Godis Skrevet 6. november 2020 #281 Del Skrevet 6. november 2020 Uff, det var ikke noe greit. Håper alt ved operasjonen går så smertefritt som mulig ❤️ Gode tanker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 6. november 2020 #282 Del Skrevet 6. november 2020 Veldig kjipe nyheter! God bedring❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 9. november 2020 Forfatter #283 Del Skrevet 9. november 2020 Takk for alle tankene ❤️ Er idag CD 14, har hatt EL slim i 3 dager nå, det er så dumt at jeg har tegn på EL nå når jeg vet jeg ikke får gjort noe med det... er veldig vanskelig og hardt og faktisk må hoppe over EL når jeg har sååå lyst! Har ikke fått dato for operasjon enda, bare at de skal prioritere ettersom det er ubehagelig og vondt nå. Har så lyst å hoppe i det å kjøre på denne mnd og satse på at jeg får operasjon de nærmeste dagene/tiden så jeg rekker den før jeg evt sitter der med en positiv test. Hjerte mitt sier JAA, kjør på og sats på at hvis jeg haddd blitt gravid så hadde jeg vært ferdig med operasjon før jeg rekker å få positiv G test. Men hodet sier NEI, ikke lurt, hva om jeg hadde blitt gravid og jeg ikke får operasjon før jeg sitter der med en positiv test 😐 jeg vet jeg burde vente EN syklus! Men det er faktisk skikkelig vanskelig når jeg sitter her med masse EL slim og en positiv EL test og det er dette jeg har sååå lyst til. Jeg burde bli ferdi med det jeg har til plager først, ligger i tarm vel og merke. Men samtidig så vil jeg kjøre på NÅ! Er jo så tyisk at dette er den mnd jeg faktisk hadde blitt gravid også! 😫 dette er noe dritt altså! Blir litt irritert på meg selv også hvis vi nå hopper over denne runden også får jeg operasjon snart, da hadde det ikke gjort noe hvis jeg hadde vært ferdig operert før 8-9 dpo liksom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. november 2020 #284 Del Skrevet 9. november 2020 Uff, veldig kjedelig situasjon å stå i Har vært i tvungen prøvepause før også, så kan relatere meg til noe av hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 9. november 2020 Forfatter #285 Del Skrevet 9. november 2020 45 minutter siden, Amatariel skrev: Uff, veldig kjedelig situasjon å stå i Har vært i tvungen prøvepause før også, så kan relatere meg til noe av hvordan du har det Ja.. vurderer faktisk sterkt å kjøre på denne gangen også og satse på at operasjonen blir snart.. noe jeg også tror den blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. november 2020 #286 Del Skrevet 9. november 2020 Nå vet jeg ikke hva det er slags operasjon, men dersom du blir gravid akkurat NÅ og finner ut av det om to uker - er det helt krise å utsette operasjonen da? Altså, om det er fare for din eller en spires liv og helse så ville jeg nok ha hatt prøvepause, men om det ikke er så stor risiko på de områdene der så hadde jeg kanskje droppet prøvepause. Må ha vært goooode grunner for at jeg ventet iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 9. november 2020 Forfatter #287 Del Skrevet 9. november 2020 1 minutt siden, Amatariel skrev: Nå vet jeg ikke hva det er slags operasjon, men dersom du blir gravid akkurat NÅ og finner ut av det om to uker - er det helt krise å utsette operasjonen da? Altså, om det er fare for din eller en spires liv og helse så ville jeg nok ha hatt prøvepause, men om det ikke er så stor risiko på de områdene der så hadde jeg kanskje droppet prøvepause. Må ha vært goooode grunner for at jeg ventet iallefall. Føler meg desperat og egoistisk som tenker sånn😔 men når jeg var så dum å tok EL test idag og den er sterkere enn noen gang så er det hardt å la være... er noe jeg har slitt med i mange år men som har blitt verre nå de siste dagene, derfor jeg må operere. Er kanskje noe jeg vil bli ferdig med også, så å hoppe over en syklus pga det er jo fornuftig, samtidig greit å bli ferdig med før et svangerskap. Hadde jeg bare visst at jeg hadde fått operasjon nå de nærmeste dagene så hadde der vært enkelt. Skal vel først inn på sykehuset for samtale/planlegging med leger før jeg får dato for opersjon. Dette var noe som skjedde plutselig så får tlf når jeg kan komme inn. Så regner med kanskje operasjon kommer til å skje innen 14 dager.. kanskje akkurat for sent til at jeg evt hadde funnet ut av en graviditet før jeg rekker opersjon. Men virker så lett å bare ha sex nå idag å håpe på at timingen på alt klaffer iforhold til opersjon... tenker at fornuften kommer frem før det skjer, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 14. november 2020 Forfatter #288 Del Skrevet 14. november 2020 4 dpo Ja vi hoppet i det, på positive eggløsnings dagen og dagen etter. Den EL testen var sånn typ uten tvil sterkere enn kontroll streken og jeg har ikke fått så sterke positive tester etter vi startet prøvingen på nr to enda! Så vi kunne ikke la denne runden gå ifra oss tross for at jeg ikke visste når operasjonen ble da vi hoppet i det🤭😮 føler meg litt små gal som faktisk gjorde dette. Formen er heldigvis blitt bedre og jeg har også fått operasjons dag som blir torsdag neste uke, da er jeg 9 dpo og mest sannsynlig ikke fått en positiv test enda, i verstefall nå hvis jeg skulle bli gravid nå så kan det ende i tidlig abort pga narkose osv. Men det er noe jeg må ta med meg hvis det skulle skje ettersom jeg nå tok risken å faktisk hoppet i det denne mnd. Er veldig glad for at operasjonen ble så kjapt så vi kan prøve neste mnd med god samvittighet uten å må føle på at det er litt dumt. Jeg har vært veldig nedenfor i det siste fordi det var så mye som skjedde. Er heldigvis bedre nå og håper at alt ordner seg fremover nå. Vanskelig å skrive om dette uten å skrive for mye om hva dette er. Verste av alt er at jeg har en god følelse denne PPen 😬 pleier å ha ømme bryst helt ifra eggløsning og til mensen, slår aldri feil at de ømme brysta kommer rett etter eggløsning! Denne gangen er de ikke ømme i det hele tatt! For tidlig med symptomer, men jeg spekulerer på dette altså🤔 jeg hadde sterkere strek enn noen gang på EL testen og testet to dager etter den for å sikre meg at de var negative og at EL har vært. For begynner jo å spekulerer i 1. Om eggløsningen faktisk har vært eller 2. Om dette er et tegn på at befruktingen skjedde og at brystene ikke blir ømme rett etter eggløsning? Blir spennende å se🤗 jeg begynner testingen 9 dpo før operasjon, er den positiv den dagen så må jeg bare gå med de plagene jeg har ut svangerskapet for da vil jeg ikke operere. Så håper jo at jeg ikke evt ser en positiv test før etter det og satser på at spira ikke tar noe skade av narkosen ettersom det fortsatt er før IKM. Regner uansett med at jeg ikke blir gravid denne mnd, blir en vane etter hvert som mnd går, føler jeg allerede har kommet dit jeg var sist da det tok to år, blir en vane å komme inn i ny syklus og blenda tester. Også får man stor sjokk når testen blir positiv at man nesten besvimer😅 legger ved EL testene frem til den ble positiv, tørket her så den var enda sterkere før den tørket . Hvis noen følger med her og blar tilbake på tidligere positive EL tester så ser dere at denne er enda sterkere enn før🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. november 2020 #289 Del Skrevet 14. november 2020 Wooow - dette må ha vært en super-EL 😄 Et virkelig gullegg tenker jeg vi sier! Kjenner jeg er litt glad dere hoppet i det, så slipper du å lure på om dere misset en sjanse som kanskje virkelig var den som gjaldt Masse masse lykke til videre!! Både med operasjon og testing. Blir utrolig spennende her inne i neste uke altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 14. november 2020 Forfatter #290 Del Skrevet 14. november 2020 1 minutt siden, Amatariel skrev: Wooow - dette må ha vært en super-EL 😄 Et virkelig gullegg tenker jeg vi sier! Kjenner jeg er litt glad dere hoppet i det, så slipper du å lure på om dere misset en sjanse som kanskje virkelig var den som gjaldt Masse masse lykke til videre!! Både med operasjon og testing. Blir utrolig spennende her inne i neste uke altså. Ja, kjenner jeg er veldig letta over at vi hoppet i det! Halve sorgen over at jeg måtte ta denne operasjonen var jo for at jeg mistet en prøve mnd🤣 sier litt om hvor mye denne prøvingen betyr😅 når jeg så hvor sterk denne EL testen ble så kunne jeg ikke la den gå fra meg! 🙄 blir veldig spennende dager fremover! Gleder meg til å følge med deg nå og håper sånn at dette er mnd til oss begge🥰🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. november 2020 #291 Del Skrevet 14. november 2020 4 minutter siden, Love90 skrev: Halve sorgen over at jeg måtte ta denne operasjonen var jo for at jeg mistet en prøve mnd🤣 sier litt om hvor mye denne prøvingen betyr😅 Jeg vet! Helt fryktelig følelse. Jeg fikk samme problemstilling da jeg var prøver sist og fikk påvist celleforandringer i prøvetiden. Det var helt krise! Tenkte kun på prøvingen! Skal sies at jeg nylig hadde vært igjennom en abort i uke 14 da, så alt handlet om å bli gravid igjen... Så når noen sier at vi bør ha pause og få gjort koniseringen først så føltes det faktisk som verdens undergrunn 🙄 Husker jeg skrev et langt brev til sykehuset om følelsene mine. Høres helt koko ut nå... At jeg hadde en alvorlig helsetilstand som faktisk kunne føre til kreft skjenket jeg nesten ikke en tanke husker jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 14. november 2020 #292 Del Skrevet 14. november 2020 Lykke til med operasjonen❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 15. november 2020 #293 Del Skrevet 15. november 2020 Så hyggelig å høre at dere hoppet i det 🥰 Krysser fingrene for ukomplisert operasjon, og positiv test like etter 🤩🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. november 2020 Forfatter #294 Del Skrevet 15. november 2020 5 timer siden, Godis skrev: Så hyggelig å høre at dere hoppet i det 🥰 Krysser fingrene for ukomplisert operasjon, og positiv test like etter 🤩🤞 Tusen takk for det🤞🏻 Er veldig glad selv for at vi ikke la denne mnd gå fra oss, 5 dpo idag har jeg fått litt ømme bryst så regner med pms er her nå men bare med en kjip forsinkelse🙄 for tidlig at de blir ømme pga en graviditetssymptom hvert fall 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. november 2020 Forfatter #295 Del Skrevet 15. november 2020 20 timer siden, Amatariel skrev: Jeg vet! Helt fryktelig følelse. Jeg fikk samme problemstilling da jeg var prøver sist og fikk påvist celleforandringer i prøvetiden. Det var helt krise! Tenkte kun på prøvingen! Skal sies at jeg nylig hadde vært igjennom en abort i uke 14 da, så alt handlet om å bli gravid igjen... Så når noen sier at vi bør ha pause og få gjort koniseringen først så føltes det faktisk som verdens undergrunn 🙄 Husker jeg skrev et langt brev til sykehuset om følelsene mine. Høres helt koko ut nå... At jeg hadde en alvorlig helsetilstand som faktisk kunne føre til kreft skjenket jeg nesten ikke en tanke husker jeg da. Ja, blir vel kanskje enda værre med en pause for noe sånt da😬 men er som du sier at nesten hele sorgen hos meg også var pga ubestemt prøve pause. Så klart litt lei meg for plagene mine og operasjonen jeg må igjennom, men mest den prøvepausen jeg såg for meg... men så pessimistisk som jeg er igjen nå så tenker jeg at det hadde vært det samme om vi hadde tatt ufrivilig pause ettersom det uansett ikke går uansett... har jo et lite håp men det svinger sånn den mage følelsen fra dag til dag og tenker nå «sjansen for at vi har fått det til» og tankene kommer på at noe må være galt som vi ikke har funnet ut av enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. november 2020 Forfatter #296 Del Skrevet 15. november 2020 Hmm, dette var en rar dpo land tid foreløpig synes jeg 😬 går ifra litt ømme bryst tidlig idag til ikke noe ømme mot kvelden! Pleier alltid å ha ømme bryst rett etter eggløsningen og ifølge dagbok appen min på dette tidspunktet i dpo lang så pleier jeg å ha super ømme bryst nå, som blir mer å mer vonde fra 1 dpo og frem til IKM🤨 Er det tidlig for at et egg evt fester seg på 5 dpo kveld? Jeg sverger på at jeg kjente de stikkene som varte i ca 30 sekunder ikveld 🤭 var ikke til å ta feil av, har opplevd stikk i livmorområdet tidligere sykluser som da har vært en PMS symptom, men ikke i nærheten som de stikkene ikveld🤗 nå begynner jo optimisten å komme litt forsiktig tilbake kjenner jeg, jeg som har vært litt irritert på dpo land i det siste, fordi jeg bare blir skuffet gang på gang... det svinger på positiviteten nå må jeg si 😅 blir spennende dager fremover 🤞🏻 Hadde jeg bare visst at jeg hadde blitt gravid innen 3 mnd fra nå så hadde jeg med glede tatt det imot istedet for denne mnd, ettersom jeg har en operasjon som står for tur og jeg kan slippe å bekymre meg for om hvis jeg får positiv test etter operasjonen om det da har gått utover den evt spiren. Men nå vet jeg jo ikke om jeg blir gravid snart og skal det vise seg at det skjer denne mnd tross operasjonen i vente så vil jeg jo selvfølgelig det! Er jo et så stort ønske 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 16. november 2020 Forfatter #297 Del Skrevet 16. november 2020 6 dpo jeg begynner spammingen her inne når jeg blir kokko av ventingen. Har ikke ventet så mye før de siste to dagene da jeg innså at jeg faktisk ikke har ømme bryst denne gangen i dpo land🤭 skrev om det igår kveld også... har gått tilbake i dagbok appen min fra sist vi var prøvere. Hadde ømme bryst hver eneste mnd i dpo land sist også, foruten den mnd jeg ble gravid😅 men da hadde jeg ømme brystvorter bare, men det har jeg heller ikke nå. Jeg kjenner veldig på forhåpninger nå må jeg si når jeg vet hvor ømme bryst jeg pleier å ha fra 1 dpo og det slår aldri feil! Også nå når jeg ser jeg heller ikke fikk ømme bryst akkurat den mnd jeg ble gravid sist så kjenner jeg forhåpningene bygger seg skikkelig opp🤩 tenk hvis vi nå er så heldige og har klart det, og jeg slipper å være prøver i nesten to år denne gangen, det hadde vært så fantastisk! Samtidig så tenker jeg på om hva om dette skyldes i at jeg bare har veldig lave progesteron nivå denne gangen som igjen gjør til at brystene ikke blir ømme?🤔 eller om egget faktisk ikke slapp etter positiv EL test? Ja for dette er skikkelig rart da ømme bryst er et veldig sikkert tegn på dpo land for meg. Og de blir veldig veldig vonde også. Og nå ingenting? Ja det er rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 16. november 2020 #298 Del Skrevet 16. november 2020 åå denne ventingen altså - er jo så vanskelig! Du vet du hva - det har jeg også tenkt på denne gangen!! Hver eneste gang etter eggløsning så får jeg vonde pupper men det har jeg ikke fått nå og det plager meg skikkelig. Jeg er kun 2 dpo da men har de siste eggløsningene hatt ømme bryst så plager meg jo veldig at de ikke er ømme nå. Håper at det betyr noe positivt for oss begge. Jeg vet at egget mitt har sluppet siden jeg tok Ovitrelle sprøyte som skal sørge for det - så da betyr det nok ikke for hverken meg eller deg at egget ikke har sluppet! 😄 Håper at du slipper å være prøver i 2 år - hadde jo vært helt perfekt om dette betyr at dere får en positiv test denne gangen ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 16. november 2020 #299 Del Skrevet 16. november 2020 Håper dette skal være deres gang 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 16. november 2020 Forfatter #300 Del Skrevet 16. november 2020 8 timer siden, Lillra skrev: åå denne ventingen altså - er jo så vanskelig! Du vet du hva - det har jeg også tenkt på denne gangen!! Hver eneste gang etter eggløsning så får jeg vonde pupper men det har jeg ikke fått nå og det plager meg skikkelig. Jeg er kun 2 dpo da men har de siste eggløsningene hatt ømme bryst så plager meg jo veldig at de ikke er ømme nå. Håper at det betyr noe positivt for oss begge. Jeg vet at egget mitt har sluppet siden jeg tok Ovitrelle sprøyte som skal sørge for det - så da betyr det nok ikke for hverken meg eller deg at egget ikke har sluppet! 😄 Håper at du slipper å være prøver i 2 år - hadde jo vært helt perfekt om dette betyr at dere får en positiv test denne gangen ❤️ Åå, så spennende 😃 håper dette gjelder oss begge nå, at det er noen endringer fordi det skjedde en befruktning på eggløsningen denne gangen🤞🏻😃 ja du har jo med 100% sikkerhet hatt eggløsning også pga eggløsningsprøyta! Godt å høre, for da kan man ha endringer som det å ikke ha ømme bryst og at eggløsningen har skjedd😊 krysser fingrene for oss begge jeg, at dette er et godt tegn! 🤞🏻 5 timer siden, Godis skrev: Håper dette skal være deres gang 🥰 Tusen takk for det😊 håper jo selvsagt! Men føler også at det skal mye til ettersom det tross alt tok over to år sist.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå