Gå til innhold

Jeg synes det er rart at man bare kan leve i nuet. Hvorfor går det ikke an å besøke eller reise tilbake i tid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi lever i nuet fordi, vi er i live. Vi er ikke herre over vår egen tid men, vi kan bruke tiden vår til det vil. Og den må brukes med omhu, det kommer ikke i reprise

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 7/27/2020 at 10:13 PM, AnonymBruker said:

Jeg synes det er rart at man bare kan leve i nuet. Hvorfor går det ikke an å besøke eller reise tilbake i tid?

Anonymkode: 91259...b25

For at dere ikke har teknologien foreløpig. Men det er bare å glede seg! 😁

Anonymkode: 75029...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

For at dere ikke har teknologien foreløpig. Men det er bare å glede seg! 😁

Anonymkode: 75029...ad4

Vil du utdype? 

Anonymkode: 36d2c...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss finnes det bare nåtid, men det går an å bevege seg i space/time, i alle retninger og opp og ned, og hvis man vibrerer opp til 6D er man utenfor tid og rom, da kan man reise i tid, det er jeg sikker på, men man reiser egentlig i frekvenser.

Fordi space/time er egentlig en spiral som går oppover, hvor hver sirkel utgjør en dimensjon, eller subdimensjon. Når man står utenfor ser man alle tider samtidig, en landsby med 100stk på en tid og samme byen med en million innbyggere 2000 år etter, hvor alle lever og går rundt hverandre samtidig, men på ulike frekvenser. Og da kan man gå inn på ett sted i spiralen, gå ut igjen og inn i spiralen like over, som vil bli lengre frem i tid.

Jeg er usikker på om tidsreise for oss er mulig da. Det er noen wistleblowers som snakker om det, Corey Goode med 20 and back og time-war f.eks, men jeg er litt usikker på om det stemmer eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MarieLo skrev:

For oss finnes det bare nåtid, men det går an å bevege seg i space/time, i alle retninger og opp og ned, og hvis man vibrerer opp til 6D er man utenfor tid og rom, da kan man reise i tid, det er jeg sikker på, men man reiser egentlig i frekvenser.

Fordi space/time er egentlig en spiral som går oppover, hvor hver sirkel utgjør en dimensjon, eller subdimensjon. Når man står utenfor ser man alle tider samtidig, en landsby med 100stk på en tid og samme byen med en million innbyggere 2000 år etter, hvor alle lever og går rundt hverandre samtidig, men på ulike frekvenser. Og da kan man gå inn på ett sted i spiralen, gå ut igjen og inn i spiralen like over, som vil bli lengre frem i tid.

 

Hva slags vitenskap støtter opp under dette?

Anonymkode: 3dd84...a68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaprikorn

Av samme grunn til hvorfor du ikke kan "hente" varmen til din kalde kaffekopp "tilbake" fra universet. Tid er måten vi tolker en økning i entropi på. Tid i seg selv "finnes" ikke som en universell konstant, og følger ikke reglene til rom - som lar oss forflytte oss i rommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags vitenskap støtter opp under dette?

Anonymkode: 3dd84...a68

Tesla sine oppdagelser.

"If you want to find the secrets to the universe, think in terms of energy, frequency and vibration".

FB_IMG_1593353392315.jpg

Endret av MarieLo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MarieLo skrev:

Tesla sine oppdagelser.

"If you want to find the secrets to the universe, think in terms of energy, frequency and vibration".

 

Det må du forklare nærmere.

Anonymkode: 3dd84...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det må du forklare nærmere.

Anonymkode: 3dd84...a68

Nei. Du kan undersøke det nærmere på egenhånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, MarieLo skrev:

Nei. Du kan undersøke det nærmere på egenhånd.

Jeg klarer ikke finne noen seriøse vitenskaplige papirer.

Anonymkode: 3dd84...a68

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke finne noen seriøse vitenskaplige papirer.

Anonymkode: 3dd84...a68

Da får du bare lete videre, eller revurdere hva du mener er seriøst.

Ha en fin dag videre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg klarer ikke finne noen seriøse vitenskaplige papirer.

Anonymkode: 3dd84...a68

Det tok under ett minutt før du svarte, så du kan ikke ha brukt veldig mange kalorier på å lete. 🤣

Men det er jo den som kommer med påstanden som må underbygge den. I alle fall med noe.

Anonymkode: 75029...ad4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidsreise er fult mulig, vi reiser faktisk i tid nå - men alle reiser like raskt.

Men ifølge Einsteins relativitetsteori så kan man få tiden til å gå tregere ved å reise nær lysfarten.

Endret av Ze.Xhx
Hjernen var av...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tok under ett minutt før du svarte, så du kan ikke ha brukt veldig mange kalorier på å lete. 🤣

Men det er jo den som kommer med påstanden som må underbygge den. I alle fall med noe.

Anonymkode: 75029...ad4

Her er litt informasjon, uten at dette underbygger teorien beskrevet av MarieLo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva hvis du reiser tilbake i tid og dreper din egen bestefar? Finnes du mer da? Og hvis ikke, hvordan kan du da ha drept ham?

Anonymkode: 4e69e...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og hva hvis du reiser tilbake i tid og dreper din egen bestefar? Finnes du mer da? Og hvis ikke, hvordan kan du da ha drept ham?

Anonymkode: 4e69e...ce6

Dette er et kjent paradoks, og siden du faktisk lever vil du ikke kunne drepe din egen bestefar før din far/mor ble født. Med andre ord du så vil alltid bli forhindret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det tok under ett minutt før du svarte, så du kan ikke ha brukt veldig mange kalorier på å lete. 

Anonymkode: 75029...ad4

Jeg har vært borti folk som refererer til ting Tesla skal ha sagt tidligere. De har aldri noe mer konkret å komme med.

Anonymkode: 3dd84...a68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært borti folk som refererer til ting Tesla skal ha sagt tidligere. De har aldri noe mer konkret å komme med.

Anonymkode: 3dd84...a68

Her er deler av et innlegg jeg skrev for litt siden, dersom du er interessert i litt av Tesla sitt arbeid kan du lese gjennom det hvis du vil:

Tesla's DTG: http://www.stannet.ne.jp/kazumoto/tesla-gravity.pdf

Gravitasjon og elektromagnetisk sammenheng, spesifikt den delen om statisk stivhet, eller static rigidity: https://res.mdpi.com/d_attachment/atoms/atoms-03-00320/article_deploy/atoms-03-00320-v2.pdf

Og disse er om m-theory. Noe som er teoretisk, men det er noe bevis på at det var 11 dimensjoner rundt the big bang, og en artikkel om ZPF-theory som er interessant, men supplerende. Den første er en pdf og den er stor, men det er verdt å titte litt over det.

M theory

https://arxiv.org/pdf/1203.3546.pdf

11 dimensjoner

https://www.meta-religion.com/Physics/Space_and_time/into_the_eleventh_dimension.htm

ZPF (Veldig interessant) http://www.calphysics.org/haisch/sciences.html

Denne biten er om bubble universe theory som også er kalt space time foam, noe som kan være det Tesla refererte til som ether. Disse to artiklene overlapper littegrann.

https://www.vice.com/en_in/article/j5yngp/the-universe-is-made-of-tiny-bubbles-containing-mini-universes-scientists-say

Space time foam, spesifikt Tesla's ether https://physics.aps.org/articles/v12/105

 

Happy reading. 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bildet illustrerer litt om hvorfor jeg ikke tror så mye på tidsreiser.

Hvis noen av oss hadde reist frem i tid, til mye høyere frekvenser, så hadde alle rundt sett ut som denne ETen og vi hadde blitt som det mennesket, hvor vi ikke hadde vært klare for så mye lys. Og hvis vi hadde reist bakover i tid hadde vi blitt som den ETen, hvor vi vibrerte på mye høyere frekvenser enn alle de andre.

Men kanskje det er mulig å ta kortere reiser, på 20 år f.eks, er gjerne ikke så stor differanse på frekvensene da, men jo lengre man reiser da, jo verre blir det.

FB_IMG_1596074898477.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, MarieLo skrev:

Dette bildet illustrerer litt om hvorfor jeg ikke tror så mye på tidsreiser.

Hvis noen av oss hadde reist frem i tid, til mye høyere frekvenser, så hadde alle rundt sett ut som denne ETen og vi hadde blitt som det mennesket, hvor vi ikke hadde vært klare for så mye lys. Og hvis vi hadde reist bakover i tid hadde vi blitt som den ETen, hvor vi vibrerte på mye høyere frekvenser enn alle de andre.

Men kanskje det er mulig å ta kortere reiser, på 20 år f.eks, er gjerne ikke så stor differanse på frekvensene da, men jo lengre man reiser da, jo verre blir det.

 

Hvordan vet du dette så sikkert?

Anonymkode: 3dd84...a68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...