Gå til innhold

En drøm som gjentar seg hele tiden! Hva betyr det...er så rart.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 29.7.2020 den 1.23, AnonymBruker skrev:

Jeg drømmer at jeg bor i et hus der jeg oppdager at huset har mange flere rom enn først antatt. Det er på en måte en skjult inngang til en leilighet i huset der tiden har stått stille. Når man går inn der er sengene oppredd og alle rom er møblerte, men der er gammelt, litt rått og noe fuktskader på et av rommene. Når jeg oppdager dette så blir jeg skremt (vet ikke hvorfor det føles skremmende) og går aldri inn der igjen og bare lukker det av igjen. Det føles også hjemsøkt ut der og jeg syntes det er ekkelt å være der samtidig som jeg syns det er veldig spennende å finne "hemmelige" rom i mitt eget hus. Men jeg prøver altså bare å glemme den delen av huset, men noen ganger hvis jeg får besøk i drømmen så viser jeg dem det og rer opp en seng der til dem. Drømmen er lik, rommene er like og huset er likt hver gang, men forskjellen er om jeg får besøk eller ikke. 

Denne drømmen har gjentatt seg kanskje 30 ganger. Og minnene fra drømmen dukker stadigvekk opp i hodet mitt. Syns det er en så merkelig drøm... 

Hva kan dette bety? 

Anonymkode: 1b34e...a66

Vet ikke hva det betyr. Men jeg har lurt på det samme da jeg også har hatt lignende gjentatte drømmer. Plutselig finner jeg skjulte rom i huset og huset er mye større enn jeg trodde, og alle de rommene som plutselig har dukket opp er gamle, rotete  støvete og har gamle møbler og ting. Tenker i drømmen at disse rommene må jeg rydde og ta i bruk, men uansett hvor mye jeg rydder så blir det ikke bedre. 

Anonymkode: 803bc...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drømmene deres handler om å huske sannheten dere bar på som nyfødte og små barn. Den sannheten dere etterhvert glemte og lærte at dere måtte gjemme bort fordi voksne og omverden ikke tillot slike ting. 

Nå som vi beveger oss inn i 5 dimensjon er slike drømer et tegn på at dere begynner å stige oppover fra den dimensjonen dere har befunnet dere i. 

Skoledrømmene handler om det som ble innprentet. Frykt for å ikke innfri kravene som ble stilt av eliten, lærere, de voksne og andre med autoritet. Neste gang dere drømmer dette, forsøk å si i drømmen: Jeg er våken og fri fra slaveriet. Jeg er fri. Og gi slipp på frykten.

Anonymkode: 37d49...995

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drømmene deres handler om å huske sannheten dere bar på som nyfødte og små barn. Den sannheten dere etterhvert glemte og lærte at dere måtte gjemme bort fordi voksne og omverden ikke tillot slike ting. 

Anonymkode: 37d49...995

Javisst. Takk, det var en fin tolkning. Drømmene kan godt tolkes som noe man ikke tør være åpne for omverden om, ikke noe man har fortrengt men noe man skjuler. En livstro som ikke er sosialt akseptabel, for eksempel, fordi man blir latterliggjort.

Anonymkode: fef32...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2020 den 1.23, AnonymBruker skrev:

 Hva kan dette bety? 

Anonymkode: 1b34e...a66

Dette er kanskje ikke det du vil høre, men det er faktisk ingenting i drømmer som betyr noe. Det er bare hjernen som rydder opp litt. :)

Anonymkode: c7fe8...9b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, AnonymBruker said:

Drømmene deres handler om å huske sannheten dere bar på som nyfødte og små barn. Den sannheten dere etterhvert glemte og lærte at dere måtte gjemme bort fordi voksne og omverden ikke tillot slike ting. 

Nå som vi beveger oss inn i 5 dimensjon er slike drømer et tegn på at dere begynner å stige oppover fra den dimensjonen dere har befunnet dere i. 

Skoledrømmene handler om det som ble innprentet. Frykt for å ikke innfri kravene som ble stilt av eliten, lærere, de voksne og andre med autoritet. Neste gang dere drømmer dette, forsøk å si i drømmen: Jeg er våken og fri fra slaveriet. Jeg er fri. Og gi slipp på frykten.

Anonymkode: 37d49...995

Hva mener du med at vi beveger oss inn i femte dimensjon, egentlig? Og hva mener du med å stigge oppover? Betyr det at du mener virkeligheten er bygget opp av lagvise dimensjoner? I så fall, hvilken er underst? Jeg tenker at enten så finnes det eller så finnes det ikke en femte dimensjon. Det er ikke noe man beveger seg inn eller ut av. Kan du eventuelt forklare hvor disse ideene kommer fra? Er oppriktig nysgjerrig.

Anonymkode: c7559...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/7/2020 at 12:47 PM, AnonymBruker said:

Vet ikke hva det betyr. Men jeg har lurt på det samme da jeg også har hatt lignende gjentatte drømmer. Plutselig finner jeg skjulte rom i huset og huset er mye større enn jeg trodde, og alle de rommene som plutselig har dukket opp er gamle, rotete  støvete og har gamle møbler og ting. Tenker i drømmen at disse rommene må jeg rydde og ta i bruk, men uansett hvor mye jeg rydder så blir det ikke bedre. 

Anonymkode: 803bc...46e

Kanskje du bare skal akseptere rotet? 🙂

Anonymkode: c7559...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bare skal akseptere rotet? 🙂

Anonymkode: c7559...2a6

Neinei, huset symboliserer deg selv. Gamle støvete rom er sider av deg selv som du har neglisjert. Underbevisstheten ber deg om å ta dem i bruk igjen.

Anonymkode: fef32...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2020 den 1.23, AnonymBruker skrev:

Jeg drømmer at jeg bor i et hus der jeg oppdager at huset har mange flere rom enn først antatt. Det er på en måte en skjult inngang til en leilighet i huset der tiden har stått stille. Når man går inn der er sengene oppredd og alle rom er møblerte, men der er gammelt, litt rått og noe fuktskader på et av rommene. Når jeg oppdager dette så blir jeg skremt (vet ikke hvorfor det føles skremmende) og går aldri inn der igjen og bare lukker det av igjen. Det føles også hjemsøkt ut der og jeg syntes det er ekkelt å være der samtidig som jeg syns det er veldig spennende å finne "hemmelige" rom i mitt eget hus. Men jeg prøver altså bare å glemme den delen av huset, men noen ganger hvis jeg får besøk i drømmen så viser jeg dem det og rer opp en seng der til dem. Drømmen er lik, rommene er like og huset er likt hver gang, men forskjellen er om jeg får besøk eller ikke. 

Denne drømmen har gjentatt seg kanskje 30 ganger. Og minnene fra drømmen dukker stadigvekk opp i hodet mitt. Syns det er en så merkelig drøm... 

Hva kan dette bety? 

Anonymkode: 1b34e...a66

Å drømme om soverom kan handle som en seksuell oppvåkning. Kan være at du oppdager nye skjulte sider ved din seksualitet. Det kan passe ettersom det kommer nye folk til rommene der. Mugg i rommene kan være at disse sidene ved deg har blitt ignorert. Så der har du svaret ditt.

Anonymkode: 6b091...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/9/2020 at 12:58 AM, AnonymBruker said:

Dette er kanskje ikke det du vil høre, men det er faktisk ingenting i drømmer som betyr noe. Det er bare hjernen som rydder opp litt. :)

Anonymkode: c7fe8...9b4

Hvis drømmer ikke betyr noe så har ikke hjernen noe behov for å rydde opp. Den kan ikke rydde opp i noe som ikke er reelt.

Anonymkode: 37d49...995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr at du tenker for mye på denne drømmen. Derfor gjentar den seg.

Anonymkode: f2620...1fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...