AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #61 Skrevet 20. august 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har 20 likes det siste året. Av matchene jeg har fått så er det to som har svart, men når jeg må dra hvert eneste ord ut av de så er det fryktelig lite givende. Etter 6 år på Tinder har jeg enda aldri vært på Tinder-date. Og jeg blir fortalt av andre at jeg er kjekk. Er nok ikke superkjekk, men burde overhodet ikke skremme bort kvinner. Anonymkode: 4ff76...41e Det høres veldig ergerlig og leit ut. Vet du at du har en god profil, eller er det noe du kan gjøre? Og hvordan skriver du med dem? Lurt å ikke skrive så mye, og avtale et kort møte (kaffe/tur) så raskt som mulig. Det betyr IKKE at du er ute etter bare sex. Tinder er bare en portåpner. Håper du finner flere åpne porter og får møte flere aktuelle snart! Jeg er kvinne og hører av de rundt meg (venner og bekjente) at jeg ser attraktiv ut (for alderen også) og har en attraktiv personlighet, men har likevel ikke mange matcher. Jeg skriver også først uansett hvem som oppdager matchen og inviterer til å møtes. Men mange svarer ikke, eller trenerer møtet med å avlyse i siste liten. Folk eier ikke folkeskikk og respekt for andres tid lenger, og DET er total turnoff for meg iallfall. Litt avsporing, men måtte få sagt det her nå. Anonymkode: 00fad...fd9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #62 Skrevet 20. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Det høres veldig ergerlig og leit ut. Vet du at du har en god profil, eller er det noe du kan gjøre? Og hvordan skriver du med dem? Lurt å ikke skrive så mye, og avtale et kort møte (kaffe/tur) så raskt som mulig. Det betyr IKKE at du er ute etter bare sex. Tinder er bare en portåpner. Håper du finner flere åpne porter og får møte flere aktuelle snart! Jeg er kvinne og hører av de rundt meg (venner og bekjente) at jeg ser attraktiv ut (for alderen også) og har en attraktiv personlighet, men har likevel ikke mange matcher. Jeg skriver også først uansett hvem som oppdager matchen og inviterer til å møtes. Men mange svarer ikke, eller trenerer møtet med å avlyse i siste liten. Folk eier ikke folkeskikk og respekt for andres tid lenger, og DET er total turnoff for meg iallfall. Litt avsporing, men måtte få sagt det her nå. Anonymkode: 00fad...fd9 Det er ganske vanlig for mange menn. Har mange kamerater som har prøvd seg, og knapt fått noen matches eller likes i det hele tatt. Kvinner er ekstremt kresne på den plattformen, og det er ikke alltid så lett å vite hvordan man skal bli lagt merke til. Anonymkode: 7c2c2...6c9
AnonymBruker Skrevet 20. august 2020 #63 Skrevet 20. august 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du at du har en god profil Det har han jo åpenbart ikke. Spesielt ikke om han faktisk er så kjekk som han sier selv. Det beste tipset er å få noen venninner til å gå over profilen. De vet hva jenter ser etter. Gå over bildene og bioen. Som det blir sagt, damer er ekstremt kresne, men med gode bilder og en sprek bio så mener jeg oppriktig at hvem som helst kan få mer enn 20 likes i halvåret. Og er man litt kjekk i tillegg, så er det null tvil! Jeg har selv venner som ikke sto fremst i køen da Gud delte ut utseende, men med litt «proffhjelp» av venner/venninner, og gode bilder (tatt av fotograf), så har de vært på en rekke Tinderdater og flere av dem har også fått seg kjæreste. Tinder er en audition. Det er viktig å være presentabel, og det er ikke alltid så lett å se selv hva man mangler. Spør venninner om hjelp! Anonymkode: 8088d...e79 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå