Love90 Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter #261 Del Skrevet 22. oktober 2020 Herregud, tok negativ over bilde, da synes den jo veldig godt😬 hvis dette er en tulle strek nå så blir jeg irritert! Men stoler fortsatt ikke på den fordi tror fortsatt det er skygge der den rosa fargen egentlig skal være. Men samtidig så har jeg aldri fått sånne sterke skygge streker før. Skriver mye her nå! Men tenker ikke på annet nå etter den testen og har ingen andre å prate med dette om. Så må inn her å synse å spekulere og kjenne på utålmodigheten for jeg vil vite 100% sikkert og det vet jeg langt ifra med en sånn test. Kan være sååå uheldig med den testen også, at jeg fikk en med mye skygge eller noe 🙄 åååå jeg blir gal av ventingen å ikke vite. Føler meg ellers ikke gravid, føler mer pms begynner mer å mer. Men har hatt noe stråle greier nedover ene låret, litt rart. Om det har noe med en graviditet å gjøre vet jeg ikke. Har ikke kjent noe annet enn kilinger i livmor området idag, men det er typiske pms symptomer for meg. Også har jeg blankt utflod idag og det kommer også noen dager før mensen, så på den måten lover dette dårlig 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. oktober 2020 #262 Del Skrevet 22. oktober 2020 Ah det er en sånn babyplan tidligtest du har? Stemmer at det var vanlig babyplan jeg testet med ja. Har nok kanskje litt å si, men samtidig så har jeg jo lest mye om disse tidligtestene til babyplan her inne, og de virker ikke så gode? Altså at de ikke slår ut noe særlig før de vanlige uansett? Derfor har jeg holdt meg til vanlige babyplan-strimler, for de kan man fint bruke tidlig (før IKM). Men ja 10 dpo er tidlig. Jeg har jo testet positivt 7 ganger i mitt liv, og alle gangene på dette tidspunktet så har det ikke vært et klart svar akkurat. Det er som du også erfarer nå at man vrir, vender og myser for å klare å se noe Ta bilde er nesten umulig. Derfor jeg tenker det er lovende når jeg ser noe her... Men 100% sikker på at det ikke er en tulle/skygge/falsk strek kan man jo ikke være. Derfor man må være tålmodig og bare veeeente. Noe som jo er sååå kjedelig når det er noe så spennende som dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juicyfruity Skrevet 22. oktober 2020 #263 Del Skrevet 22. oktober 2020 Love90 skrev (På 22.10.2020 den 11.13): Herregud, tok negativ over bilde, da synes den jo veldig godt😬 hvis dette er en tulle strek nå så blir jeg irritert! Men stoler fortsatt ikke på den fordi tror fortsatt det er skygge der den rosa fargen egentlig skal være. Men samtidig så har jeg aldri fått sånne sterke skygge streker før. Skriver mye her nå! Men tenker ikke på annet nå etter den testen og har ingen andre å prate med dette om. Så må inn her å synse å spekulere og kjenne på utålmodigheten for jeg vil vite 100% sikkert og det vet jeg langt ifra med en sånn test. Kan være sååå uheldig med den testen også, at jeg fikk en med mye skygge eller noe 🙄 åååå jeg blir gal av ventingen å ikke vite. Føler meg ellers ikke gravid, føler mer pms begynner mer å mer. Men har hatt noe stråle greier nedover ene låret, litt rart. Om det har noe med en graviditet å gjøre vet jeg ikke. Har ikke kjent noe annet enn kilinger i livmor området idag, men det er typiske pms symptomer for meg. Også har jeg blankt utflod idag og det kommer også noen dager før mensen, så på den måten lover dette dårlig 😬 Ekspander Blir spennende imorgen😍 krysser fingrene! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter #264 Del Skrevet 22. oktober 2020 Mannen skulle kjøpe med clear blue early men kom hjem med clear blue pluss som ikke er like sensitiv, og jeg hadde jo holdt meg i 4 timer og drukket lite så tok den alikevell. Var jo negativ noe som var forventet. Når den tidlig testen fra idag tidlig er så svak/skygge så slår jo ikke en clear blue pluss ut allerede ikveld? Hvis det var baby strek i det hele tatt idag tidlig da.. noe jeg mistenker det ikke er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter #265 Del Skrevet 22. oktober 2020 Amatariel skrev (På 22.10.2020 den 11.22): Ah det er en sånn babyplan tidligtest du har? Stemmer at det var vanlig babyplan jeg testet med ja. Har nok kanskje litt å si, men samtidig så har jeg jo lest mye om disse tidligtestene til babyplan her inne, og de virker ikke så gode? Altså at de ikke slår ut noe særlig før de vanlige uansett? Derfor har jeg holdt meg til vanlige babyplan-strimler, for de kan man fint bruke tidlig (før IKM). Men ja 10 dpo er tidlig. Jeg har jo testet positivt 7 ganger i mitt liv, og alle gangene på dette tidspunktet så har det ikke vært et klart svar akkurat. Det er som du også erfarer nå at man vrir, vender og myser for å klare å se noe Ta bilde er nesten umulig. Derfor jeg tenker det er lovende når jeg ser noe her... Men 100% sikker på at det ikke er en tulle/skygge/falsk strek kan man jo ikke være. Derfor man må være tålmodig og bare veeeente. Noe som jo er sååå kjedelig når det er noe så spennende som dette! Ekspander Ja de viser kanskje noe det samme, har også sett folk har lagt ut en sterkere strek av de vanlige strimlene enn det var på tidlig testene. tror nok foreløpig dette var en tulle strek da jeg har skikkelig mensmurringer nå og kjente på livmortappen, (pleier det noen dager før mensen for da kjenner jeg til hvordan den skal kjennes ut) og den er hvertfall veldig lav og åpen som den pleier å være noen dager før mensen og til den kommer, og den begynner alltid å bli åpen når de mensmurringene kommer ☹️ Så tror nok løpet er kjørt denne syklusen og konkluderer med at jeg fikk den sterkeste skygge streken jeg noen gang har fått! Tar selvfølgelig en test imorgen tidlig før jeg gir helt opp denne syklusen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. oktober 2020 #266 Del Skrevet 22. oktober 2020 Håper du tar feil, nå VIL jeg virkelig at du skal være gravid! Ville ikke stolt på testen på noe annet enn morgenurin. Men er noe annet med livmortappen... håper uansett du tar feil der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 23. oktober 2020 Forfatter #267 Del Skrevet 23. oktober 2020 11 dpo tok en vanlig babyplan strimmel idag tidlig. Fikk samme spøkelses skyggen som på den tidlig testen igår🙄 kanskje ør litte grann mindre synlig også. Hadde det vært en babystrek og jeg nå er så pass langt som 11 dpo så tolker jeg de som skygge streker og at jeg ikke er gravid. ☹️ Max uheldig å få det på to forskjellige tester😩 aldri fått så tydlige skygge streker før. Men det lover dårlig når de er det to dager på rad😩 kjenner jeg er litt nedstemt idag som jeg pleier å bli på 11 dpo når testen er negativ. Har veldig lyst til å vente med å teste neste syklus så jeg slipper det store håpet av en sånn skygge strek... for må si jeg virkelig hadde troa igår tidlig da jeg fikk denne streken, det dalte ned når jeg fikk mensmurringer og livmortappen var lav og åpen igår kveld. Nå gidder jeg ikke å teste mer denne syklusen. Nå kjenner jeg tiden begynner å gå, når vi kommer til slutten av året. Og jenta mi blir større og større og for hver mnd som går så blir det enda lenger mellom henne og forhåpentligvis en søsken en gang. Angrer såååå mye på at vi ikke begynte før! Jeg har jo egentlig vært klar lenge før vi begynte 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 23. oktober 2020 Forfatter #268 Del Skrevet 23. oktober 2020 Hvis noen som leser her har erfaringer med kjerringråder for å blir gravid så tar jeg gjerne imot tips forresten. Tenkte å prøve bdronninggele denne syklusen. Fra før så bruker jeg grapefruktkjerneekstrakt og babyklister. Har lite troa på begge de to nå da 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. oktober 2020 #269 Del Skrevet 23. oktober 2020 Høres egentlig veldig ut som en kjemisk! Falsk strek eller skyggestrek på flere tester har jeg vanskelig for å tro på... Så tror nok dessverre det var en streifer Kjedelig! Men fortsett slik du har gjort! Det var bare uflaks nå. Tror du gjør alt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 23. oktober 2020 #270 Del Skrevet 23. oktober 2020 Love90 skrev (På 23.10.2020 den 9.00): Hvis noen som leser her har erfaringer med kjerringråder for å blir gravid så tar jeg gjerne imot tips forresten. Tenkte å prøve bdronninggele denne syklusen. Fra før så bruker jeg grapefruktkjerneekstrakt og babyklister. Har lite troa på begge de to nå da 🙄 Ekspander Så kjedelig at ikke streken har blitt sterkere, jeg hadde så troa!😔 Ang kjerringråd: Jeg har blitt gravid to ganger med bisolvon hostesaft!☺️👍🏼 Se gjerne forsiden på dagboken min, der står alle kjerringråd jeg brukte den syklusen jeg ble gravid sist!☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 23. oktober 2020 Forfatter #271 Del Skrevet 23. oktober 2020 (endret) Amatariel skrev (På 23.10.2020 den 9.03): Høres egentlig veldig ut som en kjemisk! Falsk strek eller skyggestrek på flere tester har jeg vanskelig for å tro på... Så tror nok dessverre det var en streifer Kjedelig! Men fortsett slik du har gjort! Det var bare uflaks nå. Tror du gjør alt riktig. Ekspander Ja, tenker det jeg også. Synes de er for tydelige til å bare være en skygge! Jeg har ville se streker før men da har de ikke vært så tydelige skyggestreker som denne gangen. Å ihvertfall ikke så sterke skygge streker at jeg har fått de med på bilde... eneste fordelen med det er at jeg vet at jeg fortsatt kan bli gravid og at jeg er fruktbar og vanlig der. Tenker hele tiden at jeg må være mindre fruktbar enn alle andre ettersom det tok så lang tid sist. Men denne gangen har jeg tross alt fått strek innen 4 mnd bare! Sist så testet jeg hver mnd i over to år uten å se et eneste hi t av skygge før jeg ble gravid. Så for å se det på den positive siden med det så lover det jo godt til at jeg kanskje kommer til å bruke kortere tid denne gangen 😊 Hopptimisten skrev (På 23.10.2020 den 11.02): Så kjedelig at ikke streken har blitt sterkere, jeg hadde så troa!😔 Ang kjerringråd: Jeg har blitt gravid to ganger med bisolvon hostesaft!☺️👍🏼 Se gjerne forsiden på dagboken min, der står alle kjerringråd jeg brukte den syklusen jeg ble gravid sist!☺️ Ekspander Ja, hadde veldig troa igår selv. Var så oppspilt og sikker men prøvde å roe ned tankene på en graviditet igår ettersom den var såpass svak igår, men samtidig så følte jeg meg ganske sikker på at det var begynnelsen på noe. Og det stemmer også ganske bra med den økte utfloden og trykke jeg følte i livmorområdet de dagene før også.. så regner med at noe var i gjere til å skje men så skjedde det akkurat ikke alikevell. Får håpe det var en liten smakebit før det faktisk skjer neste mnd🤞🏻 Jeg har troa! Skal sjekke det ut! Har jo spurt etter det her tidligere også og da begynte jeg på babyklister, men nå skal jeg prøve flere ting tenkte jeg 😃 Litt nedstemt har jeg vært idag, men når jeg henta jenta mi i bhgen idag så ble jeg i bedre humør med en gang!🤩 Så glad for den jenta vi allerede har vært så heldige å fått altså! Så oppi det hele på en litt kjip dag så er jeg tross alt heldig uansett! Og fornøyd! 🥰 Endret 23. oktober 2020 av Love90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. oktober 2020 #272 Del Skrevet 23. oktober 2020 Love90 skrev (På 23.10.2020 den 17.40): Så for å se det på den positive siden med det så lover det jo godt til at jeg kanskje kommer til å bruke kortere tid denne gangen 😊 Ekspander Ja det tror jeg helt sikkert at du kommer til å gjøre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 24. oktober 2020 Forfatter #273 Del Skrevet 24. oktober 2020 Tenker tenker... har time til gyn ut i 3 dager av menstrasjon for å ta livmorhalsprøve og en hudsykdom der nede som jeg har som jeg skal ha kontroll på. (Ikke så plaget med den fortiden nå) men nå tenkte jeg på om jeg kan, og om det er innafor å spørre om han kan ta en titt med ultralyd oppi der for å se at alt han kan se etter om ser bra ut? Sånn typ eggstokker og livmoren. Gjør de det når jeg egentlig er der for noe annet? Noen som vet? Dette er ikke privat gyn time vel og merke. Og noen som kanskje leser her som vet om det gjør noe om at jeg har mensen når jeg er til gyn? Synes det er veldig ubehagelig selv men.. kunne også tenkt meg å ta noe blodprøver om AMH og FSH verdiene er greit. Gjør vanlige gynokologer det også? Tenkte også å lufte tanken om at vi var prøvere i over to år sist og er bekymret for om det skal ta like lang tid denne gangen om det kanskje like gjerne er greit å få tatt blodprøver og en sjekk nå så tidlig istede for å må evt i verstefall gå 2år+ denne gangen også... er det innafor nå så tidlig som pp5 ettersom jeg tross alt gikk veldig lang tid sist før klaff? Regner med han kommer til å avfeie med en kommentar som « du blir det nok snart skal du se» er så typisk en kommentar 🙄 husker sist da vi hadde prøvd i over 1 år og jeg var til privat gyn og sjekket egglederene med kontrastvæske. Etter det var sjekket og det så greit ut og jeg begynte med andre spm om hva det kunne være som kunne til at jeg ikke var blitt gravid enda var til svar «du må bare vente, hos noen tar det tid og du blir nok gravid snart» denne gangen gikk det et 1 år til før jeg ble gravid. Så nå tenker jeg når jeg først skal til gyn så kan det vel ikke skade å få ting sjekket å evt en blodprøve booking så tidlig for kanskje er det noe som gjør det til at det faktisk tok så lang tid sist.... evt andre undersøkelser/blodprøver som kan være greie å ta med det samme? Jeg må reiser mye lengre for privat gyn så fint om han kunne tatt noen sjekker nå med det samme jeg er der, om det er sånne ting som går kjapt å sjekke... synd jeg har time der i mensen tider, vært mye bedre etter eggløsning så han hadde sett tykkelsen på livmorslimhinnen osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 24. oktober 2020 #274 Del Skrevet 24. oktober 2020 Jeg har ikke så mange svar på spørsmålene dine, men jeg tenker at det skader iallefall ikke å spørre? I verste fall så sier gynekologen nei, enten på grunn av mangel på tid eller at det bare ikke gjøres på kvinner som har vært prøver kort tid. Men det med mensen kan du ta det helt med ro på. Det er sjeldent et problem! Er vel noen få undersøkelser der det er et minus med menstruasjon (skal ikke si 100% sikkert at livmorhalsprøve ikke er en av dem, så kan jo være lurt å ringe å spørre på forhånd). Men sånn ellers så bryr ikke gynekologer seg om det... veeldig vanlig med mensen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 27. oktober 2020 Forfatter #275 Del Skrevet 27. oktober 2020 CD 1 Da kom heksa! Å d var virkelig heksa denne gangen å, blør mer enn noen gang vil jeg si🙄 Jeg har vært forberedt på at det ikke gikk i noen dager allerede, vet man ikke er sikker før mensen evt dukker opp, men jeg er veldig sikker fra 11 dpo når testen er negativ og jeg kjenner veldig godt på hele kroppen at mensen er på vei. Har vært litt nedenfor de de siste dagene, men det går litt bedre nå. Er jo ikke så mye å gjøre med å det beste man kan gjøre er å se fremover mot ny syklus, selv om jeg synes det er kjipt hver gang det ikke klaffer 😕 Hadde egentlig tenkt å prøve meg på bidronninggele men etter å ha lest litt om erfaringer på nettet så har jeg funnet ut at den klusser med syklusen til mange, mange får mye senere eggløsning når de tok dette, og det vil ihvertfall ikke jeg skal skje😬 så har bestemt meg for å ikke prøve det. Blir en vanlig syklus hos meg nå uten noe spessielt nytt å prøve ut. Kommer til å fortsette med babyklister 😊 har også kjøpt bare 4 nye vanlige graviditets tester fra babyplan, da jeg ikke har tenkt å teste denne gangen! Jeg merker egentlig allerede 9 dpo om jeg er gravid eller ikke så denne syklusen har jeg tenkt å faktisk bare vente å se om mensen kommer, så slipper jeg enda mer nedturer hvis det skal komme en sånn strek som kom denne gangen 🙄 nåå skal det skje!!!🤞🏻🤞🏻🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. oktober 2020 #276 Del Skrevet 27. oktober 2020 Utrolig nedtur ja, selv om man er forberedt Akkurat sånn jeg hadde det i forrige uke. Men vi har liksom ikke noe valg enn å fortsette, og se fremover... eneste måten å komme frem til målet det. Masse lykke til med ny pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 27. oktober 2020 #277 Del Skrevet 27. oktober 2020 Æsj, ikke noe greit.. Håper den går raskt over så du ikke må plages av den så lenge 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 6. november 2020 Forfatter #278 Del Skrevet 6. november 2020 (endret) CD 11 Ting går ikke helt som planlagt i prøvetiden nå. Har vært stille her fordi jeg er veldig nedfor og har heller ikke klart å se på deres andre dagbøker enda heller, selv om jeg så klart håper dere andre ligger godt an og blir fort gravide❤️ Jeg venter nå på å få tatt en operasjon, vil ikke gå inn i her hva det gjelder. Men noe som skjedde ganske plutselig rett etter mensen var ferdig. Er ikke noe hast men noe som må gjøres! Blir frisk igjen, men gruver meg veldig da jeg vet dette er veldig vondt og må ha det vondt lenge i ettertid av operasjon. Jeg hadde gledet meg til en ny prøverunde som nærmer seg, men istede en beskjed om dette!! Er ganske tungt nå kjenner jeg. Kunne ønske jeg kunne få den operasjonen uten ventetiden men nå når jeg er på venteliste så kan det gå enda lengere tid før vi får begynt prøvingen igjen! Og det suger! Godtar å vente 1 PP men å må begynne å vente 2 PP det vil jeg ikke😫😫 samtidig er dette noe jeg må få gjort noe med før en graviditet. Er en del plager også med dette nå så kjenner veldig på å vente at det er helt sykt egentlig at jeg er på venteliste... ringer og ringer nå prøver å få meg inn før, da jeg er mye plaget med det jeg skal operere. Akkurat nå synes jeg livet er noe dritt.. var så sinnsykt mye midt i prøvinger forrige gang også som jeg måtte i narkose for å ordne først, som liksom skulle dukke opp midt i prøvingen også dukker det nå opp igjen akkurat midt i prøvingen, men ikke ellers? Synes jeg har hatt nok nå! Prøverør,kreft,og mye mer jeg ikke vil fortelle her har jeg vært igjennom, og nå skal dette ødelgge denne runden🤬 er sint, lei og frustrert! Jeg ønsker dere andre masse lykke til videre i prøvingen og håper dere blir gravide❤️ Jeg tar pause her til jeg begynner igjen og da håper jeg å se at flere her har klart det❤️ Endret 6. november 2020 av Love90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 6. november 2020 #279 Del Skrevet 6. november 2020 Åå kjære deg - dette var trist å høre Utrolig hvor mye enkelte må gå igjennom, dette fortjente du virkelig ikke. Verdens største klemmer til deg!! Masse lykke til med operasjonen igjen, og håper du kommer tilbake hit når du prøver igjen og forhåpentligvis har det bedre og kan se fremover. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hopptimisten Skrevet 6. november 2020 #280 Del Skrevet 6. november 2020 Å nei, det var utrolig trist å høre!😢 Sender deg mange gode klemmer!❤️ Håper virkelig det ordner seg for dere veldig snart nå❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå