Gå til innhold

Bestille hotellrom for 2, men være 4?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 26.7.2020 den 17.43, AnonymBruker skrev:

Herreguuuuuud For noen krasse og unødvendig blærete svar du får her.

Jeg overnatter sjeldent på hotell. Dette er noe jeg oppriktig har lurt på selv. Det har ingenting å gjøre med at jeg er en slem og hensynsløs mor eller at jeg er en idiot eller at jeg gir f i sikkerhet. Jeg vet bare ikke bedre.

Kvalme kvalme kg kjærringer.

Anonymkode: 5f25a...551

Så du ser ikke forskjell på "vet ikke bedre" og "vet det veldig godt, men driter i sikkerheten og har ingen skrupler med å lure hotellet for å spare noen få hundrelapper"?

Jeg har ikke svart her i tråden før, men så langt er vel ditt svar det krasseste jeg har lest, så velkommen i klubben for kvalme kg-kjerringer! ;)

Anonymkode: 332d4...6c6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ved flere anledninger glemt å fylle inn faktisk antall gjester som skal bo på rommet. Det har aldri skjedd at de har gjort noe nummer ut av dette ved sjekk-inn.

Anonymkode: 786c8...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at ts og mannen som får en 4 åring og en 6 åring i sengen hver natt har større problemer enn at de svindler et hotell for noen hundrelapper. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har ved flere anledninger glemt å fylle inn faktisk antall gjester som skal bo på rommet. Det har aldri skjedd at de har gjort noe nummer ut av dette ved sjekk-inn.

Anonymkode: 786c8...70f

Poenget er vel heller at de ikke har tenkt å sjekke inn barna, nettopp for å slippe å betale for dem. Det er ikke alltid man registrere gjestene i det man booker rom (sjelden egentlig, føler jeg), men vedkommende blir jo registrert i det man sjekker inn, uansett så registreres det jo at man da er to voksne (navnet er vel ikke det viktigste her, men antallet).

Anonymkode: 23b5e...3ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er vel heller at de ikke har tenkt å sjekke inn barna, nettopp for å slippe å betale for dem. Det er ikke alltid man registrere gjestene i det man booker rom (sjelden egentlig, føler jeg), men vedkommende blir jo registrert i det man sjekker inn, uansett så registreres det jo at man da er to voksne (navnet er vel ikke det viktigste her, men antallet).

Anonymkode: 23b5e...3ba

Bare deler mine erfaringer jeg, så får det bli opp til TS å gjøre hva han/hun vil med den informasjonen. 

Anonymkode: 786c8...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på hotell og nei, barn som sover i foreldres seng og er under 4 år koster ikke ekstra, gratis frokost til dem. Ellers koster barn over 4 år 100 kr (200 kr, 10-15 år) som gir både ekstra seng og frokost til barnet. 

Barn som sover i foreldres seng registreres som gratis gjest på rommet i vårt bookingsystem. 

At vi til enhver tid har oppdaterte sikkerhetslister ift akutte situasjoner, systemsvikt, brann etc er viktig for oss. Hver 3 time skriver vi ut disse sikkerhetslistene. 

Så vennligst ikke lyv til hotellet. 

Anonymkode: 10096...392

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts er egoistheta selv. Ufyselig menneske. 

Anonymkode: fe26f...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å gjøre det, ts. Eller vi har 3 barn Og pleier å booke for to. Når vi møter opp så greier de alltid å ordne 3 barn på rommet, men hvis vi bestiller for 3 barn, så MÅ vi alltid ha to rom. 

Anonymkode: 81478...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi pleier å gjøre det, ts. Eller vi har 3 barn Og pleier å booke for to. Når vi møter opp så greier de alltid å ordne 3 barn på rommet, men hvis vi bestiller for 3 barn, så MÅ vi alltid ha to rom. 

Anonymkode: 81478...162

Ja, men da melder dere jo fra om at dere har 3 barn i det minste.

Ts har tenkt å holde skjult at hun har med barn. Det blir noe annet.

Anonymkode: 9666f...c2d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men da melder dere jo fra om at dere har 3 barn i det minste.

Ts har tenkt å holde skjult at hun har med barn. Det blir noe annet.

Anonymkode: 9666f...c2d

Ja, men ikke før vi er der😆

Anonymkode: 81478...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men ikke før vi er der😆

Anonymkode: 81478...162

Hadde du kommet i min resepsjon hadde jeg fortsatt krevd at du bestilte et connecting rom, altså et rom nummer to. Det verste jeg vet er folk som skal snike seg unna. Jeg er aldri så lite samarbeidsvillig som med folk som prøver å snike - og jeg er egentlig utrolig samarbeidsvillig og på tilbudssiden når det kommer til gjester. 

Anonymkode: 3878b...c9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem på hotellet jeg jobber så lenge det er ledige rom. Du betaler heller ikke gebyr om de skal sove i samme seng som dere. Så ganske idiotisk å prøve å skjule barna 🤣

Anonymkode: cd256...d09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...