Gå til innhold

Lurer på om jeg er mindre attraktiv enn jeg selv tror


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje er du attraktiv men virker at du har lav intelligens 😉

Anonymkode: 62510...454

Jeg har iallfall lært meg å skrive 😉

Anonymkode: 0d202...9dc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke hans type. Du må la utseendet ditt ta mindre plass i livet ditt om du tror alt handler om det.

Anonymkode: 08041...e5c

Ja enig i dette. Jeg var lenge i ett giftig forhold som tilslutt knakk selvtilliten min, brukte flere 1000 på fillers og lignende. Har kommet meg endel siden dette men kjenner jeg er ganske sår på slikt enda

Anonymkode: 0d202...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja enig i dette. Jeg var lenge i ett giftig forhold som tilslutt knakk selvtilliten min, brukte flere 1000 på fillers og lignende. Har kommet meg endel siden dette men kjenner jeg er ganske sår på slikt enda

Anonymkode: 0d202...9dc

Da er det ikke rart du tar dette mer personlig enn nødvendig, slike sår kan gjøre avvisninger utrolig vondt. Prøv likevel å tenk at det egentlig er der skoen trykker, hadde du ikke hatt det forholdet hadde du sikkert brydd deg mindre om han fyren her syns du var god nok eller ikke.

Anonymkode: 713ab...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet du stiller ts, tror jeg mange ande også vil vite! 

Inkludert meg! 

Har også blitt dumpa, og gutten vole egentlig kun ha sex, men så ombestemte han seg der også(!) herregud. Skal love deg jeg har det tungt nå.. 

Synes egnrtlig ikke han var min type, men så var han så sjarmerende og god til å prate for seg, at jeg falt likevel. 

Han er sosialt flink og gutt som er glad i damer, liker at noe skjer osv. Samtidig som han er litt hip hop type i stil-sikkert en bedre måte å forklare hans stil på, men han er av typen amerikansk fotball lag kaptein stil i klesveien. Hvis dette lager mening? 

Poenget mitt er:

Trener mye, mer en gjennomsnittet interessert, for å si det sånn. Han valgt meg bort, og jeg hadde oppfattet meg selv som mer tiltrekkende enn han, faktisk. 

Selvtilliten var bedre hos han, og jeg ble vel for intens, og han ville ikke mer. 

Sitter og lurer på hva annet som skal gjøre sogbhva jeg har missforstått. Ang liga og alt annet egbtlig.

Greia er jo, at hvis du finner ut av dette, og endrer deg, hva da med neste? Hva hvis du fremdeles ikke er bra nok? Skal du endre deg på nytt? Eller hva hvis han liktr deg bedre fra forrige gang du endra deg? Skal du gå tilbake? 

Jeg sitte rogså å føler på at alt kunne være bedre, Kansje klippe stripe håret og kjøpe inn dyrere klær. Dette koster jo også penger og da må du endre mer enn det økonomiske, der snakker vi vaner. En annen ting er at det Kansje er lett å Tro at der handler om det ytre, fordi dette er enkelt å se og derfor å måle? 

Ting som handler om f eks det å ha samme kommunikasjlnsstil og forstå hverandre, går mer på kjemi, som du ikke alltid kan se for deg like konkret. 

Jeg vet ikke om dette lagde menkng for deg, prøver vel bare å se at jeg også kjenner på samma greia. Og tror degbrtlig at drt er en kamp ingen kan vinne. Men hvis du finner det ut, så vil jeg også vite hvordan man får innblikk i hvor du fsktiks ligger. 

Får selv oppmerksomhet, men det å bli valgt bort, er sykt vondt. Egoet er helt knust, skal innrømme det

Anonymkode: cc679...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg skrevet jeg er høy? Er 160 cm

Anonymkode: 0d202...9dc

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan finner man ut om man er attraktiv eller ikke? Har aldri tenkt jeg var veldig pen, men har tenkt jeg er litt høyere enn gjennomsnittet. 

Anonymkode: 0d202...9dc

Gjennomsnittshøyde for norske kvinner er 166,5. Du er lavere enn snittet. 

Anonymkode: df5ff...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er den du er. Om du selv er fornøyd, har det så mye å si hva andre tenker? En god personlighet, med et helt ok utseende er mer tiltrekkende for meg. 

Og KG kommer bare til å gi deg dårlig selvbilde.. hvis du har allerede har det.

Anonymkode: e72cb...444

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høyere enn gjennomsnittet når det er snakk om det å være pen eller gjennomsnittlig. Du ser jo konteksten det er skrevet i

Anonymkode: 0d202...9dc

Snille deg, da skriver du:  penere enn gjennomsnittet. Kontekst var at du beskrev utseendet ditt,  og da er "høyere enn gjennomsnittet" helt klart noe som har med høyden din å gjøre. 

Anonymkode: 93e70...bca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo ganske klart frem her relativt ofte at mange kvinner ikke takler avvisninger, spesielt attraktive kvinner som er vandt til å få det slik de "vill". Vell, velkommen til en mannsverden, vi må faktisk takle å bli avvist av kvinner ganske ofte(hvis man ikke er veldig heldig med utseende og annet).

Hvis kvinner hadde måtte oppleve mange av de avvisningen som mange menn opplever opp igjennom livet, så hadde de vell fått psykiske plager. I hvert fall det inntrykket jeg får her.

Anonymkode: 9c0ed...80b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg skrevet jeg er høy? Er 160 cm

Anonymkode: 0d202...9dc

Du skriver i HI at du er høyere enn gjennomsnittet, om du er 160 er du lavere enn gjennomsnittet. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Man kan ikke basere seg på hvem som vil ha forhold med deg og ikke. 

Det er ingen regel uten unntak, det er korrekt.

Men det er uten sammenligning den mest treffende måten for en kvinne å anslå sin attraktivitet: De som bare vil ha sex og ikke noe mer,  er mer attraktive enn deg. Hvis du ikke tror på det så er jo det greit, jeg prøver bare å svare på spørsmålet i innlegget.

Det er vel noe alle egentlig vet innerst inne, men å innrømme det ovenfor seg selv blir gjerne et slag for selvtilliten 😐

Anonymkode: c2890...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Utelukke skrev:

 

Du skriver i HI at du er høyere enn gjennomsnittet, om du er 160 er du lavere enn gjennomsnittet. 

 

Hun formulerte seg bare litt klumsete - hun mente at hun ligger "høyere" på skalaen enn gjennomsnittet - at hun er penere enn snittet:)

Anonymkode: dda13...fb1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, WhiteSwan skrev:

Helt uenig. Det er en grunn til at modeller er høye, høye kvinner ser elegante ut og jeg kjenner mange menn som også synes det

Enig. Kan være personen som kommenterer personlig foretrekker lave kvinner, fordi ham selv er under gjennomsnittet høy. Men smaken er som baken, og det er helt greit. Men en kvinne på 170-177 har alltid blitt sett på som vakkert. Men det er jo ikke mye over gjennomsnittet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun formulerte seg bare litt klumsete - hun mente at hun ligger "høyere" på skalaen enn gjennomsnittet - at hun er penere enn snittet:)

Anonymkode: dda13...fb1

Ah, skjønner.

Men jeg tror ikke det er TSs skjønnhet det skotter på, eller hva man sier. Det er vel heller den overfladiske-vibben som lett kan plukkes opp om man tenker at et forhold kun handler om utseende. Ja, så klart man må være tiltrukket av hverandre, men det er SÅ mye mer som spiller inn på om man er en god match. Alt fra kjemi, lukt, interesser, verdier, mål for fremtiden etc...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høyere enn gjennomsnittet når det er snakk om det å være pen eller gjennomsnittlig. Du ser jo konteksten det er skrevet i

Anonymkode: 0d202...9dc

Nei, konteksten er ikke klar. Da burde du skrevet "penere enn", ikke "høyere".

Anonymkode: e88f1...582

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ingen regel uten unntak, det er korrekt.

Men det er uten sammenligning den mest treffende måten for en kvinne å anslå sin attraktivitet: De som bare vil ha sex og ikke noe mer,  er mer attraktive enn deg. Hvis du ikke tror på det så er jo det greit, jeg prøver bare å svare på spørsmålet i innlegget.

Det er vel noe alle egentlig vet innerst inne, men å innrømme det ovenfor seg selv blir gjerne et slag for selvtilliten 😐

Anonymkode: c2890...5dd

Dette blir så overfladisk at jeg får helt vondt. Kjemi og at man er kompatible spiller også en rolle for menn. Mange er også emosjonelt utilgjengelige i disse dager og skyr forhold. Mange blir sammen med mindre pene damer etter å ha humpet og dumpet smellvakre damer. Jeg hadde ikke hatt noe problem med å innrømme det hvis jeg var enig, men jeg syns du kun skraper i overflaten og ser på menn som en sjelsløs grå masse. Syns synd på kvinner i en sårbar situasjon som leser slike innlegg, kan bare tenke meg hva jeg hadde følt da når han arbeidsledige med borderline og morskomplekser som (heldigvis) dumpet meg, om jeg hadde lest her inne at han visstnok var i høyere liga enn meg fordi han ikke ønsket forhold. 

Anonymkode: 713ab...0a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som vil være sammen med deg handler ikke om hvor pen du er. Sjarm og utstråling trumfer pen hver gang, og er man sjarmerende nok innbiller folk seg at du er pen uansett. 

 

Anonymkode: 0f737...2d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet du stiller ts, tror jeg mange ande også vil vite! 

Inkludert meg! 

Har også blitt dumpa, og gutten vole egentlig kun ha sex, men så ombestemte han seg der også(!) herregud. Skal love deg jeg har det tungt nå.. 

Synes egnrtlig ikke han var min type, men så var han så sjarmerende og god til å prate for seg, at jeg falt likevel. 

Han er sosialt flink og gutt som er glad i damer, liker at noe skjer osv. Samtidig som han er litt hip hop type i stil-sikkert en bedre måte å forklare hans stil på, men han er av typen amerikansk fotball lag kaptein stil i klesveien. Hvis dette lager mening? 

Poenget mitt er:

Trener mye, mer en gjennomsnittet interessert, for å si det sånn. Han valgt meg bort, og jeg hadde oppfattet meg selv som mer tiltrekkende enn han, faktisk. 

Selvtilliten var bedre hos han, og jeg ble vel for intens, og han ville ikke mer. 

Sitter og lurer på hva annet som skal gjøre sogbhva jeg har missforstått. Ang liga og alt annet egbtlig.

Greia er jo, at hvis du finner ut av dette, og endrer deg, hva da med neste? Hva hvis du fremdeles ikke er bra nok? Skal du endre deg på nytt? Eller hva hvis han liktr deg bedre fra forrige gang du endra deg? Skal du gå tilbake? 

Jeg sitte rogså å føler på at alt kunne være bedre, Kansje klippe stripe håret og kjøpe inn dyrere klær. Dette koster jo også penger og da må du endre mer enn det økonomiske, der snakker vi vaner. En annen ting er at det Kansje er lett å Tro at der handler om det ytre, fordi dette er enkelt å se og derfor å måle? 

Ting som handler om f eks det å ha samme kommunikasjlnsstil og forstå hverandre, går mer på kjemi, som du ikke alltid kan se for deg like konkret. 

Jeg vet ikke om dette lagde menkng for deg, prøver vel bare å se at jeg også kjenner på samma greia. Og tror degbrtlig at drt er en kamp ingen kan vinne. Men hvis du finner det ut, så vil jeg også vite hvordan man får innblikk i hvor du fsktiks ligger. 

Får selv oppmerksomhet, men det å bli valgt bort, er sykt vondt. Egoet er helt knust, skal innrømme det

Anonymkode: cc679...654

Men du traff ham jo ikke en gang?? At det ikke ble noe har ikke noe med utseendet ditt å gjøre.

Anonymkode: a633f...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen regel uten unntak, det er korrekt.

Men det er uten sammenligning den mest treffende måten for en kvinne å anslå sin attraktivitet: De som bare vil ha sex og ikke noe mer,  er mer attraktive enn deg. Hvis du ikke tror på det så er jo det greit, jeg prøver bare å svare på spørsmålet i innlegget.

Det er vel noe alle egentlig vet innerst inne, men å innrømme det ovenfor seg selv blir gjerne et slag for selvtilliten 😐

Anonymkode: c2890...5dd

Hvordan kan din attraktivitet stå i forlegenhet ovenfor hva og hvordan en annen person har som verdigrunnlag når det gjelder sex? 

Om gutten er ute etter sex eller ikke, er det som avgjør utseendemessig hvor du er og Kansje også han er, på skalaen? 

Erfaringene fra hva jeg har hørt, som fikk meg til å tenke vsr:tviler ikke på at du er spesiell, men du var bare ikke spesiell for han

Har selv opplevd gutter med god selvtillit, som ikke har et 10/10 utseende, men som gjennom egenskaper, sjarm og utstråling har gjort at jeg har falt for ham, selv om vissheten om at dette egentlig kun var sex, var mer sannsynlig enn forhold. 

Til gutter:

Dere som kun er ute etter sex, kropp, og har mer begjær: Er kropp viktigere enn sminke, glatt glansfullt hår osv?

 

Anonymkode: cc679...654

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men du traff ham jo ikke en gang?? At det ikke ble noe har ikke noe med utseendet ditt å gjøre.

Anonymkode: a633f...ef

Nettopp! 

Det at han ikke ville treffes, er jo også kun en del av avslaget? 

Hvordan kan det ikke ha noe med utseende å gjøre? (første slag mot ego) 

Mer underliggende er jo faktorer som interesser, egenskaper og prioriteringer. Da mener jeg rundt hva som er viktig for gutter som har sosial status når der kommer til jenter.

Tror Kansje sånne type gutter i underbevisstheten går for jenter med dyre klær vesker og sminke, mulig fordi dette er selskapsmessig sett en viktig faktor? Og de gutta som liker fest, spenning og de som<lever i nuet>så er selskapslivet en viktig faktor. Kansje uten å være helt bevisst dette selv? 

Du kan selvfølgelig velge å se bort fra dette, men sosial rang og selskapslivet er tett lagt sammen, fremfor et liv hvor du har trening søvn og mer sunn mat som fokus. Ikke feil dette heller, men du ser forskjell i prioriteringer? 

Snakker kun utfra meg selv, og jeg skjønner at jeg tror jeg kommer til å drømme om å være mer on fleek med hva som er godkjent når det kommer til sminke dyre klær og dyre vesker.

Denne gutten var VIRKELIG min type altså, herregud... Så glapp han, tror det som lyser st jeg ikke er kul. (enda et slag mot egoet) for da snakker vi her om å forstå sosiale koder og ble rett og slett grå og kjedelig. 

Men tilbake til hva jeg prøver å få frem, så er nok attraktivitet ikke akkurat linket til kun dyre vesker som en faktor, det er nok heller mer livsstilen om selskapslivet. Også er de dyre veskene et type verktøy, hvis du velger bort noe fra noe Annet, igjen, prioriteringer. 

Anonymkode: cc679...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp! 

Det at han ikke ville treffes, er jo også kun en del av avslaget? 

Hvordan kan det ikke ha noe med utseende å gjøre? (første slag mot ego) 

Mer underliggende er jo faktorer som interesser, egenskaper og prioriteringer. Da mener jeg rundt hva som er viktig for gutter som har sosial status når der kommer til jenter.

Tror Kansje sånne type gutter i underbevisstheten går for jenter med dyre klær vesker og sminke, mulig fordi dette er selskapsmessig sett en viktig faktor? Og de gutta som liker fest, spenning og de som<lever i nuet>så er selskapslivet en viktig faktor. Kansje uten å være helt bevisst dette selv? 

Du kan selvfølgelig velge å se bort fra dette, men sosial rang og selskapslivet er tett lagt sammen, fremfor et liv hvor du har trening søvn og mer sunn mat som fokus. Ikke feil dette heller, men du ser forskjell i prioriteringer? 

Snakker kun utfra meg selv, og jeg skjønner at jeg tror jeg kommer til å drømme om å være mer on fleek med hva som er godkjent når det kommer til sminke dyre klær og dyre vesker.

Denne gutten var VIRKELIG min type altså, herregud... Så glapp han, tror det som lyser st jeg ikke er kul. (enda et slag mot egoet) for da snakker vi her om å forstå sosiale koder og ble rett og slett grå og kjedelig. 

Men tilbake til hva jeg prøver å få frem, så er nok attraktivitet ikke akkurat linket til kun dyre vesker som en faktor, det er nok heller mer livsstilen om selskapslivet. Også er de dyre veskene et type verktøy, hvis du velger bort noe fra noe Annet, igjen, prioriteringer. 

Anonymkode: cc679...654

Han var ute etter et ukomplisert forhold/FF men du er ikke ukomplisert nok. Dette oppdaget han i kommunikasjon med deg. Derfor avbrøt han. 

Anonymkode: a633f...efe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...