Godis Skrevet 25. november 2020 #381 Del Skrevet 25. november 2020 Jeg tror virkelig dette kan være gode nyheter 🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. november 2020 #382 Del Skrevet 25. november 2020 Hurra dette er fantastisk!! Jeg er temmelig sikker på at du er gravid altså! Nå er det ikke ovitrelle altså! Og testene er svake så tidlige. Babyplan tar laaang tid å få sterke. Man ser ikke alltid økning sånn i starten. Her er mine babyplan-tester på 10, 11 og 13 dpo i sommer da jeg var gravid. Og CB er en veldig god test som min erfaring er at man kan stole på 😊 Var nok bare liiitt tidlig for den digitale. I morgen går det nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 25. november 2020 Forfatter #383 Del Skrevet 25. november 2020 12 minutter siden, Godis said: Jeg tror virkelig dette kan være gode nyheter 🥰🥰🥰 åå jeg håper og tror det jeg og ❤️ 6 minutter siden, Amatariel said: Hurra dette er fantastisk!! Jeg er temmelig sikker på at du er gravid altså! Nå er det ikke ovitrelle altså! Og testene er svake så tidlige. Babyplan tar laaang tid å få sterke. Man ser ikke alltid økning sånn i starten. Her er mine babyplan-tester på 10, 11 og 13 dpo i sommer da jeg var gravid. Og CB er en veldig god test som min erfaring er at man kan stole på 😊 Var nok bare liiitt tidlig for den digitale. I morgen går det nok! Jeg er såå glad nå! ❤️ Jeg var faktisk innom dagboken din i dag tidlig for å se åssen testene dine så ut! Veldig glad for at andre tar bilder av testene slik at man kan sammenligne! ❤️ Begynner også å kjenne på kroppen at det er noe som foregår. Hodepinen har fortsatt ikke gitt seg, fortsatt små stikk i magen og generell en uggen følelse - men som jeg nyter haha 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 25. november 2020 #384 Del Skrevet 25. november 2020 Jeg tror du er gravid jeg altså!😀 det var jo en veldig fin strek på CB😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 26. november 2020 Forfatter #385 Del Skrevet 26. november 2020 Dpo 12 Nå er det ikke noe tvil! Jeg er gravid! ❤️❤️❤️ Denne var negativ i går men positiv i dag så det er helt klart en stigning! Nå er jeg så glad! Håper bare at denne lille spiren holder seg fast i 36 uker til❤️❤️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lily92 Skrevet 26. november 2020 #386 Del Skrevet 26. november 2020 Gratulerer så mye 😀👏🏻 Så koselig 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peppis Skrevet 26. november 2020 #387 Del Skrevet 26. november 2020 Gratulerer så mye👏🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 26. november 2020 #388 Del Skrevet 26. november 2020 Jaa, endelig! 🎉 Ååh dette fortjente du nå 💖💖 Så gøy 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 26. november 2020 #389 Del Skrevet 26. november 2020 Jaaa, hurra 🥰 Gratulerer så mye 🌷❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 26. november 2020 #390 Del Skrevet 26. november 2020 Ååå hurra! Gratulerer 🤰❤️🥰🤰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 26. november 2020 #391 Del Skrevet 26. november 2020 Så fantastisk! Gratulerer🥰❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juss-jenta Skrevet 26. november 2020 #392 Del Skrevet 26. november 2020 Ååå, gratulerer!!! 😍❤️ Så koselig!! 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 26. november 2020 #393 Del Skrevet 26. november 2020 Gratulerer så mye!❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. november 2020 #394 Del Skrevet 26. november 2020 Jaaa!! Endelig fikk du den bekreftelsen du trengte! Hurra! Gratulerer SÅ mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 26. november 2020 Forfatter #395 Del Skrevet 26. november 2020 @Lily92 @Peppis @Niny @Godis @babycodex @Ellepelle @Juss-jenta @Noldi @Amatariel TUSEN TAKK!! ❤️❤️ Dere er så gode alle sammen!! Jeg syns det er meget vanskelig å forstå at jeg er gravid?! Jeg kan innrømme at jeg er ekstremt ueffektiv på hjemmekontor i dag haha - men altså er jo umulig å tenke på jobb nå! Heldigvis har jeg både fri i morgen og på mandag! Skal bli godt med en lang helg ❤️ Jeg ble veldig ivrig og har nå bestilt tidlig ultralyd 18.desember. Hvis jeg fortsatt er gravid innen den tid så er jeg 6+6. Satser på at vi får se et lite hjerte da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. november 2020 #396 Del Skrevet 26. november 2020 Lillra skrev (3 minutter siden): Jeg ble veldig ivrig og har nå bestilt tidlig ultralyd 18.desember. Hvis jeg fortsatt er gravid innen den tid så er jeg 6+6. Satser på at vi får se et lite hjerte da! Ååh det hadde vært koselig ja! Jeg har IKM på 18. desember, så kanskje dette blir en fantastisk dato for oss begge. Håper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 26. november 2020 Forfatter #397 Del Skrevet 26. november 2020 12 minutter siden, Amatariel said: Ååh det hadde vært koselig ja! Jeg har IKM på 18. desember, så kanskje dette blir en fantastisk dato for oss begge. Håper! Jaa håper så veldig!! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wera1 Skrevet 26. november 2020 #398 Del Skrevet 26. november 2020 Herreguud så gøy! Gratulerer så mye! 😍❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 26. november 2020 Forfatter #399 Del Skrevet 26. november 2020 6 hours ago, Wera1 said: Herreguud så gøy! Gratulerer så mye! 😍❤️ Tusen takk kjære ❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 26. november 2020 Forfatter #400 Del Skrevet 26. november 2020 (endret) Nå trenger jeg litt råd i fra dere. Nå har jeg jo fått positiv test men hva nå egentlig? 😅 jeg fortsetter å ta folat, omega 3 og jern. Er det noe mer jeg bør ta? Skal jeg også ringe legen eller hva er egentlig neste steg nå? Tenker litt at jeg har sett at mange sjekker hcg verdien hos legen - er dette noe jeg burde få gjort? Kjenner at jeg plutselig ikke helt vet hva jeg skal gjøre haha kjenner at jeg har en frykt for SA og eventuelt MA seinere. Tror jeg mest sannsynlig aldri hadde tenkt tanken om det dersom jeg ikke hadde lest mange dagbøker og historier her men har virkelig skjønt at dette er noe mange opplever. Syns det er veldig vanskelig å tenke at dette kan skje når som helst - føler at jeg vil bekymre meg mye frem til langt ut i svangerskapet. Trodde alltid jeg kom til å begynne å kjøpe babyklær med engang - men den tanken har faktisk ikke slått meg i dag. Tror nok det er stor mulighet for at jeg venter med slik frem til jeg føler meg mer trygg på st dette går veien Endret 26. november 2020 av Lillra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå