Gå til innhold

Jeg er en muskel-jente, er jeg turnoff?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, Beeblebrox skrev:

Det at du trener 4 dager i uka betyr ikke at du trenger å se grØv ut. En mann som trener like mye som deg, kan se helt normal ut, og han kan se ut som bole-Ole eller Fitness-Jonaz, alt ut i fra hva slags anlegg man har, og hvor tungt man trener...   

Hvorfor trener du så mye i utgangspunktet forresten? Er det for å "se bra ut", eller er det fordi du liker å trene, lizm? 

Post ett bilde av noe som ligner, så skal jeg gi min personlige mening på om du har "muskelkropp" eller ei, om det er så viktig for deg hva andre måtte mene :opplyser:

95962777-sexy-woman-on-white-background-perfect-womans-body-.thumb.jpg.a5ff6a89650b6c874cf1e996b5fbf447.jpg

Ca. Sånn som denne. Jeg er ganske muskuløs. Kanskje litt større lår. 

TS

Anonymkode: d7b40...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ca. Sånn som denne. Jeg er ganske muskuløs. Kanskje litt større lår. 

Definitivt ikke "muskel-jente" i så fall... (iaf. basert på hva jeg legger i uttrykket) Normalt sporty. Kunne like så godt være en "petit løpe-dame" fra bilde å dømme, imo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

95962777-sexy-woman-on-white-background-perfect-womans-body-.thumb.jpg.a5ff6a89650b6c874cf1e996b5fbf447.jpg

Ca. Sånn som denne. Jeg er ganske muskuløs. Kanskje litt større lår. 

TS

Anonymkode: d7b40...4c3

Det der er bare slank..

Anonymkode: 32d11...b47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

95962777-sexy-woman-on-white-background-perfect-womans-body-.thumb.jpg.a5ff6a89650b6c874cf1e996b5fbf447.jpg

Ca. Sånn som denne. Jeg er ganske muskuløs. Kanskje litt større lår. 

TS

Anonymkode: d7b40...4c3

Hun har jo ikke synlige muskler.. 

Anonymkode: efe0b...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vurderer å begynne å løpe istedenfor styrketrening, fordi du er redd for at du har «muskelkropp»? Om målet ditt egentlig er å få en «slank og petite løpekropp», så burde du jo løpe. Om det er slik at du er mest opptatt av hva andre mener om kroppen din, burde du først og fremst begynne med å trene opp selvtilliten din. 
 

Jeg for min del trener styrketrening fordi det er gøy. Hva andre måtte mene om kroppen min bryr jeg meg særdeles lite om, og det påvirker ikke på noen som helst treningen min. Alle mennesker med et snev av selvtillit skjønner jo at mennesker uansett har ulike preferanser på utseende.

Anonymkode: 548af...443

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

95962777-sexy-woman-on-white-background-perfect-womans-body-.thumb.jpg.a5ff6a89650b6c874cf1e996b5fbf447.jpg

Ca. Sånn som denne. Jeg er ganske muskuløs. Kanskje litt større lår. 

TS

Anonymkode: d7b40...4c3

Ikke mye tegn til muskler eller noe kraftig her da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

95962777-sexy-woman-on-white-background-perfect-womans-body-.thumb.jpg.a5ff6a89650b6c874cf1e996b5fbf447.jpg

Ca. Sånn som denne. Jeg er ganske muskuløs. Kanskje litt større lår. 

TS

Anonymkode: d7b40...4c3

Tror ikke du skal bekymre deg. Hvis du ser sånn ut så ser du veldig bra ut! Som bildet som ble lagt ut tidligere i tråden så tenker mange automatisk "ekstrem bodybuilder" når det kommer til jenter som trener styrke.

Personlig liker jeg muskler på jenter/kvinner, gjerne enda mere enn på bildet du la ut. Smak og behag! :)

Anonymkode: 9aa3d...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...