Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

47 minutter siden, AllahBallah skrev:

Skal vi danse er ikke det samme uten Birgit 😒

Synd at hun røk ut!

Helt enig 😊  Det er ikke de helt store dansetalentene med i år, men det var skikkelig gøy å se hva Birgit og Philip fikk til. Veldig imponerende av dem begge, og det hadde virkelig vært moro å se hva de hadde fått ut av halloween 😄

Anonymkode: e9fad...d96

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men selve dansestegene blir borte. 

Anonymkode: 760f9...60c

Jeg tipper showet hadde endt hvis de ikke hadde tatt med mer show med årene. Man må jo ha nye seere for at det skal være lønnsomt for TV2 å drive med dette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De stod igjen (nesten) helt til slutt allikevel da. 

Anonymkode: 08bda...98d

Ja, men de ble slått av det paret som hadde hvilt lengst!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det bare er showdans hver eneste gang, selv i standard. Og Nate da, som liksom var overrasket over å være igjen på gulvet!!!det blir for dumt

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Caroline91 skrev:

Synes Andreas er myyyye bedre enn Nate. Og jeg synes det er urettferdig at Nate ligger på topp i dag. Andreas fortjente ikke bare 1 poeng mer enn Nate i solodansene. Han var soleklart den beste i kveld. Hvis Andreas kommer i duell skjønner jeg ingenting. 

Andreas og mai kommer ikke i duell, det ville vært for dumt. Håper nate ryker ut, han er ikke spesielt god til å danse. Han har fokusert voldsomt på at han er kristen denne uke, er det en måte å sanke stemmer på??

Anonymkode: 0e98a...741

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi alle være enige om å IKKE stemme på Nate i kveld?

Anonymkode: 80a77...5a3

Skjønner ikke hva alle har imot Nate. Nå kjenner jeg ikke han fra noe annet en skal vi danse, men er det noe spesielt han har gjort som er så ille?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Humle Brumle skrev:

Skjønner ikke hva alle har imot Nate. Nå kjenner jeg ikke han fra noe annet en skal vi danse, men er det noe spesielt han har gjort som er så ille?

Tidligere mobber.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Humle Brumle skrev:

Må være midtpunktet hver eneste gang, selvsentrert, høy på seg selv, blant annet.

Anonymkode: 80a77...5a3

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Tidligere mobber.

Da skjønner jeg fortsatt ikke greia, folk forandrer seg, og må få lov til å utvikle seg til en bedre person mener jeg da. Men har man opplevd å bli mobba selv så ser jeg at man kan få en avsmak til han. Jeg mener fortsatt at han har fått mye ufortjent kritikk her på kg ivertfall.

Endret av Humle Brumle
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har absolutt ingenting i mot Nate, han er sikkert en kul fyr, men jeg er ikke overbevist av dansinga hans....syns ikke han har utvikla seg spesielt egentlig..🤷‍♀️

Stakkars Thomas da som må lide seg gjennom nok en lørdag😬😂

Anonymkode: 34c3b...5a4

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Humle Brumle skrev:

Da skjønner jeg fortsatt ikke greia, folk forandrer seg, og må få lov til å utvikle seg til en bedre person mener jeg da. Men har man opplevd å bli mobba selv så ser jeg å at man kan få en avsmak til han. Jeg mener fortsatt at han har fått mye ufortjent kritikk her på kg ivertfall.

Jeg har blitt mobbet mye gjennom oppveksten, men heier fortsatt på Nate. Synes han er flink, og synes ikke man bør dømmes for fortiden sin for alltid. De fleste har gjort feil. 

Anonymkode: 76262...adc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor stemmer folk Thomas videre!?😳 Er jo så tydelig at de andre er myyyye flinkere! 

Anonymkode: c18fc...461

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...