Gå til innhold

Babycodex - Prøvedagbok

babycodex

Anbefalte innlegg

Har ikke lest dagboken din på en stund, men uff for en berg- og dalbane å først lese om positiv graviditetstest for å så lese om SA :( Ser at du snart kan teste igjen, og krysser fingre og tær for glade nyheter! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Noldi skrev:

Tipper dette du opplever nå er rester etter medisinen ja, ettersom det er så mye. Soppinfeksjon kan også gi symptomer i form av tykk hvit utflod men ofte en god del mindre enn det du opplever nå. Har du fått snakket med gynekologen om dette?☺️ 

Ja, snakket med henne i dag! Hun sa at det er veldig vanlig å få slike rester som kan minne om tørr cottage cheese eller en pappmasse dersom kroppen ikke klarer å ta opp mer av hormonet, så det er riktig nevnt av de over her som rester. Ikke noe farlig. Jeg kunne ta ut dersom det ble for mye, hvis jeg gjorde det forsiktig. Men det vil også komme ut av seg selv etterhvert ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonymapekatt skrev:

Har ikke lest dagboken din på en stund, men uff for en berg- og dalbane å først lese om positiv graviditetstest for å så lese om SA :( Ser at du snart kan teste igjen, og krysser fingre og tær for glade nyheter! ❤️ 

Uff jeg vet. Men håper det går bedre denne gangen. Jeg klarte iallfall å bli gravid naturlig, så noe godt ved det ❤️ Tusen takk, snille du.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD7

Jeg har kjent smerter i underlivet av og på, men ikke i nærheten av sist gang. Ingen vonde nipler melder seg heller. Har fremdeles mye crinonerester i underlivet og gleder meg til å bli ferdig med hele kuren.

Jeg går inn i testfasen på torsdag CD9 med lave forhåpninger kjenner jeg. Allerede på lørdag CD11 er egentlig IKM, men som nevnt kan mensen komme senere pga. crinonen. 

Dersom jeg får en svak positiv test er det rett på apoteket for å ta ut blodfortynnende abyl-E. Dette skyldes slik je forsto det at damer som har endometriosedannelser eller generelt får mye kuagulert blod mv. har høyere sannsynlighet for spontanabort enn andre, så derfor kan blodfortynnende hjelpe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser fingre og tær for at spiren sitter denne gangen, og at den holder seg der den skal ! Jeg skjønner godt at dagene er tøffe for tiden, men jeg har stor tro på at du snart står der med positiv test i hånden igjen! ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Dpo08

I morgen er testdag da dere. Jeg kjenner for øvrig at jeg er sliten etter en prøving siden sensommeren. Vi har derfor bestemt oss for at vi tar en pause på ubestemt tid dersom det ikke går denne syklusen. Et lite avbrekk i julen kan sikkert gjøre mye.

Jeg tror jeg godt kan få positiv test denne syklusen. Men jeg føler bare veldig at det ikke kommer til å gå bra uansett.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Masse lykke til i morgen. Håper virkelig det går veien🤗

Har selv funnet ut at jeg muligens har for kort lutealfase. 10 dager var det denne gangen. Rekker og se en svak positiv test 9dpo men så er den svakere neste dag, så mensen. Så føler med deg. Har funnet ut at det hjelper litt med letrozol.Da kommer eggløsningen tidligere. Har hatt mange ultralyder pga behandling (både ivf og annet)så da ser jeg hvordan eggposen og slimhinnen utvikler seg.

Har vært igjennom behandling i over 7 år. Men ingen har nevnt kort lutealfase.og har ikke tenkt på det selv heller. Så takk for at du deler. 🥰

Endret av Rebecks
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen ❤️ Vi ligger helt likt, jeg er også 8dpo i dag. Blir veldig spennende å titte innom her i morgen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...