Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 #1 Del Skrevet 29. juli 2020 Er det noen som har prøvd vaflene Gjelsvik snakker om? Har sett bildene og det ser ut som noen deilige vafler. Jentene også. 😍🤤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #2 Del Skrevet 29. juli 2020 ? Anonymkode: 4d635...f57 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #3 Del Skrevet 29. juli 2020 2 minutter siden, Frekkulf skrev: Er det noen som har prøvd vaflene Gjelsvik snakker om? Har sett bildene og det ser ut som noen deilige vafler. Jentene også. Fjernet de tåpelige smileyene! Nå er du bare patetisk av deg. Trolle om en viktig sak som er i media er en usmakelig oppførsel. Her er link til saken som tufsete TS prøver og trolle om; Knallhard kritikk av «Monky’s Bubble Waffle»: – Seksualiserer kvinnekroppen for å selge produkter https://www.vg.no/rampelys/i/mRXVVE/knallhard-kritikk-av-monkys-bubble-waffle-seksualiserer-kvinnekroppen-for-aa-selge-produkter Anonymkode: fbb96...782 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 29. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er du bare patetisk av deg. Trolle om en viktig sak som er i media er en usmakelig oppførsel. Her er link til saken som tufsete TS prøver og trolle om; Knallhard kritikk av «Monky’s Bubble Waffle»: – Seksualiserer kvinnekroppen for å selge produkter https://www.vg.no/rampelys/i/mRXVVE/knallhard-kritikk-av-monkys-bubble-waffle-seksualiserer-kvinnekroppen-for-aa-selge-produkter Anonymkode: fbb96...782 Jeg prøver ikke å trolle om normalt helst. Jeg spør om noen har prøvd vaflene. De ser deilige ut. og man kan jo ikke begynne med å kvotere inn mindre pene jenter bare fordi betjeninga er for vakre. Sjampoprodusentene har seksualisert kvinnekroppen i mange år for å selge sjampo. Har aldri hørt at noen vil boikotte og slutte å bruke sjampo av den grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #5 Del Skrevet 29. juli 2020 Akkurat nå, Frekkulf skrev: Jeg prøver ikke å trolle om normalt helst. Jeg spør om noen har prøvd vaflene. De ser deilige ut. og man kan jo ikke begynne med å kvotere inn mindre pene jenter bare fordi betjeninga er for vakre. Sjampoprodusentene har seksualisert kvinnekroppen i mange år for å selge sjampo. Har aldri hørt at noen vil boikotte og slutte å bruke sjampo av den grunn. Er du klar over det er MINDREÅRIGE som er avbildet med vaffelisene og som jobbet bak kassen hos Monky’s Bubble Waffle? Så nei, det er ikke noe å trolle om. Du kunne fint ha spurt uten å nevne jentene. Anonymkode: fbb96...782 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 29. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du klar over det er MINDREÅRIGE som er avbildet med vaffelisene og som jobbet bak kassen hos Monky’s Bubble Waffle? Så nei, det er ikke noe å trolle om. Du kunne fint ha spurt uten å nevne jentene. Anonymkode: fbb96...782 De bildene jeg har sett er på ingen måter for drøye dor at 16-17 åringer kan være med på. De holder en vaffel med en is, smiler og ser vakre ut. Ikke noe galt i det. Nå vet ikke jeg hva slags bilder du søker etter hvis du har funnet noe annet enn det. Vil helst ikke vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørlandsjenta02 Skrevet 29. juli 2020 #7 Del Skrevet 29. juli 2020 De vaflene ser aldeles nydelige ut, men kan ikke spise en hel sånn. Jeg vil jo ikke bli feit heller. Er venn med hun ene jenta på Insta. Nydelig jente. Tror ikke hun føler seg trakassert på noen måter. Ikke før den hu... kritiserte jobben hennes i VG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #8 Del Skrevet 29. juli 2020 1 minutt siden, Frekkulf skrev: De bildene jeg har sett er på ingen måter for drøye dor at 16-17 åringer kan være med på. De holder en vaffel med en is, smiler og ser vakre ut. Ikke noe galt i det. Nå vet ikke jeg hva slags bilder du søker etter hvis du har funnet noe annet enn det. Vil helst ikke vite det. De bildene er nå blitt fjernet av Monky’s Bubble Waffle etter kritikk stormen takke være influencere som tok tak i det.. Det var måten du gikk fram på som fikk meg til å reagere. Kanksje flere vil reagere når de leser i tråden her. Anonymkode: fbb96...782 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #9 Del Skrevet 29. juli 2020 28 minutter siden, Frekkulf said: Er det noen som har prøvd vaflene Gjelsvik snakker om? Har sett bildene og det ser ut som noen deilige vafler. Jentene også. 😍🤤 Deilige jenter på 16-17 år? Ekkelt. Anonymkode: 5bcee...0cf 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #10 Del Skrevet 29. juli 2020 (endret) På 29.7.2020 den 13.00, AnonymBruker skrev: De bildene er nå blitt fjernet av Monky’s Bubble Waffle etter kritikk stormen takke være influencere som tok tak i det.. Det var måten du gikk fram på som fikk meg til å reagere. Kanksje flere vil reagere når de leser i tråden her. Anonymkode: fbb96...782 Det ser vi hvor farlige disse influenserne kan være. De skaper problemer for å få flere klikk og flere lesere og dermed tjene mere penger. Tjene penger på å ødelegge forretningen for andre. Hun prøver jo også å ødelegge ryktet til de stakkars jentene som jobber der. Hvordan føler de seg når de bli hengt ut i VG? Endret 5. august 2020 av Matas Ryddet for avsporing. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #11 Del Skrevet 29. juli 2020 (endret) På 29.7.2020 den 13.09, Frekkulf skrev: Det ser vi hvor farlige disse influenserne kan være. De skaper problemer for å få flere klikk og flere lesere og dermed tjene mere penger. Tjene penger på å ødelegge forretningen for andre. Hun prøver jo også å ødelegge ryktet til de stakkars jentene som jobber der. Hvordan føler de seg når de bli hengt ut i VG? Bare tull. Det var ikke Kristin G som satt i gang det hele. Det var nemlig nettsiden; https://melkoghonning.no/ som fikk saken fram i lyset. Så spredde det seg til de store influencere som faktisk blir hørt av folk. Sjekke fakta før du uttaler deg. For du kommer med mye svada å våseri. Hadde sjefen i Monky’s Bubble Waffle vært uskyldig så ville han ikke ha gått ut med en offentlig beklagelser; Anonymkode: fbb96...782 Endret 5. august 2020 av Matas Ryddet for sitering av avsporing. Matas, mod. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #12 Del Skrevet 29. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare tull. Det var ikke Kristin G som satt i gang det hele. Det var nemlig nettsiden; https://melkoghonning.no/ som fikk saken fram i lyset. Så spredde det seg til de store influencere som faktisk blir hørt av folk. Sjekke fakta før du uttaler deg. For du kommer med mye svada å våseri. Hadde sjefen i Monky’s Bubble Waffle vært uskyldig så ville han ikke ha gått ut med en offentlig beklagelser; Anonymkode: fbb96...782 Jeg skrev aldri noe om at hun begynte det, men hun tar det videre til VG og gjør hva hun kan for å ødelegge for andre. Motbydelig gjort av henne. Vil hun kritisere det kunne hun snakket med daglig leder selv, i stede for å henge de ut offentlig. Det er klart han beklager det offentlig for å få en slutt på skriveriene. Dette er jo ødeleggende for bedriften hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 29. juli 2020 #13 Del Skrevet 29. juli 2020 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde sjefen i Monky’s Bubble Waffle vært uskyldig så ville han ikke ha gått ut med en offentlig beklagelser; At han går ut med en beklagelse behøver ikke å bety en dritt, men kan være motivert av frykt for inntektstap og svekket omdømme, og ikke noe annet. Endret 29. juli 2020 av Gibralfaro 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #14 Del Skrevet 29. juli 2020 Akkurat nå, Frekkulf skrev: Jeg skrev aldri noe om at hun begynte det, men hun tar det videre til VG og gjør hva hun kan for å ødelegge for andre. Motbydelig gjort av henne. Vil hun kritisere det kunne hun snakket med daglig leder selv, i stede for å henge de ut offentlig. Det er klart han beklager det offentlig for å få en slutt på skriveriene. Dette er jo ødeleggende for bedriften hans. Det var forsatt ikke hun som gikk til VG med det. Hun var en av de som ble kontaktet av VG. Som sagt, sjekk fakta før du uttaler deg. Du eier ikke fakta i noe som helst av dine motargumenter direktør i Forbrukertilsynet, opplyser til VG tirsdag at de har mottatt 20 klager og åtte tips om «Monky’s Bubble Waffle». https://www.vg.no/rampelys/i/mRXVVE/knallhard-kritikk-av-monkys-bubble-waffle-seksualiserer-kvinnekroppen-for-aa-selge-produkter Anonymkode: fbb96...782 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #15 Del Skrevet 29. juli 2020 1 minutt siden, Gibralfaro skrev: At han går ut med en beklagelse behøver ikke å bety en dritt, men kan være motivert av frykt for inntektstap og svekket omdømme, og ikke noe annet. Isabel Raad har fått informasjon om at det er skuespill for galleriet til stormen har roet seg. Så Monky’s Bubble Waffle "tidligere" sjef er ikke ut av bildet. Dette kan du sjekke ut på hennes IG story og snapchat. Anonymkode: fbb96...782 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gibralfaro Skrevet 29. juli 2020 #16 Del Skrevet 29. juli 2020 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker said: Isabel Raad har fått informasjon om at det er skuespill for galleriet til stormen har roet seg. Så Monky’s Bubble Waffle "tidligere" sjef er ikke ut av bildet. Dette kan du sjekke ut på hennes IG story og snapchat. Anonymkode: fbb96...782 Det går helt fint, det behøver jeg ikke. Så interessant var det ikke at jeg bryr meg om å gi klikk og besøk til henne. 😂 Endret 29. juli 2020 av Gibralfaro 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #17 Del Skrevet 29. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var forsatt ikke hun som gikk til VG med det. Hun var en av de som ble kontaktet av VG. Som sagt, sjekk fakta før du uttaler deg. Du eier ikke fakta i noe som helst av dine motargumenter direktør i Forbrukertilsynet, opplyser til VG tirsdag at de har mottatt 20 klager og åtte tips om «Monky’s Bubble Waffle». https://www.vg.no/rampelys/i/mRXVVE/knallhard-kritikk-av-monkys-bubble-waffle-seksualiserer-kvinnekroppen-for-aa-selge-produkter Anonymkode: fbb96...782 Da burde hun jo helt klart holdt seg for god til å kommentere det. Bare for å få klikk. VG ønsker tydeligvis en krangel her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frekkulf Skrevet 29. juli 2020 Forfatter #18 Del Skrevet 29. juli 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Isabel Raad har fått informasjon om at det er skuespill for galleriet til stormen har roet seg. Så Monky’s Bubble Waffle "tidligere" sjef er ikke ut av bildet. Dette kan du sjekke ut på hennes IG story og snapchat. Anonymkode: fbb96...782 Ja, for hun er jo virkelig en person å lytte til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #19 Del Skrevet 29. juli 2020 Hva faen?! Anonymkode: 6b947...7dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2020 #20 Del Skrevet 29. juli 2020 2 minutter siden, Frekkulf skrev: Da burde hun jo helt klart holdt seg for god til å kommentere det. Bare for å få klikk. VG ønsker tydeligvis en krangel her Fakta å bevisene er blitt lagt fram i saken. Så det er ikke noe å krangle på fra noen i saken her. Så jo, det var viktig at hun uttalte seg på lik linje som alle de andre influencere gjorde. Anonymkode: fbb96...782 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå