Gå til innhold

Er det noen andre her, som sliter med å finne selvbruning til ansikt man ikke blir oransj av??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til ansiktet: Glöd self tan drops!

Man tar to dråper av den i sin daglige ansiktskrem, blander sammen og påfører kremen som normalt!

Jeg har prøvd såååå mange typer, men denne er uten tvil den som gir meg best resultat! Naturlig og fint og man justerer bare dybden i fargen med hvor mange kvelder man påfører!

299,- og er drøy!

Anonymkode: b4023...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2020 den 14.07, AnonymBruker skrev:

Glød medium. Er med stor vott til kropp, liten vott til ansikt. Blir ikke orange i fjeset, men fin brunfarge. Eneste aber er at man blir seende litt «skitten ut på halsen» om man smører seg der. 

Anonymkode: af9ef...417

Jeg ble gul av denne også. 

Kanskje har det noe med hvilken hudtone man har naturlig å gjøre? Jeg har rødlig hudtone naturlig, kald/nøytral, aldri blek. 

Anonymkode: d970e...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Til ansiktet: Glöd self tan drops!

Man tar to dråper av den i sin daglige ansiktskrem, blander sammen og påfører kremen som normalt!

Jeg har prøvd såååå mange typer, men denne er uten tvil den som gir meg best resultat! Naturlig og fint og man justerer bare dybden i fargen med hvor mange kvelder man påfører!

299,- og er drøy!

Anonymkode: b4023...c78

Ok. Men hvis denne blandes med en fuktighetskrem, blir ikke det ganske klissete med ansiktsvotten?

Anonymkode: 4ac57...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også det er noe som heter MineTan

Anonymkode: 4ac57...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...