AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #61 Skrevet 3. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel gjerne sånn at når du definerer noen som en type, så har de allerede tippet over en grense av overdrivelse? Anonymkode: e1392...67c Ja, det kan være noe der. ts Anonymkode: 5956c...200
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #62 Skrevet 3. august 2020 Føler meg slem som sier dette, men faller ikke for ikke-hvite menn, heller ikke lubne/fete menn... Anonymkode: c079f...d30 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #63 Skrevet 3. august 2020 Hva er egentlig narsister? Jeg forbindet det med noe politisk men er tydeligvis noe personlighetstrekk der Anonymkode: 2a24e...10a
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #64 Skrevet 3. august 2020 Narkomane menn eller menn som bruker noen form for illegale rusmidler Anonymkode: a8c86...de9
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #65 Skrevet 3. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg du siterer, men jeg kunne skrevet det samme. Jeg har høyere utdannelse, og er nok litt typisk «karrierekvinne». Jeg faller for likesinnede menn, ikke pga status og penger (eller manglende utdannelse hos meg selv), men fordi de forstår hvorfor jobben har en så viktig rolle i mitt liv og føler det likt. Anonymkode: 187fa...1fb Du skriver at du faller for likesinnede, men er det ikke en ganske merkelig uttalelse? At begge har høyere utdanning er ingen garanti for at dere er likesinnede. Jeg er selv utdannet sivilingeniør og jeg kan love deg at utdanning har ganske lite å si hvem du faller for, det er personligheten som er det viktige. Har møtt noen av de minst kreative og kjedelige menneskene via studier og jobb, og noen av de mest interessante og reflekterte jeg har møtt har hatt fagutdanning. For øvrig, ville hatt mye mer felles med noen med fagutdanning enn noen med master i afrikanske studier eller sosiologi, og har du en master i engelsk vil noen se ned på deg på grunn av at du har tatt en "lett" utdanning, og fakta er at vi har behov for elektrikere og rørleggere, i motsetning til de mange som har gått universitetsfag som er lite samfunnsnyttige. Anonymkode: 7ef99...433
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #66 Skrevet 3. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke meg du siterer, men jeg kunne skrevet det samme. Jeg har høyere utdannelse, og er nok litt typisk «karrierekvinne». Jeg faller for likesinnede menn, ikke pga status og penger (eller manglende utdannelse hos meg selv), men fordi de forstår hvorfor jobben har en så viktig rolle i mitt liv og føler det likt. Anonymkode: 187fa...1fb Du hevder også at folk med fagutdanning ikke forstår at jobb kan ha en viktig rolle i livet. Du viser selv ganske dårlig refleksjonsevne her og burde være litt forsiktig med å dømme andre... Det er ikke så enkelt dette her med selvinnsikt i blant. Anonymkode: 7ef99...433 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå