Gå til innhold

Han sa jeg var hans tredje beste!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hva menn ligger i at en dame er et «godt knull» hull er vel hull🤪

Anonymkode: 7ccb7...00d

Feks hvor våt man er, hvordan man kniper tilbake, hudkontakt og kyss underveis, min liker å bli bitt litt og klort på ryggen, løfte hoftene og beina for å tilpasse osv.

Og kjærlighet...

Finnes flere sexstillinger enn kuk i fitte misjonær også. 

Anonymkode: c9ee4...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor du spurte, og hva menn ligger i at en dame er et «godt knull» hull er vel hull🤪

Definitivt ikke!

Ikke bare er det forskjell på selve hullet, men viktigst av alt, det er ENORM forskjell på hvordan man oppfører seg i senga. Noen er umettelige sirkusartister som aldri går lei, aldri blir sliten, og gjør alle de rette tinga. Andre er som en strandet hval, som bare ligger der og tilsynelatende ikke koser seg i det hele tatt. Det er så mange forskjeller og nyanser at det blir vanskelig å dekke alt i et innlegg, men tvil ikke på det: det er forskjell på folk!

Selv som sexhungrig mann, så er det noen damer jeg rett og slett ville takket nei til å ligge med igjen, selv om de var flott å se på. Rett og slett fordi sexen med dem var et ork. Andre damer ville jeg ligget med igjen hver eneste dag om jeg hadde kunnet. 

Så ja, det er definitivt en ting.

Anonymkode: 66055...707

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Definitivt ikke!

Ikke bare er det forskjell på selve hullet, men viktigst av alt, det er ENORM forskjell på hvordan man oppfører seg i senga. Noen er umettelige sirkusartister som aldri går lei, aldri blir sliten, og gjør alle de rette tinga. Andre er som en strandet hval, som bare ligger der og tilsynelatende ikke koser seg i det hele tatt. Det er så mange forskjeller og nyanser at det blir vanskelig å dekke alt i et innlegg, men tvil ikke på det: det er forskjell på folk!

Selv som sexhungrig mann, så er det noen damer jeg rett og slett ville takket nei til å ligge med igjen, selv om de var flott å se på. Rett og slett fordi sexen med dem var et ork. Andre damer ville jeg ligget med igjen hver eneste dag om jeg hadde kunnet. 

Så ja, det er definitivt en ting.

Anonymkode: 66055...707

Som bifil kvinne kan jeg både signere på dette, og i tillegg supplere med at jeg synes det er LANGT større forskjell på kvinner enn på menn.

Det å lese denne tråden hvor slike ting er ‘tabu å snakke om’, og ‘menn skal være fornøyd bare noen vil ha sex’ og ‘hull er hull’-mentalitet, så er jo i grunn dette et bevis godt nok på at det finnes ekstremt mange late mennesker der ute.

Nei, her er det mange som bør gå noen runder med seg selv, ikke bare trådstarter!

En mann som ønsker å forbedre sexlivet, gjør det fordi han vurderer om dette er noe han ønsker å leve livet videre med. Å forvente at man skal satse resten av livet med noen man ikke kan snakke med om sex, eller forbedre sex’en...vel, jeg mangler litt ord for hva jeg mener om det. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En mann som ønsker å forbedre sexlivet, gjør det fordi han vurderer om dette er noe han ønsker å leve livet videre med. Å forvente at man skal satse resten av livet med noen man ikke kan snakke med om sex, eller forbedre sex’en...vel, jeg mangler litt ord for hva jeg mener om det. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

Viktig å kunne prate om sex. Prøv å finne ut hva en kan bli bedre på.

Sammen. Man er jo et team.:)

Anonymkode: c9ee4...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som bifil kvinne kan jeg både signere på dette, og i tillegg supplere med at jeg synes det er LANGT større forskjell på kvinner enn på menn.

Det å lese denne tråden hvor slike ting er ‘tabu å snakke om’, og ‘menn skal være fornøyd bare noen vil ha sex’ og ‘hull er hull’-mentalitet, så er jo i grunn dette et bevis godt nok på at det finnes ekstremt mange late mennesker der ute.

Nei, her er det mange som bør gå noen runder med seg selv, ikke bare trådstarter!

En mann som ønsker å forbedre sexlivet, gjør det fordi han vurderer om dette er noe han ønsker å leve livet videre med. Å forvente at man skal satse resten av livet med noen man ikke kan snakke med om sex, eller forbedre sex’en...vel, jeg mangler litt ord for hva jeg mener om det. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

👏!

Virker som mange kvinner tror det holder å «gjøre seg tilgjengelig» for mannen. 

Utrolig nok så kan faktisk menn (med rette) også være kravstore. Ikke bare ta til takke med kvinnen som beærer ham med sitt nakne nærvær. Mange damer er rett og slett dårlige i senga. En god del er helt fantastiske i senga! Og enda mange flere er helt gjennomsnittlige, helt på det jevne, verken god eller dårlig, bare helt grei. Og når disse da skal begynne å spørre den erfarne mannen sin «er jeg den beste i hele verden i senga?», så er det klart mange blir skuffet. Enten har man en uærlig kjæreste, eller så får man en sannhet man tydeligvis ikke takler å høre. 

Anonymkode: 66055...707

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten og jeg hadde drukket endel og lå i senga etter sex og han spurte meg om jeg var den beste han hadde hatt. Jeg svarte som sant er ja, han er en helt fantastisk sexpartner og han er også den eneste jeg har hatt sex med som jeg har vært forelsket i. Jeg ville egentlig ikke spørre tilbake, men ble så sykt nysgjerrig at jeg dessverre gjorde det. Han sa at jeg ikke måtte misforstå, at jeg er sykt bra, men at han har vært med to som har vært bedre. To! Da måtte jeg bare spørre og grave videre selv om det gjorde vondt og den ene var eksen hans som visstnok var veldig eksperimentell og dominant og den andre en "sånn syk opplevelse man bare aldri kommer til å glemme" med en etter hans ord utrolig pen kollega i forrige jobben. 

Vi har vært sammen i ett år og jeg har ikke sett noen tegn til at han er en sånn type som liker å bryte ned selvtilliten min. Snarere tvert om, han har vært verdens snilleste type. Nå lurer jeg på hvorfor i h"** han ikke bare holdt kjeft eller løy. 

Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil spørre om. Føler for å rase fra meg. Kan jeg komme tilbake fra dette? 

Anonymkode: 91384...b5b

Det gjør ingen ting. En hederlig 3. plass er ikke dårlig, og du er god nok i massevis for å tiltrekke han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange damer er rett og slett dårlige i senga. En god del er helt fantastiske i senga! Og enda mange flere er helt gjennomsnittlige, helt på det jevne, verken god eller dårlig, bare helt grei. Og når disse da skal begynne å spørre den erfarne mannen sin «er jeg den beste i hele verden i senga?», så er det klart mange blir skuffet.

Du har helt rett!

For all del, mannen kunne sikkert ha ordlagt seg på en bedre måte. Men det naturlige er jo å spørre hva han mener med å ta opp det han gjør.

Når det gjelder utseendet så er det selvfølgelig ikke kult å komme med kritikk. Og det gjorde han heller ikke.

Men dersom noen spør om de er den beste sjåføren eller beste kokken, og legger opp til en samtale om det, så må man tenke at her er det ikke lengre kun snakk om å strø rundt seg med superlativer, men, i stedet, å komme inn på et tema, og si fra om ting som kan bli bedre.

Her har mannen sagt fra om at han likte den dominante innstillingen til eksen. Det er veldig konkret, og veldig enkelt, nesten som å si at eksen alltid hadde mye ost i maten og det likte han veldig godt. Altså er en ting som trådstarter lett kan fikse veldig lett, om hun tror det er noe for henne. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spør hvis du ikke tåler det er en fin lekse til alle sammen!

Anonymkode: d4053...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke spør hvis du ikke tåler det er en fin lekse til alle sammen!

Anonymkode: d4053...5a4

Lær deg å tåle litt, er en annen god lekse!

Anonymkode: ed1c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hippogriff skrev:

Jeg syns det er en god regel i et forhold å ikke stille spørsmål man ikke vet at man tåler svaret på.

Nå som det er gjort, råder jeg deg til å tenke over hva slags rolle dette egentlig spiller. Jeg har også hatt sex med en mann som opplevde vår sex som det din samboer beskrev som en "sånn syk opplevelse man bare aldri kommer til å glemme". Men han er gift med en annen i dag og er fornøyd og lykkelig med det. Det går helt fint, tenker jeg. Og nå kommer du neppe til å stille slike spørsmål igjen. 

Jeg er usikker på de som sier at han burde løyet. Jeg vet ikke om jeg syns det ville vært bedre. Selv hadde jeg nok heller forsøkt å vri meg unna spørsmålet heller enn å lyve, i håp om at det ikke ble mast mer om svar. Jeg liker ikke å lyve til en partner. 

Jeg tenker at dette var en helt tilgivelig menneskelig feil, det har skjedd, og det spiller egentlig ingen rolle, og nå kan du prøve å gå videre ;) 

Er enig i dette. Til syvende og sist må man avfinne seg med at partner har hatt en fortid og at denne fortiden ofte har involvert samleie. Jeg vet antall sexpartnere kjæresten min har hatt, men der slutter det også fordi det verken er viktig for meg eller særlig matnyttig for forholdet vårt å vite noe mer. Det er meg han er sammen med og det er meg han ønsker å være med og ligger med når det er stemning for det. Det er selvfølgelig lov å bli lei seg for kommentaren hans, og da foreslår jeg at TS forteller partneren sin at det gjorde vondt. Forhåpentligvis vil partner være forståelsesfull og trøste og beklage uttalelsen så kan dere bevege dere videre sammen 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her har mannen sagt fra om at han likte den dominante innstillingen til eksen. Det er veldig konkret, og veldig enkelt, nesten som å si at eksen alltid hadde mye ost i maten og det likte han veldig godt. Altså er en ting som trådstarter lett kan fikse veldig lett, om hun tror det er noe for henne. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

Om det er enkelt vil jo vise seg.

Ts, hvorfor er han ikke sammen med disse nå? De var jo ikke bare fantastiske om de ikke fortsatte sammen. 

 

Anonymkode: c9ee4...7de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig med de som skriver at du må tåle sannheten siden du spurte. Han la åpenbart opp til spørsmålet, antakeligvis fordi han av en eller annen grunn hadde lyst til å informere deg om at du ikke var den beste. Kanskje for å gi uttrykk for hva han vil ha annerledes (mer dominanse), men han sa det på en veldig slem og helt feil måte. Han kunne tatt det opp med deg uten å dra inn andre. At det går an.

Jeg kunne kanskje kommet over det hvis han beklaget seg skikkelig og innså hvor dumt det var å si. Hvis ikke hadde det blitt vanskelig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg på han. Ri han så hardt og lenge at han gisper etter luft. Voila så er du den beste. Lykke til.

Anonymkode: befe4...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er enkelt vil jo vise seg.

Anonymkode: c9ee4...7de

Naturligvis. Poenget mitt var at et ønske om dominans er litt som et ønske om å ha mer ost i maten. Mer overkommelig for de fleste, enn f.eks. at eksen var gourmetkokk. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sett deg på han. Ri han så hardt og lenge at han gisper etter luft. Voila så er du den beste. Lykke til.

Anonymkode: befe4...9b0

Ja, det var lurt! 🙄 Her sier han at han likte en dominant kjæreste, så skal hun plutselig hun sette i gang som en 21-åring uten peiling...

Anonymkode: ed1c7...5f8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Poenget mitt var at et ønske om dominans er litt som et ønske om å ha mer ost i maten. Mer overkommelig for de fleste, enn f.eks. at eksen var gourmetkokk. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

Å dominere seksuelt er noe man har anlegg for eller ikke. Det er overhodet ikke som å ha mer ost i maten. Det kan læres, og utdypes, men man må ha det i seg.

Å lære seg å lage fantastisk mat er overkommelig hvis man har anlegg for det.

Undersøk gjerne litt om femdom. Det er tips på nett, særlig på engelsk. Og sexvidoer om hun er klar til å gå all in med slag og pegging. Men det funker bare om hun oppriktig tenner på det selv....

Anonymkode: c9ee4...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

så skal hun plutselig hun sette i gang som en 21-åring uten peiling...

Hvordan klarte du å tolke «ri han hardt og lenge» som «sette i gang som en 21-åring uten peiling»?

Hva er galt med en god rideøkt, og hva gjør damer med peiling?

Anonymkode: 66055...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Å dominere seksuelt er noe man har anlegg for eller ikke. Det er overhodet ikke som å ha mer ost i maten. Det kan læres, og utdypes, men man må ha det i seg.

Å lære seg å lage fantastisk mat er overkommelig hvis man har anlegg for det.

Undersøk gjerne litt om femdom. Det er tips på nett, særlig på engelsk. Og sexvidoer om hun er klar til å gå all in med slag og pegging. Men det funker bare om hun oppriktig tenner på det selv....

Anonymkode: c9ee4...7de

Jo, det kan det så absolutt være!

Svært mange kvinner utvikler sin dominante side nettopp fordi det er en mann som dyrker den frem i henne. De vet ikke at den finnes, de er ikke vant med å høre at dette er ting menn tenner på, og når de oppdager hvor voldsomt menn tenner på det, og hvor god de er på det, kan det ta helt av.

Enig i at det kan være lurt å lese litt, ikke om femdom, men om dominans. Dette er en innstilling, mer enn det er en teknikk.

Og jeg ville ha unngått å adoptere noen tilfeldige elementer, som slag og pegging, som hun ikke aner noe om mannen liker.

Et godt forhold kan man ikke shoppe på nett. Det utvikler man sammen, over tid, med personlig vri. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt skremmende lik opplevelse hvor jeg også fikk 3.plass. Han spurte om jeg ville vite før han svarte og jeg sa 'ja', så angret etter det. Burde ikke spurt og forventet at han skulle lyve. Jeg kjente de andre 2 som fikk 1 og 2.plass og jeg har i ettertid tenkt at han kanskje prøvde å gjøre meg sjalu?

Forholdet varte ikke lenge uansett. 

Anonymkode: 842b1...89f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarte du å tolke «ri han hardt og lenge» som «sette i gang som en 21-åring uten peiling»?

Hva er galt med en god rideøkt, og hva gjør damer med peiling?

Anonymkode: 66055...707

Det blir for omfattende å gå inn på, men det blir litt som å sette i gang med pegging og slag på måfå (se over her).

Damer med peiling, setter seg inn i ting, de interesserer seg for sex, de ønsker genuint å utvikle seg selv, og ha det bra selv, ikke bare please en mann.

Særlig ikke en som nettopp har sagt at han foretrekker dominans!

Anonymkode: ed1c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...