Gå til innhold

Øyeformen ødelegger hele utseendet mitt. Må jeg operere? (Bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har skikkelige innhulte øyne, akkurat som en eldre dame. Og det nytter ikke å sminke det vekk, for uansett hva jeg gjør så ser det nesten bare verre ut jo mer jeg prøver å sminke dem. 
Jeg kan verken bruke eyeliner, øyenskygge eller noen ting, heller ikke vippeextensions dekker over det. Så jeg får rundt og ser ut som dette...ser bare trist og dratt ut i ansiktet. 
 

Er det noe å gjøre med dette? MÅ jeg ty til operasjon? Hva med botox? Fillers?

Jeg er bare 33 år så synes det er trist å se sånn ut. Har lyst til å sminke meg sånn som andre gjør, og se bra ut. Men jeg føler jeg ikke set bra ut uansett, pga øynene mine. 

Sånn ser jeg ut:

 

 

78D1EACF-0369-4FB5-B48C-5500C8021ED1.thumb.jpeg.abb491298afaf0b4fa127962109e4b88.jpeg


Ønsker å ha øyelokk som er slik som dette: 

8DC3972F-BE7B-472A-A05B-18B9088DD1B5.thumb.jpeg.831bd009b180b861c5603b1503af58d5.jpeg

 Tips?? 

Anonymkode: 21e5a...ac7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet de bruker filler for å fylle ut ved innhulte øyne, det kalles vel tear through mener jeg. 

Anonymkode: fce24...c4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kirurg har alltid noen alternativer. Så du booker en konsultasjon, dette har de gjort før.

 

Anonymkode: 83655...f69

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen tips, men jeg likte øynene dine godt. Fin farge på øyene, synes ikke det gjør noe at formen er slik, men forstår at det plager deg

Anonymkode: 5d6e5...5bb

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også innhulte øyne. Tror det er genetisk. Min farmor var helt lik.

Jeg har aldri tenkt noe særlig over det selv, men skjønner problematikken. Kanskje du kan få time på en eller annen klinikk som kan vurdere tiltak? Operasjon tror jeg du ikke trenger, men kanskje noen enklere korrigerende tiltak? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Akkurat sånne øyne har jeg også, aldri sett på det som noe problem eller feil 🤔. Nå bruker jeg kun maskara da men.

Anonymkode: 5b02c...574

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg må si jeg likte øynene dine ganske godt.. minte meg om min avdøde bestemor sine, hun hadde sånne hele livet, helt like 😥

Anonymkode: 2598f...949

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sminke dem! Korrigere den mørke fargen og lysne opp litt. Synes du har pene øyner. Veldig fin farge! Se på youtobe for hooded eyes og/eller innhulte øyner (husker ikke det engelske begrepet nå på farten). 

Anonymkode: 82989...a25

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har fine øyne, jeg!

Anonymkode: d55e9...05e

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, jeg må si jeg likte øynene dine ganske godt.. minte meg om min avdøde bestemor sine, hun hadde sånne hele livet, helt like 😥

Anonymkode: 2598f...949

Trist med din farmor som døde. Men det er nettop dette jeg ikke vil...assosieres med gamle mennesker :( jeg er 33 år..!

 

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan sminke dem! Korrigere den mørke fargen og lysne opp litt. Synes du har pene øyner. Veldig fin farge! Se på youtobe for hooded eyes og/eller innhulte øyner (husker ikke det engelske begrepet nå på farten). 

Anonymkode: 82989...a25

Har prøvd. Hjelper ikke. Øyeformen og øyelokkene mine lyser igjennom. Ikke pent i det hele tatt uansett hva jeg gjør. Har jo også lyst til å se sånn passe ut uten sminke. Altså at jeg ikke MÅ sminke meg for å få vekk trekkene jeg misliker så sterkt. 
 

Har mislikt øynene mine i snart 10 år, og de blir jo ikke bedre med årene. 
Jeg må nesten prøve å finne ut om noen klinikker kan fikse dette. En konsultasjon kan da ikke koste all verden. 
ts 

Anonymkode: 21e5a...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet de bruker filler for å fylle ut ved innhulte øyne, det kalles vel tear through mener jeg. 

Anonymkode: fce24...c4b

Ja, har googla litt nå og det ser ut som det samme problemet som jeg har.
Fine resultater fikk de også! Akkurat slik jeg ønsker.

Takk for tipset:)

ts 

Anonymkode: 21e5a...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var fine øyne. Har du problemer med å sminke deg, så kan du jo høre med sminkører (eller lignende) som vet hvordan man skal bruke skygge etc. Jeg slet veldig med å sminke meg før. Ble bare rart. Så oppdaget jeg at med min øyeform, så kunne jeg ikke bruke mørk øyenskygge på øyelokkene, men heller lysere på øyelokket, og mørkere over. Da ble det plutselig fantastisk fint.

Anonymkode: 53286...b3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes øynene dine stråler av varme og klokskap, skjønner ikke hvorfor du vil endre på dette. 

Dog, hvis det du ønsker å stråle er «ung, sexy og deilig», kan jeg forstå at du ønsker endre på dem 🙂

Anonymkode: ea395...330

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren så nydelige øyne!! Heg har alltid ønsker meg innhulte øyne, så forstår ikke den problematikken i det hele tatt! 

Anonymkode: 584ab...f2f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei!! Du må selvfølgelig ikke gjøre noen ting. Jeg ser ingen 'feil' med øynene dine. Er du veldig misfornøyd så er det jo ditt valg hva du gjør med utseendet ditt da, men jeg tror et bedre forslag er å jobbe med selvbilde/psyken... 

Anonymkode: e38fb...49d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes øynene dine ser helt normale ut, ikke noe jeg hadde reagert på. Filler vil bare gjøre at du ser stiv og tilgjort ut i ansiktet. Har virkelig til gode å se noen som ser yngre ut av ansiktsoperasjoner.

Anonymkode: b70c7...a47

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy søren så nydelige øyne!! Heg har alltid ønsker meg innhulte øyne, så forstår ikke den problematikken i det hele tatt! 

Anonymkode: 584ab...f2f

What? Det er da ingen som ønsker seg det:) tror ikke du hadde vært fornøyd om du hadde hatt mine. 
Jeg er alltid så misunnelig på de som har tunge øyelokk, eller ihvertfall noe hud som dekker øyelokkene. De ser så mye yngre og freshere ut med en gang. Ts 

Anonymkode: 21e5a...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nei, nei!! Du må selvfølgelig ikke gjøre noen ting. Jeg ser ingen 'feil' med øynene dine. Er du veldig misfornøyd så er det jo ditt valg hva du gjør med utseendet ditt da, men jeg tror et bedre forslag er å jobbe med selvbilde/psyken... 

Anonymkode: e38fb...49d

Men å fikse på psyken fikser ikke problemet. Da må jeg jo fortsatt gå rundt og ligne på en gammel dame, forskjellen da er jo kun at jeg kanskje ikke bryr meg like mye om det. Men det fysiske problemet er jo der like fullt. 

Anonymkode: 21e5a...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes øynene dine ser helt normale ut, ikke noe jeg hadde reagert på. Filler vil bare gjøre at du ser stiv og tilgjort ut i ansiktet. Har virkelig til gode å se noen som ser yngre ut av ansiktsoperasjoner.

Anonymkode: b70c7...a47

Skjønner hvis man overdriver fillers ja, det er overhodet ikke pent. Men det er ikke det jeg har tenkt å gjøre. Det er ikke noe annet som plager meg i ansiktet mitt så veldig så tror nok ikke jeg blir en av dem som tar helt av:) Ts 

Anonymkode: 21e5a...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er smak og behag. Jeg synes det er finere med innhulte øyne enn tunge øyelokk. Alle får en av de to når de blir eldre. Moren min har sånne øyne som deg, og jeg har alltid vært misunnelig på de. Du kommer heller aldri til å slite med synet pga øyelokkene henger over. Sånne øyne er et klassisk skjønnhetsideal over store deler av verden. Mange bruker skygge for at det skal se ut som at de har store øyelokk. Feks. Julianne Moore, Julia Roberst og Rose Byrne er noen av de vakreste kjendisene jeg vet om

Søk opp "deep set eyes - makeup tutorial" på youtube, så får du mange gode sminketips

Anonymkode: 13d80...4b5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...