Gå til innhold

Han sa jeg var hans tredje beste!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarte du å tolke «ri han hardt og lenge» som «sette i gang som en 21-åring uten peiling»?

Hva er galt med en god rideøkt, og hva gjør damer med peiling?

Anonymkode: 66055...707

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blir for omfattende å gå inn på, men det blir litt som å sette i gang med pegging og slag på måfå (se over her).

Damer med peiling, setter seg inn i ting, de interesserer seg for sex, de ønsker genuint å utvikle seg selv, og ha det bra selv, ikke bare please en mann.

Særlig ikke en som nettopp har sagt at han foretrekker dominans!

Anonymkode: ed1c7...5f8

Det ville f.eks. være et mye bedre tips å si at denne uken handler alt om HENNES nytelse. Han får kun lov å komme når hun gir tillatelse til det. Og ikke før han har gjort sin plikt!

Her er et godt innlegg om temaet:

 

Anonymkode: ed1c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det kan det så absolutt være!

Svært mange kvinner utvikler sin dominante side nettopp fordi det er en mann som dyrker den frem i henne. De vet ikke at den finnes, de er ikke vant med å høre at dette er ting menn tenner på, og når de oppdager hvor voldsomt menn tenner på det, og hvor god de er på det, kan det ta helt av.

Enig i at det kan være lurt å lese litt, ikke om femdom, men om dominans. Dette er en innstilling, mer enn det er en teknikk.

Og jeg ville ha unngått å adoptere noen tilfeldige elementer, som slag og pegging, som hun ikke aner noe om mannen liker.

Et godt forhold kan man ikke shoppe på nett. Det utvikler man sammen, over tid, med personlig vri. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

Det er uansett noe hun må gjøre fordi hun oppdager at hun liker det og ikke for å vinne noen pris for "god i senga". 

Vet ikke hvor du tok "adoptere tilfeldige elementer" og "shoppe på nett" fra. Poenget er å sette seg inn i ulike muligheter. Er hun dominant klarer hun fint selv å finne ut hva av dette hun (og han) liker.... 

Og det heter absolutt femdom når dama dominerer (gjerne en mann). Mye interessant der ute. Ikke bare om teknikk. Det meste som skrives er om dynamikk. Hvis man leser engelsk da.

For ei norsk side kan Smil Norge være interessant. Og såklart Fetlife. 

Anonymkode: c9ee4...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Hippogriff skrev:

Jeg syns det er en god regel i et forhold å ikke stille spørsmål man ikke vet at man tåler svaret på.

Nå som det er gjort, råder jeg deg til å tenke over hva slags rolle dette egentlig spiller. Jeg har også hatt sex med en mann som opplevde vår sex som det din samboer beskrev som en "sånn syk opplevelse man bare aldri kommer til å glemme". Men han er gift med en annen i dag og er fornøyd og lykkelig med det. Det går helt fint, tenker jeg. Og nå kommer du neppe til å stille slike spørsmål igjen. 

Jeg er usikker på de som sier at han burde løyet. Jeg vet ikke om jeg syns det ville vært bedre. Selv hadde jeg nok heller forsøkt å vri meg unna spørsmålet heller enn å lyve, i håp om at det ikke ble mast mer om svar. Jeg liker ikke å lyve til en partner. 

Jeg tenker at dette var en helt tilgivelig menneskelig feil, det har skjedd, og det spiller egentlig ingen rolle, og nå kan du prøve å gå videre ;) 

Hvordan vet du at denne mannen ikke har enda bedre sex med sin kone? Høres ut som awkward selvskryt fra din side, men OK.

Til TS' problemstilling; jeg tror jeg hadde blitt irritert av hele rangeringsgreia i utgangspunktet. Driver voksne folk med sånt? Jeg tenker i hvert fall ikke på tidligere sexpartnere i noe bestemt hierarki, annet enn at jeg husker sånn cirka hvem det funka bra med og ikke.

Den beste er som regel den jeg er stormforelska i der og da, ren teknikk og eksperimentering blekner veldig i forhold til kjemi og følelser. Noen har man bedre seksuell kjemi med enn andre, men dette henger jo stort sett sammen med forelskelse, man satser vel ikke på en livspartner man ikke digger i senga. Og så lenge man digger sin nåværende partner i senga er det ganske irrelevant om Turid eller Kåre dro fram pisken på det ons'et i 2014.

Må si jeg er enig med noen andre her, dette minner litt om manipulasjon. En slags hersketeknikk og selvhevding, for at du ikke skal føle deg for trygg. Kanskje er det han selv som er sjalu innerst inne, ved tanken på din fortid.

Anonymkode: fa27a...dcb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er uansett noe hun må gjøre fordi hun oppdager at hun liker det og ikke for å vinne noen pris for "god i senga". 

Ja, det er jo akkurat det som er mitt poeng, og årsak til at jeg IKKE anbefaler henne å shoppe metoder på internett (inkludert Smil og FetLife). 

Vil heller anbefale henne å forsøke å komme i kontakt med mannen som skrev innlegget over, samt be sin egen kjæreste om å fortelle mer.

Trådstarter må ellers gjerne spørre meg om innspill. Men når det gjelder dere andre så må jeg bare beklage at jeg ikke ønsker å kverulere mer om dette.

Anonymkode: ed1c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det heter absolutt femdom når dama dominerer (gjerne en mann).

Og ja, selvsagt gjør det det, men femdom er bare en bitteliten bit av det mye mer omfattende temaet dominans. 
Trådstarter kan like gjerne lese om Pavlov!

Anonymkode: ed1c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg mener du IKKE skal sette i gang og knulle/ri han, eller lese om diverse metoder på nett, trådstarter, er at dette er alle en variant av å please en mann, og forsøke å bli best i senga. 

Dominans er det motsatte.

Det er HAN som skal please deg. Dermed kan du like gjerne spørre han hva HAN har å tilby deg, og så er det HAN som må lese om diverse metoder og komme opp med kunnskapen.

Den første tanken du må ha for deg i dette, er hva DU ønsker deg.

Det er kjernen i det en submissiv person søker i en dominant person. En som ønsker seg noe, begjærer noe. Om det kun er at han skal servere deg mat og massere nakken din eller slikke deg til en orgasme, begynn i det små, så sier du hva DU ønsker deg. Mens han gjør det, kan han fortelle hva som tenner han, så har du en gulrot en gang du synes han har fortjent det. 

Anonymkode: ed1c7...5f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, ~ m a u d e ~ skrev:

Det er han nok heller ikke.

Ser at mange tenker at det var en tabbe av han. Jeg tror ikke det.

Jeg tror det var han som forsøkte å komme inn på temaet bra sex, og si at han gjerne skulle hatt et bedre sexliv.

Er ikke det fair?

Da kunne han bare ha sagt at han ønsker mer av det og det og annerledes sånn og sånn. Ikke sammenligne henne med eksen sine!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, ItchyBitchySpider skrev:

Da kunne han bare ha sagt at han ønsker mer av det og det og annerledes sånn og sånn. Ikke sammenligne henne med eksen sine!!

Da kunne hun jo bare blitt sammen med en av damene på KG, og ikke med han!!

Anonymkode: ed1c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det er tredje best ut av 100 så er det ikke så ille

tredje best av 3 er verre.

Anonymkode: f2bf1...153

Nettopp, hadde jeg sagt at noen var tredje best burde de tatt det som et kompliment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er jo akkurat det som er mitt poeng, og årsak til at jeg IKKE anbefaler henne å shoppe metoder på internett (inkludert Smil og FetLife). 

Vil heller anbefale henne å forsøke å komme i kontakt med mannen som skrev innlegget over, samt be sin egen kjæreste om å fortelle mer.

Trådstarter må ellers gjerne spørre meg om innspill. Men når det gjelder dere andre så må jeg bare beklage at jeg ikke ønsker å kverulere mer om dette.

Anonymkode: ed1c7...5f8

Det er ingen motsetning mellom å gjøre research på nettet og prate med sin egen kjæreste. Det er dessuten merkelig å kalle Fetlife for et sted å "shoppe metode", det blir som å kalle KG et sted å shoppe samliv. 

Anonymkode: c9ee4...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten og jeg hadde drukket endel og lå i senga etter sex og han spurte meg om jeg var den beste han hadde hatt. Jeg svarte som sant er ja, han er en helt fantastisk sexpartner og han er også den eneste jeg har hatt sex med som jeg har vært forelsket i. Jeg ville egentlig ikke spørre tilbake, men ble så sykt nysgjerrig at jeg dessverre gjorde det. Han sa at jeg ikke måtte misforstå, at jeg er sykt bra, men at han har vært med to som har vært bedre. To! Da måtte jeg bare spørre og grave videre selv om det gjorde vondt og den ene var eksen hans som visstnok var veldig eksperimentell og dominant og den andre en "sånn syk opplevelse man bare aldri kommer til å glemme" med en etter hans ord utrolig pen kollega i forrige jobben. 

Vi har vært sammen i ett år og jeg har ikke sett noen tegn til at han er en sånn type som liker å bryte ned selvtilliten min. Snarere tvert om, han har vært verdens snilleste type. Nå lurer jeg på hvorfor i h"** han ikke bare holdt kjeft eller løy. 

Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil spørre om. Føler for å rase fra meg. Kan jeg komme tilbake fra dette? 

Anonymkode: 91384...b5b

...damn...jeg er ganske målløs her. For en dust egentlig. 

Slike temaer tar man aldri opp. Er han helt taper eller? Menn som skryter av andre damer fra fortiden sin er kvalmt. 

Jeg hadde blitt skikkelig lei meg om noen hadde sagt slikt til meg, og jeg tåler ganske mye ellers. Men dette hadde jeg faktisk ikke likt å høre. Personlig hadde jeg revurdert forholdet. Fordi jeg hadde tenkt på det som hadde vlitt sagt hver gang jeg hadde hatt sex. Jeg ville følt meg ikke bra nok hver gang. 

Anonymkode: fc98e...750

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde sikkert ikke lyst til å gni inn at han har hatt to som var bedre, men når kjæresten spør ham direkte...? Man må da kunne forvente at folk tåler å høre svaret på spørsmålet de stiller.

Anonymkode: 66055...707

Hallo...han trengte ikke gå i detaljer at kolleagen var OMG så vakker og ellers super detaljert om alt liksom. Han kunne bare sagt at "ja, jo...det har vært to bedre" Og bare latt det være med det...

Anonymkode: fc98e...750

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det er enkelt vil jo vise seg.

Ts, hvorfor er han ikke sammen med disse nå? De var jo ikke bare fantastiske om de ikke fortsatte sammen. 

 

Anonymkode: c9ee4...7de

Kan være at DE gjorde slutt med han, derfor det ikke ble mer utav det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten og jeg hadde drukket endel og lå i senga etter sex og han spurte meg om jeg var den beste han hadde hatt. Jeg svarte som sant er ja, han er en helt fantastisk sexpartner og han er også den eneste jeg har hatt sex med som jeg har vært forelsket i. Jeg ville egentlig ikke spørre tilbake, men ble så sykt nysgjerrig at jeg dessverre gjorde det. Han sa at jeg ikke måtte misforstå, at jeg er sykt bra, men at han har vært med to som har vært bedre. To! Da måtte jeg bare spørre og grave videre selv om det gjorde vondt og den ene var eksen hans som visstnok var veldig eksperimentell og dominant og den andre en "sånn syk opplevelse man bare aldri kommer til å glemme" med en etter hans ord utrolig pen kollega i forrige jobben. 

Vi har vært sammen i ett år og jeg har ikke sett noen tegn til at han er en sånn type som liker å bryte ned selvtilliten min. Snarere tvert om, han har vært verdens snilleste type. Nå lurer jeg på hvorfor i h"** han ikke bare holdt kjeft eller løy. 

Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil spørre om. Føler for å rase fra meg. Kan jeg komme tilbake fra dette? 

Anonymkode: 91384...b5b

Pallen er jo bra det! Tenk om han har hatt 100 partnere!

Anonymkode: 29051...8b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk ihvertfall pallplassering og edelt metall, tredjeplass er ikke til å kimse av. Med tanke på at du lå med dommeren før poengutdelingen så viser det seg at han ikke lar seg kjøpe, gir ikke gull til alle han ligger med. Så tredjeplassen skal du være stolt av siden den ble utdelt etter godt dommerskjønn, tenk på alle de som ikke når opp og aldri har fått medalje.

Ikke gi deg, gå for gull...vi heier på deg. Legg deg i hardtrening frem mot neste mesterskap, finslip teknikken, spis sunt og unngå treningskader. Kanskje få deg flere trenere, noen som er skikkelig gode og kan inspirere deg til å ta nye skritt, bokstavlig talt. Neste sesong skal du takle alle slags underlag, trykke hardt på i svingene, tren lårmuskulaturen så du gjennomfører hele løpet i hockey stilling, selv på ustabilt underlag, pass på å smøre ustyret riktig og sørg for at partneren ikke kommer i mål før deg.

Anonymkode: 0324c...516

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen motsetning mellom å gjøre research på nettet og prate med sin egen kjæreste. Det er dessuten merkelig å kalle Fetlife for et sted å "shoppe metode", det blir som å kalle KG et sted å shoppe samliv. 

Anonymkode: c9ee4...7de

Du får bare synes det.

Anonymkode: ed1c7...5f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når det høver seg slik, få fram at han har den tredje største pikken du har hatt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er SÅ GLAD for at både min mann og jeg er hverandres første!

Anonymkode: 4fcef...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, CaramelDevil skrev:

Når det høver seg slik, få fram at han har den tredje største pikken du har hatt.

Det kan VELDIG GODT tenkes at det var noe sånt han ønsket seg. At når han spurte om han var den beste hun hadde hatt, så ønsket han egentlig at hun skulle svare at nei, hun hadde hatt mange bra før han, med mye større kuk!

Et overraskende stort antall menn ville ha blitt steinkåt av det og elsket dette. Men mange kvinner (og en god del menn) ser ikke det, fordi de selv ville blitt lei seg for det. Tror absolutt trådstarter kunne ha kommet unna med en kommentar om at jasså, er det sånt du liker, da passer det at jeg er den deilige av oss to, og at du har en beskjeden kuk! 

Anonymkode: ed1c7...5f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at denne mannen ikke har enda bedre sex med sin kone? Høres ut som awkward selvskryt fra din side, men OK.

Anonymkode: fa27a...dcb

Det kan jeg ikke se å ha skrevet noe om.

Poenget er at selv om ts sin samboer har hatt en slik engangsopplevelse med en annen kvinne, så er det ganske mange som opplever noe slikt med en annen person. Det sier ikke nødvendigvis noe om hver av dem individuelt sett er "bra i senga" (hvordan man nå enn definerer det) - de kan bare ha vært veldig kompatible akkurat der og da, eller rett og slett hatt litt flaks.

Det er ikke noe å legge for stor vekt på. Det truer ikke nødvendigvis et framtidig forhold. Det var poenget mitt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...