Gå til innhold

Har jeg blitt voldtatt?!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tydeligvis forskjellige meninger her. Jeg ville følt at det var et tillitsbrudd for min del. Men jeg ser at det blir forvirrende ovenfor han når du blir med på det når du våkner. Så hvis du har problemer med dette så ville jeg tatt det opp med han slik at dette ikke blir sett på som greit. 

Jeg hadde ikke likt det og hata det. Noen andre hadde kanskje syns det var en hyggelig overraskelse å våkne til. 

Anonymkode: d623b...d26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Isabela skrev:

Jesus... Nei, det var ikke voldtekt! Du skrev: "Jeg mener jeg ikke har blitt voldtatt, for han er kjæresten min". Andre kan ikke svare på den spørsmål. Der var ikke jeg, ikke Anita, Julieta eller... Der var du og du vet at det var ikke voldtekt. Case closed. Don't rape each other anymore 😄 :P

Kjærester voldtar. Oftere enn en random dude i ei bakgate. 

Anonymkode: e6b55...cb9

Skrevet

Personlig ser jeg ikke på det å bli vekket med sex av kjæresten som voldtekt. 

Men om jeg hadde vridd meg unna, sagt stopp og han hadde fortsatt hadde det i mine øyne vært overgrep. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal du la den overhysteriske venninna di diktere hva som har foregått mellom deg og din partner? Og har ikke du og kjæresten såpass følelse på hva som er drøyt eller ikke dere imellom så får dere ta en prat. Jeg for min del digger "sovevoldtekter".

Anonymkode: 78ce4...fa7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...