Amatariel Skrevet 12. mars 2021 #361 Del Skrevet 12. mars 2021 Så spennende med noe som er annerledes da 😊 Jeg har heller aldri fått mer utflod av babyklisteret. Blir noen spennende dager fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #362 Del Skrevet 15. mars 2021 9 dpo fikk jo så klart feil tester fra babyplan, ikke de early men de vanlige så da spleiste jeg av en clear blue early, ettersom jeg tester så tidlig. Men ble jo ikke noe klokere av den... fordi derkom det en skygge med en gang, og jeg vet jo hvor mange som opplever skygge på de her, så mest sannsynlig så er jo dette en skygge😞 hadde håpet på litt tydeligere svar, vet det er tidlig, men føler uansett nå når jeg har tatt denne clear blue som skal være enda bedre enn babyplan at løpet er litt kjørt. Vet ikke hva jeg hadde forventet? Er jo første prøve mnd etter prøvestoppen, men føler at vi allerede har misset så mange mnd da vi hadde prøvestopp og håper det her ikke tar sånn tid nå. Som jeg frykter. Er fortsatt sjanse igjen og tviholder på at dette alikevell er babystrek og ikke den dumme skyggen. Flere som ser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #363 Del Skrevet 15. mars 2021 Nå som tørket, synes jo bedre. Men har googlet litt, ettersom jeg ikke har noe erfaringer med denne testen. Maange får skyggestreker på de her🙄 så er vel mest sannsynlig skygge da. Men jeg klandrer meg til håpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 15. mars 2021 #364 Del Skrevet 15. mars 2021 Jeg ser klart noe der!! Krysser fingrene for at det er babystrek!🤩🤞🏼🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #365 Del Skrevet 15. mars 2021 Hopptimisten skrev (Akkurat nå): Jeg ser klart noe der!! Krysser fingrene for at det er babystrek!🤩🤞🏼🤞🏼 Ja, håper sånn! Men tenker det er stor sannsynlighet for skygge også etter litt google søking🙄 skal aldri kjøpe de her igjen, for ser mange får skygge! Men synes den også er litt blå, så da får jeg jo fårhåpninger på at det ikke bare er skygge🤞🏻🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 15. mars 2021 #366 Del Skrevet 15. mars 2021 Jeg ser streken, men kjenner også til de forferdelige skyggestrekene man kan få. Syntes den ser blå ut, men samtidig er de med blåfarge fæle til å gi blåskimt. 😩 har du noen andre tester? 😁 veldig spennende 😁👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #367 Del Skrevet 15. mars 2021 Snurrepurre skrev (3 minutter siden): Jeg ser streken, men kjenner også til de forferdelige skyggestrekene man kan få. Syntes den ser blå ut, men samtidig er de med blåfarge fæle til å gi blåskimt. 😩 har du noen andre tester? 😁 veldig spennende 😁👏🏻 Ja, vet. Fant raskt ut at de gir skygge når jeg googlet litt🙄 men i tidlig graviditet ser jeg også de gir sånne skygger, så man vet jo aldri med de testene der når man tester så tidlig, så skal aldri kjøpe sånn en igjen. ja har sånne vanlige babyplan strimler, med de er vel ikke så sensitive som den der da. men tenkte ikke over at jeg kunne teste med en av de også før jeg hadde tømt ut urinen😅 så holder på å holde meg nå uten å drikke noe. vet morgenurin er best, og å ta test nå uten morgenurin mest sannsynlig ikke gir en positiv utslag uansett, men må prøve uansett. Var på do sist 07.30 så da får jeg holde meg til 11.30 uten å drikke😅 for klarer ikke å vente helt til imorgen tidlig når jeg nå fikk den skyggen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 15. mars 2021 #368 Del Skrevet 15. mars 2021 Er akkurat det, det kan være skyggestrek eller det kan være babystrek 🙄😁 skikkelig frustrerende!! Holder en knapp på den siste 💜 det hadde vært så gøy! Jeg bruker bare vanlige babyplan strimler 🙂 Har fått svak positiv fra 8dpo på de, men på morgenurin ja 😬. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillrex Skrevet 15. mars 2021 #369 Del Skrevet 15. mars 2021 Håper veldig det er babystrek 🤞 Skyggestreker er noe herk, er veldig vanskelig å skille på dem og tidlig babystrek.. Men heldigvis vil hcg'en øke raskt da, så får vell et mer tydelig svar en av de neste dagene 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #370 Del Skrevet 15. mars 2021 Tatt ny test babyplan vanlig, den var helt blenda! Vet ikke hva jeg hadde forventet, uten morgenurin så tidlig, men uansett så ble jeg skuffet🙄 får bare gå utifra at den fra clear blue er skygge og ikke ha noe annen forhåpninger til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. mars 2021 #371 Del Skrevet 15. mars 2021 Åh ja, jeg skimter noe der altså!! Men lurt å være nøktern hvis de har dårlig rykte på seg ja. Men uansett mer spennende enn helt blank test. Da kan dette være noe i alle fall. Masse lykke til videre med testingen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. mars 2021 Forfatter #372 Del Skrevet 15. mars 2021 Tok en ny vanlig babyplan test nå ikveld, fortsatt blenda. Holdt meg i 3.5 timer og ikke drukket nå mye i hele ettermiddag/kveld. Noen som vet om det er liten sjanse så tidlig å få positiv test når det ikke er morgenurin? Føler den burde syntes litt nå hvis den clear blue var en babystrek 😒 sååå kjenner på skuffelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. mars 2021 #373 Del Skrevet 15. mars 2021 Love90 skrev (3 timer siden): Tok en ny vanlig babyplan test nå ikveld, fortsatt blenda. Holdt meg i 3.5 timer og ikke drukket nå mye i hele ettermiddag/kveld. Noen som vet om det er liten sjanse så tidlig å få positiv test når det ikke er morgenurin? Føler den burde syntes litt nå hvis den clear blue var en babystrek 😒 sååå kjenner på skuffelse... Veldig liten sjanse når du er så tidlig. Kan kanskje gå rundt 11dpo hvis man har konsentrert urin og bare generelt er en person som produserer mye hcg kjapt. Så ville holdt meg til morgenurin noen dager til. Håååper 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #374 Del Skrevet 16. mars 2021 10 dpo Blenda test idag også😞 regner med løpet er kjørt da! Kunne så ønske at jeg testet alle de dagene her sist jeg ble gravid for da hadde jeg visst når jeg hadde kunne sett noe å noe å gå utifra nå. Den var jo ganske svak på 12 dpo på kveldstid sist, og negativ 8 og 9 dpo, men testet ikke de dagene imellom, Så mulig jeg ikke hadde sett noe før morgen 11 dpo sist, men mulig jeg hadde skimtet noe på 10 dpo også sist. skal hvertfall aldri kjøpe clear blue igjen, fordi de gir falske forhåpninger med skygge streker😐 kunne sååå ønske jeg hadde skimtet noe idag, hadde sååå stort ønske om å se noe. Synes ikke urinen var så mørk da må jeg si, den var ganske lys fordi jeg drakk så mye før jeg la meg, så håper det har litt å si, å klamrer meg litt til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. mars 2021 #375 Del Skrevet 16. mars 2021 Ja her klamrer vi oss til håpet! Absolutt ikke over. Jeg hadde fullstendig blenda test på 10 dpo sist jeg ble gravid, men så strek først neste dag. Så krysser for i morgen 🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 16. mars 2021 Forfatter #376 Del Skrevet 16. mars 2021 Lurer på om jeg ikke gidder å svi av en test en gang imorgen jeg🤔😐 har i hele kveld hatt menssmerter, sånn typ bak i sidene, og det har jeg hatt i noen dager før mensen de siste mnd når vi har hatt prøvestoppen også, så jeg er nok ikke gravid denne første mnd etter prøvestoppen nei. Det hadde vært magisk hvis det hadde skjedd. Tenker på de tøffe mnd vi har hatt nå, har vært mye tårer og mye drit før jul og over nyttår, mye undersøkelser før de fant ut av alt, og runder med stråling, så ble jeg så glad opp i alt at jeg kunne begynne prøvingen så fort jeg var ferdig fordi eggstokkene og livmoren ikke ble truffet av strålingen, heldigvis! Jeg gikk i fra å tro at jeg kom til å bli steril etter strålingen til å kunne begynne prøvingen med en gang og ikke tatt noe skade på eggstokkene! Bare det er jo en positivitet, men tross det så har det vært litt tøft uansett, psykisk, og all tiden jeg har brukt på de rundene. Så synes det hadde vært helt magisk å kunne fått til dette første mnd vi begynte igjen nå, at det kan gå min vei for en gang skyld når det kommer til denne kroppen. men det har vel kanskje en sammenheng? Kronisk syk =kroppen prioriterer ikke en graviditet, kanskje? Hvertfall bruker mye lengre tid. La det gå min vei kropp, vær snill mot meg for en gangs skyld😩 er hvertfall vært så heldig å fått et barn og er så glad for det! Kunne aldri levd et liv uten jenta mi❤️ Men håper sånn at hun skal få en søsken og vi den siste ungen også🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 18. mars 2021 Forfatter #377 Del Skrevet 18. mars 2021 (endret) 12 dpo var rosa blod på et tørk igår ettermiddag, og tenkte at da kom tanta tidligere enn antatt🤔 tok på bind og alt, men ikke noe mere blod å se, er bare hvit vanlig utflod så det var vel litt rart🤔 men så er det jo for sent å ha festeblødning på 11 dpo også da. Så er kanskje denne tappen som begynner å åpne og forbreder seg på mensen, så kommer det litt blod ut, akkurat som når jeg skal ha eggløsning og de dagene før når jeg får eggløsningsslim så kommer det blod ut med slimet, er da reste blod etter mensen som kommer når tappen åpner seg. Litt rart synes jeg, og kanskje ikke heeelt normalt men. Ikke opplevd så ferskt blod på 11 dpo før da, så er jo noe nytt. Har ikke testet mer etter 10 dpo heller, og gidder heller ikke det. Da jeg har alle de pms symptomene. Er helt greit at det ikke gikk denne mnd selv om det også er litt kjipt. Kroppen min får kommet seg enda litt mer etter behabdlingene jeg har hatt før jeg evt blir gravid osv, men nå kjenner jeg at jeg virkelig begynner å bli klar for en graviditet! Så håper det ikke er så langt unna! en annen ting jeg vil dele. vi brukte jo 2 år på jenta vår, dette er kanskje litt personlig og ikke noe jeg har sagt til noen andre enn mine nærmeste. Men det var vel 1-2 mnd før jeg ble gravid så skjedde det noe som jeg ikke helt kan beskrive. Jeg var mellom halv søvne på en morgen i senga mi, var våken men samtidig midt i mellom søvne og ikke. Fikk et slags flash i frem i tid, helt rart, mere virkelig enn en drøm på en måte. Synet jeg hadde og det jeg så, var flere år frem i tid, der jeg satt på gulvet og lekte med ei jente med lysebrunt krøllete hår som var oppsatt i musefletter, hun hadde ryggen til meg og løpte langs gulvet. Husker jeg brå våknet og visste at tiden snart var inne, og at jeg kom til å bli gravid snart, på en måte en mer trygghet over at det ville skje snart, og at det ble denne jenta. Det som er så vittig er at denne jenta er her nå, med akkurat samme fargen på sitt krøllete hår og hun jenta jeg så var i rundt 2 års alderen vil jeg tro ❤️ Var noe helt spesielt og ekte. Lurer på om jeg får en sånn flash før denne graviditeten også, kan være noe spesielt med den første fordi jeg skulle få vite at jeg måtte slappe mer av med bekymringene mine for at det skulle skje snart! Er noe jeg tar med meg resten av livet!❤️ Endret 18. mars 2021 av Love90 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 18. mars 2021 #378 Del Skrevet 18. mars 2021 Åh fikk litt frysninger av det fremtidssynet ditt. Så spesielt ❤️ Håper du får en ny og ordentlig syklusstart her nå, slik at du drømmen om søsken til jenta di kan oppfylles 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 19. mars 2021 #379 Del Skrevet 19. mars 2021 For en historie 🥰 Håper det skal vise seg å ha vært en sen festeblødning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 21. mars 2021 #380 Del Skrevet 21. mars 2021 Har det vært noe utvikling her, den ene eller andre veien, siden før helga? 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå