Gå til innhold

Han sa jeg var hans tredje beste!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Midnight skrev:

Som sagt er jeg enig i at det var unødvendig av han å ta opp temaet, så vi er ikke uenige der :)  Jeg skrev også at jeg ikke hadde likt det selv, hvis du leser hva jeg skriver. Jeg ser godt den at ts var i en sårbar situasjon (når de lå sammen i sengen), men om han er en stor drittsekk kan nok diskuteres. Uvitende og dum, ja, men som ts nevner har han ikke vært/sagt lignende tidligere. Får bare håpe han ikke sier lignende i fremtiden.

Jeg var ikke uenig, jeg bare supplerte😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde forresten pakket kofferten om mannen hadde fortalt at han var en femi tusseladd som likte å bli hersket over og klapset på rumpa. Noe så avtennende.

Ja, jøss!

For alle vet jo at det er maskulint å like å herske og slå, og feminint å like å bli hersket med og slått!

Eller hva?

:sarkasme:

Anonymkode: ed1c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glad jeg opprettet denne tråden! Å se hvor fintfølende folk er mtp kjærestens fortid gjør meg faktisk innstilt på å lære meg å tåle dette - som en skrev veldig fornuftig. Det passer heller ikke meg at fortiden skal være noe man ikke prater om. Jeg er nysgjerrig på hans fortid, også seksuelt. Jeg vil kjenne han på alle mulige måter og har han hatt vill apekattsex med den dominante eksen sin så vil jeg faktisk vite det, og jeg vil at vi skal bli så nære og trygge at vi kan bruke de erfaringene hans til å skape nye opplevelser sammen som er enda villere og bedre! 

Ser en del har spurt om han kommer med lignende "nedtrykkende" kommentarer ellers. Svaret på det er nei, noe jeg vel også nevnte i HI. Tror det rett og slett var en "glipp" av han å spørre, og når han først hadde spurt og jeg spurte tilbake så er jeg glad han var ærlig.

Hilsen TS som har latt dette modne i et døgn 🙂

Anonymkode: 91384...b5b

Synes dette høres fornuftig ut.

Når partneren gjør en dumt ting, noe man ikke liker, noe man blir i tvil om hvor vidt man skal tåle eller ei, så bør man se på helheten. Om fyren stadig drar en ned, må man avslutte. Er det et unntak, så ser jeg ingen problem med å komme seg gjennom det.

Jeg blir helt skremt av svarene. Det er minst like destruktivt for et forhold, at den ene klikker når man sier noe feil, tolker alt i verste mening, truer til stillhet, legger lokk på følelsene, etc, som at den andre tabber seg ut med formuleringen. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Ada111 skrev:

Jeg var ikke uenig, jeg bare supplerte😊

Ok, tok det som om du var uenig med meg i og med at jeg ikke synes han er en drittsekk ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2020 den 14.04, AnonymBruker skrev:

Merkelig så mange som ønsker å leve på en løgn.

Anonymkode: d51ec...25e

Man ønsker da ikke leve på en løgn fordi man ikke vil høre at en annen har vært en bedre sexpartner. Det er mange ting man kan svare som ikke er løgn, selv om man unngår å si noe v det.

Dessuten har det mye med en innstilling og nytelse der og da. En evne man selv har. Og er man ikke helt "til stede", så er det seg selv å "skylde på".

Ingen, ingen, ingen har rett til, eller at det stemmer, å si nedverdigende ting til andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde forresten pakket kofferten om mannen hadde fortalt at han var en femi tusseladd som likte å bli hersket over og klapset på rumpa. Noe så avtennende.

Anonymkode: 84c00...7de

For min del var det det at han liker sånt som fikk meg til å "pakke ut og bli". Måten han hengir seg på, er bedre enn kvinner jeg har vært med. Jeg blir kåt og full av adrenalin. Han er en type ingen kan bestemme over og likevel vil han knele på soverommet, for meg. Noe så utrolig sexy. 

Anonymkode: c9ee4...7de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For min del var det det at han liker sånt som fikk meg til å "pakke ut og bli". Måten han hengir seg på, er bedre enn kvinner jeg har vært med. Jeg blir kåt og full av adrenalin. Han er en type ingen kan bestemme over og likevel vil han knele på soverommet, for meg. Noe så utrolig sexy. 

Anonymkode: c9ee4...7de

Vi må ikke anta at han ønsker seg å bli slått.

Men er ellers enig i at det at menn ønsker seg en kvinne som bestemmer mer, nyter mer, og tillater seg å bli tilbedt, er et meget godt tegn hos en mann.

Det hadde vært mye verre om han sa at han hadde så bra sex med eksen, for hun var mer medgjørlig og gikk med på mer.

Anonymkode: ed1c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente jeg ble gående og tenke en del på noen av de siste innleggene her.

Det virker som mange antar at dersom man liker en dominant partner, så er man submissiv selv.

Og at dersom man er submissiv, så elsker man å bli slått!

Nei, dette stemmer aldeles ikke!

Vi må slutte å anta alle mulige greier, basert på fordommer. Vi må snakke med de det gjelder.

(Det å tenne på smerte, heter forøvrig masochisme. Det er først når han sier at HAN ER masochist, at man kan anta dette om han.)

Anonymkode: ed1c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/12/2020 at 1:56 PM, AnonymBruker said:

Kjæresten og jeg hadde drukket endel og lå i senga etter sex og han spurte meg om jeg var den beste han hadde hatt. Jeg svarte som sant er ja, han er en helt fantastisk sexpartner og han er også den eneste jeg har hatt sex med som jeg har vært forelsket i. Jeg ville egentlig ikke spørre tilbake, men ble så sykt nysgjerrig at jeg dessverre gjorde det. Han sa at jeg ikke måtte misforstå, at jeg er sykt bra, men at han har vært med to som har vært bedre. To! Da måtte jeg bare spørre og grave videre selv om det gjorde vondt og den ene var eksen hans som visstnok var veldig eksperimentell og dominant og den andre en "sånn syk opplevelse man bare aldri kommer til å glemme" med en etter hans ord utrolig pen kollega i forrige jobben. 

Vi har vært sammen i ett år og jeg har ikke sett noen tegn til at han er en sånn type som liker å bryte ned selvtilliten min. Snarere tvert om, han har vært verdens snilleste type. Nå lurer jeg på hvorfor i h"** han ikke bare holdt kjeft eller løy. 

Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil spørre om. Føler for å rase fra meg. Kan jeg komme tilbake fra dette? 

Anonymkode: 91384...b5b

Vel, du må bare innse at du er den han tok til takke med.

Anonymkode: 518a0...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, du må bare innse at du er den han tok til takke med.

Anonymkode: 518a0...cf4

Hadde det vært sant, så hadde han nok ikke sagt det han gjorde. Det er vel heller de som ikke tør snakke med dama om sex, fordi hun da blir sur, som tar til takke. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

..er ellers enig i at det at menn ønsker seg en kvinne som bestemmer mer, nyter mer, og tillater seg å bli tilbedt, er et meget godt tegn hos en mann.

Det hadde vært mye verre om han sa at han hadde så bra sex med eksen, for hun var mer medgjørlig og gikk med på mer.

Anonymkode: ed1c7...5f8

Kjæresten er ikke min sub fordi han er "medgjørlig", men fordi han oppriktig ønsker det. Å være for medgjørlig og konfliktsky er ikke gode trekk i en sub. En god sub tenner spesifikt på underkastelse og blir gjerne sur om han ikke blir bestemt over. 

Anonymkode: c9ee4...7de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten er ikke min sub fordi han er "medgjørlig", men fordi han oppriktig ønsker det. Å være for medgjørlig og konfliktsky er ikke gode trekk i en sub. En god sub tenner spesifikt på underkastelse og blir gjerne sur om han ikke blir bestemt over. 

Anonymkode: c9ee4...7de

Men nå er det ingen som har snakket om noen som er submissiv her heller. Enkelte av dere leser altfor mye inn i det trådstarter (og jeg) faktisk skriver. Jeg har gjentatte ganger forsøkt å få en slutt på dette, fint om vi kan forholde oss til det som står, fra nå. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ærlig, du ville jo vite det. Du må nesten bare leve med det :P 

Jeg vil at min type skal svare helt ærlig om jeg spør om noe, jeg vil ikke at han skal si noe han tror jeg vil høre, for å unngå å  såre meg.

Det beste er ærlighet og han var ærlig, så du må nesten bare godta det, men jeg skjønner at du ble litt skuffet. Det hadde jeg også blitt. 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en kuk. Dessverre så er dette noe du aldri kan gå tilbake å ikke høre. Håper du fortalte ham at han var en skikkelig kuk når han sa noe sånn.

Anonymkode: 93c86...581

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjente jeg ble gående og tenke en del på noen av de siste innleggene her.

Det virker som mange antar at dersom man liker en dominant partner, så er man submissiv selv.

Og at dersom man er submissiv, så elsker man å bli slått!

Nei, dette stemmer aldeles ikke!

Vi må slutte å anta alle mulige greier, basert på fordommer. Vi må snakke med de det gjelder.

(Det å tenne på smerte, heter forøvrig masochisme. Det er først når han sier at HAN ER masochist, at man kan anta dette om han.)

Anonymkode: ed1c7...5f8

Dette kan være separat eller gå over i hverandre.

For noen som underkaster seg er det mest mentalt. Typisk folk som liker å være hus-slave, slikke sko og slikt. Det trenger ikke en gang skje noe andre oppfatter som seksuelt. Feks være noens stol, nektes å onanere eller bruke navn på partner som signaliserer maktforholdet. 

Andre mikser dominans og underkastelse med elementer som andre oppfatter som seksuelt. Bestemmer over dem rett før og under sex. 

Noen som tenner på smerte gjør dette pga ydmykelsen eller underkastelsen. For andre er det mer følelsen i huden, og noen av disse tåler og liker enormt mye smerte - de er hardcore masochister. Jeg slår kjæresten min hvis han ikke er fokusert eller tent nok, men ikke ellers. For meg er det et virkemiddel. 

Samme med bondage eller å bli holdt fast. Noen tenner spesifikt på det mens for andre er det et element i dominans. Jeg binder feks ikke kjæresten min hvis han er tilstrekkelig ydmyk. Da kan han ligge med "usynlig tau". 

Alle som liker makt har sin egen miks av bdsm... Da jeg fant kjæresten min hadde vi ca 80 % match på hva vi tenner på. Det er enkelte ting jeg har nytelse av som han ikke gjør og kanskje ikke vil gjøre heller. Motsatt er det ting som vi ikke har prøvd ut ennå, og som han ønsker seg. 

Anonymkode: c9ee4...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå er det ingen som har snakket om noen som er submissiv her heller. Enkelte av dere leser altfor mye inn i det trådstarter (og jeg) faktisk skriver. Jeg har gjentatte ganger forsøkt å få en slutt på dette, fint om vi kan forholde oss til det som står, fra nå. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

Nei, jeg snakker om ekthet. At maktsex og dominans ikke er som mer ost i gryteretten, men noe begge må tenne på og like. Mer som koriander i retten, som noen liker og andre synes smaker som såpe. Enkelte fetisjer funker hvis partneren er "grei", og bare gjør handlingene man tenner på, men ikke dominans. 

Det er viktig at også ts deler hva hun tenner på og fantaserer om, enten hun har opplevd det eller ikke. Målet er jo et forhold der begge har det fint og utvikler seg, også seksuelt, uansett hva de har erfart med andre før. 

Anonymkode: c9ee4...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle aldri tro jeg skulle gi et slikt råd, men hadde jeg vært ts hadde jeg dumpet fyren, og bedt han heller bli sammen med eksen.

Hadde dumpet og sagt, «du liker jo eksen bedre, så da kan du få hun isteden». Det er jo det han tydeligvis ønsker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg snakker om ekthet.

Javel, jeg opplever uansett at du snakker om deg og din kjæreste, mens jeg forsøker å snakke om trådstarter og hennes kjæreste. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, du har funnet deg en ærlig fyr.

På 12.8.2020 den 13.56, AnonymBruker skrev:

Nå lurer jeg på hvorfor i h"** han ikke bare holdt kjeft eller løy. 

Anonymkode: 91384...b5b

Fordi du "spurte og gravde" som du selv sier.

Men seriøst, selv om man har hatt bedre sex med andre så betyr jo ikke det at nåværende partner er dårlig, du skriver i åpningsinnlegget at han sa at du også er "sykt bra"... men for all del, du kan gjøre det til en festlig utfordring og se om du kan klatre høyere opp på pallen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mysticgirl skrev:

Han var ærlig, du ville jo vite det. Du må nesten bare leve med det :P 

Jeg vil at min type skal svare helt ærlig om jeg spør om noe, jeg vil ikke at han skal si noe han tror jeg vil høre, for å unngå å såre meg.

Det beste er ærlighet og han var ærlig, så du må nesten bare godta det, men jeg skjønner at du ble litt skuffet. Det hadde jeg også blitt. 😄

Jeg har sagt det før - i alle fall noe lignende - og jeg sier det igjen;

Dine meninger er en syretest for selvrespekt hos kvinner. 

For de som ikke forstår hva jeg mener, så mener jeg altså at de gangene Mysticgirl gir tommel opp for noe, så er det som regel helt trygt å velge, og samtidig beholde selvrespekten. 

Det er ikke alltid jeg er enig selv, med en gang, men jeg blir det ofte etter å ha tenkt meg om 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...