AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #1 Del Skrevet 12. august 2020 Kjæresten og jeg hadde drukket endel og lå i senga etter sex og han spurte meg om jeg var den beste han hadde hatt. Jeg svarte som sant er ja, han er en helt fantastisk sexpartner og han er også den eneste jeg har hatt sex med som jeg har vært forelsket i. Jeg ville egentlig ikke spørre tilbake, men ble så sykt nysgjerrig at jeg dessverre gjorde det. Han sa at jeg ikke måtte misforstå, at jeg er sykt bra, men at han har vært med to som har vært bedre. To! Da måtte jeg bare spørre og grave videre selv om det gjorde vondt og den ene var eksen hans som visstnok var veldig eksperimentell og dominant og den andre en "sånn syk opplevelse man bare aldri kommer til å glemme" med en etter hans ord utrolig pen kollega i forrige jobben. Vi har vært sammen i ett år og jeg har ikke sett noen tegn til at han er en sånn type som liker å bryte ned selvtilliten min. Snarere tvert om, han har vært verdens snilleste type. Nå lurer jeg på hvorfor i h"** han ikke bare holdt kjeft eller løy. Jeg vet egentlig ikke hva jeg vil spørre om. Føler for å rase fra meg. Kan jeg komme tilbake fra dette? Anonymkode: 91384...b5b 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #2 Del Skrevet 12. august 2020 * første setningen skulle være "spurte meg om han var den beste jeg hadde hatt". Ts Anonymkode: 91384...b5b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg -lykke- Skrevet 12. august 2020 Populært innlegg #3 Del Skrevet 12. august 2020 Fy søren for en dust... Her hadde vel alle oppegående mennesker dratt en hvit løgn? 93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #4 Del Skrevet 12. august 2020 Idiotisk sagt. Jeg ville aldri sagt til kjæresten at eksen har større kuk og at vi hadde x sex. Det viktigere er det forholdet man er i. Med trygghet tør man eksperimentere mer. Anonymkode: c9ee4...7de 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #5 Del Skrevet 12. august 2020 Noen ganger skal man lyve, og dette er en av gangene. Det er aldri produktivt å si slike ting, og gjør kun skade. Dette var unødvendig av ham. Anonymkode: a2ce3...0a7 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 12. august 2020 #6 Del Skrevet 12. august 2020 Generaltabbe fra ham. Det er enkelte ting man ikke bør fortelle om. Ikke gå innpå som tema engang, med mindre man føler at partner er den beste. Jeg skal være ærlig, jeg tror slike tilbakemeldinger hadde skapt et dypt sår i vår seksuelle relasjonen, og ødelagt mye. I verste fall alt. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #7 Del Skrevet 12. august 2020 Wow.. Ville mistet helt lysten på han der. Møkkafyr Anonymkode: 33341...b73 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #8 Del Skrevet 12. august 2020 Merkelig så mange som ønsker å leve på en løgn. Anonymkode: d51ec...25e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #9 Del Skrevet 12. august 2020 I fylla blir man ærligere, og du spurte. Så du vil heller leve på en løgn og kanskje forstå at han faktisk jugde til deg? Ikke spør om ting du ikke takler svaret på. Anonymkode: ecb0b...64f 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #10 Del Skrevet 12. august 2020 At ikke folk tenker. Visse temaer er det best å ikke ta opp. Noen opplysninger fra fortiden skal være i fortiden. Det er en grunn til at en x er en x og sammenligninger og opplysninger om x`er er bare kjempedumt å begynne med. Hold alle slike opplysninger for seg selv. Av respekt for sine x`er også. Anonymkode: f64dc...b27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 12. august 2020 #11 Del Skrevet 12. august 2020 Jeg syns det er en god regel i et forhold å ikke stille spørsmål man ikke vet at man tåler svaret på. Nå som det er gjort, råder jeg deg til å tenke over hva slags rolle dette egentlig spiller. Jeg har også hatt sex med en mann som opplevde vår sex som det din samboer beskrev som en "sånn syk opplevelse man bare aldri kommer til å glemme". Men han er gift med en annen i dag og er fornøyd og lykkelig med det. Det går helt fint, tenker jeg. Og nå kommer du neppe til å stille slike spørsmål igjen. Jeg er usikker på de som sier at han burde løyet. Jeg vet ikke om jeg syns det ville vært bedre. Selv hadde jeg nok heller forsøkt å vri meg unna spørsmålet heller enn å lyve, i håp om at det ikke ble mast mer om svar. Jeg liker ikke å lyve til en partner. Jeg tenker at dette var en helt tilgivelig menneskelig feil, det har skjedd, og det spiller egentlig ingen rolle, og nå kan du prøve å gå videre 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #12 Del Skrevet 12. august 2020 Om det er tredje best ut av 100 så er det ikke så ille tredje best av 3 er verre. Anonymkode: f2bf1...153 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestfold38 Skrevet 12. august 2020 #13 Del Skrevet 12. august 2020 Noen ting spør man bare ikke om, fortid er fortid og hvem er interesserte i å høre om hva partner har gjort før. Syntes det var et dårlig tema å komme opp med uavhengig alkohol eller ei. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamondiva Skrevet 12. august 2020 #14 Del Skrevet 12. august 2020 Vel, han høres ut som en drittsekk. Virker ikke helt snill nei, og han er nok typen til å være utro. Nei dump han og Finn deg helle noen bedre. Et ekte forhold med kjærlighet der sex kommer etterhvert. Han dyrker nok egoet sitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #15 Del Skrevet 12. august 2020 Eneste positive å hente her er at han iaf er ærlig da.... Men kjenner jeg hadde nok slitt med å beholde han typen der spesielt lenge - med mindre han erkjenner at det var rimelig klønete å være SÅ ærlig. Ærlighet varer lengst altså, men noen ganger kan man pynte litt på det... Anonymkode: 324b7...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #16 Del Skrevet 12. august 2020 TS her. Nei, jeg vil ikke leve på en løgn. Godt poeng dere som skriver det. Når jeg først var så dum å spurte, er jeg på en måte glad for at han er ærlig - når jeg får tenkt meg litt om. Men det gjør vondt også, og jeg tenker at han kunne ha pakket det inn på en finere måte. Men merker også at jeg har lyst til å finne ut mer om hva som var så himla bra med dem. Kanskje jeg egentlig er uenig i at dette er et tema man ikke bør berøre i forhold. Må la dette modne litt tror jeg. Anonymkode: 91384...b5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 12. august 2020 #17 Del Skrevet 12. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: I fylla blir man ærligere, og du spurte. Så du vil heller leve på en løgn og kanskje forstå at han faktisk jugde til deg? Ikke spør om ting du ikke takler svaret på. Anonymkode: ecb0b...64f Det var han som tok det opp som tema, og slike temaer styrer man unna om man bærer på slike sannheter, for det er naturlig at det kommer samme spørsmål tilbake. Det er ikke alt man trenger å vite. Noen ting er det best å ikke vite. Jeg og min kjære hadde et brudd drr vi begge to var med andre. Det er nok for meg å vite og forholde meg til, og jeg har vært klar på at jeg overhodet ikke vil vite detaljer om hvem og noe egentlig. Da min kjære likevel kom innpå det en kveld han hadde drukket skar jeg ham brått av og minnet ham på at jeg har gitt klar beskjed om at jeg ikke vil vite NOE om det. Å vite at partner har en historie er greit, men slikt som ts fikk vite trenger man virkelig ikke å få vite om, eller detaljer min partner holdt på å dele med meg. Ja man bør være smart nok til å ikke spørre, men man bør også være smart nok til å ikke innlede samtale om slike temaer om det ligger potensielle bomber for forholdet i det. Det er naturlig at det kommer opp motspørsmål i noe man selv trekker frem som tema. Med slike bomber for forholdet i dette temaet burde han ikke gått inn på det, og iallefall tatt seg selv i det og ikke vært så ærlig når han innså tabben. Dette er for sårbart til at det er smart å være altfor ærlig, og slik informasjon forsvinner ikke igjen. Han har nå ødelagt mye i relasjonen til sin kjære, på et så følsomt og personlig felt som det seksuelle. Dette er regelrett å bæsje der man spiser. Nei man sier ikke at puppene til sin kjære er "fine, men for små", selv om man gjerne skulle ønske de var litt større. Man stopper med å si at de er fine. Nei man sier ikke at penisen til mannen er deilig, men helst skulle vært større eller ha annen form, man stopper ved at den er deilig. Nei man forteller ikke om andre som var bedre i senga. Punktum. Nei man deler ikke informasjon som partner ikke ønsker å få. Slikt er ikke å lyve, det er å holde tilbake ødeleggende detaljer, for å verne om det gode i sitt forhold. Ikke la vond informasjon bryte ned det som er bra. Der man vet at ting kan være bedre bruker man heller den vitenen om det til å styre nåværende forhold mot at det også utvikler seg mot det bedre, om mulig. (At det ikke er fysisk begrenset. Ikke kan endres på. Isåfall må man bare akseptere det, og sette pris på det som det er.) Jeg kunne ha sagt, tidligere i mitt forhold, at eksen var flinkere til enkelte ting enn min kjære. Det hadde vært en dum bombe. Istedenfor har jeg brukt min viten om det til å styre ham og dette forholdet mot å utvikle seg på det punktet. Nå er han best på dette også, uten at jeg noen gang var så ødeleggende ufin. Typen til ts kunne tatt ansvar for å lede og bygge opp ts og deres sexliv mot å være like fantastisk som de han fortalte om. Istedenfor valgte han å tråkke hardt på henne, bæsje der han spiser, og ødelegge for muligheten til slik utvikling. Idioti! 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #18 Del Skrevet 12. august 2020 Da har du jo forbedringspotensiale. Jeg er heller ikke den beste mannen min har hatt, men jaja.. Anonymkode: 26c7a...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 12. august 2020 #19 Del Skrevet 12. august 2020 24 minutter siden, Hippogriff skrev: Jeg syns det er en god regel i et forhold å ikke stille spørsmål man ikke vet at man tåler svaret på. Nå som det er gjort, råder jeg deg til å tenke over hva slags rolle dette egentlig spiller. Jeg har også hatt sex med en mann som opplevde vår sex som det din samboer beskrev som en "sånn syk opplevelse man bare aldri kommer til å glemme". Men han er gift med en annen i dag og er fornøyd og lykkelig med det. Det går helt fint, tenker jeg. Og nå kommer du neppe til å stille slike spørsmål igjen. Jeg er usikker på de som sier at han burde løyet. Jeg vet ikke om jeg syns det ville vært bedre. Selv hadde jeg nok heller forsøkt å vri meg unna spørsmålet heller enn å lyve, i håp om at det ikke ble mast mer om svar. Jeg liker ikke å lyve til en partner. Jeg tenker at dette var en helt tilgivelig menneskelig feil, det har skjedd, og det spiller egentlig ingen rolle, og nå kan du prøve å gå videre Det rare her er jo at han spurte først. Da er det jo ganske naturlig at hun spør om det samme. Og hvis man ikke har lyst til å svare på noe sånt selv hvorfor spør man da den andre? Det blir litt i samme gate som å spørre "Elsker du meg?" "Ja. Elsker du meg?" "Nei." Hvorfor i all verden tar han det opp når han, hvis han er et voksent funksjonsfriskt menneske, skjønner at hans ærlige svar kan være sårende? Og hvis han var så full at han ikke hadde kontroll på hva han sa (det er forresten et problem i seg selv) så kunne han da i det minste ha sagt dagen etterpå at det der var bare fyllerør. TS, hvordan er han ellers? Sier han sårende ting da også? Som skal implisere at her er det du som har skutt gullfuglen? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #20 Del Skrevet 12. august 2020 Det er 2 tema man må unngå. Hvor mange sex partnere man har hatt og aldri sammenlikne kjæresten med tidligere sex partnere. Det er bare nei. Mega tabbe av han og i det heletatt ta opp temaet i utgangspunktet. Og han burde ha gitt deg en hvit løgn. Anonymkode: d117a...020 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå