Gå til innhold

IKM September

vret

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, CarinaB skrev:

Nå skal det ihvertfall gå greit å vente til ikm med å teste igjen! Håper på sterkere strek🤩 

Om du tar en digital test så vil jeg sterkt anta at du får se ordet gravid der nå altså 😄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Amatariel skrev:

Om du tar en digital test så vil jeg sterkt anta at du får se ordet gravid der nå altså 😄 

Har en strimmel test, en stav og en med ukeindikator igjen! Skal ihvertfall vente to dager med å teste😂 hvis streken blir sterkere på strimmelen i morgen kveld/på morgenen i overimorgen, så blir det nok digital test🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CarinaB skrev:

Ok, klarte ikke holde meg så lenge jeg trodde med testing.  Har hatt en rar følelse helt siden uka etter eggløsning og de rare stikkene/murringene. Pluss at jeg plutselig fikk ånden over meg og kasta den jævla snusen i søpla. Har ikke hatt abstinenser i det heletatt, noe jeg absolutt har til vanlig. Har egentlig slutta, men etter sommeren har jeg kjøpt meg noen bokser her og der.  Det var det en grunn til. Fikk svak, men godt synlig strek på normal sin strimmel. 10 eller 11 dpo. Kom på at EL kom natt til 28.08. Det er fortsatt veldig tidlig, så prøver å roe ned gleden, men var helt supert å se streken😍

3B8A9495-0A81-48F2-9398-9EA1FD317139.jpeg

Så bra at noen endelig bli gravide denne mnd 😃👏🏻 Gratulerer så mye😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med EL. Tror jeg hadde EL i dag slik som jeg forventet. Vi har lagt inn aksjer både i går, i dag også er planen å gjøre det i morgen og :) Veldig spent på om det klaffer siden dette er første PP. Nå begynner hvertfall de lange DPO dagene 😅  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CarinaB skrev:

Ok, klarte ikke holde meg så lenge jeg trodde med testing.  Har hatt en rar følelse helt siden uka etter eggløsning og de rare stikkene/murringene. Pluss at jeg plutselig fikk ånden over meg og kasta den jævla snusen i søpla. Har ikke hatt abstinenser i det heletatt, noe jeg absolutt har til vanlig. Har egentlig slutta, men etter sommeren har jeg kjøpt meg noen bokser her og der.  Det var det en grunn til. Fikk svak, men godt synlig strek på normal sin strimmel. 10 eller 11 dpo. Kom på at EL kom natt til 28.08. Det er fortsatt veldig tidlig, så prøver å roe ned gleden, men var helt supert å se streken😍

Gratulerer så mye!! Gøy at noen endelig ble gravide i September gruppen 😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, CarinaB skrev:

Så gøy! Håper den holder seg 🤞 

Bruker du en type tidlig test? Jeg har testet i dag med vanlig babyplan graviditetstest ca 12 dager etter eggløsning. Den var meget negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, gratulerer, @CarinaB!! Så gøy!

Eg trur eg ENDELEG hadde EL i går, på CD 18. Vi har lagt inn aksjer dei siste fem dagane, så då bør vi jo vere dekka :) Veit at ein eigentleg skal gjere det dagen etter EL også, men trur ærleg talt ikkje at nokon av oss har ork :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:humpe: Jobber med saken:

Adinterim 27 - B2😅 - PP1 - EL ca 28. 08 - IKM 11.09
CarinaB - 27 år - B1 - PP2 - EL 28.08 - IKM 11.09
Dansken - 34 år - B1 - PP19 - EL 27.08 - IKM 11.09
LillyMy - 32 år - B1 - PP7 - EL 31.08 - IKM 12.09
Muffen - 25 år - B1 - PP1 -EL 30.08 - IKM 13.09
Godis - 24 år - B1 - PP?? - EL 30.8 - IKM 13.9
Frk.bie - 31 år - B1 - PP 4 - EL 1.9 - ca IKM 14/9
Tillia - 36 år - B2 - PP4 - El ca 02.09 - IKM - ca 15.09

Frk94 - 26år - B - PP6 - EL 01.09 - IKM 15.09
Dame1985-34 år-B2-PP3-EL 01.09. -IKM 15.09
Wera1 - 23 år - B1 - PP1 - EL ca 01.09 - IKM ca 16.09
Adinterim 27 - B2 - PP1 - EL ca 02.09 - IKM 16.09(?) 
Jennni – 31 år – B1 – PP6 – EL 5.9 – IKM 17.9
karamelli - 31 år - B1 - PP8 - EL 8.9 - IKM 17.9

Molly1 - 24 år - B1 - PP2 - EL 2.9 - IKM 17.9
Erosrose - 26år - B2 - pp8 - EL 4.09 ikm 17.09
Heidi1234 - 24 år - B1 - PP2 - EL ca 05.09 - IKM 19.09
Hjema - 31år - B1 - PP15 - EL 04.09 - IKM 19.09
Danskebåten - 29 år - B1 - PP7 - EL 08.08 - IKM 21.09
Mummikoppp - 26 år - B1 - PP1 - EL ca 07.09 - IKM 22.09
Lallana - 38 år - B2 - PP4 - EL 9.9 - IKM 22.9
Noldi - 23 år - B1 - PP2 - EL ca. 08.09 - IKM 22.09
Førstegangsprøvene 32 år - B1 - PP7- EL 9.9, IKM 23.9

Amatariel - 35 år - B4 - PP3 (1. etter MA) - EL 10.09 - IKM 24.09
Emmy_365 - 33 år - B2 - PP4 - EL 12.09 - IKM 24.09
Niny - 23/24 år - B1 - PP3 - EL 10.09 - IKM 24.09
Vret - 33 år - B2 - PP5  - EL ca 09.09 - IKM 25.09
Selma1984 - B2 - PP3 - EL ca 09.09 - IKM 25.09
Love90 - 29 år - B2 - PP3 - EL 15.09 - IKM 29.09
Smiley90 - 30 år - B1 - PP1 - EL? - IKM 29.09
Sjela - 32 år - B2 - PP5 - EL 19.09 - IKM 30.09

:frustrert: Mensen:

Selma1984 - 35 år - B2 - PP2 - EL ca 11.08 -IKM 01.09
Vret - 33 år - B2 - PP4  - EL ca 16.08 - IKM 01.09, men TR 28.8 😔 Rekker en pp til i sept 🙏
Love90 - 29 år - B2 - PP2 - EL 17.08 - IKM 01.09 🙁 rekker en til i sept🤞🏻

Sjela - 32 år - B2 - PP4 - EL 21.08 - IKM 03.09 
bruker_navn -32 år - B1 - PP3 - El ca 23.08 - IKM - 06.09
Dame1989 - 31 år - B1 - PP3 (etter BO) - EL 25.08 - IKM 07.09

alvfr - 28 år - B1 - PP5 - EL 26.08 - IKM 08.09

:gravid:Gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd å bli gravid i over 3 år. Og jeg har funnet ut at det er ingenting hos meg som skiller utfloden i det å være gravid. Jeg har ikke blitt gravid.  Men har ofte annen utflod enn hva jeg vanligvis har. En pp kan utfloden være hvit og mye lotion aktig. En annen på kan det være minimalt med utflod. En pp kam utfloden være gul i fargen. Det er liksom forskjellig utflod ofte. Så ikke tenk så mye på hvordan utfloden er. Deg gjorde jeg og ble veldig deprimert når mensen kom, da jeg hadde i forkant bygd opp ett håp om at jeg måtte være gravid.

Lykke til

Anonymkode: 056f5...620

Takk for svar :) utfloden min endrer seg hele tia tror jeg nå.... Tørr også våt, kremert. Jeg gir opp haha😅😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har menskramper i dag.. 7 dpo 😣 får vell mensen om 1 uke da... blir så frustrert! Nå vet jeg at vi traff EL, og enda skjer det ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Mummikoppp skrev:

Da er jeg ferdig med EL. Tror jeg hadde EL i dag slik som jeg forventet. Vi har lagt inn aksjer både i går, i dag også er planen å gjøre det i morgen og :) Veldig spent på om det klaffer siden dette er første PP. Nå begynner hvertfall de lange DPO dagene 😅  

Da er vi kanskje likt i løypa :) Jeg tror endelig EL skjer her! Fikk en test i går ettermiddag jeg nesten har lyst til å kvalifisere som positiv... men spent på om den faktisk kan bli sterkere i dag. Den ble littelitt svakere i går kveld + i dag tidlig, men er som kjent ettermiddagene LH er høyest. Jeg er såååå klar for eggløsning og dpo-land nå at jeg har ikke ord!

Kjedelig at mensen kom Alvfj! :klem:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Erosrose skrev:

Endelig kjenner jeg ømme nipler😅🙈 (4dpo)

Det var mitt første tegn i forrige graviditet! 

Det var også det tegne jeg fikk sist jeg ble gravid, etter å ha prøvd i over to år, ingen mnd hadde jeg vondt i brystvortene, men den mnd jeg ble gravid fikk jeg det 3dpo, eneste jeg la merke til forskjellen til alle andre mnd vi prøvde. Flere sier at det ikke går an å få symptomer så tidlig. Var vel ikke pga HCG så tidlig, men sikker var jeg at det var pga en graviditet i gjere! Så det lover jo godt om du ikke pleier å ha det ellers 😊👍🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, Amatariel said:

Da er vi kanskje likt i løypa :) Jeg tror endelig EL skjer her! Fikk en test i går ettermiddag jeg nesten har lyst til å kvalifisere som positiv... men spent på om den faktisk kan bli sterkere i dag. Den ble littelitt svakere i går kveld + i dag tidlig, men er som kjent ettermiddagene LH er høyest. Jeg er såååå klar for eggløsning og dpo-land nå at jeg har ikke ord!

Hurraaa!! Endelig! Så spennende 😍

Jeg venter på EL selv.. bør komme ila et par dager. Men har også blitt forkjølet og ikke i form. Frister ikke helt med sengekos da...

(Bør vel kaskje ta en sånn corona-test også? for å avkrefte. Men det er en annen historie..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dansken skrev:

Så gøy! Håper den holder seg 🤞 

Bruker du en type tidlig test? Jeg har testet i dag med vanlig babyplan graviditetstest ca 12 dager etter eggløsning. Den var meget negativ...

Nei, det er bare vanlig strimmel test fra Normal. Men 12 dager etter eggløsning er jo tidlig enda! Håper på positiv til deg og😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 7.9.2020 den 21.06, CarinaB skrev:

😱😍😍😍🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Erosrose skrev:

Endelig kjenner jeg ømme nipler😅🙈 (4dpo)

Det var mitt første tegn i forrige graviditet! 

Krysser fingrene for deg!!

Forrige PP (PP1) hadde jeg superømme nipler helt fra eggløsning til mensen, fikk et snev av håp, men ble skuffet😅 Alle er forskjellige!😂

Håper det sitter hos deg nå😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn. Første pp etter MA for en mnd siden. Aner ikke når eggløsning er eller var, så tar dagene litt som de kommer. Graviditetstesten viser endelig negativt etter forrige graviditet, så virker som om alt er klart til ny prøving!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, primadonna skrev:

Melder meg inn. Første pp etter MA for en mnd siden. Aner ikke når eggløsning er eller var, så tar dagene litt som de kommer. Graviditetstesten viser endelig negativt etter forrige graviditet, så virker som om alt er klart til ny prøving!

Hei og velkommen! Jeg hadde også MA for en måned siden. Kjedelig at man må oppleve dette :( Jeg har ventet og ventet på EL siden dette. Og i dag skjer det endelig! Endelig muligheten til å prøve igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...