Gå til innhold

Babycodex - Prøvedagbok

babycodex

Anbefalte innlegg

Så fine tester :) Helt normalt at de blir mindre synlige når de tørker.

Nå vil jeg sterkt anbefale deg å ikke ta flere strimler. Noen blir ikke sterkere enn dette, selv om alt er bra. Så etter IKM bør man holde seg til digitale tester ukentlig til man får 3+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Amatariel skrev:

Så fine tester :) Helt normalt at de blir mindre synlige når de tørker.

Nå vil jeg sterkt anbefale deg å ikke ta flere strimler. Noen blir ikke sterkere enn dette, selv om alt er bra. Så etter IKM bør man holde seg til digitale tester ukentlig til man får 3+.

Enig, nå er jeg på et nivå hvor det ikke er så mye å se etter, så venter til onsdag eller torsdag med neste ut, som er ukesindikatoren 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å følge deg! 🥰 Du kan jo ta en digital med ukes indikator allerede nå. Den slår nok ut på «gravid 1-2 uker» nå. 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, bittelillebolla skrev:

Så spennende å følge deg! 🥰 Du kan jo ta en digital med ukes indikator allerede nå. Den slår nok ut på «gravid 1-2 uker» nå. 🙂 

Tusen takk fine du! 😊 Sant, men tenkte det ikke var nødvendig siden de koster litt og jeg har allerede fine streker på strimlene jeg hadde liggende hjemme. Satser heller på å ta den på onsdag eller torsdag med utslag 2+3 uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graviduke 3+6 - IKM 3

Mensen har fremdeles ikke ankommet, heldigvis.

Men det er en annen ting jeg bekymrer meg for om dagen. Mannen min og jeg har pådratt oss influensa. Det er i seg selv ikke bra for fosteret og kanskje særlig i disse ukene? Det som særlig bekymret legen var et sår mannen min hadde fått på armen, som visst nok kan være et symptom på corona. Vi tok en coronatest på søndag for sikkerhetsskyld og venter nå på svar. Det er mye smitte på skolene til kollegaene våre, så det er ikke utenkelig at smitten er brakt med på jobb.. Jeg som har min siste uke i praksis denne uken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at mensen ikke har kommet. Jeg skjønner godt bekymringene rundt at dere er syke. Vet legen at du er gravid? Jeg visste faktisk ikke at influensa kan være dumt for et foster. Håper det skal vise seg å være noe lett og uskyldig, og at dere snart er frisk igjen 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh nei, så synd at dere har blitt syke. 🙁 Har hørt fra bekjente i helsevesenet at influensaen ikke har kommet enda. 😬 Skjønner godt at det føles litt ekstra ekkelt å bli syk nå som det er mye smitte rundt omkring. Men det skal jo sies at det også går mange andre forkjølelsesvirus ute nå. Så selv om det kan kjennes litt ekstra skummelt ut, så er det jo ikke sikkert at det er korona. Veldig lurt av dere å ta test for å sjekke det ut. :) Da slipper dere å bekymre dere for det, om det skulle vise at det ikke var det. Krysser fingrene for at det bare er et vanlig virus, og at dere blir fort friske igjen. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babycodex skrev (4 timer siden):

Negative coronatester, har bare halsbetennelse heldigvis 💛

Det var gode nyheter! 🙌🏻 Fortsatt god bedring! 🌷

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Graviditetsuke 4+1 IKM 5

I dag er syklus og graviditetsdagen jeg spontanaborterte sist. Før der uteble mensen til IKM 8. Jeg kjenner litt på det nå. Sjekker for spotting. Angster litt ekstra fordi vaginalgelen gjør at jeg er mye våt nedentil, så jeg må be til høyere makter hver gang jeg tørker meg.

Men det vil gi meg mye mer giv å overkomme denne dagen uten spontanabort og se en økning på clearblue digital i morgen til 2+3 uker ❤️ 

I disse dagene tenker jeg masse på @Lillra ønsker henne og dere andre en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at du er ekstra nervøs i dag - men jeg kjenner at jeg har virkelig trua på at dette går bra ❤️ Jeg håper at det ikke kommer en dråpe blod hverken i dag eller de neste 8 mnd! så gleder jeg meg masse til å se den nye digital testen i morgen!!  

Tusen takk - du er så god!! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, skjønner godt det er skummelt! Krysser fingrene fremover og at lille holder seg inni magen i veldig veldig mange måneder til! ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner veldig godt at du er nervøs. Men jeg har virkelig troen på at det går bra denne gangen! ❤️Måtte dagen gå fort, og måtte du få se en nydelig digital 2-3 i morgen! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja, jeg forstår hvordan du har det! Alle mine aborttidspunkter er 'milepæler' jeg både har grudd meg til, men vært takknemlig for når jeg har gått over. Jeg har ikke senket skuldrene før jeg var over det siste aborttidspunktet, og det tror jeg er naturlig. Man kjenner jo godt på følelsene når man har vært igjennom noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er nervøs. Håper dagen er over fort og at blodet uteblir. Krysser alle fingrer for deg og at dette skal gå bra ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...