Gå til innhold

Jeg er en muskel-jente, er jeg turnoff?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 160 cm og ca. 57 kg. Trener tung styrke (knebøy, markløft, benkpress++) 3-4 ganger i uken. Har ikke tenkt på det tidligere, men en tråd her inne fikk meg til å lure på om jeg har en muskelkropp. 

Jeg har muskuløse lår og fast rumpe, tror jeg ser ganske sterk ut, men ikke direkte slank?

Bør jeg kutte ut styrken og heller fokusere på løping, slik at jeg kan få en slank og petit løpe-kropp?

Anonymkode: d7b40...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fokuser på det du liker selv! Noen liker ditt og andre liker datt. 
Vær deg selv! Tren for din egen del, ikke for andres sin del.

Anonymkode: 4580b...239

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei absolutt ikke. Hvis styrketrening er noe som gir deg glede, så ikke slutt med det!
Det vil nok garantert være noen som ikke synes at din type kropp er fin, men slik vil det alltid være uansett hvordan du ser ut.

Så bare fortsett med det du liker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sånn selv, og er stolt av det! Jeg har jobbet for kroppen min, og det er noe ingen kan ta fra meg uansett hva de mener om utseendet på den. Gjør det du liker å gjøre, kroppens utseende er bare et biprodukt av at du er sunn og sterk. Vær fornøyd med det! :)

Anonymkode: 6d185...fac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at det viktigste er at du driver med noe du liker. De fleste syns nok ikke det er så veldig kult med en partner som er veldig fokusert på kroppen sin og utseendefokusert generelt (men sånne menn finnes jo også om det er det du ser etter), men trene moderat for helsas del osv vil vel ingen se på som negativt. Personlig liker jeg best litt mer spinkle jenter, og kameratene mine deler nok den preferansen. Men altså, litt muskler går fint. Men er man typen som poserer i treningstights for å framheve rumpa, mister jeg interessen hvertfall..

Anonymkode: 3abc1...fde

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det viktigste er at du driver med noe du liker. De fleste syns nok ikke det er så veldig kult med en partner som er veldig fokusert på kroppen sin og utseendefokusert generelt (men sånne menn finnes jo også om det er det du ser etter), men trene moderat for helsas del osv vil vel ingen se på som negativt. Personlig liker jeg best litt mer spinkle jenter, og kameratene mine deler nok den preferansen. Men altså, litt muskler går fint. Men er man typen som poserer i treningstights for å framheve rumpa, mister jeg interessen hvertfall..

Anonymkode: 3abc1...fde

Spinkel som i undervektig? Det kommer jeg til å slite med...

Anonymkode: d7b40...4c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Med den lårstyrken din kan du voldta en mann. 

Anonymkode: c3f4e...0b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er veldig trente jenter turnoff, for ufattelig andre gutter så er det ekstrem turn on. Det er individuelt, som med alt annet.

Anonymkode: 04a0a...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For meg så er veldig trente jenter turnoff, for ufattelig mange* gutter så er det ekstrem turn on. Det er individuelt, som med alt annet.

Anonymkode: 04a0a...b5b

 

Anonymkode: 04a0a...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

What?

Smaken er som baken og hva som er vakkert kommer an på øyet som ser.

Du høre sunn og flott ut. Finn deg en type som elsker deg for deg. Noe annet vil bare gjøre deg ulykkelig.

Endret av WhisperingWind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 160 cm og ca. 57 kg. Trener tung styrke (knebøy, markløft, benkpress++) 3-4 ganger i uken. Har ikke tenkt på det tidligere, men en tråd her inne fikk meg til å lure på om jeg har en muskelkropp. 

Jeg har muskuløse lår og fast rumpe, tror jeg ser ganske sterk ut, men ikke direkte slank?

Bør jeg kutte ut styrken og heller fokusere på løping, slik at jeg kan få en slank og petit løpe-kropp?

Anonymkode: d7b40...4c3

Ja, det ser mannlig ut.

Anonymkode: b9b85...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spinkel som i undervektig? Det kommer jeg til å slite med...

Anonymkode: d7b40...4c3

Nei ikke undervektig bmi, god helse er jo viktig. Men slanke lemmer, litt petit er jo ofte idealet på damer. Det endrer seg ikke selv om det er trendy å bygge muskler på insta nå liksom.

Anonymkode: 3abc1...fde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WhisperingWind
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det ser mannlig ut.

Anonymkode: b9b85...75f

Det vet du ingenting om. Da må du i såfall se bilde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, WhisperingWind skrev:

Det vet du ingenting om. Da må du i såfall se bilde...

Jeg syntes ikke sånt som dette er noe lekkert.

 images?q=tbn:ANd9GcSu_evhQIUxLOZDM4gKw7k 

Anonymkode: b9b85...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 160 cm og ca. 57 kg. Trener tung styrke (knebøy, markløft, benkpress++) 3-4 ganger i uken. Har ikke tenkt på det tidligere, men en tråd her inne fikk meg til å lure på om jeg har en muskelkropp. 

Jeg har muskuløse lår og fast rumpe, tror jeg ser ganske sterk ut, men ikke direkte slank?

Bør jeg kutte ut styrken og heller fokusere på løping, slik at jeg kan få en slank og petit løpe-kropp?

Anonymkode: d7b40...4c3

Helt umulig å si uten å ha et bilde å relatere det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest WhisperingWind
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes ikke sånt som dette er noe lekkert.

 images?q=tbn:ANd9GcSu_evhQIUxLOZDM4gKw7k 

Anonymkode: b9b85...75f

Tviler på det representerer ts... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muskeljente selv. Syns det først og fremst er motiverende å utfordre kroppen, og nå de målene man setter seg. Man får mange helsegevinster ved å trene! Gjør det du syns er gøy, og drit i hva andre sier. 

Anonymkode: 7d02a...ecb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulempen, sånn estetisk, med bare fokus på styrkeløft/baseøvelser er jo at en opparbeider mye kjernemuskulaturen. Dette er hovedforskjellen mellom disse og "sculptors"/bodybuildere som trener mye en/to muskelgruppe(r) igangen. Joda, bodybuildere trener jo baseøvelser også, men ofte bare som en av mange øvelser.

Personlig synes jeg mye kjernemuskulatur hvor magen strutter med magemuskler, i tillegg til mye kjøtt på sidene gjør at mange blir litt firkantede.

Anonymkode: d0a3a...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en jente på 160 cm og ca. 57 kg. Trener tung styrke (knebøy, markløft, benkpress++) 3-4 ganger i uken. Har ikke tenkt på det tidligere, men en tråd her inne fikk meg til å lure på om jeg har en muskelkropp. 

Jeg har muskuløse lår og fast rumpe, tror jeg ser ganske sterk ut, men ikke direkte slank?

Bør jeg kutte ut styrken og heller fokusere på løping, slik at jeg kan få en slank og petit løpe-kropp?

Anonymkode: d7b40...4c3

Det at du trener 4 dager i uka betyr ikke at du trenger å se grØv ut. En mann som trener like mye som deg, kan se helt normal ut, og han kan se ut som bole-Ole eller Fitness-Jonaz, alt ut i fra hva slags anlegg man har, og hvor tungt man trener...   

Hvorfor trener du så mye i utgangspunktet forresten? Er det for å "se bra ut", eller er det fordi du liker å trene, lizm? 

Post ett bilde av noe som ligner, så skal jeg gi min personlige mening på om du har "muskelkropp" eller ei, om det er så viktig for deg hva andre måtte mene :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...