Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.

Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Triana som er en så vakker dame, hadde virkelig ikke trengt restylane:vetikke:

Synes også det var helt greit at Even gikk ut faktisk. Men som flere sier her, litt døll sesong. Savner den gode gamle Paradise med episoder mandag-torsdag! 

Endret av Cleopatra.
Skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Triana må ha ny rumpe denne sesongen? 

Anonymkode: b7c59...6f0

Hun bruker hvertfall butt pads. Man ser det i introen at de sitter helt feil 😅 skjønner ikke hvorfor de har tatt det med egentlig. 

Anonymkode: 4a468...a25

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun bruker hvertfall butt pads. Man ser det i introen at de sitter helt feil 😅 skjønner ikke hvorfor de har tatt det med egentlig. 

Anonymkode: 4a468...a25

Tenker på det hver gang jeg ser introen, så sykt stygt! 🙈

Anonymkode: 1bac4...3f8

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er introen det lille klippet der hun går igjennom porten?

Anonymkode: 4d16f...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse dere mener jeg butt pads? Aldri lagt merke til😅

F264CAE3-36CF-4B18-B1C4-F85264573836.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er introen det lille klippet der hun går igjennom porten?

Ja, utrolig at de har klart å lage et klipp på to sekunder så lite flatterende. Kjæresten ler så han griner hver gang. "Se bleierumpa da!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tamsi skrev:

Ja, utrolig at de har klart å lage et klipp på to sekunder så lite flatterende. Kjæresten ler så han griner hver gang. "Se bleierumpa da!"

Ja det var virkelig morsomt altså 🙄

Anonymkode: 94478...921

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Tamsi skrev:

Du er stolt av å ha en type som snakker dritt om og ler av andres kropper? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ryuk skrev:

Du er stolt av å ha en type som snakker dritt om og ler av andres kropper? 

Vil du sitere på nytt og utheve hvor i alle dager jeg snakker om å være stolt av noe? Og ser du på paradise i dypeste alvor? :lete: Det er jo ikke sånn hun ser ut i det hele tatt til vanlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har operert den ja, men det er vel 3-ish sesonger siden. Var omtrent samtidig som Isabel, Ariel og Sophie Elise opererte!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.10.2020 den 0.17, Solstrålen. skrev:

Haha skjønner ikke at dere tar Johannes seriøst. For meg virker det som 100% tull og useriøst. Må bare le hver gang han holder på sånn der. 

Samme her! Han er uten tvil den morsomste der inne. Som da han ikke vant Mr. Paradise og bare laaa ut om hvorfor syntes han hadde fortjent det, eller da han snakket om alle fargene han kler. Gull!

Anonymkode: 22d04...8bd

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det virker som at de gir deltakerne mye mer alkohol nå enn før. Husker jeg leste på bloggen til en deltaker for mange år siden at det var strengt mtp at folk ikke fikk bli overstadig beruset. Når man ser reaksjonene i dagens episode så synes jeg folk virker overstadig berusa, og sånn har det egentlig vært hele sesongen. Eileen kommenterte på en av storyene sine på insta at det ble veldig mye alkohol. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Solstrålen. skrev:

Synes det virker som at de gir deltakerne mye mer alkohol nå enn før. Husker jeg leste på bloggen til en deltaker for mange år siden at det var strengt mtp at folk ikke fikk bli overstadig beruset. Når man ser reaksjonene i dagens episode så synes jeg folk virker overstadig berusa, og sånn har det egentlig vært hele sesongen. Eileen kommenterte på en av storyene sine på insta at det ble veldig mye alkohol. 

Ja! Har lagt merke til at det nevnes i flere av episodene at det blir mye alkohol. 

Anonymkode: 714bf...67c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Solstrålen. skrev:

Forje sesong også, så fikk de usedvanlig mye alkohol iforhold til tidligere sesonger.

Anonymkode: 99514...09d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har savnet slike tvister som den de hadde idag, det er liksom det som gjør det spennende og lager drama. Men de taklet det ikke særlig bra! Ikke så rart når de ikke har fått øve seg :rolleyes:

Ro deg ned Mathias. Det går ikke an å vinne dette om man er ærlig om alt man gjør. Bare når man er ti uker på Love Island uten motstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var spennende kuppeldrama i dag! Syns dog det var synd at det ikke ble Eileen selv som måtte dra. Bah. Visste hun kom inn igjen...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden i dag var virkelig bra! Men var tydelig hva planen til kjærestealliansen var. Ved å presse Camilla sikret de seg selv. Enten ville hun ryke, eller så ville Eilen ryke. Rart hun stolte mer på dem enn sine egne egentlig. Eilen vet at hun hadde fått Johannes uavhengig av om Camilla var der eller ikke, så da ville hun aldri kastet bort en makt slik.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte viaplay fram til nå.....

og fyyyyy så dritt viafree er. 4 reklamer i en episode?! og ikke nok med det. Man blir tviiingt til å se på reklamene.... med en gang man bytter til en annen fane, så blir reklamen automatisk satt på pause.

Anonymkode: 99514...09d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...