Gå til innhold

Han sa jeg var hans tredje beste!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Hippogriff skrev:

Jeg syns det er en god regel i et forhold å ikke stille spørsmål man ikke vet at man tåler svaret på.

DETTE!

Herregud, hvis man ikke tåler å høre svaret, hvorfor gidder man å spørre? Du er (formodentlig) voksen, og da bør du vite at du har en skjør psyke. Ta ansvar for hva du spør om da.

Dessuten, som h*n andre sa over her: tredje best trenger jo overhodet ikke være dårlig, spesielt om han har hatt mange partnere. Tenk deg om da. Hvis han har hatt mange partnere, og to av dem virkelig var gode som det han sier, så er det ingen skam å være nr 3 bak dem. Også må du huske, det er «bare» sex. Kjærligheten er så mye mer enn det.

25 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Vel, han høres ut som en drittsekk. Virker ikke helt snill nei, og han er nok typen til å være utro. Nei dump han og Finn deg helle noen bedre.

Haha, hva faen?! Typen til å være utro? Fordi han svarte ærlig og redelig på et direkte spørsmål kjæresten stilte ham? Tvert imot, dette høres ut som en oppriktig fyr som kommer til å være trofast.

Anonymkode: 66055...707

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig så mange som ønsker å leve på en løgn.

Anonymkode: d51ec...25e

Det handler jo ikke om det i det hele tatt. På hvilken måte mener du det er relevant for TS å vite slike detaljer om kjærestens tidligere sexpartnere?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Roci skrev:

På hvilken måte mener du det er relevant for TS å vite slike detaljer om kjærestens tidligere sexpartnere?

Han hadde sikkert ikke lyst til å gni inn at han har hatt to som var bedre, men når kjæresten spør ham direkte...? Man må da kunne forvente at folk tåler å høre svaret på spørsmålet de stiller.

Anonymkode: 66055...707

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spør om det, og da må han regne med at du spør tilbake. Og så svarer han sånn. Jez

Jeg hadde aldri spurt om det, men hadde jeg hørt noe sånt, så hadde jeg kledd på meg og gått. For godt. For det er så stor mangel på både antenner, omtanke og følelser. Shit

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig i at man ikke burde spørre spørsmål man ikke vil ha svaret på, men her var det faktisk han som tok opp temaet, og når man stiller slike spørsmål er det naturlig at spørsmålet stilles tilbake, det tror jeg de fleste er klar over. Jeg hadde i hvert fall aldri stilt et slik spørsmål med mindre vedkommende også var min beste, fordi det er som sagt omtrent garantert at spørsmålet vil bli stilt tilbake, og da legger man jo rett og slett opp til å såre partneren sin. Det finnes også tilfeller hvor en hvit løgn ikke skader noen, og dette er nok en situasjon hvor han burde lagt ifra seg tanken om at sannheten alltid er best. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lisa Rowe skrev:

Jeg er helt enig i at man ikke burde spørre spørsmål man ikke vil ha svaret på, men her var det faktisk han som tok opp temaet, og når man stiller slike spørsmål er det naturlig at spørsmålet stilles tilbake, det tror jeg de fleste er klar over. Jeg hadde i hvert fall aldri stilt et slik spørsmål med mindre vedkommende også var min beste, fordi det er som sagt omtrent garantert at spørsmålet vil bli stilt tilbake, og da legger man jo rett og slett opp til å såre partneren sin. Det finnes også tilfeller hvor en hvit løgn ikke skader noen, og dette er nok en situasjon hvor han burde lagt ifra seg tanken om at sannheten alltid er best. 

Tror ikke at han vurderte at sannheten var best, og som du sier, så la han opp til dette. Ingen som er oppriktig glad i noen ville svart sånn. Hvis det betyr så mye for han å være best, så må han tenke helt naturlig at hun også vil høre det.

Dette kunne vært sånn typisk psykopatisk, men det kan like gjerne være at han mangler følelser og er dum som ei nøtt 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde sikkert ikke lyst til å gni inn at han har hatt to som var bedre, men når kjæresten spør ham direkte...? Man må da kunne forvente at folk tåler å høre svaret på spørsmålet de stiller.

Anonymkode: 66055...707

Virker nesten som om at det var nettopp det han ønsket å gjøre. Jeg kan selvsagt ikke si noe med sikkerhet, da kun han selv har peiling på hvilke intensjoner han hadde.. Men enkelte spørsmål blir omtrent alltid spurt i retur, og dette er definitivt et av de. I mine øyne er det svært tvilsomt at han ikke forventet det. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ville jeg ha vært litt på vakt. Dere har bare vært sammen i et år, så han kan ha noen skjulte sider... Svaret hans viser at han muligens ikke respekterer deg nok til å ta hensyn til dine følelser. Han valgte å såre deg. Han visste veldig godt at du ville bli lei deg av et sånt svar, likevel sa han "sannheten". 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Tror ikke at han vurderte at sannheten var best, og som du sier, så la han opp til dette. Ingen som er oppriktig glad i noen ville svart sånn. Hvis det betyr så mye for han å være best, så må han tenke helt naturlig at hun også vil høre det.

Dette kunne vært sånn typisk psykopatisk, men det kan like gjerne være at han mangler følelser og er dum som ei nøtt 

Jeg er også litt inne på tanken at dette er en slags manipulering for å trykke TS ned. Derfor er det interessant å høre hvordan han oppfører seg ellers.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for sent å gi han en omgang han aldri glemmer. 

Anonymkode: c804c...957

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig så mange som ønsker å leve på en løgn.

Anonymkode: d51ec...25e

Jeg trenger ikke å høre absolutt alt om alt. 

Min kjæreste var ærlig om ønske om mer av x og at jeg blei bedre på y i senga.  Helt fair....Er blitt veldig god nå. Jeg vil ikke vite hvem han har øvd med før...

Og jeg svarer alltid at han er best. Fordi ekser "finnes" ikke/teller ikke. Jeg er ikke kåte på eller drømmer om dem nå. 

Anonymkode: c9ee4...7de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri still et spørsmål du ikke vil ha et ærlig svar på.

Se på den lyse siden, nå vet du jo at fyren aldri vil lyve til deg, selv ikke når han vet du kommer til å bli grinete.

Anonymkode: fffa0...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde sikkert ikke lyst til å gni inn at han har hatt to som var bedre, men når kjæresten spør ham direkte...? Man må da kunne forvente at folk tåler å høre svaret på spørsmålet de stiller.

Anonymkode: 66055...707

Nei. Det man skal forvente er at folk har sosial intelligens.

Anonymkode: a2ce3...0a7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg svarer alltid at han er best. Fordi ekser "finnes" ikke/teller ikke.

Haha. Snakker om å leve på en løgn. Selvbedrag, kalles det. Muligens partnerbedrag også, om du lar løgnene dine påvirke ham også.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Det man skal forvente er at folk har sosial intelligens.

Aha. Og det har åpenbart ikke TS.

Anonymkode: 66055...707

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Nei, jeg vil ikke leve på en løgn. Godt poeng dere som skriver det. Når jeg først var så dum å spurte, er jeg på en måte glad for at han er ærlig - når jeg får tenkt meg litt om. Men det gjør vondt også, og jeg tenker at han kunne ha pakket det inn på en finere måte. Men merker også at jeg har lyst til å finne ut mer om hva som var så himla bra med dem. Kanskje jeg egentlig er uenig i at dette er et tema man ikke bør berøre i forhold. Må la dette modne litt tror jeg.

Anonymkode: 91384...b5b

Nå må du vel ha lært....? Ikke spør noe mer - tenk om han nok en gang gir deg et svar du ikke takler?

Anonymkode: 04d2b...668

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Haha. Snakker om å leve på en løgn. Selvbedrag, kalles det. Muligens partnerbedrag også, om du lar løgnene dine...

Anonymkode: 66055...707

Hør her.

Jeg har vært i lange forhold, på inntil 13 år. Jeg vet hvordan sexlivet går i faser av nærhet og hvordan man blir stadig mer seksuelt kompatible for hvert år. Såklart var den lengste kjæresten en ekspert på kroppen min på måter kjæreste gjennom 1 år ikke er - ennå. Men jeg liker ham og liker det vi gjør, og vil gjerne ha mange år med sex og andre ting med ham :) Jeg er sikker på at han er den beste om 12 år :)

Han spør ikke om noe av dette, for han har aldri vært sammen med noen i 13 år. Jeg svarer om det han egentlig spør om, nemlig om jeg er fornøyd med ham. Jeg er det. Særlig det at han vil lære stadig mer om sex. Om 2 år kommer jeg til å være enda mer fornøyd :)

Anonymkode: c9ee4...7de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har vært sammen i ett år og jeg har ikke sett noen tegn til at han er en sånn type som liker å bryte ned selvtilliten min.

Det er han nok heller ikke.

Ser at mange tenker at det var en tabbe av han. Jeg tror ikke det.

Jeg tror det var han som forsøkte å komme inn på temaet bra sex, og si at han gjerne skulle hatt et bedre sexliv.

Er ikke det fair?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du spurte, og hva menn ligger i at en dame er et «godt knull» hull er vel hull🤪

Anonymkode: 7ccb7...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke for sent å gi han en omgang han aldri glemmer. 

Anonymkode: c804c...957

Nemlig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...