Gå til innhold

Er det noen andre her, som sliter med å finne selvbruning til ansikt man ikke blir oransj av??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir oransj i ansiktet hele tiden! Kroppen min kan bli brun, men der bruker jeg også en med mye farge. Bondi Sandis sin dark, farger av seg kjapt. Så en måte være rask.

Vurderer å faktisk ta den i ansiktet men kommer ikke til å se ut på fingertuppene etterpå og den setter farge så fort at det blir skjolder er jeg redd. Alle lotions jeg har prøvd blir oransj

Anonymkode: 4ac57...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor blir vi mer oransje i ansiktet enn på kroppen? Denne handsken blir ikke lett å bruke i ansiktet. Finnes det en handske med fingre? Og ikke bare en vått? Har prøvd med engangshandsker men de vil ikke gli over ansiktet så det vil bli skjolder. 
 

Har prøvd en ny nå, Decleor sin body milk gradual tan. Mye mer brun enn mange andre som bare gjør meg oransje i såfal. :) 

Kunne tenkt meg å prøve St. Tropez sin tan water face og Mr & Mrs Tannie sin serum eller water. Men er dyrt å kjøpe mye slik også.. synd hvis disse skal gjøre meg like gul. 

Anonymkode: 4ac57...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glød medium. Er med stor vott til kropp, liten vott til ansikt. Blir ikke orange i fjeset, men fin brunfarge. Eneste aber er at man blir seende litt «skitten ut på halsen» om man smører seg der. 

Anonymkode: af9ef...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Bondi Sands i ansiktet også, men tar på bittelitt på en stor pudderkost og påfører med den. Blir kjempefint resultat, også kan du lett justere hvor mye produkt du bruker. Konturer nesten med kosten da jeg ikke synes det er så veldig pent med lik mengde i hele ansiktet. 

Kosten er også magisk på, og i overgangen til, hender og føtter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.8.2020 den 0.02, FantasDick skrev:

Bruker Bondi Sands i ansiktet også, men tar på bittelitt på en stor pudderkost og påfører med den. Blir kjempefint resultat, også kan du lett justere hvor mye produkt du bruker. Konturer nesten med kosten da jeg ikke synes det er så veldig pent med lik mengde i hele ansiktet. 

Kosten er også magisk på, og i overgangen til, hender og føtter. 

Kost altså?! Hvilken kost? Jeg har sånn mini kost fra bare mineral. 
Jeg har tanningmitt, men den er for kropp og blir for stor og vanskelig å jobbe med i ansiktet. 
Var på senter i dag og så SophieE Glød, hun har også mitt for ansikt men finnes det ikke handske med hender på? føler det er lettere å jobbe med frie hender enn å ha alle inni en vott liksom. 
 

Har ikke prøvd den. Bra omtaler ser jeg da. Men surt å kjøpe noe så dyrt om det ikke er som jeg vil. Kanskje kjøpe brukt en gang..og hva er vitsen med handske om dråpene skal blandes med en krem?? Kan da neppe bli fint resultat? Bør bruke fingrene kanskje?
 

Jeg liker å prøve ut slike ting :)) 

foreløpig har jeg prøvd Lepo, har ikke sett denne i butikk så mulig den var gammel. Fant den i mammas skap for hn bruker de ikke, hun blir veldig fort skjoldete for hun er så lys. Og hun kler ikke disse fargene. Jeg ble like oransj i ansiktet som flasken, har nå prøvd den på kropp og det er bedre. Dette er en lotion. Men den er ganske oransj så passer bedre noen med varme farger.

St.Moriz medium mousse, nesten tom og fikk den for 2 år siden. Da jeg tok den på første gang satte den veldig farge. Jeg var lys da jeg ikke liker å ligge i solen. Men virker som den har mistet effekten, enten fordi den er 2 år gammel eller fordi den vegynner å bli tom. Ellers har jeg blitt «blind» på brunfarge.

Bondi Sandis sin dark elsker jeg på kroppen. Men denne setter farge veldig fort, og er mørk. Må nok ta på ekstremt lite i ansiktet isåfall.

 

BS har forresten ekstremt mange varianter! Jeg har en stor sort flaske og det lukter kokos. 
 

Har prøvd Mr & Mrs Tannie. Svensk og nytt. Lukter ekstremt godt av lotion men den ga meg dessverre gulaktig farge i ansiktet. Som med alle lotion jeg har prøvd gir den ikke særlig effekt på kropp.

Nå beuker jeg Decleor. Husker ikke eksakt navn med den heter Gradual Tan milk. Mamma elsker den på kroppen, mens på meg ga den ikke særlig effekt men i ansiktet får jeg farge uten å bli gul/oransj. Nå har jeg på 5.laget og det har stoppet. Blir ikke brunere rett og slett. Men foreløpig er denne den som har gitt finest farge av dem jeg har prøvd i ansiktet.

gjenaptende er SE Glød, prøvde St.Mroiz medium skum i ansikt og Bondi Sandis skum (svært forsiktig 😛 )

Har lyst å prøve St.Tropez water, den lille blå flasken. De har også en oransj tube. Og så har de en hvit tube også med bra omtaler.

Om noen har prøvd disse vil jeg høre 

Anonymkode: 4ac57...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.7.2020 den 14.03, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir vi mer oransje i ansiktet enn på kroppen? Denne handsken blir ikke lett å bruke i ansiktet. Finnes det en handske med fingre? Og ikke bare en vått? Har prøvd med engangshandsker men de vil ikke gli over ansiktet så det vil bli skjolder. 
 

Har prøvd en ny nå, Decleor sin body milk gradual tan. Mye mer brun enn mange andre som bare gjør meg oransje i såfal. :) 

Kunne tenkt meg å prøve St. Tropez sin tan water face og Mr & Mrs Tannie sin serum eller water. Men er dyrt å kjøpe mye slik også.. synd hvis disse skal gjøre meg like gul. 

Anonymkode: 4ac57...a8a

Blir ikke Oransje av st tropez water bronzer serien, jeg er blek så jeg vet at jeg raskt ser litt oransje ut med feil produkter. 

Anonymkode: bf485...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir ikke Oransje av st tropez water bronzer serien, jeg er blek så jeg vet at jeg raskt ser litt oransje ut med feil produkter. 

Anonymkode: bf485...7b0

Er dette den blå eller oransje flasken?

Anonymkode: 4ac57...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette den blå eller oransje flasken?

Anonymkode: 4ac57...a8a

Denne, lukter høgg og er litt seig på huden men gir fin farge. Blir også fin i ansiktet.  Fin pris på Iglow, jeg betalte 100 kr mer på en annen nettbutikk. 

https://www.iglow.no/st__tropez_self_tan_purity_bronzing_water_mousse/?gclid=CjwKCAjwsan5BRAOEiwALzomX5hnXXFN93QrNsM3sOCo68lj4KxbieJ-6br7CFZ3N5VEGcieKf8USBoC-XEQAvD_BwE

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er dette den blå eller oransje flasken?

Anonymkode: 4ac57...a8a

Blå, lukter ananas synes jeg da... 😊 

Anonymkode: bf485...7b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.7.2020 den 14.03, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir vi mer oransje i ansiktet enn på kroppen? Denne handsken blir ikke lett å bruke i ansiktet. Finnes det en handske med fingre? Og ikke bare en vått? Har prøvd med engangshandsker men de vil ikke gli over ansiktet så det vil bli skjolder. 
 

Har prøvd en ny nå, Decleor sin body milk gradual tan. Mye mer brun enn mange andre som bare gjør meg oransje i såfal. :) 

Kunne tenkt meg å prøve St. Tropez sin tan water face og Mr & Mrs Tannie sin serum eller water. Men er dyrt å kjøpe mye slik også.. synd hvis disse skal gjøre meg like gul. 

Anonymkode: 4ac57...a8a

Bruk pudderkost👍 genialt på hender også. 

Anonymkode: 8cadf...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Apocalypte skrev:

Denne, lukter høgg og er litt seig på huden men gir fin farge. Blir også fin i ansiktet.  Fin pris på Iglow, jeg betalte 100 kr mer på en annen nettbutikk. 

https://www.iglow.no/st__tropez_self_tan_purity_bronzing_water_mousse/?gclid=CjwKCAjwsan5BRAOEiwALzomX5hnXXFN93QrNsM3sOCo68lj4KxbieJ-6br7CFZ3N5VEGcieKf8USBoC-XEQAvD_BwE

 

 

Men er ikke denne egentlig ment på kropp? Jeg bruker selv Decleor body milk gradual tan i ansiktet. Den eneste foreløpig jeg ikke blir sånn veldig oransje av... men nå ser jeg kan ikke bruke mer. Smurt meg 2 ganger i 5 dager. Begynner å gå mot mer oransje.., men den går jo bort igjen om ca like lenge vil jeg tro når jeg dusjer.  Da skal jeg prøve St. Moriz , som begynner å bli igjen bare skum nå

Anonymkode: 4ac57...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, KillerKitty skrev:

Glød er jeg veldig fornøyd med 😊

Medium eller dark? Googlet denne og den er jo kåret på topp av VG, men ser også videoer og det er litt negativt. De blir gule og skjoldete. Dette med bruning er visst veldig individuelt.

Anonymkode: 4ac57...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har prøvd Dr. Organic sin forresten? 

Anonymkode: 4ac57...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er ikke denne egentlig ment på kropp? Jeg bruker selv Decleor body milk gradual tan i ansiktet. Den eneste foreløpig jeg ikke blir sånn veldig oransje av... men nå ser jeg kan ikke bruke mer. Smurt meg 2 ganger i 5 dager. Begynner å gå mot mer oransje.., men den går jo bort igjen om ca like lenge vil jeg tro når jeg dusjer.  Da skal jeg prøve St. Moriz , som begynner å bli igjen bare skum nå

Anonymkode: 4ac57...a8a

Kremer til ansikt og kropp består av de samme ingrediensene.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, aldri opplevd det. Bruker St. Moriz sin mousse på hele kroppen og i fjeset. Påfører med en vott, men har engangshansker inni votten fordi selvbruningen har en tendens til å sile igjennom og smitte av farge på fingre. Det ser litt skjoldete ut når jeg påfører det, men det vaskes fint av i dusjen dagen etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gul av mange selvbruningskremer, men aldri av st. Tropez! Anbefaler den. 

Anonymkode: 408d2...848

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...