Gå til innhold

Lurer på om jeg er mindre attraktiv enn jeg selv tror


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan finner man ut om man er attraktiv eller ikke? Har aldri tenkt jeg var veldig pen, men har tenkt jeg er litt høyere enn gjennomsnittet. Er slank, hår ned til korsryggen, brun og ok ansiktstrekk (tror jeg). Likevel syns jeg det er vanskelig å finne noen som jeg tenker matcher meg utsendemessig da det ofte er mange under (vet jeg høres helt idiot ut men får ikke forklart det annerledes) som liker meg. Har også blitt likt av pene menn, men færre av disse. 

Var på to dater med en, andre date hadde vi sex og tre dager etter finner han seg en annen. Hun er veldig pen, og jeg begynner derfor å tenke at jeg kanskje ikke var pen nok for han. Vi hadde svært god tone og kom bedre overens enn noen andre jeg har vært på date med. Kan det være at jeg er stygg/mindre pen men bare ikke ser dette selv? 

Anonymkode: 0d202...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke damer med brun hud eller så langt hår, så for meg er du ikke attraktiv. Folk liker forskjellig 

Anonymkode: 4b9d3...1a0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke damer med brun hud eller så langt hår, så for meg er du ikke attraktiv. Folk liker forskjellig 

Anonymkode: 4b9d3...1a0

Ja det vet jeg, men man kan jo si noe lunde om hvor attraktiv en person er. Som regel syns flere personer man er pen dersom man er dette, og omvendt om du skjønner?

Anonymkode: 0d202...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er altså ikke utenlandsk men har en frisk farge 

Anonymkode: 0d202...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som vil ha et seriøst forhold med deg indikerer nivået ditt. Menn som vil ha sex men ikke mer er over ditt nivå.

Du er slank og det er bra. Hvis du da er ung så trekker jo det kraftig opp og. Du er høy, det trekker nok dessverre ned for de fleste.

Anonymkode: c2890...5dd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det vet jeg, men man kan jo si noe lunde om hvor attraktiv en person er. Som regel syns flere personer man er pen dersom man er dette, og omvendt om du skjønner?

Anonymkode: 0d202...9dc

Det er ikke sånn at flere personer synes man er pen dersom man har brun hud og hår til korsryggen. Se på Anne hathaway eller Elle Fanning, begge har veldig blek hud og det synes jeg er pent :) 

Anonymkode: 4b9d3...1a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke sånn at flere personer synes man er pen dersom man har brun hud og hår til korsryggen. Se på Anne hathaway eller Elle Fanning, begge har veldig blek hud og det synes jeg er pent :) 

Anonymkode: 4b9d3...1a0

Herregud snakk om å spore av. Jeg forklarte utsende mitt, ikke at jeg mente jeg var pen av den grunn. Les tråden

Anonymkode: 0d202...9dc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som vil ha et seriøst forhold med deg indikerer nivået ditt. Menn som vil ha sex men ikke mer er over ditt nivå.

Du er slank og det er bra. Hvis du da er ung så trekker jo det kraftig opp og. Du er høy, det trekker nok dessverre ned for de fleste.

Anonymkode: c2890...5dd

Har jeg skrevet jeg er høy? Er 160 cm

Anonymkode: 0d202...9dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Menn som vil ha et seriøst forhold med deg indikerer nivået ditt. Menn som vil ha sex men ikke mer er over ditt nivå.

Du er slank og det er bra. Hvis du da er ung så trekker jo det kraftig opp og. Du er høy, det trekker nok dessverre ned for de fleste.

Anonymkode: c2890...5dd

Helt uenig. Det er en grunn til at modeller er høye, høye kvinner ser elegante ut og jeg kjenner mange menn som også synes det

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, WhiteSwan skrev:

Helt uenig. Det er en grunn til at modeller er høye, høye kvinner ser elegante ut og jeg kjenner mange menn som også synes det

Vedkommende prøvde bare å tråkke på høye. Er så lei slike «dessverre-folk» her inne. 

Anonymkode: 7060e...5a1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som vil ha et seriøst forhold med deg indikerer nivået ditt. Menn som vil ha sex men ikke mer er over ditt nivå.

Du er slank og det er bra. Hvis du da er ung så trekker jo det kraftig opp og. Du er høy, det trekker nok dessverre ned for de fleste.

Anonymkode: c2890...5dd

Det er bare på KG det regnes som uattraktivt å være høy. 

Anonymkode: e7e0f...770

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare på KG det regnes som uattraktivt å være høy. 

Anonymkode: e7e0f...770

Skjønner ikke hvor personen fikk det fra engang. Skrev ingen plasser at jeg er høy. Kanskje hun bare la det til for å rakke ned på folk med høyde 

Anonymkode: 0d202...9dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan finner man ut om man er attraktiv eller ikke? Har aldri tenkt jeg var veldig pen, men har tenkt jeg er litt høyere enn gjennomsnittet. Er slank, hår ned til korsryggen, brun og ok ansiktstrekk (tror jeg). Likevel syns jeg det er vanskelig å finne noen som jeg tenker matcher meg utsendemessig da det ofte er mange under (vet jeg høres helt idiot ut men får ikke forklart det annerledes) som liker meg. Har også blitt likt av pene menn, men færre av disse. 

Var på to dater med en, andre date hadde vi sex og tre dager etter finner han seg en annen. Hun er veldig pen, og jeg begynner derfor å tenke at jeg kanskje ikke var pen nok for han. Vi hadde svært god tone og kom bedre overens enn noen andre jeg har vært på date med. Kan det være at jeg er stygg/mindre pen men bare ikke ser dette selv? 

Anonymkode: 0d202...9dc

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg skrevet jeg er høy? Er 160 cm

Anonymkode: 0d202...9dc

Så du er 160, men tenker at du er «litt høyere enn snittet» (som i Norge er 165). Jeg er også 160, og da er man blant de laveste man møter på en helt normal tur rundt i en helt normal by. Har man en forestilling om at man er «høy» med den høyden så sliter man nok litt med å forholde seg til realiteter.

Hva angår din «attraktivitet» så har man ett sett kriterier til noen man ligger med (pen og god i senga) og et annet til folk man vurderer som partner (mentalt ok balansert, greit verdigrunnlag, felles interesser, intellektuelt noenlunde kompatible, sunn og frisk etc) «pen» er lengre ned på lista for en partner enn for et ligg. Du bør derfor fokusere mer på attraktivitet og mindre på å være pen (med mindre du tenker selge utseendet ditt).

Om du er «pen» kan du enkelt få svar på ved å laste opp et helt standard bilde av deg selv på en sånn pen-rating sak på Internett. Pen er algoritmisk bestemt.

 

Anonymkode: ec349...2f9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Så du er 160, men tenker at du er «litt høyere enn snittet» (som i Norge er 165). Jeg er også 160, og da er man blant de laveste man møter på en helt normal tur rundt i en helt normal by. Har man en forestilling om at man er «høy» med den høyden så sliter man nok litt med å forholde seg til realiteter.

Hva angår din «attraktivitet» så har man ett sett kriterier til noen man ligger med (pen og god i senga) og et annet til folk man vurderer som partner (mentalt ok balansert, greit verdigrunnlag, felles interesser, intellektuelt noenlunde kompatible, sunn og frisk etc) «pen» er lengre ned på lista for en partner enn for et ligg. Du bør derfor fokusere mer på attraktivitet og mindre på å være pen (med mindre du tenker selge utseendet ditt).

Om du er «pen» kan du enkelt få svar på ved å laste opp et helt standard bilde av deg selv på en sånn pen-rating sak på Internett. Pen er algoritmisk bestemt.

 

Anonymkode: ec349...2f9

Høyere enn gjennomsnittet når det er snakk om det å være pen eller gjennomsnittlig. Du ser jo konteksten det er skrevet i

Anonymkode: 0d202...9dc

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare på KG det regnes som uattraktivt å være høy. 

Anonymkode: e7e0f...770

Er ofte butte lubbiser som skriver slik som henne

Anonymkode: 7060e...5a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende har veldig lite å si. 

Jeg synes jeg ser en tendens i folk som skriver her inne at de sliter å finne kjær

Anonymkode: 9f36c...cba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utseende har veldig lite å si. 

Jeg synes jeg ser en tendens i folk som skriver her inne at de sliter å finne kjær

Anonymkode: 9f36c...cba

Tror utsendet hadde mye å si for han. Han liker jenter som kjøper vesker til 20000 og kler seg i dyre klær. Jeg er ikke sånn. Ser hun han fant seg ser veldig jålete (men pen) ut. Men det tærer jo på selvtilliten.

Anonymkode: 0d202...9dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Han liker jenter som kjøper vesker til 20000 og kler seg i dyre klær. Jeg er ikke sånn. 

Anonymkode: 0d202...9dc

Du er ikke hans type. Du må la utseendet ditt ta mindre plass i livet ditt om du tror alt handler om det.

Anonymkode: 08041...e5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje er du attraktiv men virker at du har lav intelligens 😉

Anonymkode: 62510...454

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn som vil ha et seriøst forhold med deg indikerer nivået ditt. Menn som vil ha sex men ikke mer er over ditt nivå.

Du er slank og det er bra. Hvis du da er ung så trekker jo det kraftig opp og. Du er høy, det trekker nok dessverre ned for de fleste.

Anonymkode: c2890...5dd

Ikke ts, men relevant innenfor tema. Jeg har opplevd at klassisk pene menn med trent kropp og god utdannelse vil ha forhold med meg (flertallet), to stk som jeg ønsket noe seriøst med ville bare ha sex, han ene hadde bra kropp men stort og usymmetrisk ansikt, mindre pen enn de andre. Han andre uten utdannelse og en del mentale issues fant jeg ut i ettertid. Skjønner du nå hvor teit det du skrev er i praksis? Man kan ikke basere seg på hvem som vil ha forhold med deg og ikke. 

Anonymkode: 713ab...0a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...