Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.

Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes de var feige som sendte hjem Maria. Kunne de ikke heller tatt fuckings Amalie?

Hata Maria i starten av sesongen, men hu har vokst på meg. fikk litt vondt av hu når hun gråt og ble sendt hjem. Alle er liksom sure på Maria for alt, alt er Maria sin skyld (ifølge de andre) maria ditt.. maria datt... maria sin feil

Virker som en gjeng med saueflokk, som begynner automatisk og hate på den ene personen bare fordi enkelte har et problem med henne

guuuuuud for en bitter jury! dem burde skaffe seg litt selvinnsikt istedenfor å gi Maria skylda for alt.

Anonymkode: 99514...09d

^^^^^^ helt enig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes Maria var sykt sur i dag. Liksom, juryen måtte sende ut noen, og da ble det henne. 

Synes Marcus reagerte rart på at Johannes ikke stemte på han. Liksom, Marcus sin allianse har vært med på å sende ut Eileen 2 ganger, Camilla 2 ganger og Johannes 1 gang. De har satt han i fare 3 ganger og sendt han hjem. Vil si det er mer svik. 

Da bettina sa at hun hadde nok guttevenner hjemme, sa virkelig Simo at hun ikke hadde noen så kjente som han? Liksom, han var med i 3 eller 4 episoder av Skam, og det var ikke engang en viktig rolle. Har han gjort noe annet? 

Oppsummerer med at juryen ikke var i nærheten av like bitter som de som ikke vant i dag. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nina84 skrev:

Syntes Maria var sykt sur i dag. Liksom, juryen måtte sende ut noen, og da ble det henne. 

Hun er jo åpenbart sur fordi hun føler ingen av de liker henne, det er jo en forsvarsmekanisme. Hun føler seg nok veldig utstøtt. Det er egentlig ikke så rart at hun reagerer slik.

- Synes det er uheldig at med spydighetene/frekke kommentarer som har gått til henne hele denne sesongen, da referer jeg bare til de som ikke har med spill å gjøre. Ja, hun er mer enn andre personer, men hvorfor kan ikke folk være forskjellige uten at andre må påpeke det, prøve å dytte ned andre mennesker og komme med slemme kommentarer. Alle der inne er voksne nok til å holde stygge kommentarer inne.

Simo er åpenbart helt sykt bitter, hvem hadde ikke vært det liksom. Skulle ønske folk tok slikt like bra som Eileen (Med tanke på at hun ikke skjeller ut andre mennesker fordi ting ikke går helt sin vei i spillet). Herlig at Bettina vant

Anonymkode: f1b67...847

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt at Maria gjør reagerer sånn som hun gjør.

De fleste folka har personlige problemer med enten personligheten hennes, at hun er for mye, at hun ikke har gjort nok for de andre, hva hun kunne ha gjort, hva hun ikke kunne ha gjort

ingenting er liksom godt nok... begynt og like Maria jeg. Det og hate på maria har blitt ganske "old"

seff er hun umoden til tider. Men jeg skjønner hu. Hadde blitt ganske lei meg hvis jeg var hu også

Eileen og Maria er de som gjorde denne sesongen bra! (ikke at sesongen var spess bra, men de redda den)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var "de bitres sesong" der alle tok alt personlig. Iallefall siste 2 ukene når ting begynte å skje.

Sesongen alle glemmer at det er et spill, at noen må stemmes på, at man må være egoistisk og at valg må taes. 

Den dårligste sesongen ever har satt et punktum. Kjærlighetsbadeferien er over. Takk gud for det. 

God jul 🎅

NB! Gi faen i å spoile vinnere i trådene midtveis i sesongen basert på innsideinformasjon! Dere ødelegger programmet til alle som leser! Det er pur ondskap. Takket være deg/dere har jeg i mange uker ufrivillig visst hvem som vant, men ble sittende å se på og håpe på at det ikke stemte. Det stemte. 

Endret av Ctrl
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

. Skulle ønske folk tok slikt like bra som Eileen (Med tanke på at hun ikke skjeller ut andre mennesker fordi ting ikke går helt sin vei i spillet). Herlig at Bettina vant

Hun ga jo den skyllebøtta til Bettina da hun ankom hotellet igjen, etter oppdrag fra Even...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de resterende pengene skulle blitt fordelt på dem som stemte på vinnerparet, ikke motstanderne. Unner f.eks ikke Maria en krone...

Anonymkode: 24658...4d4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes de var feige som sendte hjem Maria. Kunne de ikke heller tatt fuckings Amalie?

Hata Maria i starten av sesongen, men hu har vokst på meg. fikk litt vondt av hu når hun gråt og ble sendt hjem. Alle er liksom sure på Maria for alt, alt er Maria sin skyld (ifølge de andre) maria ditt.. maria datt... maria sin feil

Virker som en gjeng med saueflokk, som begynner automatisk og hate på den ene personen bare fordi enkelte har et problem med henne

guuuuuud for en bitter jury! dem burde skaffe seg litt selvinnsikt istedenfor å gi Maria skylda for alt.

Jeg synes ikke de var feige faktisk, fordi det er jo det de har villet hele tiden, å ha henne ut. Også sier Henrik "Det er du som fortjener det minst!" 😂 Så brutalt ærlig! Og jeg synes det ikke er sant med tanke på at hun sikkert har vert i mest drama der, men det er ærlig fra dems side.

Anonymkode: 4a468...a25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg synes faktisk ikke noe om det at de andre finalistene får penger isteden om noen dropper kula. Alle står liksom der og er glade på egne veiene og det er sykt like koselig. Lex står og gliser og ofrer ikke Simo en tanke.

Jeg kan skjønne Bettina så det er ikke kritikk til henne, men samtidig er 200 000 veldig lite når de sammen kunne fått 250 000 hver, det gir nesten ikke mening. Så det er egentlig en litt dritt slutt på sesongen, synes ikke akkurat det er underholdene at det ble sånn.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ctrl skrev:

NB! Gi faen i å spoile vinnere i trådene midtveis i sesongen basert på innsideinformasjon! Dere ødelegger programmet til alle som leser! Det er pur ondskap. Takket være deg/dere har jeg i mange uker ufrivillig visst hvem som vant, men ble sittende å se på og håpe på at det ikke stemte. Det stemte. 

Enig, det er sykt irriterende. Tror ryktene kom ut først på jodel, også begynte det her. Samme har jeg opplevd flere ganger på KG også. har prøvd å rapportere når jeg ser ting som det, men tar alltid en god stund før det blir fjerna. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes der var kult at Bettina vant. Ingen så den komme og hun har vært med i PH flere ganger så hvorfor ikke? Gratulerer til henne!!

Men jeg synes PH har blitt kjedelig. Altfor få tvister og utfordringer som gjør det spennende. Derfor jeg ikke har orket å se alle de siste sesongene ferdig fordi det vae ikke like underholdende lenger. PH sine første sesonger var mye bedre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Også sier Henrik "Det er du som fortjener det minst!" 😂 Så brutalt ærlig! Og jeg synes det ikke er sant med tanke på at hun sikkert har vert i mest drama der, men det er ærlig fra dems side.

Jeg syns det var skikkelig stygt sagt. Han forsøkte ikke å pakke det inn en gang. Jeg syns alle tre par som kommer til slutten er verdige vinnere - de har alle vært igjennom mye! Fine folk, på hver sin måte alle sammen. Og gjengen der inne har virkelig kost seg og hatt gøyale fester mange ganger. Syns det er frekt av Henrik som på vegne av juryen er så bastant og sier "vi har valgt en person som vi mener helt klart ikke fortjener en finaleplass". Ved slike anledninger tidligere så har da iallefall jury og andre med makt innrømmet at "alle er verdige vinnere, men vi må ta et valg". Eileen hadde iallefall rett i at dette er tidenes minst ydmyke jury.

1 time siden, MissStiles skrev:

Jeg synes der var kult at Bettina vant. Ingen så den komme og

Jo, med tanke på at det har vært spoilet i denne tråden opptil flere ganger i høst så gjorde vi jo det! 😤 Enig i at det er ufint! Skjønner ikke hva andre folk har glede i å gjøre det. Mulig jeg ser Paradise neste gang (må jo bare håpe det blir bedre), men jeg kommer iallefall ikke til å delta i noen tråd her om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amatariel skrev:

Jo, med tanke på at det har vært spoilet i denne tråden opptil flere ganger i høst så gjorde vi jo det! 😤 Enig i at det er ufint! Skjønner ikke hva andre folk har glede i å gjøre det. Mulig jeg ser Paradise neste gang (må jo bare håpe det blir bedre), men jeg kommer iallefall ikke til å delta i noen tråd her om det.

Ok jeg så den ikke komme. Fordi jeg har ikke vært aktiv leser i denne tråden. Nettopp for å unngå spoilere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Amatariel skrev:

Jeg syns det var skikkelig stygt sagt. Han forsøkte ikke å pakke det inn en gang. Jeg syns alle tre par som kommer til slutten er verdige vinnere - de har alle vært igjennom mye! Fine folk, på hver sin måte alle sammen. Og gjengen der inne har virkelig kost seg og hatt gøyale fester mange ganger. Syns det er frekt av Henrik som på vegne av juryen er så bastant og sier "vi har valgt en person som vi mener helt klart ikke fortjener en finaleplass". Ved slike anledninger tidligere så har da iallefall jury og andre med makt innrømmet at "alle er verdige vinnere, men vi må ta et valg". Eileen hadde iallefall rett i at dette er tidenes minst ydmyke jury.

Du vil at folk skal være politisk korrekte i reality TV? Mye bedre å si det som det er, for uansett står de jo å prater dritt i syncen. Mye bedre at de sier hva de mener, og vi veit jo alle at de har ville hatt Maria ut siden begynnelsen. Og to be feire, så har hun nok gått alle på nervene der inne, noe helt ekstremt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må si at jeg synes faktisk ikke noe om det at de andre finalistene får penger isteden om noen dropper kula. Alle står liksom der og er glade på egne veiene og det er sykt like koselig. Lex står og gliser og ofrer ikke Simo en tanke.

Jeg kan skjønne Bettina så det er ikke kritikk til henne, men samtidig er 200 000 veldig lite når de sammen kunne fått 250 000 hver, det gir nesten ikke mening. Så det er egentlig en litt dritt slutt på sesongen, synes ikke akkurat det er underholdene at det ble sånn.

Dette ble innført av PH Sverige for et par år siden, og tror også PH Danmark har gått over til dette, før nå Norge. Norge har for øvrig stjelt hele nåværende konsept fra de andre. Et konsept som suger moll for min del.

Grunnen til denne pengefordelingen er ganske enkel. Det handler om at produksjonen ønsker å få det paret med størst sjanse for kulekast inn i finalen, slik at kula går i bakken. Produksjonene har vel sett seg lei av alle disse tillitsfulle parene innpakket med følelser for hverandre som har avtalt om å stå beløpet ut, og deler det tilslutt.

Problemet med dette er at vinnerparet blir da stemt utelukkende på motivasjonen av at juryen skal prøve å sikre seg penger. Dem kaster alt annet i søpla når dem vurderer hvem som skal vinne. Hvem som er verdigst vinnere eller ikke er det ingen som bryr seg om, det handler om å sikre seg selv.

Simo hadde jo planlagt å kaste han også, selv om samvittigheten tok han underveis, derfor tolket Bettina situasjonen helt riktig og gikk for det. Timingen var også perfekt. Hadde Bettina ventet på 300.000, så hadde jo Simo egentlig planlagt å slippe kula da. Tror kanskje at Simo ville sluppet den kula på 300.000 uansett, selv om han pakker seg selv inn i etterkant av at han begynte å tenke på foreldrene, det handler om å være et bra menneske osv osv. Bullshit, tenker jeg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ctrl skrev:

´

Simo hadde jo planlagt å kaste han også, selv om samvittigheten tok han underveis, derfor tolket Bettina situasjonen helt riktig og gikk for det. Timingen var også perfekt. Hadde Bettina ventet på 300.000, så hadde jo Simo egentlig planlagt å slippe kula da. Tror kanskje at Simo ville sluppet den kula på 300.000 uansett, selv om han pakker seg selv inn i etterkant av at han begynte å tenke på foreldrene, det handler om å være et bra menneske osv osv. Bullshit, tenker jeg.

Jeg ser for meg at han gjorde den syncen rett før, ikke etter. Derfor han var veldig fram og tilbake. Og kanskje ikke alle vet 100% hva de skal gjøre før de faktisk står der, men man ser ofte på dem at de er veldig tvilende og sånt når de snakker om det, så jeg tror det er blitt tatt opp før. 

Enig i at det nye konseptet er teit. Det blir jo for forutsigbart om det er sånn det dømmes! 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Uatskillelig skrev:

Hun ga jo den skyllebøtta til Bettina da hun ankom hotellet igjen, etter oppdrag fra Even...?

Du har helt rett, men føler det er mer personlig retten(Altså ikke hvordan hun håndterer ting so skjer i spillet/det valgte hun å gjøre utenfor spillet). Så på det planet har hun vært frekk. 

Når hun blir stemt ut, noen gjør spillemessige valg så forstår hun det og hun skriker ikke, eller krenker andre som jeg har fått med meg i hvertfall. Hun krenker andre utenfor spillet 😂 Helt enig at det ikke er bra i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest YtreYtterst
5 hours ago, Amatariel said:

Jeg er enig med deg. 

De hadde vært ærlige dersom de sa at de rett og slett ikke tåler trynet på henne, for det er jo åpenbart det som ligger bak. At de mener hun ikke er en "verdig vinner" eller ikke "fortjener" å stå i en finale er bare fraser de gjemmer seg bak fordi de er, akkurat som du sier, feige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKET den bitre juryen. Jeg ELSKET Marias dramakveld med drinkkasting og what not. Jeg JUBLET da den bitre juryen sendte henne hjem. Til slutt ELSKET jeg Bettinas svar til bitre Simo etter at hun hadde kastet kulen. Oppbyggingen til finalen var ganske awesome, og glad Bettina slapp kula siden Simo hadde jo ingenting i en finale å gjøre. 

Anonymkode: 7cb22...021

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ELSKET den bitre juryen. Jeg ELSKET Marias dramakveld med drinkkasting og what not. Jeg JUBLET da den bitre juryen sendte henne hjem. Til slutt ELSKET jeg Bettinas svar til bitre Simo etter at hun hadde kastet kulen. Oppbyggingen til finalen var ganske awesome, og glad Bettina slapp kula siden Simo hadde jo ingenting i en finale å gjøre. 

Anonymkode: 7cb22...021

Hvorfor hadde han ikke det mener du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...