse og uttrykk av følelser og der sliter han en del. Jeg liker Thomas og stemte på han i starten, men han er kanskje også litt på overtid. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer imponert over Andreas ang lidenskapen for min del i dag. Savner fremdeles litt, men tror jeg sammenligner han for mye med profesjonelle fordi teknikken er så god og det er ikke helt fair. For første gang tror jeg minst 1 stemme fra meg i kveld går til Andreas og Mai. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å virke paranoid, det virker som dommerne har bestemt seg på forhånd for å dømme Thomas hardere enn resten av deltakerne..

Anonymkode: 80a77...5a3

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte Andreas veldig godt. 

Av en eller annen grunn så heier jeg litt PÅ Thomas. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men jeg håper han lykkes. 

Jeg må si jeg begynner å bli litt lei av Birgit. Det er ikke så store variasjoner fra gang til gang naturligvis, så det hele blir litt ensformig for meg. 

Ellers er vel Mikael litt på overtid ja. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Med fare for å virke paranoid, det virker som dommerne har bestemt seg på forhånd for å dømme Thomas hardere enn resten av deltakerne..

Anonymkode: 80a77...5a3

Synes de har vært ganske snille med han de siste ukene. Det er tydelig at han henger langt bak de andre, spesielt på innlevelse og det er jo essensen i dans. Jeg vet at det kanskje er pga angst, men det kan man jo ikke ta hensyn til i en konkurranse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avsporing kanskje, men kjenner jeg er litt lei av Kathrine som progamleder. Flere som synes det er på tide å få inn noen nye? 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Plengionika skrev:

Likte Andreas veldig godt. 

Av en eller annen grunn så heier jeg litt PÅ Thomas. Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er, men jeg håper han lykkes. 

Jeg må si jeg begynner å bli litt lei av Birgit. Det er ikke så store variasjoner fra gang til gang naturligvis, så det hele blir litt ensformig for meg. 

Ellers er vel Mikael litt på overtid ja. 

Enig i dette. Thomas tror jeg at jeg heiet på fordi han er ydmyk og Rikke fremhever han bra (men jeg ser nå at jeg må innse at han ligger bak de andre).

Birgit er jeg litt todelt med, det blir noe urettferdig mtp dansestiler sånn utfordringsmessig (jive?), men hun er jo god og trener nok mye. I rolige danser kan dansen hennes røre meg, men i de andre synes jeg lidenskapen ofte mangler (sexy, sterk, sint, energisk osv.) 

Regner med Thomas og Michael kommer i duell, tror det er mest rettferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...