Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

På 17.8.2020 den 14.36, Caroline91 skrev:

Øystein Lihaug (Ex on the Beach) 

Jeg forstår ikke helt dette.

Vi snakker en fyr som puttet en flaske opp i rumpa og lot som han hadde sex med den, opptil flere ganger, på tv. Vifter med tissen i alle tenkelig og utenkelig situasjoner, prøvde å tisse i munnen på han ene i bassenget. Det er det han er kjent for.

Han skal altså på et familieprogram i beste sendetid på Tv2. 

Hvordan rettferdiggjør de som driver med casting av folk, dette når de når de velger han? 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 hours ago, Hatsumomo said:

Vi snakker en fyr som puttet en flaske opp i rumpa og lot som han hadde sex med den, opptil flere ganger, på tv. Vifter med tissen i alle tenkelig og utenkelig situasjoner, prøvde å tisse i munnen på han ene i bassenget. Det er det han er kjent for.

Hvordan rettferdiggjør de som driver med casting av folk, dette når de når de velger han? 

Hårreisende!!! SVD har tapt seg.

Anonymkode: 4b8e6...433

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Hatsumomo skrev:

Hva han gjorde innpå der , har ikke noe med å være med på skal vi danse .Han må få en ny sjanse til å vise at han kan være en  flink danser 😃🥰👍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/18/2020 at 4:21 PM, Loke37 said:

Ser ikke at noen her har dårlige holdninger. Det er jo uansett vanlig at en konkurrerer på  like vilkår.

Det er ikke like vilkår. Hele konseptet er jo at deltakerne har vidt forakjellig utgangspunkt.

Anonymkode: ee243...865

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/18/2020 at 4:41 PM, heimebane said:

Merkelig at du skal komme med personangrep når jeg forfekter prinsipper som er gjengs i hele idrettsverden - og selve grunnlaget for at Skarstein i det hele tatt har kunnet ha en idrettskarriere.

For å si det sånn, jeg hadde blitt flau om en person i rullestol kom ut på banen i samme idrett som meg, for vi konkurrerer på to vidt forskjellige vilkår.

Skal vi danse er da underholdning, ikke idrett?

Blir du flau når unge, slanke, trente og gamle, tjukke, utrente deltagere blandes også? Burde vel ekskludere sistnevnte. Ellers blir det flaut for de andre, eller?

Anonymkode: ee243...865

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når er premieren?

Anonymkode: 20856...e6d

5 september 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det teiteste med at Birgit Skarstein skal være med, syns jeg er at TV 2 alltid skal pushe grensene på hvor "tolerante" og glad i mangfold de er. De har hatt med Espen Esther, som hadde kvinnelig dansepartner og stadig vekk var kvinne selv. De har hatt med Sandra Borch, som ikke klarte å bevege seg på den måten man anser som normalt. Greit nok at alle skal med, men poenget med dommerkarakterene faller jo helt bort når enkelte deltakere ikke egentlig kan bedømmes. Poengene de gir blir vel nesten litt gjetning. 

Anonymkode: 89951...10b

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så gøy å se nørden Andreas Wahl danse!🤓😂 stor fan av han. Så skal følge med i år bare fordi han er med😄.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad de har gitt Nate sjansen. Han var kjempeunderholdende på Love Island og virker som en sykt fin fyr. Mener å huske han hadde noen gode moves også så tror han kan gjøre det bra, så lenge det norske folk aksepterer at annethvert ord han prater er på engelsk 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dansebobla starter i kveld (ligger allerede på sumo). Ser ut som vi kanskje får litt mer innblikk i år, første episode varer i 45 min :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Tulla25j skrev:

Dansebobla starter i kveld (ligger allerede på sumo). Ser ut som vi kanskje får litt mer innblikk i år, første episode varer i 45 min :) 

Håper alle episodene i år varer rundt 45 min! Husker jeg syns det var så "kjipt" i fjor, med bare rundt 15-20 min på hver episode 😛  Syns det er gøy å se "bak kamera" også! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thomas sa at han hadde takket ja to dager før promobildet skulle tas. Betyr det at noen har trekt seg? Isåfall hvem?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært koslig viss Nate og Helene ble et par. Ser ut som stemningen allerede er ganske flørtete!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2020 den 11.40, Amatariel skrev:

Man ser jo forskjellige programmer, så hvem som er 'kjent' vil jo være avhengig av det. Jeg er 35 år og vet hvem nesten alle er. Min datter og mor har også noen de ikke vet hvem er, men det er ikke de samme - nettopp pga. alderen deres og hva de har sett på av programmer. Jeg spurte min 16-åring om hun visste av noen av de 6 kjendisene som du nevnte over her, men hun hadde ikke om om NOEN av dem :icon_lol: Så hadde de skulle vært på SvD så hadde det blitt svært kjedelig for henne.

Det skal jævlig godt gjøres å aldri ha hørt om Morten Harket selv om man er 16 år... Da har hun vel neppe hørt om the Beatles og Pink Floyd heller... 

Anonymkode: 4cdcb...4b3

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 30.8.2020 den 11.14, Lady Lovelylocks skrev:

Thomas sa at han hadde takket ja to dager før promobildet skulle tas. Betyr det at noen har trekt seg? Isåfall hvem?

Petter Northug kanskje? 😄 :) Haha....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/30/2020 at 11:14 AM, Lady Lovelylocks said:

Må jo være J.A.R, han må jo snart ha fagbrev i å trekke seg fra tv-programmer?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.8.2020 den 20.19, brudeslør skrev:

Hadde vært koslig viss Nate og Helene ble et par. Ser ut som stemningen allerede er ganske flørtete!

Koselig for hvem? Ikke seerne i hvert fall, men kanskje for dem. Og i hvert fall ikke for «Tæmmi».

Anonymkode: 8b4b5...abf

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Halvgæren skrev:

Må jo være J.A.R, han må jo snart ha fagbrev i å trekke seg fra tv-programmer?

Nå får det være nok! Han trekker seg da ikke før programmene starter!

Anonymkode: 8b4b5...abf

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...