Gå til innhold

Hvilken type gutter faller du ikke for?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er kanskje lesbisk?

Anonymkode: ea4b4...d94

Haha det kan jo høres sånn ut ja! Men neida, bare gi meg en helt alminnelig familiemann så er jeg storfornøyd :)

Anonymkode: d772c...f02

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Jaktfolk. (Ikke de som jakter en elg i ny og ne for mat, men sånn, flyr rundt med hagla og dreper for fote, poserer med daue dyr, bruker masse penger på våpen osv. Syns det er en slags perversitet for død og drap)

- Steroidegorillaer eller bare gutter som bruker alt for mye tid på trening i forfengelighetens navn. 

- Partygutter som må drikke seg drita hver helg, skal jekke en øl hver gang de gjør noe, bare snakker om alkohol/festing, alltid skal skli helt ut og bli sørpe. De som syns alt er "mye gøyere med alkohol" osv.

- Skrytete av utdanningen sin. Jeg orker virkelig ikke sånn jævla "når jeg skrev master"-anekdoter og dømming av folk som ikke har skrevet master. Javel så skrev du en kjempelang stil om noe absolutt ingen andre interesserer seg for, gratulerer. Jeg bryr meg ikke.

- Menn som tror de er Christan Grey eller noe sånt, som tror de er dom/bdsm-daddy bare fordi de har voldsfantasier om kvinner. 

- Orker heller ikke jamring om politiske podcasts og USA/Trump-teorier og alle de der gærne debattfolka i USA som noen menn tydeligvis sitter og lytter iherdig på og vil dele med alle andre for å ha en IRL reddit-diskusjon med. 

Anonymkode: 9eeec...264

Du er morsom😂

Anonymkode: 2be46...29c

• Liker 2
Skrevet

Faller ikke for kverulanter, de som pynter på sin lave selvfølelse ved å ha et høystatusyrke, menn med lav selvinnsikt i kombinasjon med høyt selvbilde, menn som ikke takler ubehagelige følelser og trekker seg unna/blir utilgjengelig, uflidde menn (dårlig tannstatus, ikke klippa seg på årevis, ikke barberer seg (ev kun sporadisk)), menn som helst skulle gifta seg med fotballaget de heier på, menn med dårlig økononisk sans, menn med innsnevra verdenssyn og menn som stemmer Frp. Og menn som ikke stemmer, forsåvidt. 

Ja, tror det var alt for i dag. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du svarte på spm eller?

Anonymkode: 4eb79...82a

Ooooooops. Trodde det stod hvilke menn faller du for 😳😬 

Jeg får svare på spørsmålet her da. 

Faller ikke for de typiske bygdegutta som aldri tok en utdannelse, men i stedet har jobbet som lastebilsjåfører og anleggsarbeidere siden videregående. Elektrikere synes jeg er litt samme sorten. 

Anonymkode: e8ea2...319

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk som kan gå i kategorien "enkel" når det gjelder kunnskap og driv i livet, menn som tydelig ønsker barn, bygdemenn - typisk de vi kalte for mekkiser på vgs, sosse- og blingstilen, de som fester hver helg, mentalt svakere som i at de sliter over gjennomsnittet med angst/depresjon/selvbilde/annet, sportsfanatikere som lar en kamp eller konkurranse gå ut over noe annet i mer enn 5 min, de med kort lunte og stort temperement, og kanskje minst av alt ganske passive og innadvendte menn. 

Anonymkode: 24b22...9a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De fleste hobbyer går fint  om han har et sunt forhold til det. Men gaming som livsstil er ikke attraktivt og jeg hadde blitt svært deprimert av å være med en sånn mann igjen. Fysisk aktivitet og søk etter adrenalin som livsstil er heller ikke gøy, virker som mannen løper fra noe som skremmer han så han må være i konstant aktivitet. Men som sagt, så lenge han er balansert, et komplett menneske (eller på konstruktiv vei mot å bli det) og kan være følsom, ydmyk, fokusere på meg og oss, så kan han både game og sykle i kondomdrakt. 

Men sånne typiske menn på mindre tettsteder som kun gikk videregående, drikker på hjemmefest hver helg, kun har uflatterende bilder av seg i fylla med en eller annen kostymehatt, hører på country og vet for lite om det meste, har jeg aldri blitt tiltrukket av. De er ofte single eller i kortvarige forhold. Som er synd, da de som regel har god økonomi, bolig og trygg jobb, de hadde vært gode forsørgere for en familie, om de ikke var så sykt uinteressante som partner for en gjennomsnittlig intelligent kvinne. De har aldri noe å prate om, men har plutselig sterke meninger om ting de ikke har peiling på hvordan fungerer, ofte type innvandringspolitikk, skattevesenet, NRK-lisensen etc. 

Aldri falt for en rik mann😂 har møtt mange, og det er bare noe med dem, de kan være kjempehyggelige, sjarmerende, sexy, smarte, men det er et eller annet de ikke har fått med seg som jeg merker at menn som har vokst opp likt meg har. Det er noe abstrakt ved det, som om de rike sykler med støttehjul og er så glade og tror de er så jævla gode på å sykle, mens arbeiderklassemannen sykler uten henda på rattet, tilbakelent, med rusten kjetting, men han har kontroll på dritten så han suser videre. Dårlig metafor. Kan bare ikke forklare. 

Og typisk tynne kunstnermenn. Jeg tok kunstutdannelse og har møtt mange av disse, tilogmed hatt vennskapelig sex med et par. Og de har alltid spesielle briller og blondt/mørkblondt eller lysebrunt hår med litt rødskjær i😂 sett utenfra er de ikke noe spesielle utseendemessig, og siden de alltid er tynne og fattige så er de i teorien ikke veldig ettertraktet, men siden de har den kunstnersiden, gjerne lager sanger, fotograferer, skriver, maler etc, så er det noen kvinner som faller veldig for sånt. Alle de jeg tenker på i denne kategorien var veldig populære, fikk kjærlighetsbrev (ja, av voksne damer i moderne tid) og måtte avvise flere som var så betatte. Siden jeg driver med kunst selv så blir jeg ikke blendet av andre sine evner, og så har jeg ganske høy standard for å bli imponert. Så jeg ser bare en usunn fyr som har det vondt fordi han ikke har råd til mat fordi han vil drive med kunst, og så kommer han til å traske rundt sånn og snylte på andre til han innser han ikke er så jævla god i kunsten sin, så han får ut fingeren og tar pedagogisk utdannelse i 40årene. 

Anonymkode: e0e79...cc9

• Liker 7
Skrevet

Litt barske menn... bamser... som har humor som slår tilbake på min ellers kjører jeg over dem.. selvsikre.. ose av trygghet og at de er til å stole på. Ord og handling går hånd i hånd. Er spontane og lekne...åpen for nye ting... de er ofte sjefer eller ledere. Tar lett en avgjørelse. Ukompliserte å være rundt... vant til ta vare på seg selv. Jakt og fiske og friluftsliv fremfor gaming... at de har en spennende hobby er pluss .. har sjarm og Glimt i øye og er lurt smil. Ikke røykere..pene øyne 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke? Den lista er for lang for et innlegg tror jeg... Haha. Får ta de viktigste:

- Menn som er opptatt av bil. 

- Menn som motiveres mest av penger.

- Jaktfolk. Ikke snakk om dreping av dyr som noe fint foran meg og tro at jeg vil ha noe med deg å gjøre, takk.

- Twittermenn.

Anonymkode: 64346...22e

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Bente1234 skrev:

Litt barske menn... bamser... som har humor som slår tilbake på min ellers kjører jeg over dem.. selvsikre.. ose av trygghet og at de er til å stole på. Ord og handling går hånd i hånd. Er spontane og lekne...åpen for nye ting... de er ofte sjefer eller ledere. Tar lett en avgjørelse. Ukompliserte å være rundt... vant til ta vare på seg selv. Jakt og fiske og friluftsliv fremfor gaming... at de har en spennende hobby er pluss .. har sjarm og Glimt i øye og er lurt smil. Ikke røykere..pene øyne 

Dette er de du IKKE faller for?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel gjerne sånn at når du definerer noen som en type,  så har de allerede tippet over en grense av overdrivelse?  

Anonymkode: e1392...67c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

- Jegere

- Gamere (typ 3+ timer hver dag)

- Fullstendig venneløs (typ ikke 1-2 venner en gang)

- Ekstremt overvektig (over 200 kilo)

Er nok de eneste som jeg ikke hadde gitt en sjans eller villet møte til en eneste date. Ellers kan han godt være lubben, tynn, høy eller lav (helt greit om han er lavere enn meg) og samme hvilken etnisitet også. Kan nevne at jeg har datet en uten noen venner tidligere og det ble utmattende fordi jeg ble hele livet hans. Vi skulle gjøre alt sammen hvert minutt av hver dag. Var jeg ute med venner måtte han enten være med som en stumtjener eller han satt hjemme og sendte meldinger om hvor mye han savnet meg. Det varte ikke mer enn 1 mnd og aldri igjen.

Anonymkode: 37232...5f0

Skrevet
3 timer siden, Jolene skrev:

3 timer siden, Jolene skrev:

Faan hardt å bli 50+... ordet ikke eksisterer ikke lengre😂😂😂d så jeg ikke. Men alt d som jeg ikke skrev liker jeg ikke😂

Skrevet
7 minutter siden, Bente1234 skrev:

Faan hardt å bli 50+... ordet ikke eksisterer ikke lengre😂😂😂d så jeg ikke. Men alt d som jeg ikke skrev liker jeg ikke😂

Haha!😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Han som henger på løkka. Ingen gentleman-fakter å hente der, samt platt personlighet. 

Anonymkode: 59d1e...52c

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Jolene skrev:

For meg faller jeg ikke for mannfolk som:

• Gamer
  • Går i hvitt, beige og generelt lyse farger på klærne
  • Menn som bare går i jeans
  • Smale, spinkle uten muskler

Lol. Følte meg truffet her. Bortsett fra gaming så skårer jeg på alle andre :P

Hvorfor liker du ikke menn med lyse farger på klærne og det med jeans? Hva annet skal han gå med? joggebukse?

Prøver å fylle handlekurva før studiestart og har mange lysefarger og et par jeans på den, så tar gjerne i mot tips :P

Anonymkode: 2a24e...10a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gamere, late menn (gamere er som regel late og sitter på baken foran en skjerm), tiltaksløse, og roper stilen din "lat" er det også flaut, joggebukser og hettegensere, osv. Gangsterstilen er også klein, men det er også pappagutt-stilen som virker påtatt og falskt og litt wannabe-aktig.

Anonymkode: 7ef99...433

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Lol. Følte meg truffet her. Bortsett fra gaming så skårer jeg på alle andre :P

Hvorfor liker du ikke menn med lyse farger på klærne og det med jeans? Hva annet skal han gå med? joggebukse?

Prøver å fylle handlekurva før studiestart og har mange lysefarger og et par jeans på den, så tar gjerne i mot tips :P

Anonymkode: 2a24e...10a

Ikke jeg som skrev, men kan være litt enig (bortsett fra at jeg syntes en hvit skhorte/tskjorte kan være fint innimellom). Svarte/mørkegrønne/mørkeblå klær er også fine. Ingen knalle farger og hvertfall ikke med tegneseriefigurer på. Jeg liker jeans  også da.. Og så bør du få i deg proteiner (shake eller bar om du ikke får i nok via kosthold) og løfte vekter, at man er spinkel genetisk blir det samme som å si at man er genetisk overvektig. Man har kanskje anlegg for det, men det er selvfølgelig noe man kan gjøre noe med hvis man gidder :) Lykke til med studiene (og damene ;) )!

Anonymkode: 37232...5f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, burgut skrev:

Rånere,snobber,treningsduder,festelskere,

Ja, det er lite som er så kleint som party-duden med paradise-look 🙄🤣

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

- Jaktfolk. (Ikke de som jakter en elg i ny og ne for mat, men sånn, flyr rundt med hagla og dreper for fote, poserer med daue dyr, bruker masse penger på våpen osv. Syns det er en slags perversitet for død og drap)

- Steroidegorillaer eller bare gutter som bruker alt for mye tid på trening i forfengelighetens navn. 

- Partygutter som må drikke seg drita hver helg, skal jekke en øl hver gang de gjør noe, bare snakker om alkohol/festing, alltid skal skli helt ut og bli sørpe. De som syns alt er "mye gøyere med alkohol" osv.

- Skrytete av utdanningen sin. Jeg orker virkelig ikke sånn jævla "når jeg skrev master"-anekdoter og dømming av folk som ikke har skrevet master. Javel så skrev du en kjempelang stil om noe absolutt ingen andre interesserer seg for, gratulerer. Jeg bryr meg ikke.

- Menn som tror de er Christan Grey eller noe sånt, som tror de er dom/bdsm-daddy bare fordi de har voldsfantasier om kvinner. 

- Orker heller ikke jamring om politiske podcasts og USA/Trump-teorier og alle de der gærne debattfolka i USA som noen menn tydeligvis sitter og lytter iherdig på og vil dele med alle andre for å ha en IRL reddit-diskusjon med. 

Anonymkode: 9eeec...264

Kunne ikke vært mer enig. Du ramset opp alle disse typene som jeg ikke kan fordra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen er vel bare en type? Det kommer an på hva vi ser. Men veldig overvektige faller jeg ikke for. Fordi de ser usunne ut og jeg vil ha sex uten å smadres.

Menn som drikker seg fulle ofte. Typisk de som henger på puben.

Typisk bygdemenn. Dårlig stelte klær og ikke tar vare på kroppen. Kjører typisk gammel rånerbil og røyker.

Gamere/innesittere.

Sjenerte. Sjenerte på en slik måte at de bare blir stille og tilbaketrukket. Det er liksom ikke maskulint. 

Anonymkode: 82081...064

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...