Gå til innhold

Øyeformen ødelegger hele utseendet mitt. Må jeg operere? (Bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så typisk at det en har er ikke bra nok, og en ønsker seg noe annet. Jeg har alltid hørt at jeg har pene øyne, og jeg har tunge øyelokk. Er fornøyd, men syns dype øyne er utrolig vakkert! Det heter dype, ikke innhulte! 

Anonymkode: aab67...0b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har ikke stygge øyne, men jeg kan forstå hvorfor du vil gjøre noe med de. Den fasongen du ønsker er mer flatterende. Selve øynene dine er nydelige! 

Anonymkode: a24d3...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du så klok ut på bildene. Du ligner veldig på mormoren min på 65. Er ikke så ille å se litt smart ut. Jeg heier på deg. :)

Anonymkode: 09580...7a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye rart man skal ha komplekser for. 

Anonymkode: 77205...d13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Synes du så klok ut på bildene. Du ligner veldig på mormoren min på 65. Er ikke så ille å se litt smart ut. Jeg heier på deg. :)

Anonymkode: 09580...7a0

Å herregud! Sånne dårlig kamuflerte stikk er så inni granskauen patetisk. Hvis du skal være en frekk jævel kan du i det minste stå for det.

TS har pene øyne og man ser at hun er ung.

Anonymkode: 9bed7...50c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Katten.2.0 said:

Innsukne øyne er noe du svært ofte ser på veganere. 

Det har jeg aldri sett og det virker ikke sannsynlig. Hvorfor skulle øyeform påvirkes av kjøttinntak?

Anonymkode: 9bed7...50c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det har jeg aldri sett og det virker ikke sannsynlig. Hvorfor skulle øyeform påvirkes av kjøttinntak?

Anonymkode: 9bed7...50c

Søker du på 'vegan hollo eyes' ser du masse eksempler. 

Derhav mitt spørsmål: Dette er jo kun relevant om ts faktisk er veganer. 

Endret av Katten.2.0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette skal la seg ordne med botox eller fillers.  Men utrolig viktig, denne kan jeg ikke understreke godt nok, å gå til mennesker som er dyktige og kan jobben! 

Syns forresten det er kjempe slemt gjort av dere som kommer med "falske komplimenter" som er ment som stikk ala "ååh så skjønn du er, ligner på bestemoren min på 102 år 💖💕". Skjerpings! 

Anonymkode: d1137...b50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner navnet ditt på L ts? Hvis det gjør det så vet jeg hvem du er og du er vakker. ;)

Anonymkode: 3d296...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei

Synes du burde ta en tur til legen din og snakke om problemet med øyene dine. Mange får øyelokkopprasjoner dekket. Kanskje føler du deg litt tung i øynene og til tider opplever holdepine? Det kan forverre seg med åra, og det enkleste er å gjøre noe med det når en er ung.  

Mener ikke at du skal lyve til legen din, men om du har så mye problemer med øynene dine at du opplever redusert livskvalitet, så kan legen være hjelpelig med at du får en operasjon.   Venninnen  fikk en øyelokkopprasjon siden legen "anbefalte det" var mest kosmetisk operasjon, men legen skrev at det var pga dårlig syn, tretthet i øynene og hodepine. 

Fillers varer bare et halvt år og må fylles på hele tiden..

Anonymkode: 9952e...982

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Synes du burde ta en tur til legen din og snakke om problemet med øyene dine. Mange får øyelokkopprasjoner dekket. Kanskje føler du deg litt tung i øynene og til tider opplever holdepine? Det kan forverre seg med åra, og det enkleste er å gjøre noe med det når en er ung.  

Mener ikke at du skal lyve til legen din, men om du har så mye problemer med øynene dine at du opplever redusert livskvalitet, så kan legen være hjelpelig med at du får en operasjon.   Venninnen  fikk en øyelokkopprasjon siden legen "anbefalte det" var mest kosmetisk operasjon, men legen skrev at det var pga dårlig syn, tretthet i øynene og hodepine. 

Fillers varer bare et halvt år og må fylles på hele tiden..

Anonymkode: 9952e...982

Øyelokksoperasjon er for hengende øyelokk som skjuler øyelokket. Det har ikke Ts. 

Anonymkode: 922ef...233

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, jeg synes du har nydelige øyne. Veldig mange av oss er dessverre misfornøyde med eget utseende, men det er jo bare fordi vi sanne ligner oss med andre..? Nokså urettferdig overfor oss selv. 

Jeg ser du er nokså mørk rundt øynene, og det forsterker inntrykket av dyptliggende øyne. Om du vil gi inntrykk av mindre dyptliggende øyne, bruk en passende lys concealer, og legg lys øyenskygge på øyelokket. 

Jeg har mer hud på øvre lokk, og med årene blir den huden hengende litt over øyet, så jeg må gjøre omvendt: legge mørk øyenskygge i globallinjen for å "åpne" øyet, ellers ser jeg alltid nyoppstått ut. 

Vi har alle vårt, men det gjelder å gjøre det neste ut av det vi har, som gjør oss til den vi er. :)

 

Anonymkode: 61680...003

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, snakk med vennene før du snakker med kirurg. Har du noen venninner som du stoler så pass på? Ta det opp på en vinkveld? Fordi, det kan like godt være at det er nettopp øyne gjør deg spesiell, mer merkbar og pen i øyne på andre. Selv om du selv ikke skjønner det? 

jeg sier det nettopp fordi det er ofte de med spesiell utseende som man husker utseende på. Jeg er enig at på de bildene du poster, den andre øyeformen ser penere ut. Men, vil de passe like bra til din ansikt? Eller vil de gjøre det anonym og pregløs? 

Husk Baby fra Dirty Dansing, eller dvs, hun som spilte henne. Hun opererte nesa rett etter den filmen, og med det, ruinerte hele karrieren sin, fordi det er ansiktet med den nesa som alle husket. Hun ble plutselig helt anonym. 

Anonymkode: b6a0a...21b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

aåh, så heldig du er! Synes sånne hule øyne er så mystisk og vakkert. Selv har jeg bare stygge poser rundt øynene.

Anonymkode: e2f50...557

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 23.7.2020 den 15.22, AnonymBruker skrev:

What? Det er da ingen som ønsker seg det:) tror ikke du hadde vært fornøyd om du hadde hatt mine. 
Jeg er alltid så misunnelig på de som har tunge øyelokk, eller ihvertfall noe hud som dekker øyelokkene. De ser så mye yngre og freshere ut med en gang. Ts 

Anonymkode: 21e5a...ac7

Jeg har tunge øyelokk og hadde lett byttet med dine øyne. Lett! Iingen vits nesten med øyenskygge, det synes nesten ikke pga de tunge øylokkene. Og jeg ser mye mer trøtt ut enn deg, fordi du ikke har tunge øyelokk som tynger blikket. Du har åpne flotte øyne. Og brune øyne er så flott synes jeg. Du har et blikk som oser medfølelse og klokhet. På bilde nr to så du bare kjedelig ut. 

Anonymkode: b578f...849

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 23.7.2020 den 13.27, AnonymBruker skrev:

Hæ? Akkurat sånne øyne har jeg også, aldri sett på det som noe problem eller feil 🤔. Nå bruker jeg kun maskara da men.

Anonymkode: 5b02c...574

Og ikke se på det som et problem heller, ikke la andres usikkerhet på utseende gå utover deg. Har en kollega som har slike øyne og hun er kjempevakker, ser mer våken og opplagt ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2020 den 13.47, AnonymBruker skrev:

Man er forskjellig ser jeg. Jeg elsker utseende mitt når jeg har løpt mye på jobb og ikke drukket så mye siden jeg får sånne øyne på det øverste bilde, da er jeg mye penere enn når øynene mine er som vanlig, altså som det nederste bildet. Hadde vært happy om jeg var deg, beklager jeg ikke var til mer hjelp enn dette 🤪 

Anonymkode: ac25a...f9b

Jeg har runde øyne og elsker når jeg øynene har hovnet litt opp på morgenen og ville gjort hva som helst for smalere øyne (kommer seff aldri til å gjøre noe med fasongen), men elsker når øynene mine er smale. 😂

Anonymkode: 46f93...66b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sånne øyne og øyeform jeg skulle ønske jeg hadde!!😍😍Vær glad du ikke har hengende øyelokk.😜Det har jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du veldig tynn? Jeg blir fort innhulet og dratt i ansiktet om jeg blir for tynn. Noe som heter at etter en viss alder må man velge mellom ansiktet og baken. 

Anonymkode: 431a8...8ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...