Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS her. Det er da mange , pene, oppegående, normale mennesker på rundt 40 som er single. Det betyr jo ikke at de har vært single hele livet. Jeg f. Eks har vært i to langvarige forhold siden jeg var 20 og har tilsammen bare vært singel i to år på disse årene. Nå når det er korona er det jo langt færre arenaer å møte folk på, så da vil jeg tro at enda fler bruker tinder. 

Anonymkode: aae35...648

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 15.8.2020 den 3.24, norw skrev:

Jeg har ett bilde og null tekst. Det er fordi jeg prøver å unngå å legge ut ting som gjør at man blir sveipet til venstre.

Er du seriøs?

Jesus...

Skrevet
9 minutter siden, jabx skrev:

Er du seriøs?

Jesus...

Alt er relativt 😆

Jeg har ikke lagt sjela mi i dette og er ikke særlig "på". Regner ikke med å matche med noen ålreite damer, men er tilgjengelig og har betalt for å se hvem som liker meg. 

Skrevet
5 timer siden, TheCatLady skrev:

Jeg betaler og får derfor se hvor mange likes jeg får. Usikker på hvor mange det er totalt, men ser at det varierer utfra hvor jeg er. Om jeg har vært innom en av de største byene så kan jeg gjerne få 300 likes på en dag, men jeg er ikke interessert i å matche med alle av de.

Jeg ser helt klart den at menn synes det er vanskelig når de får svært få likes og derfor har færre å velge mellom, og det er lettere for kvinner å finne noen interessante kandidater. Allikevel så betyr det ikke at jeg har 300 potensielle kandidater sånn reelt sett om jeg tar med egne preferanser og det at jeg faktisk har noen krav til hvem jeg ønsker å ha kontakt med. 

I tillegg kan jeg ta med at en andel av de jeg matcher med egentlig ikke er interessert i meg heller. De har bare trykket like på veldig mange kanskje eller et eller annet. 

Nå er jeg interessert i å finne noe som kan bli seriøst og da kan jeg trekke fra alle de som bare vil pule også. 

Jeg er heller sånn som skriver med mange. Kan skrive med flere, men stort sett ikke flere enn 2-3 stykker om gangen og om jeg finner tonen med en av de så kutter jeg ut andre. 

Så det er komplisert med nettdating og det er skjevt mellom menn og kvinner. Skjønner ikke helt hva man skal gjøre med det når tiltrekning ikke bare er noe som kan skje med hvem som helst, men selve systemet kunne nok ha vært litt mer rettferdig. 

Dette ble lengre enn jeg hadde tenkt, men bare noen tanker jeg gjorde meg. 

Iløpet av et kvartal får jeg rundt 50 likes på tinder. I.flg. mine kamerater er jeg ganske heldig. Jeg har gode bilder og god bio. Ut i fra de to får du et klart bilde av hvem og hva jeg er samt hva jeg ser etter.

Alle damene skriver ingenting. De har et eller to bilder der du en måte kan skimte et menneske. Men etter hver på magefølelsen så høyresveiper jeg noen og får match. Kansje to stykker er interessante for meg hvis de klarer å skrive mere enn ja, nei og vet ikke. Det klarer de færreste så det blir ikke noe mere dette kvartalet. Neste kvartal kommer det opp kansje tre stykker. Tre stykker som ønsker en date. Vi dater og ingen av de damene som møter på daten er de som er avbildet i bioen. 

Tre nye måneder kommer. Nå treffer jeg ei bare på en date. Dater henne ei stund for så kansje prøve litt fysisk. Sånn seksuelt matcher jeg med 1 av 3. Denne dama jeg nå dater tror hun er guds gave til mannen i senga og slipper dermed å bidra. Altså ennda ett blindspor. 

Tre nye måneder går og denne gangen har ingen noe ønske om noen date. 

Jeg er heldig. Jeg er en av de som får likes og matcher på tinder. Mange av mine kamerater får ikke en eneste like. De har ikke nok å tilby dama. Jeg spør hva har damene å tilby dere da? De tenker lenge, men kan ikke komme på noe. 

Dette er flinke menn med solide jobber innen anlegg, elektro osv. Ikke interessante med andre ord. 

Det var også snakk om seriøsitet. Hvor er den seriøsiteten og lidenskapen damene forventer vi menn har, men ikke har selv?

• Liker 1
Skrevet

Ja, kvinner med bilde av seg selv med solbriller, stor jakke og lue på fjellet for 5år siden er så mye bedre enn alle menn 😆

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Iløpet av et kvartal får jeg rundt 50 likes på tinder. I.flg. mine kamerater er jeg ganske heldig. Jeg har gode bilder og god bio. Ut i fra de to får du et klart bilde av hvem og hva jeg er samt hva jeg ser etter.

Alle damene skriver ingenting. De har et eller to bilder der du en måte kan skimte et menneske. Men etter hver på magefølelsen så høyresveiper jeg noen og får match. Kansje to stykker er interessante for meg hvis de klarer å skrive mere enn ja, nei og vet ikke. Det klarer de færreste så det blir ikke noe mere dette kvartalet. Neste kvartal kommer det opp kansje tre stykker. Tre stykker som ønsker en date. Vi dater og ingen av de damene som møter på daten er de som er avbildet i bioen. 

Tre nye måneder kommer. Nå treffer jeg ei bare på en date. Dater henne ei stund for så kansje prøve litt fysisk. Sånn seksuelt matcher jeg med 1 av 3. Denne dama jeg nå dater tror hun er guds gave til mannen i senga og slipper dermed å bidra. Altså ennda ett blindspor. 

Jeg er heldig. Jeg er en av de som får likes og matcher på tinder. Mange av mine kamerater får ikke en eneste like. De har ikke nok å tilby dama. Jeg spør hva har damene å tilby dere da? De tenker lenge, men kan ikke komme på noe. 

Dette er flinke menn med solide jobber innen anlegg, elektro osv. Ikke interessante med andre ord. 

Det var også snakk om seriøsitet. Hvor er den seriøsiteten og lidenskapen damene forventer vi menn har, men ikke har selv?

Enig i mye, men at de er flinke menn med solide jobber betyr ikke all verden. Det er ofte en kvalifiserende faktor, men må uansett være litt kjekk, kle seg ordentlig, være litt interessant osv. 

Mange som tror at man bare trenger å "ha alt på stell".

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, jabx skrev:

Er du seriøs?

Jesus...

Nå er jeg ganske bestemt på at man må ha flere enn ett bilde for å lykkes på Tinder, men bortsett fra det, så tror jeg faktisk han har et veldig godt poeng. Det er bare å se til de andre trådene om dumme Tinder-samtaler og dumme Tinder-bioer, så ser du hvor kresne damer er når de sveiper. For å ha best mulig sjans, så må man faktisk legge ut minst mulig provoserende ting. Bioen bør være pinlig nøye utformet slik at den ikke fornærmer noen, og det samme med bildene. Helt streit og «kjedelig» profil er det man kommer lengst med. Alt annet skremmer bort haugevis av damer umiddelbart. 

Anonymkode: 8088d...e79

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, norw skrev:

Enig i mye, men at de er flinke menn med solide jobber betyr ikke all verden. Det er ofte en kvalifiserende faktor, men må uansett være litt kjekk, kle seg ordentlig, være litt interessant osv. 

Mange som tror at man bare trenger å "ha alt på stell".

Jeg vet at de ikke er kjekke nok. Damer sikter alltid mye høyere enn det de er selv. 

Selv erfarer jeg at de må ha alt før de slår til. Det er her prinsesseverden og det jeg mener beveger seg ut i eventyrverden. Er nesa skjev så er du ikke god nok. Jo da har blitt dumpa pga. det også. Da smiler jeg litt for meg selv. 

De dumper da gode menn til fordel noen som ikke har så gode hensikter så skriver de her inne etterpå at han er sånn og slik mot meg. 

Gjest TheCatLady
Skrevet
41 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Vet ikke om du spør meg siden du siterte meg eller om det bare var et generelt spørsmål. Tenker uansett at jeg ikke er rett person å spørre siden jeg ikke kjenner meg igjen. 

Jeg har både bilder og beskrivende bio, men jeg er nok ikke for alle. Det å ha alt på stell er ikke så forferdelig interessant for min del. I hvert fall så tror mange menn at det bare er nok å skrive det og så kommer damene. Jeg ser etter en som er ordentlig og klarer seg selv, men er mer interessert i hvem han er og hva han har i hodet. Det har ikke så mye med jobb å gjøre for min del. 

Så jeg er kresen på personlighet, men mulig jeg ikke ser etter det samme som mange damer gjør. Er liksom ikke så interessert i hele den der stifte familie og bo i enebolig på landet greia som mange "lokker" med.

Skrevet
5 minutter siden, TheCatLady skrev:

Vet ikke om du spør meg siden du siterte meg eller om det bare var et generelt spørsmål. Tenker uansett at jeg ikke er rett person å spørre siden jeg ikke kjenner meg igjen. 

Jeg har både bilder og beskrivende bio, men jeg er nok ikke for alle. Det å ha alt på stell er ikke så forferdelig interessant for min del. I hvert fall så tror mange menn at det bare er nok å skrive det og så kommer damene. Jeg ser etter en som er ordentlig og klarer seg selv, men er mer interessert i hvem han er og hva han har i hodet. Det har ikke så mye med jobb å gjøre for min del. 

Så jeg er kresen på personlighet, men mulig jeg ikke ser etter det samme som mange damer gjør. Er liksom ikke så interessert i hele den der stifte familie og bo i enebolig på landet greia som mange "lokker" med.

Det var vel mere det å utfylle deg jeg siterte. 

Jo da det finnes noen få damer som har gode bilder og god bio. Jeg tror de også får napp til mere seriøse menn enn de som ikke skriver noen ting. Her er det egentlig fritt vilt. Jeg tror også de bare samler likes for sin egen selvtilit enn at de faktisk er på jakt etter en partner.

Sånn jevnt over er det mange lykkejegere der ute ja. De jeg matcher med som passer best bor desverre for langt unna meg til at det kan bli noe reelt forhold. Ja for mange justerer hvor de holder til og ikke skriver hvor de bor. 

Har jo skjønt at tinder og slike steder bare er tull å holde på med. 

Jeg har merket meg at noen ikke bare går etter rikdom, men som går mere etter meg og hvem jeg er. Det liker jeg. Føler det blir mindre overfladisk. Har noen venninner som driver på med bare rike menn. Statusryttere de luxe. 

Skrevet
6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:
6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jo da det finnes noen få damer som har gode bilder og god bio. Jeg tror de også får napp til mere seriøse menn enn de som ikke skriver noen ting. Her er det egentlig fritt vilt. Jeg tror også de bare samler likes for sin egen selvtilit enn at de faktisk er på jakt etter en partner.

Jeg for min del, og jeg er sikker på at de damene som legger litt arbeid i profilen sin, ønsker å bli forelsket. At de ikke går videre med deg, trenger ikke bety at de bare er ute etter likes. Å skulle bla igjennom alle liksene jeg har fått rekker jeg ikke, og likes fra de som ikke er aktuelle for meg er helt uten verdi. Kunne faktisk ønske at menn kunne være litt mer realistiske før de sviper høyre. TS

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

Iløpet av et kvartal får jeg rundt 50 likes på tinder. I.flg. mine kamerater er jeg ganske heldig.

Hva, heldig med 50 likes (ikke matcher) på tre måneder? Hvor lite får de andre da? Hvor gamle er dere?

Jeg opprettet Tinder på sengekanten her en kveld, og da jeg våknet 8 timer senere sto like-counteren på "99+".
Anser meg selv som helt middels, OK, midt-på-treet kjekk. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva, heldig med 50 likes (ikke matcher) på tre måneder? Hvor lite får de andre da? Hvor gamle er dere?

Jeg opprettet Tinder på sengekanten her en kveld, og da jeg våknet 8 timer senere sto like-counteren på "99+".

Du vil få flere likes når du oppretter profilen, men etter hvert vil det dabbe veldig av. 

En av mine kamerater har ikke fått en eneste like. Han sliter med å treffe damer også. Sier ting feil og klusser det til. Snill fyr, men uinteressant for damer. 

Noen er i 30 åra og noen i 40 åra. 

Skrevet
On 8/15/2020 at 1:09 AM, AnonymBruker said:

95% er enten profiler uten bilde, med kun ett bilde, uten bio, med en eller annen surmaga bio, polyamorøse, bdsmmenn, ellers så har generelt sett de fleste ikke lagt noe i profilen sin i det hele tatt.  

Dette beskriver også kvinnelige Tinder-profiler, så det viser vel bare at Tinder er dødfødt.

Anonymkode: 4ff76...41e

Skrevet
På 19.8.2020 den 0.03, Hr. Aktiv skrev:

Dere suttrer over menns dårlige bilder og bio, men den er ikke noe bedre til damene heller. Trøste og bære hvor mye tull det er der. Det skrives veldig lite om hva dere søker og hvem dere er. Så dere får skylde på dere selv at dere får haugvis av useriøse matcher. 

Det er jo som mann ganske unødvendig å stille med gode bilder og god bio når dere damer hverken ser på bildene eller leser det som står skrevet. Får stadig spørsmål om hvem jeg er og hva jeg søker. Alt står der og bildene viser veldig godt hva og hvem jeg er. 

Er det utenkelig for deg å utdype det du skriver i en kort bio på Tinder, overfor ei dame du har matcha med? 

Høres sånn ut. "Alt står der", vel- da så. Hvis du mener du har presentert deg selv, inkl dine ønsker for en ny relasjon, fullt ut allerede i bio så får du bare ha det så godt på Tinder. 

Anonymkode: 4d2e5...f17

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det utenkelig for deg å utdype det du skriver i en kort bio på Tinder, overfor ei dame du har matcha med? 

Høres sånn ut. "Alt står der", vel- da så. Hvis du mener du har presentert deg selv, inkl dine ønsker for en ny relasjon, fullt ut allerede i bio så får du bare ha det så godt på Tinder. 

Anonymkode: 4d2e5...f17

Ved å ha en utfyllende bio og gode bilder blir det lettere å se og skjønne hvem og hva jeg er og ønsker. Derfor vil en sofagris kansje tenke seg litt om før hun trykker liker på meg da vi er så vidt forskjellige. Enn så lenge er damer også opptatt av at like barn leker best.

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

50 likes på tre mnd er faktisk ganske bra. Mange får færre enn ti og kanskje ikke fem engang. 

Skrevet
12 hours ago, Hr. Aktiv said:

Jeg vet at de ikke er kjekke nok. Damer sikter alltid mye høyere enn det de er selv. 

Selv erfarer jeg at de må ha alt før de slår til. Det er her prinsesseverden og det jeg mener beveger seg ut i eventyrverden. Er nesa skjev så er du ikke god nok. Jo da har blitt dumpa pga. det også. Da smiler jeg litt for meg selv. 

De dumper da gode menn til fordel noen som ikke har så gode hensikter så skriver de her inne etterpå at han er sånn og slik mot meg. 

Akkurat den der gjelder begge kjønn da. For all del, er kjekt med fast jobb og eid bolig, men det er enten et krav eller en bonus, ikke noe som i seg selv er spesielt tiltrekkende. Det er ikke som om menn primært ser etter en med "alt på stell"; de fleste ønsker en interessant og tiltrekkende partner.

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har 20 likes det siste året. Av matchene jeg har fått så er det to som har svart, men når jeg må dra hvert eneste ord ut av de så er det fryktelig lite givende. Etter 6 år på Tinder har jeg enda aldri vært på Tinder-date. 

Og jeg blir fortalt av andre at jeg er kjekk. Er nok ikke superkjekk, men burde overhodet ikke skremme bort kvinner.

Anonymkode: 4ff76...41e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...