Gå til innhold

IKM September

vret

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Førstegangsprøvene skrev:

Tar forlat ja, men pga medisin har jeg gjort det i over halvannet år nå. 😅 Så der får kroppen det den skal ha. Kuttet ned på kaffe til max 2 kopper med koffein om dagen, drikker veldig sjeldent og da max 2 glass. Trener jevnlig og spiser sunt og variert 😊. Gynekolog igjen til tirsdag så får vi se hva hun sier. Har en dårlig følelse 🥺

Samme her.. men jeg trodde jeg skulle bli gravid kjapt.. 

har du regelmessig syklus? Og er du blitt henvist til GU allerede? Mye spørsmål, men vurderer å dra til lege for å høre om noe burde sjekkes 😛 

Er kjempe redd noe skal være feil :(  

Anonymkode: a277f...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Førstegangsprøvene skrev:

Er det mange av dere som tester tidlig? Jeg har testet 12DPO, eller latt være å teste både for eggløsning og for graviditet. Tenker at om mensen kommer så vet jeg jo 😅. Blir bare gal av å teste hele måneden, først for eggløsning, og så for graviditet 😂 har ikke blitt noe mer gravid om jeg vet når eggløsning er, eller å teste før ikm 🤷‍♀️. Nå er vi inne i 7.pp da, så skjønner jo de som blir gravid innen 3, så er det kanskje mer stas enn styr. Men når det drøyer er det bare mer sorg. Ja, vi finner eggløsning, nok akskjer inne, likevel ingen graviditet 🥴 noen flere som det drøyer oss? 

Jepp, jeg føler testing er "det lille jeg kan gjøre". Er bare ventetid ellers... Når jeg venter på EL er nesten den testen dagens høydepunkt. For da -skjer- det noe, selv om den 99% av testene er negativ. Starter også tidlig med g-tester. Jeg syns at mensen kommer plutselig er MYE verre enn negativ test, så vil ha den lille spenningen jeg kan ha før det er over. Og om jeg er gravid så vil jeg vite det så tidlig som mulig. Har testet med svak strek på 9/10 dpo de gangene jeg har blitt gravid før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Amatariel skrev:

Jeg har aldri brukt den tidlige typen test. Helt vanlig strimler fra Babyplan foretrekker jeg tidlig. Fikk svak strek på den i sommer da jeg ble gravid op 10 dpo.

Fortsatt masse håp! :klemmer:

Takk, jeg håper virkelig det ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, CarinaB skrev:

Tenkte å oppdatere med ordentlig test🥰 2 dager etter ikm😁

1316FD13-0D0A-4054-A329-BAC122CC3F8B.jpeg

Ååååh gratulerer så masse! 😁😁🌼

Var dette første gang du fikk positiv test? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Erosrose skrev:

Ååååh gratulerer så masse! 😁😁🌼

Var dette første gang du fikk positiv test? 

Nei, fikk svak positiv på strimmeltest fra Normal 10/11 dpo😁 det gjorde det litt lettere å vente til etter ikm med å teste med digital😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skikkelig god følelse denne måneden, DPO 11 idag. Ikke ømme bryster (som jeg ellers har), de føles bare tyngre på en måte, veldig mye utflod, og har hatt murringer siden natt til lørdag. Jeg har ellers aldri menssmerter. Tenker å teste på onsdag (IKM 15.09) , og kan egentlig ikke skjønne noe annet om den ikke blir positiv 🤞 🤞 Men merker det er skummelt å skulle håpe for mye også, da blir skuffelsen ekstra stor om det ikke skulle være noen strek. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, CarinaB skrev:

Nei, fikk svak positiv på strimmeltest fra Normal 10/11 dpo😁 det gjorde det litt lettere å vente til etter ikm med å teste med digital😊

Ååja 😁😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, frk94 skrev:

Jeg har skikkelig god følelse denne måneden, DPO 11 idag. Ikke ømme bryster (som jeg ellers har), de føles bare tyngre på en måte, veldig mye utflod, og har hatt murringer siden natt til lørdag. Jeg har ellers aldri menssmerter. Tenker å teste på onsdag (IKM 15.09) , og kan egentlig ikke skjønne noe annet om den ikke blir positiv 🤞 🤞 Men merker det er skummelt å skulle håpe for mye også, da blir skuffelsen ekstra stor om det ikke skulle være noen strek. 

Håper du får positiv test! 😁😁😁

Jeg er så redd for å få negativ test imorgen 10 dpo... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her.. men jeg trodde jeg skulle bli gravid kjapt.. 

har du regelmessig syklus? Og er du blitt henvist til GU allerede? Mye spørsmål, men vurderer å dra til lege for å høre om noe burde sjekkes 😛 

Er kjempe redd noe skal være feil :(  

Anonymkode: a277f...bec

Hatt veldig stabil syklus, og funnet El når jeg har testet. Så er ikke noe slikt, men har leddgikt og det kan påvirke. Hatt kvalme og magevondter i flere syklser i sommer, derfor jeg ble henvist. Er ikke fertilitetsutredning dette, men forhåpentligvis ser hun om noe er helt galt, eller sende videre. Hadde sterke smerter, to av syklusene vurderte vi legevakta 🤷‍♀️. Hormonkluss? Også tarmen har vært vrang. Så er jo redd det kan henge sammen. De sier at det er normalt å bruke 1 år, men 60% blir jo gravide innen 4. 80% blir gravide innen 8 måneder, så føler jo at vi nærmere oss drastisk de som sliter 🥺 skulle gjerne visst hvorfor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Amatariel skrev:

Jepp, jeg føler testing er "det lille jeg kan gjøre". Er bare ventetid ellers... Når jeg venter på EL er nesten den testen dagens høydepunkt. For da -skjer- det noe, selv om den 99% av testene er negativ. Starter også tidlig med g-tester. Jeg syns at mensen kommer plutselig er MYE verre enn negativ test, så vil ha den lille spenningen jeg kan ha før det er over. Og om jeg er gravid så vil jeg vite det så tidlig som mulig. Har testet med svak strek på 9/10 dpo de gangene jeg har blitt gravid før.

Vi har det ulikt der. Føler det å teste tar alt håpet vekk 🙊. Negativ på negativ 🥴. Også blir jeg veldig opphengt i å teste også. Når jeg ikke tester klarer jeg å tenke at mensen kommer, og heller innstille meg på det 🙃. Men hver sin måte 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Erosrose skrev:

HERREGUUUD! Jeg er 99.9% sikker på jeg ser en strek!!!! Får det ikke med på bilde men omg🙈🙈🙈🙈👀😅

Oioi! Så spennende!!🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Erosrose skrev:

HERREGUUUD! Jeg er 99.9% sikker på jeg ser en strek!!!! Får det ikke med på bilde men omg🙈🙈🙈🙈👀😅

Åå så gøy💕🤞legg ut bildet 

Anonymkode: 74c4f...bec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åå så gøy💕🤞legg ut bildet 

Ååå 😍 Enig! Legg ut bilde 🤩

Endret av frk.bie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Erosrose skrev:

Ok, vet ikke om dere kan se noe. Føler meg litt små gal egentlig 😅

Men jeg må ikke myse for å se streken🌼🙈

20200913_184618.jpg

Jeg ser streken 💕🤞 dette er klart en tidlig baby strek. Fikk lyst å teste jeg å nå😅ikm på tirsdag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser streken 💕🤞 dette er klart en tidlig baby strek. Fikk lyst å teste jeg å nå😅ikm på tirsdag 

Gjør du😍🙈

Jeg blir gal av å vente så jeg har testet hver dag fra 7 dpo😂

Hvilken dpo er du på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Erosrose skrev:

Gjør du😍🙈

Jeg blir gal av å vente så jeg har testet hver dag fra 7 dpo😂

Hvilken dpo er du på? 

Jeg er dpo 12, måtte ta en test nå,men er blendahvit enn så lenge.  Ingen symptomer heller,så tror ikke det er noe. Testet ikke positivt før på ikm ved forrige graviditet heller,så har litt håp fortsatt😅men ser en svak,svak strek hos deg🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Erosrose skrev:

Ok, vet ikke om dere kan se noe. Føler meg litt små gal egentlig 😅

Men jeg må ikke myse for å se streken🌼🙈

20200913_184618.jpg

Jeg ser strek 🤩 synes den ser litt rosa ut også jeg 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er dpo 12, måtte ta en test nå,men er blendahvit enn så lenge.  Ingen symptomer heller,så tror ikke det er noe. Testet ikke positivt før på ikm ved forrige graviditet heller,så har litt håp fortsatt😅men ser en svak,svak strek hos deg🤞

Håper er heldighvis ikke ute enda, jeg krysser fringre å tær for deg🌼😊❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...