AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #41 Skrevet 3. august 2020 Faller ikke for gamere Akademikere Nerder Fitnessutøvere. Faller for menn som har fysiske yrker, som krever at de er litt handy, som liker å gå turer og trene litt på fritiden. Som er sosial og har ett avbalansert forhold til det meste i livet. Anonymkode: 5fcf1...6d1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #42 Skrevet 3. august 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvsikre og karismatiske akademikere og andre høyt utdannede menn 😊 Anonymkode: e8ea2...319 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ooooooops. Trodde det stod hvilke menn faller du for 😳😬 Jeg får svare på spørsmålet her da. Faller ikke for de typiske bygdegutta som aldri tok en utdannelse, men i stedet har jobbet som lastebilsjåfører og anleggsarbeidere siden videregående. Elektrikere synes jeg er litt samme sorten. Anonymkode: e8ea2...319 Jeg er kvinne selv, men de verste kvinnene jeg vet om, er de som er på jakt etter en mann pga. status og penger. Vi lever i 2020, det er fullt mulig for en kvinne å ta utdanning og tjene sine egne penger. Så lenge mannen er reflektert, empatisk og et godt menneske, burde ikke yrket ha så mye å si. Du finner nok flere reflekterte og intrikate elektrikere. Får vond smak i munnen av folk som generaliserer på denne måten. Er det fordi du selv mangler utdannelse at du ønsker å finne deg noen som skal heve din status? Ikke svar, forventer uansett ikke et ærlig svar. Anonymkode: 7ef99...433 4
Jolene Skrevet 3. august 2020 #43 Skrevet 3. august 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lol. Følte meg truffet her. Bortsett fra gaming så skårer jeg på alle andre Hvorfor liker du ikke menn med lyse farger på klærne og det med jeans? Hva annet skal han gå med? joggebukse? Prøver å fylle handlekurva før studiestart og har mange lysefarger og et par jeans på den, så tar gjerne i mot tips Anonymkode: 2a24e...10a Jeg liker menn med muskler, som gjerne er glad i rock og metall når det kommer til musikk. Foretrekker dressbukse eller chino av bukser på menn. Er ikke så glad i masse farger bare. Foretrekker menn i dress. Derimot kommer det litt an på alder også 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #45 Skrevet 3. august 2020 Faller ikke for gamere/spill-nerder (typ som sitter oppe hele natta og spiller, samler på diverse som hører til spill, brukes quotes fra spill når de fører samtale osv) Faller heller ikke for «pappagutter». De som er oransje av selvbruning, sleik i håret, lacoste-genser knyttet rundt skuldrene og lever på pappas penger. Gi meg en jeger, sportsidiot eller håndverker så er jeg fornøyd! (Helst en kombo av de tre!) Anonymkode: eb710...169
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #46 Skrevet 3. august 2020 Manipulerende med lite selvinnsikt. Manglende evne til empati For komfortable med livet, slik at de ikke tar tak og skaper endringer for seg selv/ikke tar noen sjanser Emosjonelt utilgjengelig Uhygienisk Kjedelige og skal gjøre alt riktig(livredd for å gjøre nie 'galt) Dårlig selvtillit Bitterhet Sinne problemer Overdramatisk Anonymkode: 86c71...d35 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #47 Skrevet 3. august 2020 Send gamerene til meg folkens! Mange av de er smarte, pene, godt trente og er sosiale vensner. Min fyr MÅ være gamer😋 Jeg liker ikke livløse menn. De som går på jobb, så trening og så chiller netflix. De må ha noe de styrer med. Vil ikke ha MC-mann. Dels fordi de fleste ikke ser ut(i stil altså) og dels fordi jeg har mistet to i mc-ulykker tidligere. HM-menn. Sortkledde og langt skjegg. Når jeg tenker meg om så hater jeg dkjegg, til og med på gamere. Anonymkode: ba8f4...b4e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #48 Skrevet 3. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Manipulerende med lite selvinnsikt. Manglende evne til empati For komfortable med livet, slik at de ikke tar tak og skaper endringer for seg selv/ikke tar noen sjanser Emosjonelt utilgjengelig Uhygienisk Kjedelige og skal gjøre alt riktig(livredd for å gjøre nie 'galt) Dårlig selvtillit Bitterhet Sinne problemer Overdramatisk Anonymkode: 86c71...d35 Narsissister med andre ord 😄 Anonymkode: 59d1e...52c
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #49 Skrevet 3. august 2020 Om man skal dømme etter denne tråden er det rart selv 5% av menn gjør det bra på Tinder 😂 Om de så scorer bra på det andre er jo stort sett de prosentene som gjør det bra manipulerende som få, og det er jo visstnok heller ingen god egenskap. Heldigvis er hverken KG eller Tinder særlig representative for virkeligheten, for da hadde jo virkelig ingen bodd sammen eller fått barn. Anonymkode: ae505...12d
Nowayback Skrevet 3. august 2020 #50 Skrevet 3. august 2020 7 timer siden, Jolene skrev: Dette er de du IKKE faller for? Det er bevist at hjernen vår sliter med å forstå ordet "ikke". Derfor leser mange "Hvilke type gutter faller du for?". 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #51 Skrevet 3. august 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om man skal dømme etter denne tråden er det rart selv 5% av menn gjør det bra på Tinder 😂 Om de så scorer bra på det andre er jo stort sett de prosentene som gjør det bra manipulerende som få, og det er jo visstnok heller ingen god egenskap. Heldigvis er hverken KG eller Tinder særlig representative for virkeligheten, for da hadde jo virkelig ingen bodd sammen eller fått barn. Anonymkode: ae505...12d Nå er spørsmålet stilt til kvinner personlig, og ikke typ "hvilke typer faller ikke kvinner flest for", så derfor får du nok svar som er over hele spektret. Anonymkode: e1392...67c 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #52 Skrevet 3. august 2020 Konspirasjonsteoretikere. Det er ingenting som er så turn off i min verden. Anonymkode: 70ab1...8ed 3
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #53 Skrevet 3. august 2020 Feminine menn / bymenn. Som går med kåpe, turtleneck, lakksko, manneveske, perfekt hår og sitter gjerne med bena i kryss😅 Er student og ser en god del slike på bussen/toget. "Rocke" typer med langt hår og skjegg. Anonymkode: 33166...da6 8
LittDiva Skrevet 3. august 2020 #54 Skrevet 3. august 2020 Menn som ikke er street smart. Kan ha så mye de vil på papiret, men greier ikke normalt liv med alt det innebærer, totalt uaktuelt for meg.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #55 Skrevet 3. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Om man skal dømme etter denne tråden er det rart selv 5% av menn gjør det bra på Tinder 😂 Om de så scorer bra på det andre er jo stort sett de prosentene som gjør det bra manipulerende som få, og det er jo visstnok heller ingen god egenskap. Heldigvis er hverken KG eller Tinder særlig representative for virkeligheten, for da hadde jo virkelig ingen bodd sammen eller fått barn. Anonymkode: ae505...12d Der kom du med en til, og kanskje den viktigste. Folk som henger på tinder, sukker o.l. er uaktuelle. Anonymkode: ba8f4...b4e 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #56 Skrevet 3. august 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg liker ikke livløse menn. De som går på jobb, så trening og så chiller netflix. De må ha noe de styrer med. Er det mange sånne menn? Etter en stund på Tinder har jeg inntrykk av at det er ekstremt mange slike kvinner. De er på jobb, på trening, og i sofaen og binger serier. Unntakene er shopping og kafé med venninner. Har en stesøster som er sånn, og har hatt masse kolleger av samme type. Skjønner meg bare ikke på folk som ikke har interesser. Anonymkode: ea4b4...d94
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #57 Skrevet 3. august 2020 Menn som ser tv-serier, gamer, hyver seg på trender som surfing, kajakk osv. Hipster, tattoveringer, ikke greier å være alene, håndverkere. Anonymkode: c4035...add
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #58 Skrevet 3. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mange sånne menn? Etter en stund på Tinder har jeg inntrykk av at det er ekstremt mange slike kvinner. De er på jobb, på trening, og i sofaen og binger serier. Unntakene er shopping og kafé med venninner. Har en stesøster som er sånn, og har hatt masse kolleger av samme type. Skjønner meg bare ikke på folk som ikke har interesser. Anonymkode: ea4b4...d94 Det er vel mange slike folk generelt sett. Jeg skrev menn fordi jeg er heterofil kvinne😊👍 Anonymkode: ba8f4...b4e
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 3. august 2020 #59 Skrevet 3. august 2020 Er ikke spesielt opptatt av "typer", men personlighet. Men skal vi absolutt diskutere typer, så frister fotballidioter, treningsnarkomane og bil-gale menn lite.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #60 Skrevet 3. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne selv, men de verste kvinnene jeg vet om, er de som er på jakt etter en mann pga. status og penger. Vi lever i 2020, det er fullt mulig for en kvinne å ta utdanning og tjene sine egne penger. Så lenge mannen er reflektert, empatisk og et godt menneske, burde ikke yrket ha så mye å si. Du finner nok flere reflekterte og intrikate elektrikere. Får vond smak i munnen av folk som generaliserer på denne måten. Er det fordi du selv mangler utdannelse at du ønsker å finne deg noen som skal heve din status? Ikke svar, forventer uansett ikke et ærlig svar. Anonymkode: 7ef99...433 Ikke meg du siterer, men jeg kunne skrevet det samme. Jeg har høyere utdannelse, og er nok litt typisk «karrierekvinne». Jeg faller for likesinnede menn, ikke pga status og penger (eller manglende utdannelse hos meg selv), men fordi de forstår hvorfor jobben har en så viktig rolle i mitt liv og føler det likt. Anonymkode: 187fa...1fb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå