Gå til innhold

Hvilken type gutter faller du ikke for?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da snakker jeg ikke personlighet, men «type»

Gamere? 
Nerder?
jaktinteresserte?

Akademikere?

Jeg har en venninne som veldig gjerne vil introdusere meg for vennene til kjæresten hennes, men de er sånn hevey metall gutter alle sammen, med langt hår og skjegg og ølmage selv om de er 25 og under hele gjengen😬 det er virkelig ikke min type.

Anonymkode: 5956c...200

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Menn som er glad i friluftsliv, lekne, er med på det meste, glade og spontane, glad i dyr . Snill, varm og god. Smilende og vennlig. Kosete og litt gal .Om de liker heavy metal er det bare fint. Musikksmaken styrer ikke hvem de er :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jegere, bomser, festere (de som konstant fester og ligger rundt), for ustelte (for mye ansikts- og kroppshår), for jålete.

Anonymkode: 84d45...9df

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Menn som er glad i friluftsliv, lekne, er med på det meste, glade og spontane, glad i dyr . Snill, varm og god. Smilende og vennlig. Kosete og litt gal .Om de liker heavy metal er det bare fint. Musikksmaken styrer ikke hvem de er :) 

Spørsmålet var hvem du IKKE faller for. Alt dette hørtes jo veldig fint ut? 😛 

• Liker 10
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmålet var hvem du IKKE faller for. Alt dette hørtes jo veldig fint ut? 😛 

Haha, leste litt for fort :P Må være trøtt 😂😂😂. Vil ikke ha festere, røykere, gamere som spiller i timevis, late menn som bare vil være inne å se tv. Menn som ikke tar i et tak, skitne og ustelte menn , løgnere, menn som tror de er guds gave til kvinner, slemme menn, menn som ser ned på andre , som baksnakker andre for å heve seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Småfeite skalla menn med caps, gangster/tenåringsstil som er litt rockaish🤮 og som bruker smykker og ringer. De har også ofte et rart ansikt eller barnslig ansikt. De har også ofte hengeballer😂 de har spesielle interesser som rar musikksmak, spiser mye godteri etc. Bryr seg mye om fester, damer og kompiser framfor å ta ansvar og vokse opp. Klarte å rote meg bort på date med to sånne, utrolig hvor mye bilder/filter og internett kan lure folk! 

Anonymkode: a2240...929

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Småfeite skalla menn med caps, gangster/tenåringsstil som er litt rockaish🤮 og som bruker smykker og ringer. De har også ofte et rart ansikt eller barnslig ansikt. De har også ofte hengeballer😂 de har spesielle interesser som rar musikksmak, spiser mye godteri etc. Bryr seg mye om fester, damer og kompiser framfor å ta ansvar og vokse opp. Klarte å rote meg bort på date med to sånne, utrolig hvor mye bilder/filter og internett kan lure folk! 

Også sånne sure, negative, primitive, enkle menn som så vidt evner noenting og er veldig «bondske» av seg, småfeite de også med barnslig og mindre pent ansikt og caps, skitne klær og hender.

• Liker 3
Skrevet

For meg faller jeg ikke for mannfolk som:

• Gamer
  • Går i hvitt, beige og generelt lyse farger på klærne
  • Menn som bare går i jeans
  • Smale, spinkle uten muskler

Egentlig denne typen her:

VJs27Sxy8U6qLv-xqLzbt28poXQyNLvcod5MlDuX

• Liker 1
Skrevet

Rånere,snobber,treningsduder,festelskere,

• Liker 3
Gjest Villja
Skrevet

Fotballidioter, treningstightsmenn som tror de er mye viktigere på veien (jogger, sykler) enn alle andre...Eplekjekke skiløpere som roper LØYPE! 

AnonymBruker
Skrevet

Gamere, nerder, rockere, pappagutter, ustelte menn, jålete menn, treningsnarkomane, jaktere, partygutter, rånere, hooligans, bønder, hippier/alternative menn, akademikere, hipstere

Anonymkode: d772c...f02

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Gamere, nerder, rockere, pappagutter, ustelte menn, jålete menn, treningsnarkomane, jaktere, partygutter, rånere, hooligans, bønder, hippier/alternative menn, akademikere, hipstere

Anonymkode: d772c...f02

Du er kanskje lesbisk?

Anonymkode: ea4b4...d94

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er kanskje lesbisk?

Anonymkode: ea4b4...d94

Ha ha ha denne tråden er syk :) Virker som damer her skal ta ut hatet sitt virkelig ja, og ramser opp så mye type menn at det bare er lesber igjen som et alternativ å like 😀 Fordommer, trangsynhet  og tungsinnet sin jubileumstråd, 

Anonymkode: cd243...d28

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Selvsikre og karismatiske akademikere og andre høyt utdannede menn 😊

Anonymkode: e8ea2...319

Gjest TheCatLady
Skrevet

Menn som gamer for mye. Altså gamer mange timer hver eneste dag og knapt klarer å snakke om annet. Vært borte i flere slike siden jeg også spiller litt. Da tror de tydeligvis at jeg vil godta en sånn stillesittende og lite sosial livsstil. 

Fanatikere når det gjelder trening, kosthold osv.

Friluftslivmennesker.

A4-menn.

Materialistiske statusjegere. Gjerne med altfor mye selvtillit. 

AnonymBruker
Skrevet

Faller IKKE for noen typer.

Anonymkode: 4eb79...82a

Skrevet

For min del kan han være gamer, fotballidiot, jeger og whatnot. Poenget er at han ønsker å prioritere nok kvalitetstid inn i forholdet. Egenskaper jeg dog styrer unna: selvhøytidelighet, lite raus (på alle måter), lite humor, upålitelighet, egoisme.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsikre og karismatiske akademikere og andre høyt utdannede menn 😊

Anonymkode: e8ea2...319

Du svarte på spm eller?

Anonymkode: 4eb79...82a

• Liker 3
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de fleste har hengeballe? Har du vært sammen med mange sånne? 

AnonymBruker
Skrevet

- Jaktfolk. (Ikke de som jakter en elg i ny og ne for mat, men sånn, flyr rundt med hagla og dreper for fote, poserer med daue dyr, bruker masse penger på våpen osv. Syns det er en slags perversitet for død og drap)

- Steroidegorillaer eller bare gutter som bruker alt for mye tid på trening i forfengelighetens navn. 

- Partygutter som må drikke seg drita hver helg, skal jekke en øl hver gang de gjør noe, bare snakker om alkohol/festing, alltid skal skli helt ut og bli sørpe. De som syns alt er "mye gøyere med alkohol" osv.

- Skrytete av utdanningen sin. Jeg orker virkelig ikke sånn jævla "når jeg skrev master"-anekdoter og dømming av folk som ikke har skrevet master. Javel så skrev du en kjempelang stil om noe absolutt ingen andre interesserer seg for, gratulerer. Jeg bryr meg ikke.

- Menn som tror de er Christan Grey eller noe sånt, som tror de er dom/bdsm-daddy bare fordi de har voldsfantasier om kvinner. 

- Orker heller ikke jamring om politiske podcasts og USA/Trump-teorier og alle de der gærne debattfolka i USA som noen menn tydeligvis sitter og lytter iherdig på og vil dele med alle andre for å ha en IRL reddit-diskusjon med. 

Anonymkode: 9eeec...264

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...