Gå til innhold

Han sa jeg var hans tredje beste!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Glad jeg opprettet denne tråden! Å se hvor fintfølende folk er mtp kjærestens fortid gjør meg faktisk innstilt på å lære meg å tåle dette - som en skrev veldig fornuftig. Det passer heller ikke meg at fortiden skal være noe man ikke prater om. Jeg er nysgjerrig på hans fortid, også seksuelt. Jeg vil kjenne han på alle mulige måter og har han hatt vill apekattsex med den dominante eksen sin så vil jeg faktisk vite det, og jeg vil at vi skal bli så nære og trygge at vi kan bruke de erfaringene hans til å skape nye opplevelser sammen som er enda villere og bedre! 

Ser en del har spurt om han kommer med lignende "nedtrykkende" kommentarer ellers. Svaret på det er nei, noe jeg vel også nevnte i HI. Tror det rett og slett var en "glipp" av han å spørre, og når han først hadde spurt og jeg spurte tilbake så er jeg glad han var ærlig.

Hilsen TS som har latt dette modne i et døgn 🙂

Anonymkode: 91384...b5b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten og jeg hadde drukket endel og lå i senga etter sex og han spurte meg om jeg var den beste han hadde hatt. Jeg svarte som sant er ja, han er en helt fantastisk sexpartner og han er også den eneste jeg har hatt sex med som jeg har vært forelsket i. Jeg ville egentlig ikke spørre tilbake, men ble så sykt nysgjerrig at jeg dessverre gjorde det. Han sa at jeg ikke måtte misforstå, at jeg er sykt bra, men at han har vært med to som har vært bedre. To! Da måtte jeg bare spørre og grave videre selv om det gjorde vondt og den ene var eksen hans som visstnok var veldig eksperimentell og dominant og den andre en "sånn syk opplevelse man bare aldri kommer til å glemme" med en etter hans ord utrolig pen kollega i forrige jobben. 

Vi har vært sammen i ett år og jeg har ikke sett noen tegn til at han er en sånn type som liker å bryte ned selvtilliten min. Snarere tvert om, han har vært verdens snilleste type. Nå lurer jeg på hvorfor i h"** han ikke bare holdt kjeft eller løy. 

Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil spørre om. Føler for å rase fra meg. Kan jeg komme tilbake fra dette? 

Når man spør så må man tåle svaret. Men jeg vil si han mangler noen antenner😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glad jeg opprettet denne tråden! Å se hvor fintfølende folk er mtp kjærestens fortid gjør meg faktisk innstilt på å lære meg å tåle dette - som en skrev veldig fornuftig. Det passer heller ikke meg at fortiden skal være noe man ikke prater om. Jeg er nysgjerrig på hans fortid, også seksuelt. Jeg vil kjenne han på alle mulige måter og har han hatt vill apekattsex med den dominante eksen sin så vil jeg faktisk vite det, og jeg vil at vi skal bli så nære og trygge at vi kan bruke de erfaringene hans til å skape nye opplevelser sammen som er enda villere og bedre! 

Ser en del har spurt om han kommer med lignende "nedtrykkende" kommentarer ellers. Svaret på det er nei, noe jeg vel også nevnte i HI. Tror det rett og slett var en "glipp" av han å spørre, og når han først hadde spurt og jeg spurte tilbake så er jeg glad han var ærlig.

Det er jo det fine og skumle, man lærer mer om kjæresten ved å dele om fortid, samtidig kan det iblant være overveldende det man får vite :)

Anonymkode: c9ee4...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden, men jeg tenker at dette er relativt uproblematisk. Litt teit av han å spørre, men det trenger ikke være grunn til å gi opp for d. Jeg har også et par sexopplevelser som trumpher sexen jeg har   m han som er samboeren min i dag. Det betyr absolutt ikke at sexen vår er dårlig, eller at han er kjipere i senga enn de. Sex er så sammensatt av spenning, kjemi og kontekst at noen vil utmerke seg som helt ville. Mulig opplevelsen ville vært like god hvis jeg og samboer hadde møttes i samme kontekst. Jeg har valgt å være sammen med samboeren min og da velger jeg hele han med alt som følger med. Ville aldri vært kjærest m mine tidligere ville opplevelser. Lev godt m at du foreløpig er en god nr 3 og at han har valgt hele deg og elsker deg for den du er😊

Anonymkode: 3cd31...354

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2020 den 14.57, AnonymBruker skrev:

TS her. Nei, jeg vil ikke leve på en løgn. Godt poeng dere som skriver det. Når jeg først var så dum å spurte, er jeg på en måte glad for at han er ærlig - når jeg får tenkt meg litt om. Men det gjør vondt også, og jeg tenker at han kunne ha pakket det inn på en finere måte. Men merker også at jeg har lyst til å finne ut mer om hva som var så himla bra med dem. Kanskje jeg egentlig er uenig i at dette er et tema man ikke bør berøre i forhold. Må la dette modne litt tror jeg.

Synes ikke han er noe du skal fortsette med. Dette kan da aldri bli bra for din psykiske helse. Dette kan ha ødelagt selvtilliten din fullstendig og han er ikke god om han ikke forstår hvilken skade slikt påfører. Virker som om du nå desperat forsøker å finne mening og sammenheng i dette, for å fortsette forholdet. Kom deg bort❤

Anonymkode: e921f...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.8.2020 den 15.19, AnonymBruker skrev:

Han hadde sikkert ikke lyst til å gni inn at han har hatt to som var bedre, men når kjæresten spør ham direkte...? Man må da kunne forvente at folk tåler å høre svaret på spørsmålet de stiller.

Anonymkode: 66055...707

Hvis han absolutt ikke hadde hatt lyst til å fortelle ts dette, så hvorfor spurte han henne om dette da...? 

Jeg stiller aldri et spørsmål jeg ikke ville tålt svaret på. Men hvis mannen min spurte meg om noe sånn, så ville jeg automatisk ha lurt på det samme.

Det er jo ingen med vettet i behold som ønsker å dra opp et tema man VET vil såre. Det er jo bare slemt... 

Anonymkode: a8958...db2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi, en overraskende vending. Men fint hvis du klarer å ha den holdningen. Jeg tenker dog at det jeg ble litt skeptisk av er ikke at jeg er fintfølende ovenfor kjærestens fortid, jeg pleier faktisk stille en del spørsmål selv. Det som var et rødt flagg (for meg) var at det hele virker manipulerende, i og med at han i bunn og grunn fikk deg til å spørre. Men hvis han aldri har gjort noe lignende, og heller ikke begynner med dette nå fremover, så er vel alt i orden. Men tror jeg hadde fulgt litt ekstra med på om det skjedde noe lignende i fremtiden hvis jeg var deg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jøss... jeg er samboer og etablert. Hadde min samboer ment at ekser var bedre enn meg å ha sex med så hadde jeg gjort det slutt. Sånn helt seriøst. Jeg kan garantere at eksen ikke bare var bedre fordi hun var vill og dominant, det handler ikke bare om selve handlingen, hvilke stilinger man har men om tenningen og kjemien. Uansett hvor mye du kommer til å prøve å være «slik som eksen, eller bedre» så tror jeg ikke du klarer det. For du vil uansett ikke ha den samme kjemien som de hadde og det vil virke «falskt» når du skal prøve å gjøre det bedre. 

Han kommer nok til å syntes det er stas når du prøver hardere, men innerst inne føle at eksen var faktisk bedre og det var kanskje ikke vare fordi hun var villere og mer dominant, men rett og slett pga kjemien dem hadde i sengen. 

Jeg ville i vært fall aldri hatt en mann som syntes eksen var bedre. Det hadde fått meg til å føle som jeg måtte ha konkurrert mot henne og gitt meg en evig tvil om jeg oppnådde førsteplassen. 

Uansett om du spurte eller ei, han virker ikke som et bra kjørestemateriale. Hvem sier til dama si at man hadde en «ekstrem god opplevelse» med ei og at eksen var bedre? Jeg vedder på at forholdet deres er over innen to år. Han virker alt for vilter og ung i hodet. 

Anonymkode: 831b3...164

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bestemor Piletre skrev:

Oi, en overraskende vending. Men fint hvis du klarer å ha den holdningen. Jeg tenker dog at det jeg ble litt skeptisk av er ikke at jeg er fintfølende ovenfor kjærestens fortid, jeg pleier faktisk stille en del spørsmål selv. Det som var et rødt flagg (for meg) var at det hele virker manipulerende, i og med at han i bunn og grunn fikk deg til å spørre. Men hvis han aldri har gjort noe lignende, og heller ikke begynner med dette nå fremover, så er vel alt i orden. Men tror jeg hadde fulgt litt ekstra med på om det skjedde noe lignende i fremtiden hvis jeg var deg.

Helt enig.

Han valgte selv å bringe temaet på bane, høyst sannsynlig fordi han visste at hun da ville stille samme spørsmål tilbake. Da fikk han sjansen til å gni godt inn at eksene hadde vært bedre.

Dette er et dårlig karaktertrekk (med mindre mannen er stokk dum, og ikke evner å forstå hva han gjorde), og jeg tror også at TS vil komme til å få lignende "overraskelser" i fremtiden. Lover ikke godt. Hadde forresten pakket kofferten om mannen hadde fortalt at han var en femi tusseladd som likte å bli hersket over og klapset på rumpa. Noe så avtennende.

Anonymkode: 84c00...7de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du burde ønske å bli kjent med hans seksuelle vesen, ikke han og eksenes sexliv. Ville du like om dine ekser la ut om intimdetaljer om deg til sine nye partnere? Synes det er en uting.

Synes også du viser usunne tegn med det øvrige du skriver, der du tilpasser deg hans kardinalfeil (var han som spurte først og satte i gang dette), fremfor å ivareta din egen psykiske helse.

Uavhengig av ville opplevelser i fortiden eller ei, så burde nåværende kjæreste, altså du, løftes frem som den beste. Ikke bare av etiske grunner, men fordi det i mine øyne burde føles slik; forelskelsen, lidenskapen, vennskapet, kjemien og kjærligheten gjør det fantastisk

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2020 den 14.04, AnonymBruker skrev:

Merkelig så mange som ønsker å leve på en løgn.

Anonymkode: d51ec...25e

Merkelig at noen vil fortsette med en slik partner

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.8.2020 den 15.17, AnonymBruker skrev:

DETTE!

Herregud, hvis man ikke tåler å høre svaret, hvorfor gidder man å spørre? Du er (formodentlig) voksen, og da bør du vite at du har en skjør psyke. Ta ansvar for hva du spør om da.

Dessuten, som h*n andre sa over her: tredje best trenger jo overhodet ikke være dårlig, spesielt om han har hatt mange partnere. Tenk deg om da. Hvis han har hatt mange partnere, og to av dem virkelig var gode som det han sier, så er det ingen skam å være nr 3 bak dem. Også må du huske, det er «bare» sex. Kjærligheten er så mye mer enn det.

Haha, hva faen?! Typen til å være utro? Fordi han svarte ærlig og redelig på et direkte spørsmål kjæresten stilte ham? Tvert imot, dette høres ut som en oppriktig fyr som kommer til å være trofast.

Anonymkode: 66055...707

Er enig med deg i at man ikke bør stille spørsmål man ikke tåler svaret på, men her synes jeg likevel det var kjæresten til ts som la veldig opp til å få samme spørsmål tilbake. Jeg sier ikke at han er en drittsekk, men hadde du virkelig likt å høre at du var din kjæres 3. beste sexpartner? Ja, et forhold er mer enn sex, men come on 😜 Jeg forstår ts godt, jeg. Hadde sannsynligvis ikke synes det var så veldig stas å få høre det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du fikk ihvertfall pallplassering og edelt metall, tredjeplass er ikke til å kimse av. Med tanke på at du lå med dommeren før poengutdelingen så viser det seg at han ikke lar seg kjøpe, gir ikke gull til alle han ligger med. Så tredjeplassen skal du være stolt av siden den ble utdelt etter godt dommerskjønn, tenk på alle de som ikke når opp og aldri har fått medalje.

Ikke gi deg, gå for gull...vi heier på deg. Legg deg i hardtrening frem mot neste mesterskap, finslip teknikken, spis sunt og unngå treningskader. Kanskje få deg flere trenere, noen som er skikkelig gode og kan inspirere deg til å ta nye skritt, bokstavlig talt. Neste sesong skal du takle alle slags underlag, trykke hardt på i svingene, tren lårmuskulaturen så du gjennomfører hele løpet i hockey stilling, selv på ustabilt underlag, pass på å smøre ustyret riktig og sørg for at partneren ikke kommer i mål før deg.

Anonymkode: 0324c...516

Jeg måtte bare trekke frem denne her :fnise:

Nattens gode latter ...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt, men ut fra personlig erfaring kan jeg bare råde deg til å fokusere på dere og deres forhold. Om så det var bedre med en annen og en syk opplevelse med en til er det en grunn til at dere er sammen og at han er fornøyd/tilfreds/liker sexen dere har 🌺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Midnight skrev:

Er enig med deg i at man ikke bør stille spørsmål man ikke tåler svaret på, men her synes jeg likevel det var kjæresten til ts som la veldig opp til å få samme spørsmål tilbake. Jeg sier ikke at han er en drittsekk, men hadde du virkelig likt å høre at du var din kjæres 3. beste sexpartner? Ja, et forhold er mer enn sex, men come on 😜 Jeg forstår ts godt, jeg. Hadde sannsynligvis ikke synes det var så veldig stas å få høre det selv. 

Han devaluerte henne rett etter sex, mens de lå i sengen. Han tenkte på dette, spurte henne og svarte deretter utfyllende om den sykt bra uforglemmelige sexen med andre og hu veldig pene. Hvem tenker på det i en sånn stund, og hvem sier noe sånt, og da? Jo, han er en dritt, hvis ikke evneveik. Hvis ikke dette gir skader i den seksuelle relasjonen og forholdet deres samt på psyken til ts som for første gang er forelsket i den hun har sex med, så vet ikke jeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte bare trekke frem denne her :fnise:

Nattens gode latter ...

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flott holdning. Det var sånn jeg håpet at du ville ende opp med å ta det. Spør man, så må man tåle ett ærlig svar. Og snu dette til noe positivt. Spør ham hvordan sexen kan bli ENDA bedre for ham. Vi har alle litt å lære, og ikke minst hva vår partner liker. Kanskje har du en liten uvane som han ikke liker, eller kanskje skal det noe lite til som at du leker litt med ballene hans for at du skal ta sexen til et helt nytt nivå for ham.

Anonymkode: 16215...a8a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ada111 skrev:

Han devaluerte henne rett etter sex, mens de lå i sengen. Han tenkte på dette, spurte henne og svarte deretter utfyllende om den sykt bra uforglemmelige sexen med andre og hu veldig pene. Hvem tenker på det i en sånn stund, og hvem sier noe sånt, og da? Jo, han er en dritt, hvis ikke evneveik. Hvis ikke dette gir skader i den seksuelle relasjonen og forholdet deres samt på psyken til ts som for første gang er forelsket i den hun har sex med, så vet ikke jeg

Som sagt er jeg enig i at det var unødvendig av han å ta opp temaet, så vi er ikke uenige der :)  Jeg skrev også at jeg ikke hadde likt det selv, hvis du leser hva jeg skriver. Jeg ser godt den at ts var i en sårbar situasjon (når de lå sammen i sengen), men om han er en stor drittsekk kan nok diskuteres. Uvitende og dum, ja, men som ts nevner har han ikke vært/sagt lignende tidligere. Får bare håpe han ikke sier lignende i fremtiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...