Gå til innhold

Paradise hotel 2020 - del 2.

Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et spørsmål. 

Hvilken sesong syntes dere var best? Denne sesongen (sesong 13)? eller forje sesong (sesong 12)?

Jeg personlig, syntes forje sesong var MYYE bedre en denne sesongen. Denne sesongen må jo være en av de verste PH sesongene!

Anonymkode: 99514...09d

Begge sesongene har vært grusomt tafatte og elendige, så jeg ønsker ikke å velge en som er best av dem. For ingen fortjener å smykke seg med at den var bedre enn den andre.

Men det jeg kan si at denne høstsesongen er verre enn vårsesongen. Har ikke skjedd noe som helst i høst. Deltagerne har vært under pari hele veien, produksjonen har bommet på personlighetene og personlighetstypene, det har ikke vært noe spill, og de samme deltagerne går igjen og igjen... Det har vært fullstendig hjernedødt hver eneste episode igjennom. 

De to siste sesongen har vært så bånn i bøtta at jeg tror jeg legger PH på hylla nå. Iallefall det naiv-norske konseptet der alle skal være venner og ingen skal trå hverandre på tærne. Det nye konseptet er i tillegg så vanvittig dårlig og usammenhengende. Og når man da må se episodene ihjeldynket i reklame, så er spikeren i kista satt for min del. 

Anonymkode: 51f0e...63e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe søtt at han Johannes syntes han er  kjekk. Vet ikke om han bare tuller eller hva. Men jeg syntes ikke han er det. Kanskje det bare er meg, men jeg syntes han smålesper, gjør noe rart med tungen når han snakker og har ofre spytt i vikene. Syntes det trekker han veldig ned på skalaen. Men for all del, søt gutt. Men neppe en 11’er som han sier :fnise:

Anonymkode: 4d16f...923

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johannes virker skikkelig grunn. Får helt fnatt. Håper han bare blir fremstilt sånn på TV og at han er hvertfall litt dypere enn det virker som på PH. 😬

Anonymkode: 56f60...e5b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere enn meg som reagerer på hvor høy Even er på seg selv? Snakk om oppblåst og grandiost selvbilde. Skremmende å se på.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha skjønner ikke at dere tar Johannes seriøst. For meg virker det som 100% tull og useriøst. Må bare le hver gang han holder på sånn der. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig sesong hvor to par har stått sammen siden dag en uten å ha vært truet. Det viser bare hvor lite spill det har vært. Jeg ønsker faktisk ikke at noen av parene skal vinne. 

Anonymkode: 22f0d...801

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Uatskillelig skrev:

Flere enn meg som reagerer på hvor høy Even er på seg selv? Snakk om oppblåst og grandiost selvbilde. Skremmende å se på.

Jeg veit ikke om han spiller en karakter, er fortsatt forvirra over det, men Johannes sier jo det, "han er en bra karakter" og de har litt av samme greia bare at Kvam er mye mer drittsekk. Det virker som at han kan være snill av og til også og da lurer jeg på om han ikke er i karakter lenger 😅 eller om han bare har en sånn personlighet 🤷‍♀️

Men det er jo også en gjenganger i paradise at visse kaller seg for "kongen" og sånne ting og prøver å lage et narrativ. 

Anonymkode: 4a468...a25

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyser jo at Even og Johannes spiller en karakter. Litt som «lorden» var. 😊

Ellers forstår jeg ikke hvorfor Simo har meldt seg på Paradise. Han drikker ikke. Han vil ikke kle seg ut når det er draguke. Merker på lang avstand at han er religiøs og det er greit nok det, men da er det vel ikke rette stedet å være? 

Og veldig dumt av deltakerne å heller ville ha Simo der i stedet for Even. Nå får de plutselig mer konkurranse i og med at Simo har flere som kommer til å stemme på han i juryen. Korttenkt! 

Anonymkode: ed27f...77d

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte virkelig med Bettina på parseremonien! 😪 Må si jeg faktisk liker henne mye bedre denne sesongen enn forrige sesong. Jeg syns hun hadde bedre argumenter for å velge Even enn Simo, så veldig synd at hun ikke gikk for det! Er stygt redd for at hun kommer til å angre på det.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amatariel skrev:

Følte virkelig med Bettina på parseremonien! 😪 Må si jeg faktisk liker henne mye bedre denne sesongen enn forrige sesong. Jeg syns hun hadde bedre argumenter for å velge Even enn Simo, så veldig synd at hun ikke gikk for det! Er stygt redd for at hun kommer til å angre på det.

Bettina vinner, så tror ikke hun trenger å angre på valget. 

Anonymkode: 1bac4...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at ingen av de kjæresteparene som kun har seilt igjennom vinner da 😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det lyser jo at Even og Johannes spiller en karakter. Litt som «lorden» var. 😊

Ellers forstår jeg ikke hvorfor Simo har meldt seg på Paradise. Han drikker ikke. Han vil ikke kle seg ut når det er draguke. Merker på lang avstand at han er religiøs og det er greit nok det, men da er det vel ikke rette stedet å være? 

Og veldig dumt av deltakerne å heller ville ha Simo der i stedet for Even. Nå får de plutselig mer konkurranse i og med at Simo har flere som kommer til å stemme på han i juryen. Korttenkt! 

Har Simo sakt han ikke drikker?? Har ikke fått inntrykk av at han ikke gjør det hvertfall.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har Simo sakt han ikke drikker?? Har ikke fått inntrykk av at han ikke gjør det hvertfall.. 

Teit at man prakker på folk stereotyper uten grunn. Er ganske så sikker på at Simo drikker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Teit at man prakker på folk stereotyper uten grunn. Er ganske så sikker på at Simo drikker. 

ganske sikker på at han har sagt at han ikke drikker

Anonymkode: a6730...805

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tviler 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da de fikk øl når de hadde de babyene f.eks så drikker han jo som alle. Hver gang de får en drink så har han identisk drink som alle andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 22.10.2020 den 20.14, AnonymBruker skrev:

Hehe huff🙈  Rart det ikke ble vist ja😂

Anonymkode: 4d16f...923

Jeg sier som Maria, det er lov å være snill og ikke snakke ned noen.. Det er helt gratis, koster ingenting, så hvorfor ikke prøve. Og ikke minst, det å ikke si imot nedsnakking og mobbing er det samme som å delta i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener også at det ble nevnt en gang i en episode relativt i starten at han ikke drikker alkohol.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg husker Simo sa det nokså tidlig i sesongen, så han drikker alkoholfritt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

wow takk for den

Anonymkode: 3ab1d...92f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...