Gå til innhold

Skal vi danse 2020

Gjest Caroline91

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk sier at Birgit henter sympatistemmer på å «reise seg» i dag, men det gjør jaggu meg Nate også. Melker rasismeproblematikken for alt det er verdt.

Anonymkode: adc90...330

Jeg synes dansen var super i dag, har ingenting med budskapet å gjøre. Han leverte sterkere og bedre enn Birgit i dag. Akkurat som Birgit var bedre forrige uke. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Black lives matter-nummer blir vel umulig å slakte.

Anonymkode: b9beb...fe3

Er ikke overbegeistret for Nate, og heller ikke for dansen.

Nå går han nok videre pga sympatistemmer  for "saken".

IKKE at jeg syns rasisme er ok, på ingen måte!

Anonymkode: 77344...9ec

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke overbegeistret for Nate, og heller ikke for dansen.

Nå går han nok videre pga sympatistemmer  for "saken".

IKKE at jeg syns rasisme er ok, på ingen måte!

Enig! 

Drar rasismekortet for å sanke stemmer... Og tydeligvis fungerte det hos dommerne hvertfall 🤢

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BraNok skrev:

Enig! 

Drar rasismekortet for å sanke stemmer... Og tydeligvis fungerte det hos dommerne hvertfall 🤢

Han danser jo bra. 

Anonymkode: e1d1a...ed9

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke nate få lov til å danse om et tema han har opplevd uten at folk fokuserer på at det liksom er «sympatisanking»? Det var jo en som dansa om fødselsdepresjon også. Da var det ingen som sa noe om sympati sanking🙄 Jeg synes dansen var RÅ uansett hva!  

Endret av Humle Brumle
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Nate var helt rå uavhengig av budskapet. Dansen var dritbra rett og slett. Både uttrykk, bevegelser, samspill og timing. 

Jeg stemte ikke på Nate forrige gang, men hvis han kommer i duell denne gangen kommer jeg til å stemme på han uavhengig av hvem han danser mot. 

Anonymkode: 486f0...3fd

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han danser jo bra. 

Anonymkode: e1d1a...ed9

Han har absolutt rytme i kroppen! 👍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jaymie skrev:

Jeg synes dansen var super i dag, har ingenting med budskapet å gjøre. Han leverte sterkere og bedre enn Birgit i dag. Akkurat som Birgit var bedre forrige uke. 

Jeg syns faktisk ikke han var så flink. De var ikke synkrone i bevegelsene sine, og det hele føltes veldig «stresset». Men altså, smaken er jo som baken. 

Anonymkode: adc90...330

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siri blir fortsatt litt for hakkete for meg. Men hun har forbedret seg mye. Synes kanskje hun og Agnete er ferdige i konkurransen rent teknisk. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nate er best idag. Mange her inne har bare bestemt seg for å ikke like han. 

Anonymkode: bb1a2...d10

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Jaymie skrev:

Siri blir fortsatt litt for hakkete for meg. Men hun har forbedret seg mye. Synes kanskje hun og Agnete er ferdige i konkurransen rent teknisk. 

Enig i at det blir litt hakkete, samtidig så gir hun alt hver gang. Synes hun slår seg løs og gir litt f*en! 
Imponert over hva hun har fått til i denne konkurransen. 

Jeg synes kanskje Agnete, Mikael (ut i fra tidligere, tiltross for at han også har vært bra) og Siri er de som burde gå i duell. Håper da Siri går videre en runde til!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tulla25j skrev:

Enig i at det blir litt hakkete, samtidig så gir hun alt hver gang. Synes hun slår seg løs og gir litt f*en! 
Imponert over hva hun har fått til i denne konkurransen. 

Jeg synes kanskje Agnete, Mikael (ut i fra tidligere, tiltross for at han også har vært bra) og Siri er de som burde gå i duell. Håper da Siri går videre en runde til!

Jeg er enig med deg. Agnete har jeg en sweet spot for, men ser jo at hun ikke burde komme så langt pga nivået. Michael er god, men merker at alderen tar litt av energien og smidigheten fra dansene synes jeg. Jeg aner ikke hvem jeg ønsker skal gå videre av evt de tre, det er litt det samme for meg. Det gjenstår å se. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Bareser skrev:

Merkelig at ingen kommenterer at Siri sanker symptatistemmer, men ok. 

Jeg synes dette er en arena hvor man skal få gi litt av seg selv og fortelle sine historier. Synes det blir feil at folk mener det skal bli for sympati. Musikk er jo ofte noe som betyr noe spesielt for mange og som man kan bruke for å fortelle noe som er viktig. 

Nate fikk jo tyn allerede før skal vi danse startet for sin hudfarge. Synes det var bra at han fikk bruke denne kvelden på å slå litt tilbake!

Endret av Tulla25j
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele greia blir urettferdig! Nate og Michael skulle automatisk vært i duell i dag, det var ikke problemer med avstemmingen FØR duellen sist lørdag!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jaymie skrev:

Jeg er enig med deg. Agnete har jeg en sweet spot for, men ser jo at hun ikke burde komme så langt pga nivået. Michael er god, men merker at alderen tar litt av energien og smidigheten fra dansene synes jeg. Jeg aner ikke hvem jeg ønsker skal gå videre av evt de tre, det er litt det samme for meg. Det gjenstår å se. 

Agnete vinner mye på humør og danseglede, men dessverre er ikke det tekniske der! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av dansene/dansernes historie så langt som har rørt meg i dag. Michael sin syns jeg vi har sett før (filmkveld?)

Helt greit for meg hvis Marte og Agnetesh går ut i dag. Av de vi har sett så langt. 

Endret av Mperle
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnetesh er jo bare så søt og herlig ❤️ Jeg vet om fyrer som stemmer på Marte fordi de liker utseende, og her er tydeligvis er marked for dansepartneren til Siri også, så det er aldri i verden rettferdig uansett.

Anonymkode: 70bf4...126

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...