Portia Catonis Skrevet 6. november 2022 #61 Del Skrevet 6. november 2022 (endret) h/k skrev (På 10.8.2022 den 11.48): Spleis for kennelopphold og advokater til hunder som biter. Teddy-saken? Det verste var jo at folk gav penger over en lav sko... Skulle likt å se dem prøve å samle inn penger til en like farlig rottweiler eller schäfer🙄 Sitat Dette er min yngste sønn NN ❤️ Han elsker alle dyr, men mest av alt hund. Siden han ikke har hatt gleden av å vokse opp med hund så er det ikke bare bare for han å hilse på andre sine hunder. For han blir SÅ glad når han ser en hund at d blir vanskelig å kontrollere kroppen å tenke på hva man ikke skal gjøre... Så dette har da ført til at hundene hopper for de tror han vil rase me de. Men er hunden gjennomsnittlig stor så blir han litt redd. En stund ble han lei seg og trodde at ingen hunder likte han😥 dette førte til mye tårer å frustrasjon. Jeg fortalte han at det er noe helt annet å ha en hund fra de er valp. Å da lærer man også litt " hundespråk" Så ble det konstatert at han hadde allergi mot flere typer pelsdyr. Deriblandt hund. 😥 Dette var en knusende nyhet for han å svelge. For hannes eneste ønske var en liten hunde kompis... Nå i dag er han ferdig utredet og satt på allergi medisin. Alt som mangler nå er valpen.. Vi har kommet frem til at det beste alternativet er en Yorkie terrier. Men da jeg begynte å lete etter rimelige valper fikk jeg lettere sjokk. Allergivennlige hunder er mye dyrere en vanlige rase hunder. Uansett hvordan jeg legger det opp så har vi aldri et så stort overskudd av penger. Å skulle jeg prøvd å spare opp, så ville han rukket å bli voksen før jeg kom i mål😩 NN + familie trenger en hjertevenn/ bestevenn. Gutten min er en aktiv gutt me mye energi og påfunn. Å han ville blitt verdens lykkeligste gutt hvis hannes valpedrøm gikk i oppfyllelse ❤️ å hunden ville blitt verdens heldigste valp for en mere omtenksom og snill hjertevenn ska man leite lenge etter❤️ Har lyst til å donere dem penger mot at de lover på tro og ære å holde seg unna alt som heter hunder, frem til de skaffer seg nødvendig kunnskap om dyr Endret 6. november 2022 av Portia Catonis 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #62 Del Skrevet 6. november 2022 Portia Catonis skrev (5 minutter siden): Har lyst til å donere dem penger mot at de lover på tro og ære å holde seg unna alt som heter hunder, frem til de skaffer seg nødvendig kunnskap om dyr Det var så mange ting som var helt feil der 😳 Anonymkode: 3ec3c...6a1 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #63 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 2.8.2020 den 10.26): Spleis til hesten sin. Skulle tro man hadde råd til veterinær når man har råd til hest. Men faktisk fikk hun fylt opp summen hun ba om Anonymkode: 96315...fc5 Vet om en Spleis hvor ei mor spurte om penger til kjøp av hest til datteren. Serverte en tårevåt historie. Om du ikke har råd til å kjøpe hest så har du vel ikke akkurat råd til å ha hest.. Anonymkode: d5536...070 38 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #64 Del Skrevet 6. november 2022 En kollega arvet et sommerhus og la ut spleis for penger til oppussing, med en tåreperse av en historie om hvor knyttet hun og hennes stakkars barn av en alenemor var til huset og hvor dyrt det er å bo i Oslo. Da nesten ingen bidro, la hun ut et surt innlegg på Facebook med link til spleisen og beskjed at hun kunne se hvem av kontaktene sine som var ekte venner, jah. Hun tjener 700,000 og har nettshopping som sin største hobby. Anonymkode: 08397...3d0 36 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #65 Del Skrevet 6. november 2022 Ei som ville klatre Mount Everest, og ønsket bidrag til det. Altså, fjellklatring vil aldri være noe annet enn å egoistisk, og hun startet innlegget med «nå kan du få lov til å bidra…», excuse me?? Anonymkode: 74feb...204 29 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #66 Del Skrevet 6. november 2022 To uføretrygda som forlovet seg og tigget penger til å dra på romantisk tur til Roma for å feire forlovelsen. Anonymkode: 336c2...6f2 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. november 2022 #67 Del Skrevet 6. november 2022 Leste om en som hadde fått fartsbot, tigget etter penger for å få hjelp til å betale den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #68 Del Skrevet 6. november 2022 Hvalrossen Freia kommer ganske langt opp på lista... Anonymkode: 613c3...3eb 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #69 Del Skrevet 6. november 2022 Da internett fant ut at en av Kardashian damene var verdt 900 millioner dollar, og startet en spleis for å samle inn 100 millioner dollar, sånn at hun også ble en dollar milliardær. Anonymkode: 511d7...bfc 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #70 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvalrossen Freia kommer ganske langt opp på lista... Anonymkode: 613c3...3eb Såååå enig! Trist at hun måtte dø pga nærgående mennesker, men altså en statue?? Tenk om de pengene kunne ha gått til dyr som faktisk lever,som feks Dyrebeskyttelsen eller lignende. Er bare til å riste på hodet av.... Anonymkode: 90248...d7b 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #71 Del Skrevet 6. november 2022 Vet om en som har hatt spleis for ulike fritidsinteresser. Skulle bla skrive en bok, det skjedde aldri. Så var det utstyr til å lage smykker. Har også hatt for husleie. Aldri fulgt opp det han har lovet ifht de ulike interessene. Til tider mye klaging på dårlig økonomi generelt, og folk gir. Fin fyr, veldig kreativ og har masse ideer, men holder sjeldent lenge på noe som helst. Anonymkode: 2410c...7fc 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #72 Del Skrevet 6. november 2022 Sier bare Sommerhytta jeg..... 🙈 Anonymkode: 90248...d7b 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #73 Del Skrevet 6. november 2022 Men det rare er jo at noen av disse spleisene faktisk får inn masse penger! Folk klager på strømpriser osv,men betaler for at det skal settes opp en statue av en hvalross liksom! 😵 Anonymkode: 90248...d7b 8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 6. november 2022 #74 Del Skrevet 6. november 2022 En som tigget til reiseutgifter for sin bror pga han måtte frem og tilbake til sykehuset med sin sønn. Trist nok det, men hvorfor hjelper ikke familien med de hundrelappene? Alle har gode jobbe og den ene søstera er i tillegg steinrik. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #75 Del Skrevet 6. november 2022 Tone83 skrev (5 minutter siden): En som tigget til reiseutgifter for sin bror pga han måtte frem og tilbake til sykehuset med sin sønn. Trist nok det, men hvorfor hjelper ikke familien med de hundrelappene? Alle har gode jobbe og den ene søstera er i tillegg steinrik. Vel… Faren min er «Steinrik», mens jeg er ufør og sulter (får ikke ei krone av han, og hvis jeg penger av han ((aldri i livet)) tar han skyhøye renter) mens han reiser på ferie til syden og bruker 10-tusenvis på bordeller, så… Jeg forstår spleiser på helseutgifter bedre enn de som ber om spleis til ferieturer for å si det sånn…. Anonymkode: 92ca2...190 7 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone83 Skrevet 6. november 2022 #76 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 6.11.2022 den 20.05): Vel… Faren min er «Steinrik», mens jeg er ufør og sulter (får ikke ei krone av han, og hvis jeg penger av han ((aldri i livet)) tar han skyhøye renter) mens han reiser på ferie til syden og bruker 10-tusenvis på bordeller, så… Jeg forstår spleiser på helseutgifter bedre enn de som ber om spleis til ferieturer for å si det sånn…. Anonymkode: 92ca2...190 Det er derfor spleisen er så dum, det viser at nærmeste familie gir f. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #77 Del Skrevet 6. november 2022 Hjelp til kjøp av drømmebilen. Har jobb, men trenger penger til billappen pga andre høye utgifter. 180 000 kr til støtte til bil, leilighet og reiser til Murmansk. 2500 kr til nytt juletre. 30000 til å gjøre nytt kjøkken ferdig. Anonymkode: a72ae...69f 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #78 Del Skrevet 6. november 2022 I ettertid er vel noe av det dummeste hun i grenseløst forelsket som ville få mannen sin fra Brasil til Norge for sommerjobb. Det kom inn en del tusen i alle fall men etter at de ble skilt har hun beskyldt han for alt mulig som han vill fått 18 års fengsel for. Hvorfor hun da ville ha inn penger for å få ham hit og om hun selv bruker de på stoff er det vel ingen som vet …. Anonymkode: 4f79f...6a1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #79 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vel… Faren min er «Steinrik», mens jeg er ufør og sulter (får ikke ei krone av han, og hvis jeg penger av han ((aldri i livet)) tar han skyhøye renter) mens han reiser på ferie til syden og bruker 10-tusenvis på bordeller, så… Jeg forstår spleiser på helseutgifter bedre enn de som ber om spleis til ferieturer for å si det sånn…. Anonymkode: 92ca2...190 Kanskje han mener du skal klare deg selv? Anonymkode: 4f79f...6a1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #80 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 30.7.2022 den 17.57): Det er så mye rart, men nylig så jeg en (eller var det to?) sykepleier(e) som samlet inn penger til juridisk bistand for å ha mistet jobben etter å ha nektet å følge arbeidsgivers pålegg om koronavaksine, testing og munnbind på jobb. Det er litt artig at de tror de kommer til å vinne en sånn sak. Hvis saken i det hele tatt kommer opp for retten, og når det blir tap, så er vel det bare et "bevis" på at staten er korrupt og big pharma og konspi konspi. Anonymkode: 1ee3d...0e2 Den hadde jeg vært med på i spleisen. Ville aldr latt meg bli koronavaksinert pga jobb. Testing og munnbind hadde vært greit om jeg hadde vært sykepleier. Anonymkode: 4f79f...6a1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg